Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

..miłe dodatki z mocnego Forda ..
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 12 Sty 2006, 11:19   Re: ..

piotr-RKRmann napisał/a:
...mam tylko jeden problem , żona póki co nie chce szłyszeć o zamianie silników...jeździ Zetykaczek i mówi że po okresie jazdy Zabką 1100 w końcu coś od życia się Jej również należy :D .....może uda mi sie wynegocjować moje rozwiązanie w zamian za przejażdżki Futrem Rs :ok:


ja mam leprzy pomysł, skoro małżonka pragnie mocy, to trzeba zrobić silnik RS2000 i wsadzić do "Czarnucha" a zeteca do futra. Wszyscy bedą szczęśliwi :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Sty 2006, 11:47   

ja tam pchalbym rs2000 do futra :) i fotele tez :D oczywiscie sluze pomoca przy swapowaniu :)
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 12 Sty 2006, 12:02   

Mafios napisał/a:
ja tam pchalbym rs2000 do futra :) i fotele tez :D oczywiscie sluze pomoca przy swapowaniu :)


To nie jest takie proste, z czego zdaje sobie sprawe Piotr, wiec wątpie żeby sie tego podjoł, ale kto wie?? Byłby to zajefajny projekt. w którym bym też chętnie wźoł udsział :fox:

A skoro niemcy wkładają to my też możemy, nie sądzisz Piotrze?? :fox:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
Ostatnio zmieniony przez PumaRST 12 Sty 2006, 12:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 12 Sty 2006, 12:21   silnik

Mafios napisał/a:
ja tam pchalbym rs2000 do futra :) i fotele tez :D oczywiscie sluze pomoca przy swapowaniu :)


panowie...nie róbta mi z mózgu wodogłowia :zly: ...może i troche jestem przykręcony na tle fordziaków...ale autko od codnia w wersi RS2000 ...sory ...nie na moje progi.. :yes: ..wystarczy mi niewielka zabaweczka która wyjeżdża o wiele rzadziej..w postaci Futra "RS".............jak bym tak zrobił oba potwory to co. :he: ........pewn Tanusa trzeba by zagazować i sie turlać tym 1.7 codziennie..... :he: hmmmmmm to raczej kiepskie rozwiązanie.....tak więc.......swoje koncepcje już mam i jak to mówi LOY .." Dobrze jest wiedzieć, kiedy trzeba powiedzieć - DOŚĆ :!: .."
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 12 Sty 2006, 12:28   

a ja mając kompletnego dawce w postaci RS2000 zastanowiłbym sie nad upchaniem tego silnika w Futrze. i tak wyciągniesz silnik z fiesty wiec mając blok od RS2000 mozesz go wsadzić i zobaczyć co sie dzieje, i czego brakuje. Tak naprawde nikt tego nie sprawdził jeszcze. A może da sie to zrobić bez przerabiani podłurznic. sam blok z wałem i kołem zamachowym nie bedzie ciężki wiec możan sie pokusić o mały test.

Ale to już twój "Projekt" wiec decyduj sam :ok:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 12 Sty 2006, 12:29   pzrekłądka

Mafios napisał/a:
ja tam pchalbym rs2000 do futra :) i fotele tez :D oczywiscie sluze pomoca przy swapowaniu :)


Patryk........cały wic polega na tym że wiemy co nie co, ale sama wiedza nie wystarczy....niestety, nie dysponuje środkami żeby stworzyć w zasadzie od podstaw nową klatke pod silnik RS2000 w nadwoziu MK-3 .......prawy kielich jest do przerobienia...a to już jest grubsza sprawa....do tego dochodzi póżniejsze bezpieczeństwo całości.......jak już pisałem są zapewne chłopaczki co młotem , palinkiem wykonają w dość brutalny i brudny sposób metaloplastyke polegającą na wszczepieniu takiego serducha do MK-3.........ale ...ile to wytrzyma , i jak długo :?: ......a wozić sie takim potworkiem powiedzmy z niepełnym zakresem możliwośći - sory .......dla mnie porażka u podstaw........czyli................Panowie :!: pomysły dla zamożnych Angoli zostawy bo w naszych realiach niewydolimy............natomiast ciekawe poprawki fabryki, w ramach bezpoiecznych przekładek, sprawdzonych i wyliczonych pzrez producenta - TAK :yes: ..tutaj jeszcze możemy coś osiągnąć ;-)

POZDRAWIAM :-) ......powtarzam - nie mam aspiracji na najszybszą itp.......lubie po porstu koło "tego" grzebać .... :P

[ Dodano: Czw Sty 12, 2006 12:36 pm ]
PUMA napisał/a:
.. mając blok od RS2000 mozesz go wsadzić i zobaczyć co sie dzieje, i czego brakuje. Tak naprawde nikt tego nie sprawdził jeszcze.
Ale to już twój "Projekt" wiec decyduj sam :ok:


Marcinku ..jak myślisz ..dałbym sie rade wyspać po nocnych pogaduchach z Tobą jak bym sobie pomiarów już nie porobił :?: ...jest zadżebiście ciasno....już to robiono więc sprawa zapewne do wykręcenia............jednak licze siły na zamiary :-) .....nie uniose takich obciążeń finansowych w tym momencie....poza tym jazda Futrem znowu by sie odwlekła...a jak wiesz nic tak nie stymuluje do pracy nad własnym autem jak sukcesywne testowanie i sprawdzanie swoich pomysłów w praktyce na szosie lub torze.. :ok:
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12 Sty 2006, 12:36   

i jak tu się niepodniecać :P aj też chce mieć bbbbbbbbbbbeeeennnnnzzzzzzyyyynnnnnkkkkkkeeeee.
Mam nadzije że Piotruś będziesz robić dokładne fotorelacje swapika :D To pewnie jeszcze bardziej się zdąże napalić na benzyneczke ;) Ojojoojo ja już widzę jak twoja fiestka by latała... 150 kucyków pod pokrywą... ja pitole :P to byś musiał pomyśleć o jakiś skutecznych heblach :P
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Sty 2006, 12:48   

Piesek... pamietaj ze najpierw zaczyna sie od spraw bezpieczenstwa (hamulce) a potem mozna prawie w pelni przetestowac silnik i jego mozliwosci...a nie na odwrotnie ;)

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 12 Sty 2006, 13:40   hample

Piesek napisał/a:
Ojojoojo ja już widzę jak twoja fiestka by latała... 150 kucyków pod pokrywą... ja pitole :P to byś musiał pomyśleć o jakiś skutecznych heblach :P


eeeejjjj no coś Ty ..przecież ogólnie wiadomo że wszczepiam hample z RSa do Futra :lol: więc na 4-ech większych od serii tarczach będzie OK ....a i tak wiadomo że mocniejsze Fiesty maja seryjne hamulce na dobrym poziomie :yes: ...........co do mocy....tutaj jak mówie ide na skróty nieprzeceniając właśnych możliwosći - czyli odpuszczam 150 KM z seryjnego RS2000 którego nielekko jest włożyć do nadwozia MK-3 ...a rozkręcam Zetykacza 105 KM ( baza jest w super kondycji ! ) na fabrycznych zabawkach o których już nie raz tutaj pisano + ogólnie znane patenty z dolotem , wydechem .....powinno dać ok 140KM .....więc skoro zostawie tylko 2 przednie taborety.....to stosunek mocy do masy powinien sie ładnie przedstawiać......wtedy planowana hamownia :-) ..no i pare prób powiedzmy z seryjnymi autkami o mocach fabrycznych ok 150 KM :ok:

POŻYJEMY -ZOBACZYMY ;-)
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
DŻEJKU
[Usunięty]

Wysłany: 12 Sty 2006, 20:02   

ooo widzę że rodzi się fiesta na 4 tarczówkach z dłubaną 1.8 16v pod maską...
no prosze, nie próżnujesz :ok:

trzymam kciuki za projekt i mam nadzieje ze dane mi bedzie zobaczyć efekty na żywo i... zmierzyć się :D
pozdro
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 12 Sty 2006, 23:13   projekt

DŻEJKU napisał/a:


trzymam kciuki za projekt i mam nadzieje ze dane mi bedzie zobaczyć efekty na żywo i... zmierzyć się :D
pozdro


hehe...no to mi sie na dzień dobry autko do próby dostało ehhhhh..no cóż.....jasne że chętnie stanę obok.....japonia do konkretny przeciwnik, CRX to już w ogóle wyższa półka.....no ale przecież nikt nie powiedział że będzie łatwo :lol: ...." Co nas nie zabije , to nas wzmocni .." :!: ...grunt żeby zabawa była przednia.. :ok:
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
DŻEJKU
[Usunięty]

Wysłany: 12 Sty 2006, 23:28   

Piotrek nie bądź taki skromny! wiem jak idą obydwie furki bo sam miałem 1.8 i powiem że crx do 100km/h leci podobnie ale powyżej to brakuje mu momentu i w ogóle od 140km/h słabo sie zbiera a moja fiestunia szła równo jak bomba do 180, ale moja waga ciała może zrkompensuje braki w osiągach haha
pozdro i szczerze mam nadzieję że zobacze co nawyrabiałeś w swoich furkach jak mnie nie było :)
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 14 Sty 2006, 00:34   

DŻEJKU napisał/a:
Piotrek nie bądź taki skromny! wiem jak idą obydwie furki bo sam miałem 1.8 i powiem że crx do 100km/h leci podobnie ale powyżej to brakuje mu momentu i w ogóle od 140km/h słabo sie zbiera a moja fiestunia szła równo jak bomba do 180, ale moja waga ciała może zrkompensuje braki w osiągach haha
pozdro i szczerze mam nadzieję że zobacze co nawyrabiałeś w swoich furkach jak mnie nie było :)


mówisz poważnie? a jakiego masz crxa 130 czy 160? ja to miałem taką manię na tego japońca że aż mi sie gęsia skórka robiła jak jechał ...a wogóle to pochwal sie co tam kryjesz w garażu :)
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Sty 2006, 02:01   

Danio napisał/a:

mówisz poważnie? a jakiego masz crxa 130 czy 160? ja to miałem taką manię na tego japońca że aż mi sie gęsia skórka robiła jak jechał ...a wogóle to pochwal sie co tam kryjesz w garażu :)


A ja pamietam jak szlismy z takim spod swiatel ze znajomym - najpierw HONDA wziela nas o odleglosc auta, obrotomierz juz sie konczyl wiec trzeba bylo wrzucic 2 a tu zdziwko CRX ciagnie dalej... 8k i dwojeczka... papa :P

Mocne to to ale dla mnie za male... :jupi:
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14 Sty 2006, 09:13   

mam nadzieje że intruder niebędzie zły jeśli umieszczę część naszej rozmowy z gg, a mianowice ford fiesta 1.6 turbo VS honda crx vtec
Cytat:
Ja (13-01-2006 23:36)
no i pieknie!
Ja (13-01-2006 23:36)
crx vtec czy zwykly?
[fkp] Intruder (13-01-2006 23:36)

[fkp] Intruder (13-01-2006 23:37)
vtec
Ja (13-01-2006 23:37)
to o la la biscie
Ja (13-01-2006 23:37)
i o ile go wyjebales?
[fkp] Intruder (13-01-2006 23:37)
niom
[fkp] Intruder (13-01-2006 23:37)
na pierwszym i drugim biegu szedl rowno ale jak wrzucilem trojke poszedl o dwie dlugosci
[fkp] Intruder (13-01-2006 23:37)
na 200 m hehehehe
Ja (13-01-2006 23:38)
to zajebiscie
Ja (13-01-2006 23:38)
a niby taka honda 160kucy ma
[fkp] Intruder (13-01-2006 23:38)



JQ sprzedaj CRX kup fieste 1.6 turbo :P
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 14 Sty 2006, 09:25   

nie do końca to tak jest niestety,
albo ten crx był 1,6 130KM albo był dość zajechany bo z własnego doświadczenia wiem że vtech jest strasznie szybki, i niestety ale jechałem z takim z wawy (coś dłubniety ale nie wiele) i niestety tylko 1 bieg był róny a potem tak do 160km/h to on odchodził dopiero jak złapaliśmy predkość około 160 to zaczołem go dochodzić bardzo powoli. choć z drugiej strony też zadżyło mi sie ścignąć z innym vteciem i to on dostał.

Ale niestety H crx vtec to bardzo szybkie auto. i jesli jest w dobrym stanie to jest go ciężko pokonac.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
DŻEJKU
[Usunięty]

Wysłany: 14 Sty 2006, 11:15   

tak jak mowi Puma, crx vtec to dobry kiler i musiałby być zajechany ze tak cienko szedł. Zresztą u Pumy w mieście jest dość silna ekipa crxowców więc mysle ze jest dużo okazji do probowania się na mieście.

ja mam niestety tą słabszą wersję....
co do mojej padaczki to narazie nic ciekawego, może na wiosne coś wykombinuje bo teraz jeszcze szczegolnego poziomu nie prezentuje :?

i znowu robimy Piotrkowi bałagan w topicu :D
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 14 Sty 2006, 11:25   

DŻEJKU napisał/a:
tak jak mowi Puma, crx vtec to dobry kiler i musiałby być zajechany ze tak cienko szedł. Zresztą u Pumy w mieście jest dość silna ekipa crxowców więc mysle ze jest dużo okazji do probowania się na mieście.

ja mam niestety tą słabszą wersję....
co do mojej padaczki to narazie nic ciekawego, może na wiosne coś wykombinuje bo teraz jeszcze szczegolnego poziomu nie prezentuje :?

i znowu robimy Piotrkowi bałagan w topicu :D


Piotr sie nie obrazi :D wkońcu próbujemy napówić cie do powrotu do fiesty 8)
natomiast ja ci polecam powrót do rs1800 :ok: a nie grzebanie przy japonii. może mniej sie psuje (choć to też zależy od stanu) ale taniej wzmocnić fieste niż crx.
a znam sie z tymi lludźni od Hond i wiem że vtec to mocne autko. ale to osobna historia

PS: Jakie ma osiągi vtec bo mnie sie nie chce wierzyć w niskie 7s 0-100KM/H??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
DŻEJKU
[Usunięty]

Wysłany: 14 Sty 2006, 15:23   

wg danych technicznych vtec ma 7.2 do setki. ale z prób wyścigów ze zwykłym crx wynika że obydwa idą do 100 prawie równo a vtec dopiero od 3 biegu wyrywa do przodu... a zwykły crx ma ok. 7.5-8.2s do 100km/h (takie są rozbieżności w danych)

na fieste narazie nie zamienię japonca ale wiem jaki potencjał jest w tym fordziku i kto wie czy nie wroce do niego:)

ps: za to starsze hondy bardzo dobrze trzymają moc a w nienieckich furkach nie jest z tym za wesoło.

a ty Puma masz seryną rs czy coś dłubniętą? hamowałeś ją?
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Sty 2006, 15:57   

DŻEJKU napisał/a:
a ty Puma masz seryną rs czy coś dłubniętą? hamowałeś ją?


Kliknij na jego stopke, a zobaczysz jaki kombinator :brawo:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK7] 1.6 TDCI - Hamownia, miłe zaskoczenie
artax Silniki diesla 23 19 Paź 2011, 19:28
misiak
Brak nowych postów [MK3] Podczas mocnego przyspieszania trzęsie autem
wafloom Mechanika 1 21 Lut 2010, 17:51
kamil8787
Brak nowych postów [MK3] DODATKI DO ZDERZAKÓW
pablon Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 4 26 Sty 2010, 18:09
FiFa
Brak nowych postów Układ chłodzenia : uszczelniacze dodatki
vis Mechanika 18 12 Gru 2005, 11:33
Gość
Brak nowych postów Dodatki do paliw - czyszczenie wtryskiwaczy
morsio Silniki diesla 12 14 Wrz 2014, 00:54
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.