Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

MK 4 - 1.3 - Endura - E ... Podnosimy moc ...
Autor Wiadomość
osimek1 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Paź 2009, 16:09   

wito, ta cala instrucka jest do silnika 1.3 w MK4 ktory ma zamiast 60 KM moc 50KM......
_________________
Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych
 
 
 
wito 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: Lublin
Wysłany: 27 Paź 2009, 12:43   

wiem ale klopot mam podobny;) pekl mi w drodze plastik przy gazniku i linka jest tak luzna ze pedal jest wpadniety. wiec albo pozostaje mi dorobic sobie taka czesc albo jakos napiac linke w inny sposob.
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 28 Paź 2009, 00:32   

wito napisał/a:
wiem ale klopot mam podobny;) pekl mi w drodze plastik przy gazniku i linka jest tak luzna ze pedal jest wpadniety. wiec albo pozostaje mi dorobic sobie taka czesc albo jakos napiac linke w inny sposob.
sam zadajesz pytanie i na nie odpowiadasz...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
11kuba11 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: kuba
Wiek: 38
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 128
Skąd: Legnica/Lubin
Wysłany: 17 Lis 2009, 14:00   

tjuning zrobiony:D róznice czuc! i dobrze:) dzieki za info
pozdr
_________________

 
 
 
Krystiand
[Usunięty]

Wysłany: 25 Gru 2009, 14:16   

Fiesta MK5, silnik 50 koni.
Nie widzę żadnego plastiku, który można by wyłamać. Jest blacha pod pedałem a przy przepustnicy regulowany wkręt/ogranicznik który można regulować w zakresie ok. 1cm. Czy może już ktoś to przerabiał ?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Gru 2009, 19:28   

to własnie o ten wkret chodzi o niego opiera sie plastik i ten plasti musisz delikatnie ułamac
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Krystiand
[Usunięty]

Wysłany: 26 Gru 2009, 19:42   

kuba87 napisał/a:
to własnie o ten wkret chodzi o niego opiera sie plastik i ten plasti musisz delikatnie ułamac

Ale to samo można uzyskać przez wkręcenie tego wkręta, tam jest skok ok. 7mm. Czy to nie wystarczy do pełnego otwarcia przepustnicy? Dzięki za odpowiedż
 
 
swasix 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Swaix
Wiek: 43
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 8
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Sty 2010, 21:46   

Panowie potwierdzam przy pomocy kombinerek i młotka zwiększyłem moc mojej fiesty. Najpierw urwałem ów plastik na przepustnicy, a zaraz potem wybiłem podkładkę pod pedałem gazu. Potem jeszcze odłączyłem akumulator. I co...to działa, auto jest wyraźnie żwawsze i bardziej elastyczne, w starcie spod świateł dotrzymuje kroku innym samochodom co w poprzedniej wersji nie było takie oczywiste. Nie wiem jeszcze jak ze spalaniem bo zrobiłem to wczoraj. Ogólnie polecam ten zabieg.
_________________
Pozdrawiam :)
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18 Sty 2010, 21:59   

Hamownia ;)
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 18 Sty 2010, 22:44   

moje 1.3 nawet po tak drastycznym zabiegu bylo za wolne az je w koncu zajezdzilem ... :-)
 
 
michalie 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 41
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: kielce
Wysłany: 18 Kwi 2010, 13:28   

panowie a jak najskuteczniej zrobić reset po takiej operacji i czy on jest konieczny i co sie stanie jesli sie resetu nie zrobi
 
 
nagaj83 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 16
Skąd: xxx
Wysłany: 24 Wrz 2010, 23:07   

witam,

odświeże temat. Cały rytuał związany z zwiększeniem mocy zrobiłem, oprócz jednego. Za cholere nie mogę napiąć linki od gazu, jest tak luźna, że zaczynam się zastanawiać czy jest od tego wozu. Po stronie przepustnicy naciągnąłem za pomocą takiej gumeczki i klipsa (znajdujacych się na lince) najmocniej jak to jest możliwe, ale dalej mam pedał gazu oklapnięty tak, że można go sobie nogą tak z 5 cm unieść. Nie zdążyłem zobaczyć jak to wygląda po stronie pedału gazu, czy jest tam jakaś możliwość naciągu linki. Może ktoś może podpowiedzieć jak rozwiązać ten problemik ?
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 24 Wrz 2010, 23:19   

nagaj83 nie gumeczki czy klipsa tylko tam masz nakrętkę którą regulujesz naciąg linki :)

Jeśli masz max i nadal wisi, przy zakończeniu linki jest grzybek, tam możesz zrobić "spinkę" odpowiedniej wielkości która naciągnie linkę dodatkowo to taki prosty sposób amatorski :-)
_________________

 
 
nagaj83 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 16
Skąd: xxx
Wysłany: 24 Wrz 2010, 23:24   

TSRules napisał/a:
nagaj83 nie gumeczki czy klipsa tylko tam masz nakrętkę którą regulujesz naciąg linki :)

Jeśli masz max i nadal wisi, przy zakończeniu linki jest grzybek, tam możesz zrobić "spinkę" odpowiedniej wielkości która naciągnie linkę dodatkowo to taki prosty sposób amatorski :-)


Nie wiem jak w MKIV ale w moim MKV jest na lince nieopodal przepustnicy gumeczka ktorą można regulować tak na długości ja wiem 10-15 cm i na nią nasadzany jest taki metalowy klips, no chyba że jeszcze oprócz tego jest jakaś śruba. A co do tego grzybka to znajdę go po stronie pedału gazu ?
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 24 Wrz 2010, 23:33   

nagaj83 napisał/a:
A co do tego grzybka to znajdę go po stronie pedału gazu ?


po drugiej kolego :)

nagaj83 napisał/a:
gumeczka ktorą można regulować tak na długości ja wiem 10-15 cm


no być może gumeczka jest bardziej nowoczesna, na mam jeszcze tam nakrętkę :-)
_________________

 
 
nagaj83 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 16
Skąd: xxx
Wysłany: 24 Wrz 2010, 23:36   

jutro zajrzę co da się zrobić.

[ Dodano: Sob Wrz 25, 2010 11:22 ]

Mógłby ktoś napisać krok po kroku najskuteczniejszy sposób na reset kompa ?
 
 
osimek1 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Wrz 2010, 14:58   

odpinasz klemy od aku, wsiadasz do auta, press stop trzymasz go ok 30-60sekund (lepiej dluzej dla pewnosci) i well done ;)
_________________
Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych
 
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 25 Wrz 2010, 15:06   

osimek1 napisał/a:
odpinasz klemy od aku, wsiadasz do auta, press stop trzymasz go ok 30-60sekund (lepiej dluzej dla pewnosci) i well done ;)


Pierwsze słyszę, odpinasz aku na 20 minut i wszystko.
_________________

 
 
nagaj83 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 16
Skąd: xxx
Wysłany: 25 Wrz 2010, 15:08   

osimek1 napisał/a:
odpinasz klemy od aku, wsiadasz do auta, press stop trzymasz go ok 30-60sekund (lepiej dluzej dla pewnosci) i well done ;)


No to teraz już sam nie wiem, wcześniej w tym samym temacie kolega "pawelo06" napisał


pawelo06 napisał/a:
reset jak najbardziej sie przyda na ciepłym silniku odłącz na 15 min potem załączi niech pochodzi też z 10min bez gazu i sie przejeć z 10 km niech sie nagrzeje dobrze ale spokojną jazdą i wtedy sprawdz efekt czy ma więcej konii lub na hamownie leć


To już sam zaczynam się gubić.[/quote]
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Wrz 2010, 15:10   

:9: A co ma stop po odpięciu akumulatora do rzeczy?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi WIEKSZA MOC?
Gość Tuning mechaniczny 19 4 Mar 2010, 18:57
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zwiększyć moc w 1,4
Gość Tuning mechaniczny 2 5 Lis 2008, 22:08
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów [MK3] traci moc
Gość Mechanika 19 26 Mar 2009, 08:24
jackrzec
Brak nowych postów Zamała moc radia ? ;>
ZonExE Car Audio i CB 21 28 Kwi 2009, 01:01
Gość
Brak nowych postów [MK3] Słaba moc - 1.1
Nie można rozwinąć 100 km/h
Kusiu Mechanika ogólna 8 1 Kwi 2010, 09:17
Miner


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.