Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:20
kopci!dymi!a mechanik chce zaronbic i gada glupoty
Autor Wiadomość
grooby_one
[Usunięty]

Wysłany: 7 Mar 2006, 21:20   kopci!dymi!a mechanik chce zaronbic i gada glupoty

mialem awarie w mk2.zostawilem samochod na noc,rano odpalam i nie kreci.rozgrzalem go kilka razy zapalam i cos kreci kreci ale nie moze,no to uparcie znowu go zakrecilem i nagle silnik zaczyna mi dudnic i dymi,na poczatku mowie sobie ze sprawa jest nieciekawa ale moze za chwile sie rozgrzeje i bedzie spoko,bo w sumie olej mam stary i gesty,chyba rok go juz nie zmienialem,ale ruszylem przejechalem kilka metrow i zadecydowalem ze nie ebde dalej ryzykowac zgasilem samochod,zaparowalem i poszedlem do szkoly.kupel polecil mi mechanika,ustawilem sie z nim,przyszedl posluchal i powiedzial ze jest peknity tlok, albo cos z panewka nie tak.jakby sie glebiej zastanowic to jakby byl peknity tlok to by nawet nie pojechal(tak mi sie wydaje).potrezbuje osob ktore mialy podobne przejscia i wiedza co robic.mi osobiscie sie wydaje ze to wina rozrzadu,ze poprostu sie rozregulowal,ze pasek przeskoczyl z kola i dlatego tak dudni.wypowiedzcie sie na ten temat potwierdzcie moja teze albo nie,powiedzcie co to moze byc jezeli nie to co mi sie wydaje,czy jest sens brac sie za naprawe,czy koszt naprawy nie przewyzszy wartosci samochodu,bo jak narazie tylko chodzi jak czolg i robi zaslone dymna.z gory dzieki za wszelkie rady.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Mar 2006, 23:23   

hm mechanik moze mieć racje albo tłok albo pierścienie . Naprawa przewyższy napewno wartość samochodu bo wartość samochodu to ok 800 zł . A za sam tłok z pierscieniami zapłacisz 170 zeta. Do tego komplet pierścieni na pozostałem tłoki uszczelki robocizna i przebije 1000 zł raczej . rozrząd mozesz sobie zostawić jest łańcuszek i przez całe moje życie z fiesta ponad 5 lat nie widziałem ani nie słyszałem zeby sie to komuś stało . jeśli pękł tłok albo padły pierścienie to auto chodzi tylko ma przedmuchy do skrzyni korbowej . Mozesz zdjąć jeszcze dekiel i zobaczyć czy któraś sprężyna zaworowa albo dźwigienka nie pękła . Hm ale jak sie rok oleju nie zmienia to nic dziwnego . jak sie oszczędza to sie 2 razy płaci .
 
 
 
borka11
[Usunięty]

Wysłany: 8 Mar 2006, 00:30   

zrob tak :-/ , odpal silnik,wyjmij miarke oleju i przyloz tam reke,jesli jest tam cisnienie i dmucha powietrze to sprawa jest oczywista :ups: (dziura w tolku,albo pierscienie poszly sie je...)Najlepszym i najtanszym wyjsciem jest kupno drugiego silnika,bo w ten niema sensu inwestowac. Za 400,500zl dostaniesz drugi silnik. :ok: pozdro
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Mar 2006, 17:23   

Moj błąd hehe myślałem ze to jest benzyniak . Ale faktycznie w profilu jest jak wół napisane dizel . Hm po pierwsze to sprawdz przedmuchy do skrzyni korbowej . jeśli nie beda za duze to zostaja nam trzy wątpliwości . Paske rozrządu przeskoczył o jeden ząbek , padła pompa wtryskowa albo albo powiesił sie wtryskiwacz któryś . Wtryskiwacze można rozebrać i sprawdzić . Problem jest z paskiem bo trzeba mieć sprecjalne blokady . Hm jeśli odpala silnik to raczej nie wina pierścieni bo faktycznie dizel ci na 3 garach nie odpali praktycznie . Co tu zrobić . Hm na początek sprawdzić pasek rozrządu jeśli jest stary to odrazu wymienić razem z napinaczem . Jeśli nadal nie bedzie coś grało to zmierzyć kompresje . jeśli bedzie ok to spraw jest jasna albo wtryski albo pompa .
 
 
 
Presto 


Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 203
Skąd: Rybnik
Wysłany: 8 Mar 2006, 19:44   

Tak jak moi przedmówcy radziłbym sprawdzić najpierw ustawienie rozrządu ale to nie jest taka prosta sprawa...zamieszczam tutaj skan jest tam info jak to zrobic i co trzeba posiadać (ja dałem sobie cos takiego zrobic u tokarza i kosztowało mnie to flache :D )



natępnie sprawdzić kompresję i wtryski... ewentualnie mogła pęknąć jakaś sprężyna na zaworze!
_________________
Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.

Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 
 
 
grooby_one
[Usunięty]

Wysłany: 9 Mar 2006, 16:28   

dzieki bardzo za rady...nie mam jakiegos duzego pojecia co do mechaniki wiec sam nic nei zrobie,ale przyda mi sie to zeby mnie zaden machanik nie przyciol na siano
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów [MK3] Kopci, nie chce wejść na obroty
acti357 Elektryka 2 17 Maj 2011, 18:59
acti357
Brak nowych postów Rozrusznik nie gada
Gość Elektryka 7 13 Mar 2006, 14:53
diodalodz
Brak nowych postów Gdzie dobry mechanik?
bordo Mechanika 15 20 Cze 2008, 20:49
Gość
Brak nowych postów Mechanik Samochodowy Piła
Maniek1.3 Frakcja wielkopolska 2 5 Wrz 2012, 20:50
Maniek1.3


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.