ale z gazem to nie jest tak zawsze ;]
moj kumpel po odpowiednim ustawieniu stożka i zrobieniu ukladu wydechowego miał +5 koni NA GAZIE !!
mial daewoo wiec nie wiem jak te silniki reaguja na gaz ale ja tez bym tak chciał :]
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Gru 2005, 11:21
west napisał/a:
Lokmen tez byl na hamowni swoja Fiestka.. nie musze chyba dodawac ,ze Fiesty tak zadbanej jak jego to dawno nie widzialem (czyt. dopieszczonej) i ona miala 90KM na benzynie.. 95KM ze stozkiem
Podobno potem miala remont i kuce wrocily ale kto to wie? =]
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin
Wysłany: 13 Gru 2005, 00:17
Ja również, podobnie jak xr2fun byłbym za opcją gaźnika, kolektora baranka i wałka. To na prawde dużo daje, widziałem parę leciwych Fordów w akcji z takimi własnie przeróbkami i efekty w oczach widać. Później można zając się głowicą i resztą wydechu... Jednak najpierw poleciłbym dopieszczenie samego silnika w pierwotnym stanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.