Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
Maerik's misteriöse Arbeit
Autor Wiadomość
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 24 Cze 2006, 12:21   

a taki męski głos przez telefon :D
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 24 Cze 2006, 12:56   

cholera chyba bede musial wysłac moja fione do Pumci na rechalibitacje..... bo to co sie ostatnio dizeje przerasta moje mozliwosci ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 24 Cze 2006, 13:24   

Daras84 napisał/a:
cholera chyba bede musial wysłac moja fione do Pumci na rechalibitacje..... bo to co sie ostatnio dizeje przerasta moje mozliwosci ;)


A zapraszamy :D

Wracając do tematu, xr1400 odpaliło, jeżdzi bardzo przyjemnie i wydaje z siebie dużo fajniejszy dźwięk ze wzgledu na znacznie wiekszą przepustnice.



Moim zdaniem pozostało tylko założyc plastikowe portki od xr2i (dolot) i czas na hamownie.
Ciężko mi powiedzieć czy jest lepiej bo nie znam tego auta ale całkiem możliwie że dziś właściciel po nie przyjedzie wiec już on bedzie opisywał wrażenia z jazdy.

Etap I zakończony

Pozdrowienia od OBR-u
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Cze 2006, 18:34   

Puma pomyślcie o naklejeczkach na tylnąklapew stylu Powered by OBR Niestachów czy coś w podobie .

Myśle że w następnej ZG będziecie mogli ustawićniezły team fiest spod waszej ręki

Pozdrawiam i szacunek dla OBR-u
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 25 Cze 2006, 08:36   

no juz odebrane xr1400 :D
jeździ całkiem przyjemnie i powiem ze powyzej 160km/h na trasie ładnie chodzi i bierze mojego grata :D ale i tak dobrze cisnelismy bo auto zabrało tyle co w ruchu miejskim na trasie :)
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 25 Cze 2006, 09:02   

no to spox ze wszystko fajnie chodzi jednak co wyjedzie ze stajni OBR-u to zapinkala zdrowo ;) ,teraz w sumie hamownia została,aha i pytanie bo po załozeniu wałka od xr-ki byl problem z wolnymi obrotami(pyrkała -ponoć)czy po załozeniu reszty gratów od xr-ki problem znikł?
pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 25 Cze 2006, 09:17   

wałek od xrki w kazdym aucie klekocze :D
trzeba bylo wystroić, i po zalozeniu reszty rzeczy od xrki klekocze jak xrka juz :)
wiem ze ladnie sie kreci, i pod 90 koni bedzie miała. tego jestem pewny.
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Cze 2006, 15:21   

PUMA napisał/a:

jeżdzi bardzo przyjemnie i wydaje z siebie dużo fajniejszy dźwięk ze wzgledu na znacznie wiekszą przepustnice.
Moim zdaniem pozostało tylko założyc plastikowe portki od xr2i (dolot) i czas na hamownie.
Ciężko mi powiedzieć czy jest lepiej bo nie znam tego auta ale całkiem możliwie że dziś właściciel po nie przyjedzie wiec już on bedzie opisywał wrażenia z jazdy.


Tak, stało się kochani - fura ztuningowana :cojest:
Jeździ dużo przyjemniej, najbardziej cieszy mnie dynamika jaka się pojawiła - auto ciągnie od dołu a nie tylko powyżej 4000. Komputer poprawnie radzi sobie z wałkiem (bo przecież pochodzą z tej samej rodziny XR2i). Chyba zmiejszyło się też nieznacznie spalanie - juppie!!! (jeszcze to sprawdze dokładnie).

Co do przyśpieszenia, to od zdrowego 107 konnego auta (o wadze ok. 80kg większej niż fiesta i na oponach 185 :V: ) dostaje jeszcze baty dość ostre, bo ok. 3 długości do 120kmh więc liczę na trochę powyżej 90 kucy. Jak się nadarzy okazja to zhamujemy hamice :P

Co jeszcze ciekawego - na 3ce jest więcej odczuwalnej mocy, 4ty bieg tak samo - dużo lepiej dokręcam zwłaszcza powyżej 140kmh, bo wcześniej zamulało.

Co jest do zrobienia to dolot, który jak widać narazie zrobiony jest jako low-cost gdyż nie wychodzi mi ostatnio sranie kasą fajka

Aha - no i sprzęgło pada, niedługo się rozsypie zapewne... dlatego nie wiem czy jest sens jechać na 1/4 do Stalowej Woli... a chciałem :-/

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Puma pomyślcie o naklejeczkach na tylnąklapew stylu Powered by OBR Niestachów czy coś w podobie


Naklejki Fionegilda von Maerik respektuje tylko małe (takie pod boczne migacze), w kolorze srebrnym :fox:

Darekmk3 napisał/a:
po załozeniu wałka od xr-ki byl problem z wolnymi obrotami(pyrkała -ponoć)czy po załozeniu reszty gratów od xr-ki problem znikł?
pozdro :)


Jawohl! Kein problem! Ale to pyrkanie to były takie słodkie bączki :rotfl: - nie bójcie się ostrzejszych wałków - śmiało fajka
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 27 Cze 2006, 17:30   dolot

HEJ :P


znaczy się że dolot oryginalny z 1400i jest tylko troszkę przerobiony pod większą przepustnicę z XR2i ? ..eeeeeee pany ..dajecie bobu :!:

Marcin :!: ..do ciebie mówie łobuzie :!: to totalny mechaniczno-stylistyczny warkot :!: góra z XR2i, sterowanie , mocy przybywaj ...a wiatrówka wąska jak w najmniejszym kaszlaczku :!: feeeeeeee .....poprawić mi to zaraz chair ..bo po ciuchutku będę rozgłaszał że Mr OBRek jest nie do końca perfekcyjny :!: ..żeby na taśmach, o 12-ej w nocy ..ale tak oddychającego "przeszczepionego" XR1400i bym z garażu nie wypuścił :yes:

...a teraz drogie dziatki ...zlinczujcie gderliwego górala :devil: ..a co mi tam ...niech się coś dzieje w tym dziale bo ostatnio troszkę przycichło z ciekawymi tematami..

POZDRAWIAM ;-)
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Cze 2006, 19:25   

maerik napisał/a:
....Aha - no i sprzęgło pada, niedługo się rozsypie zapewne... dlatego nie wiem czy jest sens jechać na 1/4 do Stalowej Woli... a chciałem


Jak najbardziej jest sens!! Licze na to że sie spotkamy na miejscu i nie tylko ja bede bronił honoru FKP.


RKRman napisał/a:
HEJ :P


znaczy się że dolot oryginalny z 1400i jest tylko troszkę przerobiony pod większą przepustnicę z XR2i ? ..eeeeeee pany ..dajecie bobu :!:

Marcin :!: ..do ciebie mówie łobuzie :!: to totalny mechaniczno-stylistyczny warkot :!: góra z XR2i, sterowanie , mocy przybywaj ...a wiatrówka wąska jak w najmniejszym kaszlaczku :!: feeeeeeee .....poprawić mi to zaraz chair ..bo po ciuchutku będę rozgłaszał że Mr OBRek jest nie do końca perfekcyjny :!: ..żeby na taśmach, o 12-ej w nocy ..ale tak oddychającego "przeszczepionego" XR1400i bym z garażu nie wypuścił :yes:

...a teraz drogie dziatki ...zlinczujcie gderliwego górala :devil: ..a co mi tam ...niech się coś dzieje w tym dziale bo ostatnio troszkę przycichło z ciekawymi tematami..

POZDRAWIAM ;-)



Wiesz ja odrazu powiedziałem że trzeba to zrobic ale Maerik nie miał tego wiec nie zrobiliśmy. Ma to wymienić, taki dostał nakaz. :1xf:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 27 Cze 2006, 22:38   XR1400i

PUMA napisał/a:


..Wiesz ja odrazu powiedziałem że trzeba to zrobic ale Maerik nie miał tego wiec nie zrobiliśmy. Ma to wymienić, taki dostał nakaz. :1xf:


...aaaa to czapka z głowy notw hehe Marcinku ...nie wiem tylko dlaczego myślałem że ten tunel już dawno jest w posiadaniu Łukasza...może cośmi się popiermandoliło jak załatwialiśmy te klamoty do mini-swapika ;-)
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 28 Cze 2006, 13:11   

chyba tez sie do OBR musze wybrac.... ale na duzy browar ;) w odwiedziny.

mam nadzieje ze przebijesz granice 90 KM Maerik, zaslugujesz na to bo sporo serca wkladasz w to auto i jak by nie patrzec powierzyles je fachowcom, bodajze najlepiej znajomcym fiesty od strony tuningu w Polsce.(hihi my tez mamy w lodzi zespol magikow od fiest :P )

pozdrawiam

P.S. Maerik bedziesz w borkach??
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Cze 2006, 10:55   

zefir napisał/a:

mam nadzieje ze przebijesz granice 90 KM Maerik

Myślę, że się udało przebić 90. Byłoby miło w każdym razie :)
zefir napisał/a:
P.S. Maerik bedziesz w borkach??

Niestety, szykuje się jeszcze sporo roboty blacharskiej z fiestą i nie dam rady czasowo i finansowo.
RKRman napisał/a:
PUMA napisał/a:


..Wiesz ja odrazu powiedziałem że trzeba to zrobic ale Maerik nie miał tego wiec nie zrobiliśmy. Ma to wymienić, taki dostał nakaz. :1xf:


...aaaa to czapka z głowy notw hehe Marcinku ...nie wiem tylko dlaczego myślałem że ten tunel już dawno jest w posiadaniu Łukasza...może cośmi się popiermandoliło jak załatwialiśmy te klamoty do mini-swapika ;-)

Tak, ten dolot to wydumka na moje życzenie ale cierpliwości... może uda mi się dziś już coś poprawić.
 
 
 
ade
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lip 2006, 01:03   

Ostatnio zmieniony przez ade 5 Lip 2006, 01:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Lip 2006, 01:09   

poprawiło sie coś??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Lip 2006, 01:09   

To jest wersja alpha i czuć na dupohamowni wzrost mocy :2xf:
Zimne powietrze idzie od dołu rureczką z OBI, a guma jest z poldka ale średnica jest poprawna - taka jak motylka przepustnicy :] Całość zabezpiecza przed ciepłem wersją alpha 0.01 izolacji cieplnej :V: i powiem, że dolot jest dużo zimniejszy niż bez niej - także polecam. Specjalnie nie rozczulaliśmy się nad izolacją bo chcieliśmy sprawdzić czy to w ogóle ma sens. Zdecydowanie TAK.
Następnym krokiem będzie poprawa stylistyki tego dolotu :)
Wiem, jestem uparty - chcę poprawić serie forda, którą większość uważa za idealną. Dlatego sprawdzimy tak naprawde wszystko na hamowni - tej właściwej :]
Założymy na drugi przebieg dolot portkowy z XR2i i stożek.

PUMA - nie trzeba powietrza do krokowca brać z dolotu ;/ Docelowo podłącze krokowca do małego filterka żeby na biegu jałowym sobie brał czyste powietrze - co Ty na to? :ok:
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Lip 2006, 11:08   

Można spróbować
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Intruder
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lip 2006, 12:33   

maerik napisał/a:
PUMA - nie trzeba powietrza do krokowca brać z dolotu ;/ Docelowo podłącze krokowca do małego filterka żeby na biegu jałowym sobie brał czyste powietrze - co Ty na to? :ok:


no popatrz... wczoraj o tym samym myslalem jak grzebalem przy krokowcu :ok: to znaczy ze pomysl musi sie udac :) bo w zasadzie do krokowca powietrze wziete jest z dolotu tylko dlatego zeby nie stosować dodatkowego filtra. TO SIE MUSI UDAĆ :-D
 
 
ade
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lip 2006, 13:42   

Intruder napisał/a:
maerik napisał/a:
PUMA - nie trzeba powietrza do krokowca brać z dolotu ;/ Docelowo podłącze krokowca do małego filterka żeby na biegu jałowym sobie brał czyste powietrze - co Ty na to? :ok:


no popatrz... wczoraj o tym samym myslalem jak grzebalem przy krokowcu :ok: to znaczy ze pomysl musi sie udac :) bo w zasadzie do krokowca powietrze wziete jest z dolotu tylko dlatego zeby nie stosować dodatkowego filtra. TO SIE MUSI UDAĆ :-D


no jakby nie patrzec dziala... jedynie wskazane jest zalozyc taki filterek jak sprzedaja na odme aby nie zassal jakiegos syfu przez krokowiec do silnika
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Lip 2006, 22:03   

ade napisał/a:
Intruder napisał/a:
w zasadzie do krokowca powietrze wziete jest z dolotu tylko dlatego zeby nie stosować dodatkowego filtra. TO SIE MUSI UDAĆ :-D


no jakby nie patrzec dziala... jedynie wskazane jest zalozyc taki filterek jak sprzedaja na odme aby nie zassal jakiegos syfu przez krokowiec do silnika


Mówicie i macie - bi air intake albo inaczej Doppel Luffi :) - co niektórzy wiedzą, że bardzo cieńko teraz u mnie będzie z jakimikolwiek modami ale filterek udało się zdobyć! =]



[ Dodano: Wto Wrz 19, 2006 11:25 ]

Meine Damen und Herren - Das Ende vom Projekt XR1400

W związku z zakończeniem projektu XR1400 oraz pewnymi sprawami przez które "nie wiadomo o co chodzi" zdecydowałęm się sprzedać fiestkę.
Krótki opis dla kupujących:
- 1994 rok (po faceliftingu)
- 147 tyś. km przebiegu od nowości
- silnik - bo to najciekawsza część auta jest zdrowy jak ryba - sprawuje się idealnie, daje rade wszystkim autom z mocą ok. 90 KM. W silniku jest zawsze robione wszystko co trzeba (rozrząd wymieniony 10tyś km temu, więc niedawno. Olej, wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza) wymienione 2tyś km temu)
- przez zastosowanie całej elektroniki i wtrysków z fiesty XR2i auto zyskało bardzo na elastyczności i przyśpiesza bardzo ładnie już od 2000 obrotów
- zmodyfikowany dolot - rura aluminiowa + sportowy filtr stożkowy
- prędkość maksymalna to ok. 180kmh na prostej.
- wydech na 2 przelotowych tłumikach ale wcale nie jest zbyt głośny. Robi się dopiero drapieżny przy ok. 5000 obrotów
- zawieszenie sportowe twarde KONI + sprężyny obniżające KONI (zestaw) (leży nisko, prowadzi się jak gokart)
- czarne wnętrze (bardzo ładne w super stanie)
- blacharka - gdzieniegdzie ogniska rdzy (warto zakonserowwać przed zimą) ale nie ma przeżartej blachy nigdzie na wylot ani nic zagrażającego konstrukcji auta
- fotele ciemno-granatowe, welurowe jak na zdjęciach

Zresztą co tu dużo kadać - widać przecież jak auto powstawało ;]

[ Dodano: Wto Gru 9, 2006 9:14 ]

Dnia 25.11.2006 Fiesta XR1400 odjechała do nowego właściciela. Będzie dalej jeździła w okolicach Krakowa.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.