Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
30 Sty 2009, 21:54
Walek od Swiatka
Autor Wiadomość
virus2 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 75
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Gru 2005, 21:53   Walek od Swiatka

Czy ktos z forumowiczow posiada walek od Swiatka lub innego tunera w fiescie Xr2i 1,6 jesli tak to jaki efekt one daly i czy zmienialscie ustawienia elektroniki,no i jakc cena tej imprezy,z gory thx
_________________
Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi :) ))
http://streetracers.krakow.pl/
 
 
 
Rycho 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 49
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 203
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2 Gru 2005, 21:56   

Quzyn zdaje się ma. Zagadajdo niego.

Rycho
_________________
JetCar XR2

I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 2 Gru 2005, 22:19   

Rycho napisał/a:
Quzyn zdaje się ma. Zagadajdo niego.

Rycho


Qzyn nie ma od Świątka!!

napisze bardzo zwiąźle.... bardziej sie opłaca (taniej i lepiej) sprowadzić mocny wałek z anglii... jakiś wałeczek Kent'a :) za około 120-140 funtów kupisz bardzo dobry produkt
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Gru 2005, 23:30   

i z świątkiem są 2 problemy:
1) wałki są napawane nie toczone jako nowe czyli jest z nimi jak z Polonezami jak dobrze trafisz to możesz jeździć 10 lat a jak źle to rpzsypie sie po mieśącu;
2) nie robi do silników cvh!! kiedyś dzwoniłem i powiedział że za słaba jest hydraulika w tym silniku i że sie rozsypuje!!

Pozdro
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
virus2 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 75
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Gru 2005, 10:07   

aha czyli inaczej mowiac gra nie wart swieczki.
_________________
Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi :) ))
http://streetracers.krakow.pl/
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Gru 2005, 03:30   

światek robi tylko do 1.25 zetec . Koszty straszne . Gra nie warto świeczki . lepiej sobie poszukać 2 litry z mondeo o ile wejda . moc wzrośnie napewno , trwałość tez . jedynie buda moze nie wytrzymać presji .
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Gru 2005, 11:43   

silnik wejdzi a buda wytrzyma te 2,0, i ja sie zgodze z przedmówcą, nigdy 1,4 nie bedzie tak szybkie jak 2,0 :D wiec raczej polecam swapa chyba że auto robione do jakiejs kalsy w jakiś imprezach sportowych??
pozdro
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Rycho 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 49
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 203
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 4 Gru 2005, 11:56   

Kolega siępytał o wałek od świątka lub inny dlatego wspomniałem o qzynie, bo pamiętałem, że on też się zastanawiał między świątkiem a jakimś innym.
A w ofercie świątka są wałki też do innych zeteców nie tylko 1,25 (przynajmniej ro k temu były bo wtedy sprawdzałem). Przy cenie rzędu 120 kilku funtów to cena jest porównywalna, bo światek do zeteca kosztował w granicach 1500 zł za dwa wałki, no chyba, że to jest cena za sztukę a nie komplet :(

Rycho
_________________
JetCar XR2

I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 
 
 
virus2 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 75
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Gru 2005, 12:42   

autko jest robione na 1/4 mili toznaczy nie extremalnie ale zeby niebyc na ostanim miescu a o wlek pytam daltego bo kochane waleczki z cvh padaj szybko a niema mozliwosci regeneracji ich a taki wlek np. od Swiatka przypuszczam ze da sie regenerowac
_________________
Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi :) ))
http://streetracers.krakow.pl/
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Gru 2005, 12:48   

generalnie nie da sie regenerować wałków niezaleznie jakiej sa produkcji.
a jak ktoś twierdzi że sie da to sciemnie!!

W twoim wypadku to raczejh jest inny plan jak chcesz zostać w klasie do 1550cm, oczywiście jesli mowa o legalnych zawodach.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
virus2 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 75
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Gru 2005, 13:56   

mowa o taki i takich zawodach a fiesta ma potecijal rok temu w Maslowie przegralem o 3 miesce o 0,1 sek auto bylo tylko odcudzone,a teraz robie swapa na 1,6 niesty to juz klasa profi czas jaki by mnie styswakcjionowal to 16,80 ktory jest osigalny z tym silnikem a co doregeneraji walkow dzieki za wskazwke bo w Krk jest pelno takich co napawaja krzywki. :)
_________________
Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi :) ))
http://streetracers.krakow.pl/
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Gru 2005, 19:34   

to wsadź silnik ale nikomu o tym nie mów i podawaj pojemność 1400 :D ,
powiem ci że w masłowie ja xr2i 1600 110KM robiłem czas 17,800 (co prawda była cała zapakowana a i jeszcze pies siedział na tylniej kanapie :cojest: :hahaha: )
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
virus2 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 75
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Gru 2005, 20:13   

to ja wlsnie mialem taki czas 17,81sek a otym zeby sie nie przyznawac ze to 1,6 juz myslem :D o z zewnatrz sa niemal idetyczne tylko trzeba npisy na kolektorach zeszlifowac :rotfl: nawet znalzem fotki


_________________
Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi :) ))
http://streetracers.krakow.pl/
 
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 5 Gru 2005, 06:50   

Według mnie sama zmiana wałka daje niedużo.
Z tego co wiem wałki typu Piper posiadają swoje
odpowiedniki w superchipach. Przede wszystkim
przyspieszenie momentu wtrysku i wydłużenie
jego fazy. Bez tego komora spalania ssie jedynie
więcej powietrza bez proporcjonalności w ilości
paliwa.
 
 
 
virus2 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 75
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Gru 2005, 11:29   

czyli reasumujac dac sobie spokuj z walkiem zrobic glowice,i bawic sie smt-6 ,jesli cie dobrze zrozumialem
_________________
Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi :) ))
http://streetracers.krakow.pl/
 
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 6 Gru 2005, 07:01   

Dokładnie. Pobaw się też z pompą paliwa i regulatorem ciśnienia
możesz zamontować powiedzmy od sierry cosworth. A ciśnienie
paliwa i przelew na pompie ustawić na jakieś 7 bar daje to większe
ciśnienie wtrysku pomimo tej samej dawki jest lepsze rozpylenie
paliwa. Z tego co czytam na fiestaturbo u kolesiów xr2i 110 KM
daje to jakieś 10 KM.

Jeżeli wałek to naprawdę dedykowany i z programem do komputera.
Tzw superchip. Popytaj u pipera albo kenta. Do tego sztywnoś spęzyn
albo podwójne sprężyny zaworowe. To daje wysoką stabilność i
pełne otwarcie zaworu na wysokich obrotach około 7 tysięcy
gdzie moc przy normalnych warunkach spafa bo hudraulika zaworowa
ma bardzo dużą bezwładność. Właśnie też lite popychacze bez
hydrauliki czyli z regulacją ręczną luzu podnoszą krzywą mocy
o jakieś 500-800 obrotów.
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Gru 2005, 00:26   

GienekWichura napisał/a:
Dokładnie. Pobaw się też z pompą paliwa i regulatorem ciśnienia
możesz zamontować powiedzmy od sierry cosworth. A ciśnienie
paliwa i przelew na pompie ustawić na jakieś 7 bar daje to większe
ciśnienie wtrysku pomimo tej samej dawki jest lepsze rozpylenie
paliwa. Z tego co czytam na fiestaturbo u kolesiów xr2i 110 KM
daje to jakieś 10 KM.


A wiesz jak rególować ciśnienie na rególatorze??
pod kapselkiem jest śróbka i w którą strone krecić żeby podnieść??

PS. Wszystkie Cosworthy seryjnie miały taki sam rególator jak fiesta xr2i/rs cvh
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 7 Gru 2005, 06:55   

Bardziej chodzi mi o przelew na pompie. Dlatego najlepiej
zamontować zupełnie nieseryjną pompę paliwa.
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 27 Gru 2005, 19:31   

Witam w dziale Tuning :) . A wiec po kolei. Swiatek faktycznie robi walki poprzez napawanie a do cvh nie robi z jednego powodu. Nie chodzi o sama jakosc popychaczy ale o materialy uzyte przez forda do produkcji zarowno walkow jak i popychaczy. Nie udalo sie dotychczas dobrac swiatkowi materialu takiego zeby nie wycieraly sie albo popychacze albo krzywki. Co do modyfikacji to: nie ma sensu zwikszac dostepu powietrza bez zwiekszenia dawki paliwa i na odwrot. Co do cen to jak pytalem Swiatka to pojedynczy walek do forda kosztowal ok 1500zl. Za podobna cene masz u Kenta zestaw skladajacy sie z walka, lepszych popychaczy regulowanego kola zebatego paska rozrzadu i nie wiem czy nie daje tez sportowych sprezyn zaworowych. Sam walek ok 750zl. ja na twoim miejscu jezeli juz bym robil to kompleksowo. Wyjmij glowice i powieksz oraz wyrownaj kanaly dolotowe i wylotowe. Poobcinaj prowadnice wystajace do kanalow. Wypoleruj trzonki zaworow. Splanuj glowice o ok 1mm. Zapodaj dobry walek a najlepiej caly kit. A potem sie baw cisnieniem paliwa (regulatorem) albo jezeli masz kase to modyfikacjami elektroniki :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Gregor3
[Usunięty]

Wysłany: 12 Lut 2006, 17:06   Wałki od Świątka

Panowie nie macie racji co do wałków od świątka albo informacje macie nie aktualne u świątka nie napawają wałków tylko toczą nowe zamawiałem do mojego sporta wysłałem swoje tylko na wzór i przyszły z powrotem moje i nowe zrobione poza tym świątek daje roczną gwarancje na swoje wałki jeżeli ktoś jest zainteresowany zmianami mocy to mogę się podzielić info w przyszłym tygodniu w środę biore się za rozkopywanie silnika pozdro. :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Walek,przepustnica,komp
Czy beda pasowac?
Kolin Tuning mechaniczny 2 18 Cze 2006, 22:24
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów Silnik : walek i popychacze CVH
Gość Mechanika 5 23 Sie 2005, 11:43
xr2fun
Brak nowych postów [MK3] Walek rozrządu od 15.01.1994
Potrzebuje szczegółowych informacji - pytanie dla wyjadaczy
maerik Mechanika 3 14 Sty 2006, 09:13
PumaRST
Brak nowych postów [MK3] Czarna Perła by walek
walek Nasze auta 36 5 Gru 2011, 00:35
Witek1992


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.