Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
17 Kwi 2006, 11:06
Silnik : koło pasowe zimmering
Autor Wiadomość
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 6 Lis 2005, 11:55   Silnik : koło pasowe zimmering

mam problem w piatek wymienialem simering od strony kola pasowego na wale korbowym i okazało sie ze kolo pasowe jest wyrobione za bardzo zeby cos z nim zrobic jedyna mozliwosc tylko wymiana w moim przypadku
Pytalem nowe koło pasowe dostepne jest tylko przez serwis cena ok 200zl wiec odpada w sklepach cisza nikt nic nie wie o dostepnosci takiej czesci
Teraz prosba moze wy wiecie gdzie mozna takie cos dostac nie ukrywam ze wolalbym nowe ale nie za 200zl jesli macie jakis cynk gdzie to idzie dostac to dajcie namiary albo jak by to mozna bylo inaczej jakos zrobic zeby nie cieklo z gory dzieki ;-)
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 11 Kwi 2009, 10:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Presto 


Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 44
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 203
Skąd: Rybnik
Wysłany: 6 Lis 2005, 19:46   

jak masz gdzieś blisko tokarza to jest to do zrobienia.
kumpel zrobił tak ale w Bis'ie:
Najpierw stoczył (tokarz :) ) troche powierzchnie koła współpracującą z zimeringiam a potem wprasowali na to pierścień z dobrej stali, podtoczyli na orginalny wymiar i chodziło. ( aha, na dodatek koło było jeszcze pęknięte wzdłuż osi wału.
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 6 Lis 2005, 19:58   

nie wiem jak w bisie ale u mnie jest klinek i niewiem czy taka impra podejdzie ale dzieki za podpowiedz ;-)
 
 
 
Presto 


Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 44
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 203
Skąd: Rybnik
Wysłany: 6 Lis 2005, 20:05   

Darekmk3 napisał/a:
nie wiem jak w bisie ale u mnie jest klinek i niewiem czy taka impra podejdzie ale dzieki za podpowiedz ;-)


w Bis'ie też jest wycięcie w kole pasowym na klinek, a tam jeszcze koło jest poddawane naprężeniom od ciśnienia od oleju :!:
 
 
 
Bazyli
[Usunięty]

Wysłany: 6 Lis 2005, 20:24   

o w dupe. ja bede wlasnie sie bral za wymiane i boje sie ze tez moga byc takie kredki.... :/
Darek zycze powodzenia:) Daj znac co wykombinowales.


Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów KOło pasowe - śruba HEEELP
KrystianA Mechanika 3 23 Mar 2008, 03:20
Gość
Brak nowych postów [MK3] Koło pasowe - demontaż
Jak odkręcić?
drzeniow Mechanika 2 12 Wrz 2010, 15:37
drzeniow
Brak nowych postów Śruba mocująca koło pasowe Zetec
ptrrr Mechanika 4 26 Lut 2008, 20:07
diodalodz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.