Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:16
Obrotomierz w fiescie 1.8D
Autor Wiadomość
piotr_r 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 51
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 37
Skąd: ok. Kolbuszowej
Wysłany: 23 Lis 2005, 17:48   

no tak... wyjscie od komparatora... może i masz rację. Pozostaje tylko znaleźć chotnika z obrotomierzem od benzyniaka, który przetestuje to rozwiązanie praktycznie :) .
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Lis 2005, 18:41   

W tekście jest taki kawałek "Impilsy sterujące o dodatnim napięciu około 15V są pobierane (...) z alternatora (punkt A lub B lub C) (...) Dioda zenera V2 powoduje obcinanie ujemnych połówek napięcia a dodatnie są stabilizowane na poziomie 12V" dlatego sadze że taki kawałek ukłądu wystarczy, i na wyjścu pojawią się impulsy zdolne wysterowac zwykłu obrotek od benzyniaka...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
piotr_r 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 51
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 37
Skąd: ok. Kolbuszowej
Wysłany: 23 Lis 2005, 19:09   

tak... dodatnie połowki sinusoidy obcięte na poziomie ok. 12 V- bez wątpienia są to impulsy - tak czy siak JoeMix - trza przetestować to rozwiązanie w praktyce. Szkoda że nie mam juz mojego obrotomierza to spróbowałbym zrobić pająka w powietrzu i zobaczyć co to będzie się działo.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Lis 2005, 20:19   

Ja w jedenj fieście mam alternator z gotowym wyprowadzeniem - oznaczony znaczkiem "~" nakłąda się na to żeński konektorek - podłaczałem pod to obrotka i działało :)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
zeeuss 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 38
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 3
Skąd: Texas
Wysłany: 21 Kwi 2013, 23:24   

Witam, posiadam Fiestę mk4 courier, z silnikiem 1.8D 60KM. Zakupiłem licznik od escorta mk7 1.8D (jest literka D na obrotomierzu), drobne przeróbki w kostce były konieczne (do kostki był doprowadzony przewód czarno-biały - pin 8 niebieskiej kostki), ale licznik zamontowałem. Wszystkie kontrolki palą jak trzeba itd. Problem jest z obrotomierzem, na wolnych obrotach opiera się na belce, jak dodam gazu to wskazówka podnosi się do 500-700obr/min a w rzeczywistości będzie pewnie powyżej 4 tys. Ma ktoś pomysł w czym może być problem? Sprzedający twierdzi że licznik w pełni sprawny, jest od wersji diesel wiec powinno chodzić...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów azevy na fiescie
Gość Tuning stylistyczny 23 22 Lip 2006, 21:27
malek
Brak nowych postów chipbox w fiescie 1.4tdci
gringo1989 Tuning mechaniczny 9 8 Kwi 2010, 22:25
JoeMix
Brak nowych postów sciaganie drzwi w fiescie??
winiar789 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 16 8 Lut 2009, 14:15
winiar789
Brak nowych postów Elektryczny dach w fiescie.
Gość Elektryka 2 3 Sty 2007, 18:23
Małgorza
Brak nowych postów Radio w Fiescie z 93 roku
troche głupie
obal Car Audio i CB 11 25 Sie 2006, 01:58
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.