Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
24 Cze 2006, 21:24
Swap 1.3 -> 1.7 Puma
Autor Wiadomość
abit
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lis 2005, 22:49   Swap 1.3 -> 1.7 Puma

tak mi chodzi po głowie „wsadzić” silnik Pumy 1,7 Zetec 125KM do fiestki 1,3 EFI 60KM.
Czy silnik pasuje do mocowania skrzyni biegów i zmieści się w tej niedużej „kaście” czy razem ze skrzynią trzeba zmienić?. Co oprócz komputera będę musiał zmienić?
Sprężyny przednie ponoć od wersji Diesela wystarczą i lepsze tarcze i klocki (brembo i ferodo).
A może coś innego polecacie.
.
Nie stać mnie na nowy i szybki samochód a też chce dość ciekawie se pojeździć...
.
pzdr
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 24 Cze 2006, 21:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 2 Lis 2005, 23:00   

http://www.fiestaklubpols...38c33cb2d9da53a w pole Słowa kluczowe wpisujesz słowo swap i wszystko masz podane co i jak
_________________
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1870
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2 Lis 2005, 23:03   

jeśli chodzi o silnik pumy to nie jestem pewny
ale powinien wejść wras z skrzynią
co do elektryki to może być probłem
zawiechy proponuje od xr2i


JA to bym włożył 2.0 od escorta rs 150km
albo 1.8 od xr2i

ps kiedys przegłodałem ogłoszenia niemieckie i widziałem xrke z 2.2 l
:brawo:
_________________

 
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 3 Lis 2005, 00:03   

da siem to zrobić :ra: juz ktos wpadl na taki pomysl i go wykonał (tylko nie wiem jaki mial silnik) ale napewno mial mk4 ;)
_________________
 
 
 
Wojtass 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 270
Skąd: Lublin
Wysłany: 3 Lis 2005, 09:53   

Zetec jak Zetec, podobnie jak inne przypasi do Fiesty.

Ale może być problem, jedni piszą że silnik podchodzi bez problemu, inni, że 1.7 ma filtr oleju w złym miejscu, przez co jest spory problem (może przez rożnicę, że bez problemów ładowali tlyko do mk4).

Parę fotek:






40mm throttle bodies ;]

 
 
 
BUBU
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2005, 10:50   

w lodzi jest taka fiesta z 1.7 z pumy
tylko ze to jest mk 4 i wczesniej miala 1.25 ;-)
i taki przeszczep to spory wydatek
i jeszcze wieksze przerobki
 
 
Garfield
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2005, 10:52   

ta fiesta to BAQ
kiedyś sie udzielał na forum.
chyba jak dobrze pamiętam ale jak ktos wie lepiej to pisał cos o 4! ze wydał i to bez zmiany skrzyni ktra trzeba zmienić!
 
 
BUBU
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2005, 11:22   

skrzynia zwiecha hamulce ....
wszystko wszystko 8)
 
 
Junior
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2005, 12:11   

I JAKI Z TEGO MORAŁ ŻE SIE NIEOPŁACA ROBIENIA SWAPÓW LEPIEJ ODRAZU KUPIC PUDEŁKO Z WIEKSZYM SILNIKEM POZDRAWIAM
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Lis 2005, 12:17   

BUBU napisał/a:
w lodzi jest taka fiesta z 1.7 z pumy
tylko ze to jest mk 4 i wczesniej miala 1.25 ;-)
i taki przeszczep to spory wydatek
i jeszcze wieksze przerobki


i gostek jest na forum i nazywa sie baQ
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
baq
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2005, 13:00   

tak tak gostek jest na forum
i owszem kiedys sie udzielal a teraz tylko czyta :) no czasem cos napisze :)

wiec co do swapa z silnika 1.3 mk4 to szczerze mowiac odradzam
za duzo grzebania i przerabiania elektryki
oczywiscie da sie to zrobic tylko jest z tym tyle roboty ile pewnie z wlorzeniem
czegos wiekszego naprzyklad jakiegos 2.0 co bym bardziej polecal


sprezyny z diesla sa zlym pomyslem

hamulce trzeba zmienic na wieksze bo sie jaraja i wcale ale to wcale tutaj nie zartuje
.... powinno sie to zrobic nawet zanim dojdzie do swapa najlepszym rozwiazaniem jest moim zdaniem albo od escorta 16v albo od xr'ki i nie ma co z tym zwlekac bo seryjne hamulce od mk4 sa poootwornie dupiaste i grzeja sie na amen

jesli bedziesz chcial szczegoly to na prv
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 3 Lis 2005, 18:09   

taniej wyjdzie sprzedać fiestę i kupić pumę
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 3 Lis 2005, 18:11   

stary wiesz ile koszuje ford puma???? najstarszy rocznik na pewno nie mniej niż 16 koła....
_________________
 
 
 
baq
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2005, 18:29   

oki rocznik 98 fiesty sprzedasz za 12tys no moze ciupke mniej zreszta zalezy jaki stan
czyli a pume 98 rocznik kupisz za 18 moze troszke mniej :) ceny allegrowe wiec luz!!
roznica 6 tys ... naprawde chcesz za tyle zrobic swapa + wymiana hamulcow i kompletna zawiecha ... nie wspominajac ze jeszcze poza samym silnikiem do wymiany jest jeszcze troche rzeczy :)
 
 
abit
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2005, 20:07   

sam już nie wiem...
fiestę sprzedam za około 10, nawet trochę mniej – w końcu jest
duża konkurencja w segmencie aut wartości około 10 tys. zł.
swap – sam raczej wszystkiego nie zrobię np. elektryka
ostatnimi czasy – dzięki wiedzy z tego fora – trochę „postawiłem”
fiestę na nogi a raczej koła...nawet i przyzwoicie w sumie jedzie.
może wywalić kata i środkowy tłumik i męczyć to wtedy ile się da...
sam już nie wiem – ale jak teraz nic z tym nie zrobię to kiedy...
jak auto będzie mieć 10 lat to 5 tysiaków dostane itd...
reasumując:
mam ją od nowości i nigdy nic w zasadzie w niej nie robiłem i nigdy
mnie przecież nie zawiodła.
może rzeczywiście taki swap to mnie przerasta.
Dziękuję Wam za zainteresowanie moim tematem i Wasze odpowiedzi.
.
pzdr

[ Dodano: Czw Lis 03, 2005 20:01 ]
he...he...
dostałem na PW
cytuję:
"Wszystko się da, nikt nie mówi ze nie - jak się uprzesz to silnik od czołgu wstawisz do fiesty. Ale żeby to zrobić to trzeba mieć jako takie pojęcie o mechanice, bo z samego pisania o tym na forum to najwyżej można se poczytać...."
.
odszukałem prawdziwego autora tych słów - jest w temacie http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=10919
.
odp. do nadawcy cytatu na PW:
ŚWIĘTA PRAWDA :brawo:
.
pzdr
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 15 Lis 2005, 02:33   

A ja mysle że temat warty uwagi, po pierwsze da sie to zrobic po drugie jest mało takich fiest i sa to w tedy frajne NICKNamy,

A jesli żywisz sentyment dio mk4 i nie chcesz jej sprzedawac to czemu nie?? Jesli chcesz wiekszy silnik??

Pozdrawiam
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów [MK4] 1.3 endura swap 1.7 puma
predkosciomierz Tuning mechaniczny 4 28 Lis 2016, 20:11
Peedro
Brak nowych postów [mk4] Swap puma 1.7 z 1.3 z czym dokładnie się to je
Boss* Tuning mechaniczny 19 31 Paź 2023, 21:32
Boss*
Brak nowych postów [MK6] SWAP z 1.25 Duratec (75HP) na 1.7 (120HP) Puma.
Aquoss Tuning mechaniczny 8 23 Lip 2017, 11:24
Parzych
Brak nowych postów [MK2] Swap czy nie swap ? a może zabytek ?
Moja MK2 co z nią począć ?
szczepan522 Mechanika silnika 45 4 Sty 2011, 21:28
szczepan522


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.