Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:55 |
Maerik's misteriöse Arbeit |
Autor |
Wiadomość |
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Cze 2006, 12:21
|
|
|
a taki męski głos przez telefon |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 24 Cze 2006, 12:56
|
|
|
cholera chyba bede musial wysłac moja fione do Pumci na rechalibitacje..... bo to co sie ostatnio dizeje przerasta moje mozliwosci |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Cze 2006, 13:24
|
|
|
Daras84 napisał/a: | cholera chyba bede musial wysłac moja fione do Pumci na rechalibitacje..... bo to co sie ostatnio dizeje przerasta moje mozliwosci |
A zapraszamy
Wracając do tematu, xr1400 odpaliło, jeżdzi bardzo przyjemnie i wydaje z siebie dużo fajniejszy dźwięk ze wzgledu na znacznie wiekszą przepustnice.
Moim zdaniem pozostało tylko założyc plastikowe portki od xr2i (dolot) i czas na hamownie.
Ciężko mi powiedzieć czy jest lepiej bo nie znam tego auta ale całkiem możliwie że dziś właściciel po nie przyjedzie wiec już on bedzie opisywał wrażenia z jazdy.
Etap I zakończony
Pozdrowienia od OBR-u |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Cze 2006, 18:34
|
|
|
Puma pomyślcie o naklejeczkach na tylnąklapew stylu Powered by OBR Niestachów czy coś w podobie .
Myśle że w następnej ZG będziecie mogli ustawićniezły team fiest spod waszej ręki
Pozdrawiam i szacunek dla OBR-u |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Cze 2006, 08:36
|
|
|
no juz odebrane xr1400
jeździ całkiem przyjemnie i powiem ze powyzej 160km/h na trasie ładnie chodzi i bierze mojego grata ale i tak dobrze cisnelismy bo auto zabrało tyle co w ruchu miejskim na trasie |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 25 Cze 2006, 09:02
|
|
|
no to spox ze wszystko fajnie chodzi jednak co wyjedzie ze stajni OBR-u to zapinkala zdrowo ,teraz w sumie hamownia została,aha i pytanie bo po załozeniu wałka od xr-ki byl problem z wolnymi obrotami(pyrkała -ponoć)czy po załozeniu reszty gratów od xr-ki problem znikł?
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Cze 2006, 09:17
|
|
|
wałek od xrki w kazdym aucie klekocze
trzeba bylo wystroić, i po zalozeniu reszty rzeczy od xrki klekocze jak xrka juz
wiem ze ladnie sie kreci, i pod 90 koni bedzie miała. tego jestem pewny. |
|
|
|
|
maerik
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Cze 2006, 15:21
|
|
|
PUMA napisał/a: |
jeżdzi bardzo przyjemnie i wydaje z siebie dużo fajniejszy dźwięk ze wzgledu na znacznie wiekszą przepustnice.
Moim zdaniem pozostało tylko założyc plastikowe portki od xr2i (dolot) i czas na hamownie.
Ciężko mi powiedzieć czy jest lepiej bo nie znam tego auta ale całkiem możliwie że dziś właściciel po nie przyjedzie wiec już on bedzie opisywał wrażenia z jazdy.
|
Tak, stało się kochani - fura ztuningowana
Jeździ dużo przyjemniej, najbardziej cieszy mnie dynamika jaka się pojawiła - auto ciągnie od dołu a nie tylko powyżej 4000. Komputer poprawnie radzi sobie z wałkiem (bo przecież pochodzą z tej samej rodziny XR2i). Chyba zmiejszyło się też nieznacznie spalanie - juppie!!! (jeszcze to sprawdze dokładnie).
Co do przyśpieszenia, to od zdrowego 107 konnego auta (o wadze ok. 80kg większej niż fiesta i na oponach 185 ) dostaje jeszcze baty dość ostre, bo ok. 3 długości do 120kmh więc liczę na trochę powyżej 90 kucy. Jak się nadarzy okazja to zhamujemy hamice
Co jeszcze ciekawego - na 3ce jest więcej odczuwalnej mocy, 4ty bieg tak samo - dużo lepiej dokręcam zwłaszcza powyżej 140kmh, bo wcześniej zamulało.
Co jest do zrobienia to dolot, który jak widać narazie zrobiony jest jako low-cost gdyż nie wychodzi mi ostatnio sranie kasą fajka
Aha - no i sprzęgło pada, niedługo się rozsypie zapewne... dlatego nie wiem czy jest sens jechać na 1/4 do Stalowej Woli... a chciałem :-/
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Puma pomyślcie o naklejeczkach na tylnąklapew stylu Powered by OBR Niestachów czy coś w podobie |
Naklejki Fionegilda von Maerik respektuje tylko małe (takie pod boczne migacze), w kolorze srebrnym
Darekmk3 napisał/a: | po załozeniu wałka od xr-ki byl problem z wolnymi obrotami(pyrkała -ponoć)czy po załozeniu reszty gratów od xr-ki problem znikł?
pozdro |
Jawohl! Kein problem! Ale to pyrkanie to były takie słodkie bączki - nie bójcie się ostrzejszych wałków - śmiało fajka |
|
|
|
|
RKRman
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 454 Skąd: z podkarpacia
|
Wysłany: 27 Cze 2006, 17:30 dolot
|
|
|
HEJ
znaczy się że dolot oryginalny z 1400i jest tylko troszkę przerobiony pod większą przepustnicę z XR2i ? ..eeeeeee pany ..dajecie bobu
Marcin ..do ciebie mówie łobuzie to totalny mechaniczno-stylistyczny warkot góra z XR2i, sterowanie , mocy przybywaj ...a wiatrówka wąska jak w najmniejszym kaszlaczku feeeeeeee .....poprawić mi to zaraz chair ..bo po ciuchutku będę rozgłaszał że Mr OBRek jest nie do końca perfekcyjny ..żeby na taśmach, o 12-ej w nocy ..ale tak oddychającego "przeszczepionego" XR1400i bym z garażu nie wypuścił
...a teraz drogie dziatki ...zlinczujcie gderliwego górala ..a co mi tam ...niech się coś dzieje w tym dziale bo ostatnio troszkę przycichło z ciekawymi tematami..
POZDRAWIAM ;-) |
_________________ fajnie było ją mieć
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 27 Cze 2006, 19:25
|
|
|
maerik napisał/a: | ....Aha - no i sprzęgło pada, niedługo się rozsypie zapewne... dlatego nie wiem czy jest sens jechać na 1/4 do Stalowej Woli... a chciałem |
Jak najbardziej jest sens!! Licze na to że sie spotkamy na miejscu i nie tylko ja bede bronił honoru FKP.
RKRman napisał/a: | HEJ
znaczy się że dolot oryginalny z 1400i jest tylko troszkę przerobiony pod większą przepustnicę z XR2i ? ..eeeeeee pany ..dajecie bobu
Marcin ..do ciebie mówie łobuzie to totalny mechaniczno-stylistyczny warkot góra z XR2i, sterowanie , mocy przybywaj ...a wiatrówka wąska jak w najmniejszym kaszlaczku feeeeeeee .....poprawić mi to zaraz chair ..bo po ciuchutku będę rozgłaszał że Mr OBRek jest nie do końca perfekcyjny ..żeby na taśmach, o 12-ej w nocy ..ale tak oddychającego "przeszczepionego" XR1400i bym z garażu nie wypuścił
...a teraz drogie dziatki ...zlinczujcie gderliwego górala ..a co mi tam ...niech się coś dzieje w tym dziale bo ostatnio troszkę przycichło z ciekawymi tematami..
POZDRAWIAM ;-) |
Wiesz ja odrazu powiedziałem że trzeba to zrobic ale Maerik nie miał tego wiec nie zrobiliśmy. Ma to wymienić, taki dostał nakaz. :1xf: |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
RKRman
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 454 Skąd: z podkarpacia
|
Wysłany: 27 Cze 2006, 22:38 XR1400i
|
|
|
PUMA napisał/a: |
..Wiesz ja odrazu powiedziałem że trzeba to zrobic ale Maerik nie miał tego wiec nie zrobiliśmy. Ma to wymienić, taki dostał nakaz. :1xf: |
...aaaa to czapka z głowy hehe Marcinku ...nie wiem tylko dlaczego myślałem że ten tunel już dawno jest w posiadaniu Łukasza...może cośmi się popiermandoliło jak załatwialiśmy te klamoty do mini-swapika ;-) |
_________________ fajnie było ją mieć
|
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 28 Cze 2006, 13:11
|
|
|
chyba tez sie do OBR musze wybrac.... ale na duzy browar w odwiedziny.
mam nadzieje ze przebijesz granice 90 KM Maerik, zaslugujesz na to bo sporo serca wkladasz w to auto i jak by nie patrzec powierzyles je fachowcom, bodajze najlepiej znajomcym fiesty od strony tuningu w Polsce.(hihi my tez mamy w lodzi zespol magikow od fiest )
pozdrawiam
P.S. Maerik bedziesz w borkach?? |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
maerik
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Cze 2006, 10:55
|
|
|
zefir napisał/a: |
mam nadzieje ze przebijesz granice 90 KM Maerik
|
Myślę, że się udało przebić 90. Byłoby miło w każdym razie
zefir napisał/a: | P.S. Maerik bedziesz w borkach?? |
Niestety, szykuje się jeszcze sporo roboty blacharskiej z fiestą i nie dam rady czasowo i finansowo.
RKRman napisał/a: | PUMA napisał/a: |
..Wiesz ja odrazu powiedziałem że trzeba to zrobic ale Maerik nie miał tego wiec nie zrobiliśmy. Ma to wymienić, taki dostał nakaz. :1xf: |
...aaaa to czapka z głowy hehe Marcinku ...nie wiem tylko dlaczego myślałem że ten tunel już dawno jest w posiadaniu Łukasza...może cośmi się popiermandoliło jak załatwialiśmy te klamoty do mini-swapika ;-) |
Tak, ten dolot to wydumka na moje życzenie ale cierpliwości... może uda mi się dziś już coś poprawić. |
|
|
|
|
ade [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lip 2006, 01:03
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez ade 5 Lip 2006, 01:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Lip 2006, 01:09
|
|
|
poprawiło sie coś?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
maerik
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Lip 2006, 01:09
|
|
|
To jest wersja alpha i czuć na dupohamowni wzrost mocy
Zimne powietrze idzie od dołu rureczką z OBI, a guma jest z poldka ale średnica jest poprawna - taka jak motylka przepustnicy :] Całość zabezpiecza przed ciepłem wersją alpha 0.01 izolacji cieplnej i powiem, że dolot jest dużo zimniejszy niż bez niej - także polecam. Specjalnie nie rozczulaliśmy się nad izolacją bo chcieliśmy sprawdzić czy to w ogóle ma sens. Zdecydowanie TAK.
Następnym krokiem będzie poprawa stylistyki tego dolotu
Wiem, jestem uparty - chcę poprawić serie forda, którą większość uważa za idealną. Dlatego sprawdzimy tak naprawde wszystko na hamowni - tej właściwej :]
Założymy na drugi przebieg dolot portkowy z XR2i i stożek.
PUMA - nie trzeba powietrza do krokowca brać z dolotu Docelowo podłącze krokowca do małego filterka żeby na biegu jałowym sobie brał czyste powietrze - co Ty na to? |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Lip 2006, 11:08
|
|
|
Można spróbować |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Intruder [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lip 2006, 12:33
|
|
|
maerik napisał/a: | PUMA - nie trzeba powietrza do krokowca brać z dolotu Docelowo podłącze krokowca do małego filterka żeby na biegu jałowym sobie brał czyste powietrze - co Ty na to? |
no popatrz... wczoraj o tym samym myslalem jak grzebalem przy krokowcu to znaczy ze pomysl musi sie udac bo w zasadzie do krokowca powietrze wziete jest z dolotu tylko dlatego zeby nie stosować dodatkowego filtra. TO SIE MUSI UDAĆ :-D |
|
|
|
|
ade [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lip 2006, 13:42
|
|
|
Intruder napisał/a: | maerik napisał/a: | PUMA - nie trzeba powietrza do krokowca brać z dolotu Docelowo podłącze krokowca do małego filterka żeby na biegu jałowym sobie brał czyste powietrze - co Ty na to? |
no popatrz... wczoraj o tym samym myslalem jak grzebalem przy krokowcu to znaczy ze pomysl musi sie udac bo w zasadzie do krokowca powietrze wziete jest z dolotu tylko dlatego zeby nie stosować dodatkowego filtra. TO SIE MUSI UDAĆ :-D |
no jakby nie patrzec dziala... jedynie wskazane jest zalozyc taki filterek jak sprzedaja na odme aby nie zassal jakiegos syfu przez krokowiec do silnika |
|
|
|
|
maerik
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Lip 2006, 22:03
|
|
|
ade napisał/a: | Intruder napisał/a: | w zasadzie do krokowca powietrze wziete jest z dolotu tylko dlatego zeby nie stosować dodatkowego filtra. TO SIE MUSI UDAĆ :-D |
no jakby nie patrzec dziala... jedynie wskazane jest zalozyc taki filterek jak sprzedaja na odme aby nie zassal jakiegos syfu przez krokowiec do silnika |
Mówicie i macie - bi air intake albo inaczej Doppel Luffi - co niektórzy wiedzą, że bardzo cieńko teraz u mnie będzie z jakimikolwiek modami ale filterek udało się zdobyć! =]
[ Dodano: Wto Wrz 19, 2006 11:25 ]
Meine Damen und Herren - Das Ende vom Projekt XR1400
W związku z zakończeniem projektu XR1400 oraz pewnymi sprawami przez które "nie wiadomo o co chodzi" zdecydowałęm się sprzedać fiestkę.
Krótki opis dla kupujących:
- 1994 rok (po faceliftingu)
- 147 tyś. km przebiegu od nowości
- silnik - bo to najciekawsza część auta jest zdrowy jak ryba - sprawuje się idealnie, daje rade wszystkim autom z mocą ok. 90 KM. W silniku jest zawsze robione wszystko co trzeba (rozrząd wymieniony 10tyś km temu, więc niedawno. Olej, wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza) wymienione 2tyś km temu)
- przez zastosowanie całej elektroniki i wtrysków z fiesty XR2i auto zyskało bardzo na elastyczności i przyśpiesza bardzo ładnie już od 2000 obrotów
- zmodyfikowany dolot - rura aluminiowa + sportowy filtr stożkowy
- prędkość maksymalna to ok. 180kmh na prostej.
- wydech na 2 przelotowych tłumikach ale wcale nie jest zbyt głośny. Robi się dopiero drapieżny przy ok. 5000 obrotów
- zawieszenie sportowe twarde KONI + sprężyny obniżające KONI (zestaw) (leży nisko, prowadzi się jak gokart)
- czarne wnętrze (bardzo ładne w super stanie)
- blacharka - gdzieniegdzie ogniska rdzy (warto zakonserowwać przed zimą) ale nie ma przeżartej blachy nigdzie na wylot ani nic zagrażającego konstrukcji auta
- fotele ciemno-granatowe, welurowe jak na zdjęciach
Zresztą co tu dużo kadać - widać przecież jak auto powstawało ;]
[ Dodano: Wto Gru 9, 2006 9:14 ]
Dnia 25.11.2006 Fiesta XR1400 odjechała do nowego właściciela. Będzie dalej jeździła w okolicach Krakowa. |
|
|
|
|
|