Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
[MK3] RST-D by Fordon
Autor Wiadomość
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Lis 2005, 20:21   [MK3] RST-D by Fordon

Zaczelo sie od zakupu... 1.8D
a na poczatku wygladala jak ta tu... http://otomoto.pl/index.p...show&id=C258121
Pozniej przyszedl czas na blacharke i nowy lakierek... :) a wyszlo to tak...



No ale :ups: ale plany sie pozmienialy i juz niechcialem Fiesty w orginale... i sie zaczelo...
Bad look...
klapa na gladko...
zderzak przod, polaczenie MK3 i 323F po 1996r tyl rowniez bedzie polaczeniem Fiesty MK3 i 323F po 1996r.... [IMG]Oczywiscie gleba od ...yy.th.jpg[/IMG]
W wakacjie nie chcialo mi sie zabardzo dlubac... ;) jedynie przedni zderzak dokonczylem... Warlubie 2 spot... :)
Ostatnio zakupilem progi od Escorta oraz rozporke(dzieki Puma)...
(tylko przymiarka jak narazie ;) )
(tez przymiarka na goraco...)
Teraz przyszedl czas na silnik... jednak jak sie okazuje nie tak latwo dostac TDDI... :sad:
wiec ze spokojem czekam i powoli przygotowuje FoFi mechanicznie na mocniejszy silnik...
tj.uklad hamulcowy(zamowiony od Lokmena... :) ) nowe wszystkie gumy zawieszenia przod i tyl, oraz przewodu ukladu hamulcowego(wszystkie)... a CDN... :D

Pozdrawiam
_________________

Ostatnio zmieniony przez LOY 23 Lip 2008, 00:43, w całości zmieniany 12 razy  
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Lis 2005, 20:56   

CO do bad looka to kwestia gustu... :) mi sie widzi...
Na efekt koncowy troszke bedzie trzeba czekac... bo jak wiadomo nic nie jest tanie... ale za to bede co jakis czas uzupelnial ten temacik co i jak sie odbywa...

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Lis 2005, 21:24   

Ehhh na ta 106 sie uparliscie... ;)
Tak zderzak jest moim pomyslem... i samemu wykonywany...
Moze tu nie bedzie wam przypominac 106... :P

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Lis 2005, 21:38   

Malowanie wg. wstepnej umowy z lakiernikiem zaplanowalem na poczatek lutego... co do kraweznikow to prawda jest ciezko, a czesem nie mozliwie... :D
Kolor :he: jest polaczeniem lakieru od Bmw M5 1997 Forda Focusa RS i cos tam jeszce jest dodane... ogulnie lakiernik powiedzial ze jest to "HABROWY" nie pytaj o cene bo zawalu mozna dostac... ;)

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Lis 2005, 18:02   

Tak rozporka jest od Pumy... nie tylko to bedzie od Pumy... aha odnosnie silnika TDi to nasi koledzy z wysp wydusili z niego 150KM :devil:

Intercooler (malenstwo) :yyy:
Silniczek... :D

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Lis 2005, 22:34   

Wojtass napisał/a:
Myslę że będzie to cięższe niż wiele wiele innych możliwości.
Silnik usadzony wzdłużnie razem ze skrzynią, napęd na tył... wzdłuż raczej nie podejdzie, w poprzek sięnei zmieści, ni cholery z tym zrobić:)

Jeśli faktycznie szfaby to zrobili to podziwiam.


escort rs2000,
silnik ustwiony poprzecznie, 2,0 16v DOHC,
napęd na przód lub 4x4, skrzynia MTX 5 birgowa

Wiec nie rozumiem tej wypowiedzi o co w niej chodzi i jakiego auta sie tyczy??



A tu najwieksza wydumka jaka widziałem Fiesta Cosworth 4x4 silnik wsdłużnie itd.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Lis 2005, 11:52   

Garfield napisał/a:
silniki diesla sa dobre od generacji TDCI i wtedy benzyniak ma problemy! natoiast ten co ty chcesz przynajmniej ten co pokazujesz na zdjęciach TDDI! jest duzo starszej generacji i nie ma tak rozwinietej dynamiki jak TDCI!

Za miast silnika TDCI wolal bym najzwyklejsza jednostke VW TDI 110KM i tam juz mozna dac sobie upust...a w tym topicu nie pokazalem jeszcze zadnego foto TDDI... silnik sprawdzalismy i niestety lapa silnika MK3 jest za krotka o 12mm :vbad:
Wiec pozostaje mi silnik TDi od Escorta czy tez Mondeo...

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Lis 2005, 14:27   

Silnik DE jest na wtrysku posrednim i nie posiada zednego komputera czy terz modulu(Escort i Mondeo)...
Jesli masz MK5 i silnik DI(direct injection)wtrysk bezposredni(nie common rail lecz sterowany pompa) to powinien wygladac tak
A fox ma taki
Oba silniki sa TURBO jednak Fiesta nie posiada IC... a Mondeo i Escort mialy Endura D i DE... oraz moc OD 70PS do 90PS...
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Lis 2005, 20:46   

cinot napisał/a:
To co robisz , jak skończysz będzie Twoim bardzo spektakularnym sukcesem i wzorem dla innych użytkowników fiest.
W grucnie rzeczy w Polsce jesteś pionierem!!

:ups: :ups: :ups: Dzieki wielkie ale samemu tego nie wykonam... dzieki Pumie , Lokmenowi i jeszcez jednemu kumplowi z pracy... kazdy z nich przyczynia sie do tego ze powoli organizuje wszystko co potrzeba do tego typu "zabawy" lacznie nawet z informacjami i doswadczeniami... :yes:
LOY napisał/a:
proponuje nie wyciągać kształtu "na oko" ale posłuzyc się szablonem

Zderzak na poczatku zostal podzielony na 3 czesci, pozniej ze wzgledu na polokragly ksztalt musialem podzielic go na 4 czesci... boczne czesci zderzaka byly mocowane wstepnie w 2 miejscach na wkrety(pozniej usuniete) i "plytki" z MDF-u a czesc przednia w kolejnych 3 miejscach czyli boczne czesci i srodek(najstreaszniejsze)... a teraz male zobrazowanie tego na innym aucie...

Efekt przed malowaniem :D


Pozdrawiam[/quote]
_________________

 
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 21 Lis 2005, 07:04   

Fordon ten silnik TDi który opisujesz należał kiedyś do takiego Heemana10
Kiedyś rozmawiałem z nim żeby sprzedał mi ten intercooler. Jest od saaba
9000 CDturbo. Jak się okazało dostałem ten intercooler taniej w Polsce też
takie cusio mam. Dalej ten silnik poszedł do tej fiesty co masz na zdjęciach
niestety musiał przejść remont. Wydaje mi sie że to już dużo jak na 1,8
150 KM. Teraz obydwaj klijenci obrazili się na diesla i maja obydwaj zetec`i
Hemman posiada 2,0 16V a ten kolo nbodajże RS1800. :)

A pomaluj wreszcie ten zderzak bo przytyje ci o kilka kilo. Szpachla pije wodę :|
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Lis 2005, 23:47   

Spoko Fiesta stoi w Poznaniu.... a jak byla w Bydgoszczy to wiekszosc czasu stala w garazu... poza wyjazdami do pracy i spowrotem...i tak go musze poprawic bo przyp***m i mi pekl lekko z prawej strony... :bad: Ale spokojnie teraz musze tylko FoFi sprawadzic do Bydgoszczy(bo jest drugie auto) i zacznie sie ciag dalszy zabawy... :)

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 4 Sty 2006, 20:27   

Juz zapodaje fotki... :) Czyli wraz z WooYownikiem zabralismy sie do rozbiorki wnetrza fiesty... wylecialy:
-wszystkie maty
-wykladzina
-fotele i kanapa
-konsola srodkowa
-boczki
poczym przystapilismy do oczyszczania calej plyty podlogowej z rdzawych miejsc oraz osuszania podlogi...


Niestety nie obylo sie bez przykrej niespodzianki... :bad:

ale juz nie dlugo bedzie to zaspawane... :jupi:
Dalej czas na konserwacje...



C.D.N

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Sty 2006, 22:45   

Witam... od wtorku FoFi stoi na warsztacie.......
Na chwile obecna mam juz 95% instalacji C/A, przewody oslony, bezpiecznik glowny... powoli zaczynam przerabiac deske rozdzielcza (bo seria jest nudna juz), wywalilem reszte niepotrzebnych gratow ktore tylko sa zbedne...
Jesli uda mi sie zalatwic cyfrowke to powstawiam fotki... :)

Na dzis to tyle... jutro mozliwe ze cos dodam... :)

[ Dodano: Pią Lut 03, 2006 4:30 pm ]
Witam po dosc dlugiej przerwie w pracach... :) co doszlo... na pewno instalacja Car-Audio, kierownica i naba od kolegi PUMA... :D

No i troche dlubie przy wygladzaniu deski rozdzielczej...

W miedzy czasie dlubie plastiki z Escorta i pasy bezpieczenstwa... :)

CDN
Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Lut 2006, 18:44   

To co widac to typlo wstep do dalszej zabawy, bo puki co rozmyslam jak umiescic caly rzad kontrolek pozniej dodatkowych zegarow tj. (boost, obrotek, temp. oraz cisnienie oleju, ladowanie) oraz umiejscowienie glosniczkow wysokotonowych... do tego jestem wsciekly na kumpla lakiernika bo Qktas sie sianem wywija ze malowac nie chce... :zly: ale i tak i tak bedzie musial to zrobic chociaz maske i klape tylna... :)
Jak cos sie ruszy to na pewno dodam fotki... ;) bo teraz jestem zarobiony...
Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Lut 2006, 12:51   

Deske wygladzam wloknem szklanym i zywica... mocowanie wlokna jest robione na zszywki tapicerskie... jest pozniej kupa szlifowania... :devil:

Pozdrawiam

[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 10:07 pm ]
Witam puki co prace stoja ze wzgledow rodzinnych ale caly czas naplywaja nowe czesci do fiesty...



Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 2 Mar 2006, 06:41   

PUMA napisał/a:
I jak prace nad Autkiem??

Juz mowie na czym sprawa stoi... FoFi jest u lakiernika i blacharza...pomalowana jest maska i tylna klapa oraz zalatane wszystkie niespodzinaki ( dziury, ITP)
Ale niestety moj silnik juz zakonczyl kadencje... jak wczesniej rozmawialismy ze strzelil pasek... niestety zabraklo jej cisnienia oleju na panewkach silnik stanol zrywajac przy tym glowny pasek rozrzadu (byl o dziwo mocno przetary i jeden i drugi)... :(
Ale jest juz nowe serduszko jeszcze nie wstawione i puki co nie wiem czy bedzie to TDI czy tez TDDI (cena bardzo przystepna bo po ukladzie... ;) ) Wiec teraz plan polega na sprowadziniu auta do domu ze swoim starym i nowym serduszkiem... i rozpoczecie prac ktore beda niezbedne do wstawienia silnika oraz odzyskania seryjnych 90KM... o kosztach takiej zabawy juz wolne nawet nie pisac... bo to jest raczej nie wazne... ;)

Piotrus... zdrowy dieselek bedzie klekotal (termin kiedy pozostawiam puki co dla siebie ) ze wzgledu na czas potrzebny na sprowadzenie poszczegolnych "gratow" ;)
Jesli hodzi o hamulce jak tylko bede mial chwilke czasu na dluzsze siedzenie przed kompem na bank sie odezwe, bo niestety praca po 12 godzina daje sie we znaki...

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Mar 2006, 11:56   

Tak konsola bedzie robiona pod skore... a kierownica przyjechala z Kielc... :D
No i FoFi powrocila do domu fak ze nie o wlasnych silach ale wrocila... juz pomalowana... :)
I tak jak sie domyslalem ze jest problem z dobraniem koloru... :vbad:
ale... zerknijcie sami...


A zderzaczek moj niestety nie wejdzie do projektu... ze wzgledu ze zaslania prawie 50% IC co mija sie z celem... ale mam juz kolejnego dawce zderzaka i tez japonca z wielkim pyszczkiem... ;)


Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Mar 2006, 22:27   

Konsola bedzie kremowo czarna... Tj. od gory do polowy kremowa a w dol czarna...
A dawca zderzaka bedzie Toyota Corolla z 1995r (taki model)
Jedynie co to trzeba bedzie wyciac caly srodek zderzaka i zasklepic miejsca po kierunkach... :)

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Mar 2006, 13:50   

Powiem tak ze nie chial bym przesadzic z tym zderzakiem bo dosc prost zrobic "wioche" ale naprawic to juz gozej... a do tego nie mam zabardzo pomyslu jak by to zrobic zeby mialo to jakies proporcje...
A nowy lakierek juz zaczyna ciemniec... i juz prawie nie widac tego cieniowania... Dlatego gdzies juz pisalem ze wrazie stluczki czy innego uszkodzenia tego lakieru bedzie zagrzebisty problem z dobraniem... w mieszalni za glowy sie zlapali i stwierdzili ze trzeba dac o jeden ton jasniejszy kolor bo on ma tendencje to ciemnienia na sloncu... :)

Pozdrawiam

[ Dodano: Sro Mar 15, 2006 18:42 ]
Sesja z dzis po zdjeciu zderzaka ktory juz dzis zmienia wlascicela... :) oto fotki... :D


Rozwieje przy okazji mit o moim zawiasie... ;) zeby nie bylo ze zderzak dawal efekt obnizenia optycznego... :D



Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 16 Mar 2006, 17:50   

Zawias jest -70 i -50 ale teraz to to wyglada jak przecink bo nie mam prawie nic w aucie...
Na zderzak tez jest plan operacyjny ale to dopiero jak bedzie IC :)

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.