Może marzenia się spełniają ;) |
Autor |
Wiadomość |
herrkam
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2004 Posty: 76 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 21 Lis 2005, 09:44
|
|
|
trenowałem to z essim.. można esiiego np 1,6 zabudować 2,0 dołożyć mu spoilery i strtować jako rs 2000 muszą być wymiary zgodne wygląd spoilery waga i inne ..baza i co jest w dowodzie jest obojętne często carisma jeździła jako lancer hehe |
_________________ FIESTA MY FIRST RALLY CAR.....
impreza?? chętnie zwłaszcza WR BLUE
MK1 rulessss |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 21 Lis 2005, 09:57
|
|
|
Dziekuje bardzo, a mam taki chytry plan zrobić w zwykłej budzie 1,6 cvh złączyć ze skrzynią od 1,1 (ciekawe jak długo wytrzyma), i jeździć nia po KJS-ach itp zbierac punkty w miare umiejetności a potem kto wie?? A tu dupa jak zrobie taki wynalazek to zostane na poziomie amatorskim, to może lepiej nie zbierac punktów do licencji zeby być klasyfikowanym na imprezach amatorskich??
Pewnie zadacie pytanie czemu uparłem sie na "zwyklaka", ponieważ mam silnik cvh w domu jak również zawias i chamulce z mojej RST (tam bedą osd RS2000), i tym zykłym autem chce jeżdizć też na codzień wiec chodzi mi opotencjalną mine kierowców jak ich taka zwykła fiesta na stalówkach odjedzie ze świateł - (tyczy sie to dresów i innych wozidup).
Tak czy inaczej dzieki za wyjaśnie tej kwesti,
pozdrawiam
PS: Tom jak Hamulce w subarynie?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 21 Lis 2005, 10:05
|
|
|
A wiec tak:
Jeszcze raz wielkie dzieki za wszystkei cieple slowa
Co do przerobek to jest mniej wiecej tak jak Pablonas pisal - musialbys zmienic motor, skrzynie, zderzaki, zalozyc progi i poszerzenia nadkoli (sa wyszczegolnine w szkicach w homologacji). Ja kupowalem nowa klatke w IRECO w bielsku bialej. Jest mocna i kosztowala 2000zl. Kol nie musialbys zmieniac o ile jezdzilbyss w grupie A - ona daje dosyc duza dowolnosc. Niestety homologacja fiesciny jest okrutnie skromna i skrzynia musi zostac seryjna, mozesz jedynie zmienic przelozenie glowne z 4,06 na 4,29. Poszzcegolne biegi musza zostac.
Oki to chyba na tyle na razie Jakby jeszcze cos to dawajcie kolejne pytania hehehe |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 21 Lis 2005, 10:53
|
|
|
Qzyn napisał/a: | A wiec tak:
Jeszcze raz wielkie dzieki za wszystkei cieple slowa
Co do przerobek to jest mniej wiecej tak jak Pablonas pisal - musialbys zmienic motor, skrzynie, zderzaki, zalozyc progi i poszerzenia nadkoli (sa wyszczegolnine w szkicach w homologacji). Ja kupowalem nowa klatke w IRECO w bielsku bialej. Jest mocna i kosztowala 2000zl. Kol nie musialbys zmieniac o ile jezdzilbyss w grupie A - ona daje dosyc duza dowolnosc. Niestety homologacja fiesciny jest okrutnie skromna i skrzynia musi zostac seryjna, mozesz jedynie zmienic przelozenie glowne z 4,06 na 4,29. Poszzcegolne biegi musza zostac.
Oki to chyba na tyle na razie Jakby jeszcze cos to dawajcie kolejne pytania hehehe |
to sorki za małe ot -ale to tez pytanie:
-kiedy pojawisz sie na spocie?fajnie by bylo pogadac hehe pozdro 3m sie i wiecej tak udanych startow ;-) |
|
|
|
|
Debek [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Lis 2005, 22:36
|
|
|
Fiescinke buduje pod PPZM.
O klatke zapytałem juz w ak polskim.
Ciekawe co mi powiedzą . Osobiście pasuje mi opcja, zebym zlecił jej zrobienie znajomym, ale musze sie upewnić ze to, co muwiłes Pablonas, obowiązuje nadal.
Dzięki i POzdrawiam |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 22 Lis 2005, 11:16
|
|
|
Darek kurcze sam nie wiem :/ Cholera ostatnio byl taki zajob ze wogole nie mialem czasu nawet pomyslec o spotach :( Jakos to nadrobimy
A co do klatki to moga ja zrobic znajomi pod jednym warunkiem - ze posiadaja odpowiednie papiery i ze dadza ci papiery na zakup rur. Muszisz umiec udowodnic ze sa beszwowe, o odpowiednim przekroju itd.... |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 22 Lis 2005, 12:06
|
|
|
Qzyn napisał/a: | Darek kurcze sam nie wiem :/ Cholera ostatnio byl taki zajob ze wogole nie mialem czasu nawet pomyslec o spotach :( Jakos to nadrobimy |
Ale na zlocie 2006 sie pojawisz?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Lis 2005, 16:26
|
|
|
Qzyn: na ostatnię eliminacje MT już musisz przyjechać!!! Będe miał do cibie mała prośbe... ale to już na GG pozdro |
|
|
|
|
Debek [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Lis 2005, 14:09
|
|
|
Witam. Mam jeszcze pytanie o układ wydechowy. A więc co w nim musi być, i czego moze nie być, zeby był on zgodny z homologacją? Najchętniej bym wszystko wyrzucił i od kolektora poprowadził rure, ale tak chyba nie wolno...
O, i jeszcze jedno. Jak juz zbubuje moją rajdówke, to czy na starcie do ppzm bede potrzebował takiego druczku z FIA o homologacji Fieściny?
No i skąd zdobyć przełożenie główne 4.29?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 28 Lis 2005, 22:21
|
|
|
Zakladam nowy temat w zweiazku z coraz szerzej poruszanym tematem przygotwania fiesty do sportu i homologacji. Prosze wiec kontynuowac rozmowe tam |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 29 Lis 2005, 10:25
|
|
|
Quzyn zapraszam z tym tematem do działu "tuning mechaniczny"
pozdro |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 29 Lis 2005, 11:24
|
|
|
Puma wybacz ale nie chce laczyc sportu z tuningiem Wole zeby nowy temat zostal w dziale sport...
Pozdro |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 29 Lis 2005, 11:32
|
|
|
ok, rozumiem,
ale swoją drogą to Tuning czerpie ze sportu wiec taki Post byłby przydatny również dla fanów tuningu;)
Pozdrawiam i bede pilnie śledził ten temat |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
herrkam
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2004 Posty: 76 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29 Lis 2005, 11:34
|
|
|
Puma co ty mi tu podbierasz posty z foruma
hamuje dobrze ale coś ma bicie koła ważone więc sprawdzam jeszcze ich tak "zasadniczo' nie ukladalem |
_________________ FIESTA MY FIRST RALLY CAR.....
impreza?? chętnie zwłaszcza WR BLUE
MK1 rulessss |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 29 Lis 2005, 11:44
|
|
|
Witam Tom,
wcale ci nie podbieram postów
hmmm ciekawe czemu biją?? nie powinny!!
Pozdrawiam |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Gru 2005, 22:48
|
|
|
ostatnio przegladalem zdjecia z BC i sciagnalem sobie na dysk 2 foty fiesty
nie myslalem ze ja tu znajde
gratuluje i podziwiam ambicji ;]
a ten formularz to skądś znam
chyba juz nie raz wypelniałęm podobny |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 5 Gru 2005, 23:14
|
|
|
OOO wielkie dzieki i witamy kolejnego rajdomaniaka hehehehe |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Debek [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Gru 2005, 12:41
|
|
|
Dzisiaj jade na rallysprint. http://www.ak-centrum.pl To moje pierwsze w życiu zawody... To juz nie sciganie sie po lesie, pustych placach, działce czy innych drogach.
Trzęse sie od rana, jestem bladszy niz zwykle, słabo mi, chce mi sie wymiotować i jeszcze ta dynka(główa). Ze strachu nawet dostałem gorączki 37C.
Nie wiem co to będzie... Nie wiem czy wytrzymam, kurcze, nic nie wiem |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Gru 2005, 13:57
|
|
|
hehehe... powodzenia i daj znać jak Ci poszło... pozdro |
|
|
|
|
Debek [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Gru 2005, 01:01
|
|
|
Jak mi poszło? Krutko mówiąc, nie poszło. Były tylko 3 próby. Każdą w jakiś bardzo wymyślny sposób udało mi sie sknocić, choć nie, raczej srutututu! Pruby rozgrywały sie na śniegu i lodzie.
Pierwsza pruba, pierwszy nawrót a na nim... Matko :( brak mi słów. Nawierzchnia w tym miejscu była oblodzona. Podjechałem do nawrotu, jak do każdego innego, ujmuje gazuskręcam kierownicą i łapie ręczny(wtedy juz wiedziałem ze coś jest nie tak). Jakie było moje zdziwienie kiedy moja Fiesta brumbrum zamiast ładnie lecieć bokiem pojechała zupełnie prosto. Tak z 10 metrów... Mugł bym to zwalić na moje o 10 lat młodsze o de mnie zimówki, ale niestety... Inni jechali podobno nawet naletniej gumie i jakoś dali rade.
Następna pruba, zaczołem nawet w miare, ąż byłem z siebie zadowolony, aż myślałem że wreszcie chamowanie lewą zaczeło mi wchodzić... Gucio prawda. Po jakiś 400m moja lewa zablokowała mi koła a razem z kołami(przednimi) zatrzymałe sie silnik. Następniebłyskawiczna pruba odpalenia zakączona na szczęście sukcesem i dalej. Chyba pokusze sie o odłączenie wspomagania hamulców, podobno daje to więkrze czucie. Oglólnie nie zwracając uwagi na ten sastój pracy silnika było tak w miare...
Trzecia , ostatnia pruba. Na niej chciałem sobie po prostu udowodnić że nie jest ze mną tak źle... I w sumie podbudowałem sie nawet. Taki podbudowany pokonuje ostatni zakręt 90. CHciałem go pojechać ciasno, bo 15 m za nim była meta. Zamiast tego, pojechałem prosto. Przyczyna to znowu ta głupia lewa noga. I znowu mi zgas, tak 20m przed metą. Odpalanie już nie poszło tak pomyślnie. I to przed wszystkimi na placu... Nie znam jeszcze klasyfikacji, ale na stówe jestem ostatni. Najsłabszym samochodem była Łada, chyba samara, mimo ze mocy w niej jakoś nie widać, coś tak czuje ze objeżdzała mie jak chciała. Przyczyna - nie popełniająca błędów załoga. Inni tez nie przydażały sie jakieś przygody (jedna z 205 zgasła na starcie to tyle) A więc nie całe 3 godziny po wszystkim jestem na siebie niewyobrażalnie wściekły i zarazem wstrząśnięty moją jazdą. Chciał bym wmuwić sobie jakąś przyczyne tego wyniku,jakomkolwiek inna niż ja, jednak nie moge. Kurcze no, cięki jestem i tyle. taka zapałka. Przepraszam za to gadanie bez sensu i składu, o tej porze i w tym stanie nie umiem inaczej. Wyniki powinny byćza niedługo na stronie
www.ak-centrum.pl Jechałem 16. Ide spać... może znowu mi sie przyśni że jestem mistrzem świata :( |
|
|
|
|
|