MK 4 - 1.3 - Endura - E ... Podnosimy moc ... |
Autor |
Wiadomość |
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25 Wrz 2010, 20:48
|
|
|
Magia panie, magia! |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 26 Wrz 2010, 00:27
|
|
|
Przecież on ma mk5 i takie resety jak w mk3 to można sobie w d..e wsadzic. EECV jest mądrzejszy i po odpięciu aku na 15 min sam się dostosuje bez zbędnych kombinacji. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
michal
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 06 Paź 2011 Posty: 2 Skąd: kujawy
|
Wysłany: 7 Paź 2011, 20:24
|
|
|
west mozesz dodac kilka zdjec jak z ta przepustnica aby dodac 10 koni wiecej |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 23:30
|
|
|
Odgrzewam kotlecika P
Wiec tak juz po pierwszej wizycie pod maska mkIV (jak jeszcze nie zarejestrowałem się tutaj) to wykręciłem tą śrubę co by nie ograniczała otwarcia przepustnicy zresetowałem kompa żeby nie było i nie mówiłem o tym dziewczynie i czekałem cicho na jej reakcje no i odrazu powiedziała mi że coś polepszyłem . Czyli na hamownie nie trzeba jechać:D ale nie za bardzo wiem gdzie jest ta zwężka w dolocie może mi ktoś foto zrobić gdzie ona dokładnie jest którą mam zamienić ?? |
_________________ Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej..... |
|
|
|
|
Cinek9266
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 09 Lis 2011 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Lis 2011, 23:19
|
|
|
Może niech ktoś zrobi ładnie fotki i opis całego zabiegu.:-) |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 23 Gru 2011, 21:21
|
|
|
poczytalem sobie:D
ma to senas, chyba KAczke żonie zmodze:D ale nie lepiej przepustnicy z zeteca 1.6/1.8 zalozyc??:) ciekawe czy zauwazy:D?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
herszt
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Fun
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 39 Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 39 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 7 Sie 2012, 19:31
|
|
|
Witam,
trochę odgrzeję temat. Poruszałem problem podniesienia mocy w innym wątku, ale podobno pojawił się już podobny - więc go znalazłem, choć temat był początkowo odnośnie Endury Czy ktoś próbował opisywanych tu zabiegów na Duratec'u 1.3 8v (mam go w mk6). Silnik ten ma 58KM i się zastanawiałem czy stać go na więcej.
z góry dzięki
pozdrawiam
herszt |
|
|
|
|
kazio93
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 21 Skąd: lbn
|
Wysłany: 10 Gru 2012, 17:15
|
|
|
odgrzeje.... czy przepustnica tak jak napisal Ad@mus bedzia pasowala od 1.6 zeteca ? czy innego silnika? i Czy da to jakis przyrost mocy ? |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 10 Gru 2012, 17:52
|
|
|
tam sie nie da wirusować.
poza tym każda modyfikacja tego silnika jest irrancjonalna i nieopłacalna |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 10 Gru 2012, 17:57
|
|
|
Stunt_Man No ale jest to silnik sterowany pegazusem więc coś może może
Ale nasuwają się inne pomysły :
Planowanie głowicy - silnik jest niekolizyjny wiec....
Wałek rozrządu - Światek kałuża rewar jest paru "dyrygentów"
Lekkie koło zamachowe - szlifierka
kolektor wydechowy 4 2 1 bez kata - może występowały takie ?? Generalnie bardzo lubie silniczek 1,3 ....
Kurka moze kupie goły słupek i sie pobawię
Za wszystkie pomysły przepraszam jestem zmęczony po pracy
Albo właduje przyszłej żonie silnik od Swifta shamowany na 120KM i 158nM |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 10 Gru 2012, 18:18
|
|
|
taniej zeteca bedzie wrzucić... |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 10 Gru 2012, 19:35
|
|
|
1,4 ciekawe czy podpasuje pod tą skrzynię co tam siedzi generalnie taki słupek jest tani do kupienia ( 1,3)
Edyt....
http://moto.allegro.pl/ch...2810066150.html Mam odpowiedz <hahaha> ciekawe czy to działa ::D |
|
|
|
|
Seboleq92
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Sebastian
Wiek: 31 Dołączył: 21 Cze 2012 Posty: 96 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Gru 2012, 23:33
|
|
|
coś mi sie wydaje ze to nie działa tak robią ludzie kase na debilach |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 11 Gru 2012, 07:58
|
|
|
Zadzwonię do nich dzisiaj i zapytam się czy maja dowod na to że 1,3 zwiększyło ilość KM o 15 się podyktowane wykresem z hamowni |
|
|
|
|
Seboleq92
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Sebastian
Wiek: 31 Dołączył: 21 Cze 2012 Posty: 96 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Gru 2012, 08:23
|
|
|
mhm to powiedzą Ci ze tak maja potwierdzenie z hamowni muszą jakoś zarabiać to będą bajki wciskać człowiekowi |
|
|
|
|
Juniooor
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 11 Gru 2012 Posty: 4 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 14 Gru 2012, 13:59
|
|
|
Panowie, mam pytanie może mi ktoś zrobić co trzeba zrobić bo mam w dowodzie 37kW a jak otworze przepustnice do ogranicznika to talerz jest w poziomie. |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 14 Gru 2012, 15:58
|
|
|
Jaki jest problem bo nie rozumiem ........
A co do box-a dostałem odpowiedz <hahaha>
http://moto.allegro.pl/ch...2810071369.html
podany chip pasuje do Pana modelu auta jeżeli chodzi o montaż to musiał by Pan zrobić zdjęcia silnika i zaznaczymy w które miejsce należy podłączyć urządzenie. pozdrawiam |
|
|
|
|
kazio93
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 21 Skąd: lbn
|
Wysłany: 19 Gru 2012, 13:19
|
|
|
czy ta zwezona uszczelka za przepustnica moze byc w mojej mazdzie 121? 97r. Dodam ze probowalem to odkrecic tam te 4 sruby torxem ale nie chcialy drgnac a balem sie zebym czegos nie popsul |
|
|
|
|
Kamiliano
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 04 Mar 2015 Posty: 11 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 16 Mar 2015, 14:32
|
|
|
Witam, odgrzeję trochę temat, ponieważ mam problem po wyregulowaniu przepustnicy w mojej fieście 1.3 endura. Wyciąłem plastik blokujący przepustnicę, sprawdziłem przy okazji filtr powietrza i po złożeniu wszystkiego przestała odpalać, tzn. słychać po przekręceniu kluczyka tylko cykanie i nic więcej. Może miał już ktoś ten problem? |
|
|
|
|
|