Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
[MK3] RST-D by Fordon
Autor Wiadomość
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 31 Sty 2008, 08:35   

:hahaha: :hahaha:
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 31 Sty 2008, 23:44   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Piesek napisał/a:
ojjj Konrad niedługo zrozumiesz dlaczego moje auto nie jeździ :)


Piesku - ale my to wszyscy wiemy ( i rozumiemy ) .

Bo nie ma silnika .

Ty też w końcu na to wpadłeś ? :fox:


a skad...manometry sie nie zmiesciły w kabinie :fox:
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Lut 2008, 20:42   

No wiec BOV jest juz on board i zaczol nareszczie wydawac z siebie prawidlowe dzwieki :)
Jak mi ktos powie ze to jest o kant dupy rozbic w dieslu to zaciukam, a to dla tego ze :
bez BOV-a cisnienie na ukladzie bardzo szybko spadalo do 0 i trzeba bylo napedzac turbo od 0 niestety, a na chwile obecna cisnienie dosc powoli sie zmniejsza i dosc dlugo utrzymuje sie na opziomie od 0,1 do 0,3 bara...
Z Properem bedziemy jeszcze testowac 2 lub 3 rodzaje zaworu upustowego na mojej fiescie bo ten co mam na chwile obecna jest "prototypem", jutro wstawie foto samego BOV-a...
Odnosnie samego ukladu podlaczenia i elementow zastosowanych niestety nie wolno mi nic mowic...
:-)

[ Dodano: Pon Lut 18, 2008 20:39 ]
Tak pogladowo :) jak wyglada BOV w turbo dieslu... :hihihi:


[ Dodano: Wto Lut 19, 2008 22:52 ]
Powiem wam cos hmmm dosc ciekawego, otoz gadam sobie z anglikiem, niejakim MikeCvh i debata dotyczny o dziwo Turbo Diesla ktorego to chce swapowac do MK3, i podpytuje co i jak trzeba tam zrobic, oraz na jakim doladowaniu jezdzi auto jak i jakie parametry pokazalo na hamowni :)

[ Dodano: Nie Mar 23, 2008 11:51 ]
Fiesta jezdzi na co dzien, i jest testowana,zostalo tylko opuscic przod o 30mm i wymienic krzyzak na ukladzie kierowniczym bo ten co jest ma juz delikatny luz.
Uklad wraz z BOV dziala juz jak sie nalezy i parska jak potrzeba... :)
Blachy narazie ruszac nie bede... a z dodtakowych zabawek to doszly dymione lampy tyl :)

[ Dodano: Nie Mar 30, 2008 14:23 ]
Nowa klapa oraz lampy tyl By Mafios :P


_________________

 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 30 Mar 2008, 17:20   

lampki szykowne :) rozumiem ze zamek i wycieraczka robią wyjazd?


a BOV'a słyszałem na żywo i robi wrażenie w turbo klekocie :)
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Mar 2008, 17:27   

Tak zamek jak i wycieraczka zostanie wywalony ale jeszcze nie wiem kiedy... CDN
_________________

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 30 Mar 2008, 18:37   

no Konrad dajesz czadu ;] jak bedę w Poznaniu to chętnie pooglądam tego potworka na zywo :ok:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Mar 2008, 19:00   

Laskosz napisał/a:
no Konrad dajesz czadu ;] jak bedę w Poznaniu to chętnie pooglądam tego potworka na zywo :ok:

Wiesz moze nie tyle co daje czadu co staram sie zrobic wszystko aby auto dojechalo na zlot, a za razem bylo pozbawione wszystkich bolaczek.
Na chwile obecna rzeczy ktore pozostaly do wykonania to :
- oplata OC 700zl
- zmiana sprezyn przod 200zl
- zrobienie podlogi 200zl
- przoglad rejestracyjny 100zl
- zmiana szyby przedniej 100zl
Zatankowac auto i jezdzic... :jupi:
Ten dieselek bedzie jezdzic jako dupowoz tuz po zlocie w Poznaniu... oczywiscie pozostanie na booscie 1.5 bara zeby przyjemnie sie nim poruszalo w miescie :)
_________________

 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 30 Mar 2008, 19:05   

:ok: :ok: :ok:

nie moge doczekac sie jazdy tym cudem ;))
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 31 Mar 2008, 00:58   

zefir napisał/a:
nie mogę doczekać sie jazdy tym cudem


Zefir nie tylko TY...reszta klubowiczów też. O ile Konrad udostępni parskacza na zlocie.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 31 Mar 2008, 07:22   

elmek13 napisał/a:
zefir napisał/a:
nie mogę doczekać sie jazdy tym cudem


Zefir nie tylko TY...reszta klubowiczów też. O ile Konrad udostępni parskacza na zlocie.


Chyba będzie pobierać opłaty za przejazd na miejscu dla pasażera :-P
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 31 Mar 2008, 09:16   

a tak im sie nie podobaly te lampki wczesnie :) brawo teraz jeszcze wsio w jednolitym kolerze i bedzie lux malina
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
STELMI 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2 Kwi 2008, 20:44   

Fordon napisał/a:
- przoglad rejestracyjny 100zl

+20ł dla diagnosty na browara :)
_________________
Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED

"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Kwi 2008, 19:04   

Dobra pany i panie Frankenstein wrocil do domu po blacharce, buda obspawana, wszystkie dziury zaspawane, caly tyl auta zrekonstruowany, wstawione sa nowe podluznice tylne zarowno wzdluzne jak i poprzeczne.Teraz schnie na niej pierwsza warstwa podkladu, jutro druga. Foto niestety dopiero jutro beda bo aparat wyzionol ducha.Dlugi weekend napewno spedze przy Frankim :rotfl: musze pare glupot porobic, i zakonserwowac reszte blach...
Czyli cos co Zolwik lubi najbardziej :hihihi:

[ Dodano: Sro Kwi 30, 2008 20:54 ]
EDIT:


Sory za jakosc ale co moge oczekiwac od telefonu z 1.3Megapixela ;)
_________________

 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 30 Kwi 2008, 19:59   

działaj działaj :D i prezentuj fotki ;p szkoda że wyszło jak wyszło i się termin przeciągnął takbym sobie ją jutro oglądnął pewnie ;p
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Kwi 2008, 20:02   

Arkadius napisał/a:
działaj działaj :D i prezentuj fotki ;p szkoda że wyszło jak wyszło i się termin przeciągnął takbym sobie ją jutro oglądnął pewnie ;p

Nic straconego bo auto stoi u mnie w garazu juz, fakt przeciagnelo sie to z przyczyn nie zaleznych odemnie ale jestem zadowolony z tego co udalo sie wyrzezbic z tego...
Takie pytanie mam glownie do LOY-a bo hmmm jest w ucie straszny syf i kupa pylu jaki i kurzu, a chodzi mi o to czym wyczyscic Recaro zeby nie zniszczyc ich a zarazem zeby wygladaly jak nowe :)
_________________

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Maj 2008, 11:48   

tez by mi sie przydala taka rekonstrukcja budy :ok: bediz ejuz pomalowana na poznan ?
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 1 Maj 2008, 14:02   

Do poznania przyjedzie laciata....
jeszcze 2 foto z dzis narazie robione telefonem :( ale widac zemste blacharza i powiem tak pelen respect za robote kumpla i to co zrobil jak i naprawil...


A teraz dla porownania co bylo z tylu :yyy:

CDN pod wieczor bo ida dalej do garazu i tym razem beda lepsze foto ;)
_________________

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Maj 2008, 14:54   

to widze dupa wyprota tak samo jak moja ;) bedizesz zakladal staba na tył :>
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 1 Maj 2008, 20:06   

Stabilizatora nie bylo i nie bedzie ani z przodu ani z tylu... prowadzi mi sie ja naprawde bardzo dobrze a za razem pewnie wiec nie mam potrzeby zakladania takowych rzeczy :)
A teraz foto z dzis, po mimo ze pogoda byla w kratke bo raz slonce a raz deszcz ale i tak powalczylem i oprocz mini od srodka i pasty na spawy od spodu auta dodatkowo zabezpieczam cale wnetrze farba antykorozyjna (2 warstwami) czarnym matem :)

Tu jeszcze nie ma 2 warstwy :(

Po spawaniu i miniowaniu

Bok i tyl w lepszej jakosci i chyba juz widac co i jak oraz ile bylo wycinane :-)
_________________

 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 1 Maj 2008, 20:16   

Fordon napisał/a:
Stabilizatora nie bylo i nie bedzie ani z przodu ani z tylu... prowadzi mi sie ja naprawde bardzo dobrze a za razem pewnie wiec nie mam potrzeby zakladania takowych rzeczy

tez tak myslalem jak zalozylem amorki i springi, ale po dolozeniu staba tylko na przód jest zupełnie inna jazda... a co dopiero z tylnym
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.