Może marzenia się spełniają ;) |
Autor |
Wiadomość |
Kermitos [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Lis 2005, 15:01
|
|
|
No i Qzyn jedzie Calkiem calkiem Gratulacje ze sie udalo I caly czas trzymam kciuki.
OS1 37 miejsce
OS2 18 miejsce po OS2 26 miejsce
OS3 47 miejsce po OS3 35 miejsce
OS4 odwolany
OS5 20 miejsce po OS5 28 miejsce
OS6 40 miejsce po OS6 30 miejsce
W klasie
OS1 4 miejsce
OS2 4 miejsce po 5
OS3 8 miejsce po 7
OS4 odwolany
OS5 3 miejsce po 4
OS5 5 miejsce po 4
OS6 5 miejsce po 4
OS7 5 miejsce po 4 |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 19 Lis 2005, 17:07
|
|
|
Bravo Qzyn ! Moje gratulacje za 3 miejsce w A-6 i 22 w generalce. W takich warunkach pogodowych to bardzo dobry wynik. Konkurencja była bardzo duża. Myślę, że podzielisz się wrażeniami na tym forum! |
|
|
|
|
pablonas [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Lis 2005, 18:21
|
|
|
najważniejsze, że Qzyn pojechał z głową i jest meta! wynik myślę w przypadku debiutu jest sprawą drugorzędną niemniej 3 w klasie to wynik więcej niż satysfakcjonujący. brawo!
edit:
Znalazłem dwie fotki
Prolog
OS |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Lis 2005, 20:05
|
|
|
No i pięknie... BRAWO |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 19 Lis 2005, 20:30
|
|
|
no szkoda tylko ze na spocie cie Qzyn nie było była by konkurencja dal Adasia hehe pozdrawiam obydwoch rajdowcow ze ślaska 3m cie sie |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Lis 2005, 21:08
|
|
|
Moje gratulacje Qzyn
Świetny wynik
Oby tak dalej i jeszcze lepiej
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 20 Lis 2005, 09:57
|
|
|
Kurcze no i po Cieszynce - udalo sie A teraz na szybko pierwsze wrazenia i krociutka relacja, dluzsza skrobne nieco pozniej Prolog porazka organizacyjna - malo ciekawy i np na zapoznaniu nie powiedzieli nam jak i niektorym innym zalogom ze sa dodatkowo ustaiwone szykany. Wiec jechalismy w nocy na slepo hehehehe. A teraz do samego rajdu. Pomijam ze auto poskladane na ostatni moment i ze nie za bardzo jechalo (braklo czasu na hamownie zeby ustawic kompa i ustawiany byl w garazu na szybko) no i prowadzilo sie w miare ciekawie na tym lodowisku. Zwracam honor wszystkim z ktorymi sie nie zgdazalem co do kwestii nadsterownosci fiesty mk III. O ile mk II wyjezdzala przodem jak tylko mogla to mk III tylko czeka zeby zapiac boka hehehe.
OS1 - wogole nie wiedzialem czy jade szybko czy nie, taktyka byla jedna - jechac swoje. Przestrzelilismy jeden nawrot ale udalo sie dojechac bez wiekszych przygod. Bardzo slisko, zlapalismy raz "rybe" tak przy ok 110km/h miedzy drzewami i wtedy zrobilo sie ciutke cieplo
OS2 - chyba przyzwoite tempo i bez przygod, bardzo fajny os ale niestety urwala sie poducha pod skrzynia.
OS3 - jazda na awaryjkach z wyrywajaca sie spod maski skrzynia. Na serwisie chlopaki na szybko powiazali to tasmami i pojechalismy na druga petle.
OS4 - odwolany z powodu ciezkiego wypadku Wojtka Herbana.
OS5 - Chyba najlepszy w naszym wykonaniu (tak jak i drugi). Do pierwszego w klasie Steera (pug 206) staracilismy na 14 kilometrach zaledwie 9 sekund jadac na waskich zimowkach (mialem tylko jeden komplet 165). Wszystkie autka w naszej klasie jechaly juz na szerokich mieciutkich kolach bo glowna nawierzchnia to woda i bloto.
OS6 - zaczelismy szybko ale popelnilem maly blad i zeby nie utopic auta w rowie ratowalem sie recznym w efekcie czego nas obrocilo ale zostalismy na drodze. I zaraz wyszly kolejne braki debiutanta - podpalilem sie zeby choc troszke odrobic i 300m dalej siedzielismy juz w rowie. Chyba z 15 osob nas wypychalo Ojca Lopeza (pilot Pelikana) ochlapalem ponoc z gory do dolu hehehehe. Takze na tym oesie chyba z minuta straty.
Szybki serwis po oesie 6 i wyruszylismy na 3 petle. Niestety od razu na OS 7 urwala sie tasma mocujaca zastepczo skrzynie i bylo generalnie juz pojechane - wszystkie 3 oesy na awaryjkach i byle do mety tak zeby zbyt duzo nie starcic.
Dlatego z samej mety i wyniku jestem bardzo zadowolony i z bananem na gebie bede chyba z tydzien latal
Dzieki wszystkim ktorzy trzymali kciuki - wiecie co fiesta to w sumie calkiem wytrzymale autko jak sie okazalo hehehehe. Na lacznikachh szutrowych byla taki wyryp ze myslalem ze zeby starce, powaga. Pierwszy raz w zyciu jechalem po czyms takim w takim tempie. Chyba sie trzeba po prostu przyzwyczaic Jak i do walenia plyta na cieciach - to juz wogole jest masakra. Kurcze nie wiem co jeszcze napisac, jeszcze mocje nie opadly
Pozdrowionka, ide odpoczac |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Jareczek [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lis 2005, 11:14
|
|
|
Gratuluje i mam nadzieje, że na tym nie poprzestanieszi bedziesz wiecej takich imprez zaliczał |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 20 Lis 2005, 11:47
|
|
|
moje gratulacje |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
herrkam
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2004 Posty: 76 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 20 Lis 2005, 21:47
|
|
|
No Qzyn TEAM ORDERS wypełnione gratulacje zioom 2006 nadchodzi |
_________________ FIESTA MY FIRST RALLY CAR.....
impreza?? chętnie zwłaszcza WR BLUE
MK1 rulessss |
|
|
|
|
pablonas [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lis 2005, 22:06
|
|
|
dobra to Qzyn jak już Twoje emocje opadną to powiedz mi taką rzecz. jak wygląda kwestia zderzaków w homologacji? czy dopuszcza ona (homologacja) zderzaki inne niż od xr2i? a wogole to jak jest ta fiesta nazwana? xr2i? czy po prostu fiesta 1.6. były wogóle homologowane jakieś inne wersje silnikowe? daj znac bo mnie to ciekawi |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 20 Lis 2005, 22:21
|
|
|
A wiec tak: Homologowana jest fiesta XR2i. Jest nawet fotka silnika wiec musi to byc CVH z wielopunktem. Zderzaki niestety tez mnusza byc z ikserki - to z kolei warunkuje szkic w homologacji. On pokazuje cechy charakterystyczne modelu i to musisz miec jakby sie dopieprzyli |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 20 Lis 2005, 22:31
|
|
|
tak sie składa że wczoraj niestety nie mogłem kibicować...mimo że były chęci...no ale to osobna sprawa...przejeżdżałem niedaleko i nagle moim oczom ukazał sie fajny widok jak kilka subaru i lancerów normalnie jak wilki wyglądały...razem sobie grzecznie jechali...i do tego świeży śnieg ....no ale to nie o tym...gratuluję realizacji marzeń...gdyby ich nie było nie byłoby tego tematu dzisiaj..tak trzymać...no i daj buziaka "białej " że tym razem zniosła dużo lepiej trudy walki |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
pablonas [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lis 2005, 22:31
|
|
|
hmm spodziewałem się tego. w cienkim 4 prostokątne dziury w zderzaku robią z auta A grupę, natomiast w seju po założeniu zderzaków z wersji schumacher (nie wiem jakie "H") można założyć krótszą skrzynie i nadal jest to eNka... ehh nie zbadane są wyroki homologacji |
|
|
|
|
Debek [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lis 2005, 22:56
|
|
|
Witam.
Oczywiście gratuluje wyniku.
I tak zupełnie przy okazji zapytam...
czy szkrzynia od mk3 1.1 jest homologowana do xr2i? Jest ona znacznie krótrza, a jak wiadomo krótrza skrzynia = wiadomo co. Od kąd zakupiłem swoją fieścine (3 tyg. temu) powoli przeistaczam ją w rajdowy bolid , tz. zaczołem ją odchudzać, to przynajmniej nic nie kosztuje. Gdy przeglądam ogłoszenia z częściami, widze dosyć sporo z rajdowymi gratami do CC i SC, ale do Fiesty nic. To troche podłamuje. I tu drugie pytanie: czy ma ktoś do sprzedania tanią klatke do Fiesty, robioną według załącznika "J" oczywiście. I pytanie do Qzyna(jeśli mozna spytać) Ile zapłaciłeś za swoją, i czy była ona nowa czy uzywana? Gdzie robią klatki z rodzaju DiT(dobre i tanie)?
A tak wogule to życze coraz więkrzych sukcesów, i spełnienia rajdowych marzeń...
eh, sam sie rozmarzyłem
Pozdrawiam |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 20 Lis 2005, 23:40
|
|
|
To ja mam inne pytanie??
Załużmy: kupuje fieste, hmm 1,1 w seryjnym wyglądzie, wsadzam tam silnik 1,6 cvh zawieszenie hamulce poprawiam, czy zostane zakwalifikowany do jakieś klasy czy takie auto wogóle może startowac??
Pytam bo zbieram sie do kupna Fiesty ale wolałbym kupić zwyklaka niż xr2i. Stąd moje pytanie. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
RKRman
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 454 Skąd: z podkarpacia
|
Wysłany: 20 Lis 2005, 23:47 ...życzonka
|
|
|
CZE
no Kuba...toś pojechał .....zacięcie i upór które idą w parze z Twoim zainteresowaniem - godne pozazdroszczenia ..jeszcze nie tak dawno chodziła mi po głowie odelżona MK-2 z mocniejszym wykopem.........jako że w Żabie sporo trzeba by przerabiać raczej sie nie podejme, Futro jest zrobione pod względem estetycznym więc też skoda by było pracy..........ale coś mi sie wydaje że doświadczenia nabyte w poganianiu przerobionego 1400i na wersie XR 1400i zaowocują kiedyś "czystym nadwoziem" z motorem troche powyżej 100 KM :lol:
PS..........nie wiem czy całkowicie mi odbiło...kilka dni temu oglądałem u siebie w Krośnie Eśka w wersi RS.....kolesiowi uznali szkode całkowitą bo po klapsie w tyłek wyleciał z drogi i sturlał sie po dachu troche niżej..............napęd i silnik OK ..........ciekawie by było coś takiego zapodać do MK-3 ...choć nie ukrywam ...w Eśku było ciasno pod maską......ale jak by tak troche niepotrzebnych, wygodnych dodatków usunąć ....może by to dało rade upchnąć fabryczne 150 KM to hohoho ..trzeba by sie uczyć jeździć od nowa |
_________________ fajnie było ją mieć
|
|
|
|
|
pablonas [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Lis 2005, 00:19
|
|
|
PUMA napisał/a: | To ja mam inne pytanie??
Załużmy: kupuje fieste, hmm 1,1 w seryjnym wyglądzie, wsadzam tam silnik 1,6 cvh zawieszenie hamulce poprawiam, czy zostane zakwalifikowany do jakieś klasy czy takie auto wogóle może startowac??
Pytam bo zbieram sie do kupna Fiesty ale wolałbym kupić zwyklaka niż xr2i. Stąd moje pytanie. |
co prawda książki homologacyjnej nie widziałem, ale teoretycznie jest możliwe to co mówisz. tylko tak jak napisałeś bedziesz musiał zamontować silnik, skrzynie, zawias, hamulce + ZDERZAKI z xr2i aha no i jeszcze muszą być homologowane felgi (szerokość, ET, średnica). czyli praktycznie możesz kupić fieste 1.1 ale włożysz w nią praktycznie wszystkie istotne elementy z xrki... czy nie lepiej więc kupić xrke? bo dojdzie do tego jeszcze klatka, fotele, pasy, okleina na szyby, otuliny na klatke, system gaśniczy, wyłącznik prądu, oczywiście wszystko z aktualną homologacją... coś pominąłem? Qzyn popraw mnie. (w przypadku Qzyna jeszcze zapinki na maske - chyba nadal to jest wymóg w A grupie?). o elementach garderoby już nie będe wspominał ale na to też ze 2 tysiaki trzba przyszykowąc + kask koszty są powalające...
Debek napisał/a: | I tak zupełnie przy okazji zapytam...
czy szkrzynia od mk3 1.1 jest homologowana do xr2i? Jest ona znacznie krótrza, a jak wiadomo krótrza skrzynia = wiadomo co. Od kąd zakupiłem swoją fieścine (3 tyg. temu) powoli przeistaczam ją w rajdowy bolid , tz. zaczołem ją odchudzać, to przynajmniej nic nie kosztuje. Gdy przeglądam ogłoszenia z częściami, widze dosyć sporo z rajdowymi gratami do CC i SC, ale do Fiesty nic. To troche podłamuje. I tu drugie pytanie: czy ma ktoś do sprzedania tanią klatke do Fiesty, robioną według załącznika "J" oczywiście. I pytanie do Qzyna(jeśli mozna spytać) Ile zapłaciłeś za swoją, i czy była ona nowa czy uzywana? Gdzie robią klatki z rodzaju DiT(dobre i tanie)?
A tak wogule to życze coraz więkrzych sukcesów, i spełnienia rajdowych marzeń...
eh, sam sie rozmarzyłem |
z tego co się orientuje taka skrzynia nie jest homologowana. a co do klatki. widze, że jesteś z mazowieckeigo to wejdz sobie na
forum automobilklubu polskiego i tam zapytaj chłopaków kto Tanio i Dobrze wkłada klatki w wawie. licz się jednak z tym, że przyjdzie Ci wykartkować minimum 1500 plnów, a jak chcesz mieć dobrą (czy. bezpieczną) klatke to i 3,5 tysiąca może Cie zakosztować. jak masz znajomego spawacza to sam sobie możesz taką klatke zrobić (załącznik J ściągniesz ze strony www.pzm.pl). swego czasu przez BT przepuszczali dobrze zrobione "garażowe" klatki zrobione wg załącznika + trzeba było mieć fakture na bezszwowe rury... czy teraz takie klatki przechodzą to Ci już nie powiem.
Dębek - myślisz o PZM czy tylko amatorki i zabawa? bo jak tylko to drugie to rób klatke we własnym zakresie. pozdrawiam |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 21 Lis 2005, 09:11
|
|
|
Czyli odpada wygląd fiesty 1,1 z wiekszym motorem i leprzymi podzespołami, bo chodzi mi o wage xr2i i to ze wrazie dzwonika to elementy nadwozia sa tańsze do zwyklaka (zdeżaki błotniki - brak nakładek itd).
hm czyli jesli sie pokusze o taki numet to tylko zabawa amatorska jesli dobrze zrozumiałem. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
pablonas [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Lis 2005, 09:39
|
|
|
PUMA napisał/a: | Czyli odpada wygląd fiesty 1,1 z wiekszym motorem i leprzymi podzespołami, bo chodzi mi o wage xr2i i to ze wrazie dzwonika to elementy nadwozia sa tańsze do zwyklaka (zdeżaki błotniki - brak nakładek itd).
hm czyli jesli sie pokusze o taki numet to tylko zabawa amatorska jesli dobrze zrozumiałem. |
no właśnie o to chodzi, że homologacja bardzo konkretnie precyzuje jakie auto ma homologacje. o ile jeszcze można mieć nadzieje, że pewne nieścisłości (niewidoczne gołym okiem) wyjdą przy badaniu rozszerzonym PO rajdzie to takie zderzaki zdyskwalifikują auto od razu przy pierwszym badaniu. autko musi być naprawde w 100% zgodne z homo. i odpowiadając na pytanie - w PPZM takim autem (które nie jest zgodne w 100% z homo) nie pojedziesz. na KJSach i innych amatorskich imprezach nikt Cie o takie pierdoły pytać nie będzie.
ciekawostka - nie jeden seicento jeżdżący po naszych OS z fabryki wyjechał jako VAN... poza papierkiem który stwierdza, że auto już nie jest ciężarówką trzeba było zmienić skrzynie biegów i zderzaki na te z wersji sporting... i już w rajdzie jechaliśmy fiatem seicento sporting. czasem detale są najważniejsze |
|
|
|
|
|