Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
intruder's RS Turbo
Autor Wiadomość
Intruder
[Usunięty]

Wysłany: 23 Maj 2006, 08:45   

o to samo wczoraj pytał mnie Zefirek jak u mnie był więc odpowiem... założony jest orginalny wydech WALKER do fiesty RS Turbo i posiada on dwie puszki środkowe ale jak się okazuje są one przelotowe wiec wytlumiaja chalas ale przy tym nie zwalniaja za bardzo spalin :)

[ Dodano: Sro Cze 21, 2006 15:53 ]
Hello hello... no i stało się... po trzech dniach spędzonych w garaży moja RSP (czytaj: RS Padło :-D ) położyła się bardziej na brzuszku :) a to dzięki sprężynkom H&R -40mm :D
Fiesta stoi duzo niżej i przy 16" kołach robi to wrażenie i uwierzcie mi że na żywca wygląda duuużo lepiej:)
Było sporo klepania nadkoli młotkiem i dlatego trwało to aż 3 dni ;) A poniżej macie fotki:)

Porównanie nowych H&R -> czerwone(-40mm) , seria RST -> czarne(-25mm), odziwo H&R okazały się wyższe hahaha ale za to seryjne są twardsze.


Przednie zawieszenie. Tutaj seryjne już są wyższe.


Tak stała fiesta przed obniżeniem:


A tak stoi po obniżeniu:

Tył:

Przód:


i to by było na tyle :) teraz kilka dni prób jazdy i dopracowanie jeszcze nadkoli zeby ne obcierały na hopkach i mam nadzieje będzie GIT bigok
 
 
marcel20 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2004
Posty: 215
Skąd: Koszalin
Wysłany: 21 Cze 2006, 22:00   

Intruder napisał/a:
Było sporo klepania nadkoli młotkiem i dlatego trwało to aż 3 dni ;)


Sciągałeś z przodu nadkola ??
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 21 Cze 2006, 23:03   

no kurde felgi już w ZG zrobiły na mnie wrażenie...a teraz? hmm no cóż powiem że hardcore mały bigok teraz jeszcze proponuję zderzak tylni mk5 sport...bo ta blaszka z tyłu mnie razi lekko :) ogólnie supcio sie prezentują kółka
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
Intruder
[Usunięty]

Wysłany: 22 Cze 2006, 00:06   

madek napisał/a:
Ale szczerze balbym sie jezdzic z tak malym przeswitem nad kolkami :D

ja tez sie boje ale juz prawie nie obciera i to tylko na duzych wybojach :-D

Laskosz napisał/a:
No ładne to padło twoje gleba ok ale czy oponki nie za wąskie ? w zg ci się chyba oponka zsuneła?

nie są za wąskie... opona się zsunęła a raczej spadła przez takie fajne prawo fizyczne jak BARDZO WYSOKI WSPÓŁCZYNNIK TARCIA i REAKCJA ponieważ auto się najpierw obruciło a potem opona udeżyła w progi zwalniające... bywa :-/

marcel20 napisał/a:
Sciągałeś z przodu nadkola ??

NIE;) użyłem metody Akcja-Reakcja... tzn. z jednej strony trzymałem nadkole a z drugiej waliłem młotem i jakoś się udało;)

Danio napisał/a:
no kurde felgi już w ZG zrobiły na mnie wrażenie...a teraz? hmm no cóż powiem że hardcore mały teraz jeszcze proponuję zderzak tylni mk5 sport...bo ta blaszka z tyłu mnie razi lekko ogólnie supcio sie prezentują kółka

To Ty byłeś w ZG... czemu ja Cię nie pamiętam :?: :?: :?: :he:
PS wlasnie o to mi chodziło żeby było hardcoreowo :D a co do zderzaka od mk5 sport to juz przeprowadzałem na ten temat rozmowy z kilkoma osobomi i zderzak bynajmniej mi się marzy co oznacza że kiedyś go dopadne i założe :D

Ciesze się, że podoba się to nie tylko mnie;) jednak jeszcze odrobine roboty musze włożyć w obróbke nadkoli i mysle że dopne to do końca żeby można jeździć bez stresów:)
 
 
Kowal
[Usunięty]

Wysłany: 22 Cze 2006, 00:44   

Jak Ty ten przód upchnołes w to nadkole ???

Miałes jakies dystanse wczesniej :-P

Efekt jest naprawde powalajacy , te felgi są bossskie :D Pozdrawiam
 
 
marcel20 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2004
Posty: 215
Skąd: Koszalin
Wysłany: 22 Cze 2006, 07:20   

Intruder napisał/a:
marcel20 napisał/a:
Sciągałeś z przodu nadkola ??

NIE;) użyłem metody Akcja-Reakcja... tzn. z jednej strony trzymałem nadkole a z drugiej waliłem młotem i jakoś się udało;)


Nierozumiemy sie...
Młotkiem w plastikowe nadkola z przodu....
???
Ja zrozumiałem że niezdejmowałeś ich tak :)

Intruder napisał/a:
To Ty byłeś w ZG... czemu ja Cię nie pamiętam :?: :?: :?: :he:


Co ty piłeś-> jedyna jeszcze wtedy fsrt na zlocie bo teraz to FRP ;P
 
 
Intruder
[Usunięty]

Wysłany: 22 Cze 2006, 08:00   

aaaaa jesli chodz o plastiki to tak, do klepania byly zdięte ;)
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 22 Cze 2006, 09:23   

byłem byłem...tylko że ja jestem taki mały skromny człowieczek...(nie byłem swoim padłem tylko z Darasem przyjechałem) cieszę się że bierzesz pod uwagę mk5 sport :) a żeby potwierdzić to co czuję i mówię daję fotkę którą zapewne kązdy widział...dla mnie bomba autko

_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 22 Cze 2006, 11:15   

nie no efekt zadżebisty :ok: ,ale tak moja dygresja czy nie lepiej zainwestowac w turbo skoro padlo niz w sprezyny?,ale to tylko takie rozważanie ;)
za efekt gleby z tymi felami :ok:
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 22 Cze 2006, 11:18   

popieram darka w zupełności.
skoro silnik nie chodzi to po co stylistyka ??
 
 
osimek1 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Cze 2006, 12:29   

wyglada zajebiscie:D ale na nasze polskie drogi to bym tak fury nie obnizyl bo bym sie bal :/

P.S. a przy wjezdzie do siebie nie zawieszasz sie nad torami ??:>
_________________
Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych
 
 
 
marcel20 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2004
Posty: 215
Skąd: Koszalin
Wysłany: 22 Cze 2006, 12:42   

Gebal napisał/a:
skoro silnik nie chodzi to po co stylistyka ??


Gebal skoro nie ma kasy na paliwo to po co auto ;-| -> taka sama sytuacja.
Wszystko sie robi powoli, stopniowo, a efekt bedzie ciekawy.
Podobna sytuacja na dzień dziesiejszy jest u mojego brata. Tez póki co z braku laku
będzie RSP tylko, że na 17".
 
 
Intruder
[Usunięty]

Wysłany: 22 Cze 2006, 16:13   

Darekmk3 napisał/a:
czy nie lepiej zainwestowac w turbo skoro padlo niz w sprezyny?

hmmm wiesz... jakbym miał 1000PLN zeby zrobic turbo to bym zrobił ale... najpierw musze jeszcze skończyć silnik bo mam kłopoty z głowicą i panewkami na wale korbowym tak wiec zeby wsadzic turbo spowrotem to jeszcze potrzebuje jakies 2000 PLN lekko wiec sorki ale ja nawet narazie nie pracuje.
Natomiast jeśli chodzi o sprężyny to miałem okazje i kase wyrwać wydaje mi się tanio więc się nie zastanawiałem.

Gebal napisał/a:
skoro silnik nie chodzi to po co stylistyka ??

a kto powiedział że silnik nie chodzi??? ;/ chodzi ale jako 1.6 wolnossący i przynajmniej spalanie mi lekko spadło przy tych niebotycznych cenach benzyny

osimek1 napisał/a:
P.S. a przy wjezdzie do siebie nie zawieszasz sie nad torami ??:>

NIE :-D odziwo chyba ze wpadne pędem i skręce koła ;/

marcel20 napisał/a:
skoro nie ma kasy na paliwo to po co auto

:ok: bigok :brawo: :brawo: :brawo:

Daras84 napisał/a:
szkoda zeby to sie tak wolno toczylo

coraz mniej mi to przeszkadza bo przynajmniej teraz widze ile ludzi się ogląda za moim RSP :D

Także podsumowując RSP = LANS, WOM, itp... bigok
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Cze 2006, 17:06   

jesli masz wydać 2000zł na remon swojego silnika to ja oferuje swój ;) za troche mniejszą kase ;)

Mnie sie podoba twoja fiesta i zgodze sie że mona by jej założyc zderzak od Mk5 Sport.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 23 Cze 2006, 09:24   

widzialem ta glebe na zywo :)
masochizm
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 8 Sie 2006, 20:01   

to głowica w frst też jest do zrobienia?
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Sie 2006, 00:07   

Piesek napisał/a:
to głowica w frst też jest do zrobienia?


na to wygląda że ten silnik trzeba rozłożyć na części i poskładać na nowo.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów silnik turbo bez turbo czyli courier z blokiem td
KamilCourier Silniki diesla 4 23 Kwi 2010, 22:05
Fordon


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.