Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
1 Maj 2006, 20:01
Swap 1.4 -> 1.6
Autor Wiadomość
Ługol 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Paź 2005, 11:17   Swap 1.4 -> 1.6

Jak w temacie, czy wystarczą mi blok, wał i tłoki, czy głowica z całym dolotem będzie pasować od 1.4 do 1.6 ???
_________________
Fiesta Calypso Sport 1.4i 1994r od 17.03.2005 LPG
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 23 Cze 2006, 19:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Paź 2005, 11:34   

nie wystarcza, musisz miec napewno tez glowice, i cholera wie co jeszcze zeby to dzialalo
napewno jest inny rowniez dolot(miedzy innymi wieksza przepustnica), inny komputer wtrysku i pewnie wtryskiwacze o wiekszym wydatku
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Paź 2005, 13:15   

witam,
wzasadzie to wystarczy ci duł silnika jesli chcesz zrobic 90KM 1600, ale jesli chcesz xr2i to potrzebujesz głowice bo sa inne zawory (wieksze) co do wtrysków i przepustnicy to nie jestem do konca pewien ale chyba były te same (zakładam że masz wersje na pełnym wtrysku). jak chcesz to mam rozebrany taki silnik z xr2i i pomież swoją przepustnice i zobacz numer i kolor wtryskóe a ja porównam.
A swoją drogą czy 1400 na pełnym wtrysku ma przepływke bo xr2i nie miało.
wiec napewno bbedziesz potrzebował kompa. Ale ja mysle że jak wymienisz sam duł to bedzie to chodzic. Jako 1600 8v tak około 90KM.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ługol 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Paź 2005, 13:34   

Mam pełny wtrysk, ja nie chce XR2 chce te 90 km, czyli zwykłe 1.6 i czy to by chodzilo na dolocie i instalacji elektrycznej od 1.4? Mój silnik ma przepływomierz. Nie wiem czy jest sens się w to bawić ?
_________________
Fiesta Calypso Sport 1.4i 1994r od 17.03.2005 LPG
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Paź 2005, 13:42   

Bedzie i tym bardziej że masz LPG. wiec na benzynie ma tylko odpalac. Spokojnie mozesz wkładac wał, tłoki i korbowody od 1,6 i bedzie dobrze.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ługol 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Paź 2005, 14:15   

Puma a co powiesz o tym ogłoszeniu link i co mam przekladac to do swojego bloku?

Gościu napisał mi tyle o tym silniku:
Jeśli chodzi o silnik , który sprzedaję był sprawny do momentu rozkręcenia , jakiś czas temu chciałem go sprzedać w całości a że znalazł się klient na głowice i kolektor a zapłacil tyle co chciałem za cały silnik więc rozebrałem i sprzedałem , czy cena 100zł jest niska?? myslę że lepiej go sprzedać za 100zł niż na wiosenne pożądki wywieść go na złom i nie potykać się za każdym razem kiedy jestem w garażu , jest w nim założony nowy pasek rozrządu który wymieniłem w grugniu , natomiast autem jeździłem do marca , w tedy zacząłem je sprzedawać na części , silnik oleju nie brał , miał bardzo dobre ciśnienie na każdym z cylindrów , jutro postaram się wysłać fotke .

Pozdrawiam
_________________
Fiesta Calypso Sport 1.4i 1994r od 17.03.2005 LPG
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Paź 2005, 14:22   

cena dobra, ale po za kupie proponuje rozebrac wszystko i dac do pomiarów. wymienic pierścienie (cos koło 180zl jak dobrze pamietam) i sprawdzic co to jest. jesli faktycznie wał, panewki, cylindry sa OK, to składac i wkładac ten duł pod twoją głowice. Napewno bym nie kupił i nie wsadził bez sprawdzenia co jest w środku!!!! A jesli jest lipa to zawsze mozna oddac na złom i odzyskasz kase.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ługol 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Paź 2005, 14:28   

A jest mozliwosc wrzucenia tego do mojego bloku, jak to jest z tymi numerami, uniknąłbym umowy i urzędu komunikacji.
_________________
Fiesta Calypso Sport 1.4i 1994r od 17.03.2005 LPG
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Paź 2005, 14:36   

jest ale musiasz w tedy wstawic tuleje pod wymiar tłoków bo w 1600 były wieksze. A cena to chyba 450zl (tez jak dobrze pamietam). w kielcach nie wiem ile u ciebie.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ługol 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Paź 2005, 15:35   

Czy zgodnie z tym artykułem nie bede musial nigdzie tego zglaszac bo zwiekszenia pojemności nikt z zewnątrz nie stwierdzi bo te silniki są takie same z zewnątrz, hehe
_________________
Fiesta Calypso Sport 1.4i 1994r od 17.03.2005 LPG
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Paź 2005, 15:49   

nic nigdzie nie zgłaszasz bo silnik jest identyczny;)
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ługol 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Paź 2005, 15:52   

Czyli Puma mówisz że brać??? Chciałbym się dowiedzieć orientacyjnie ile kosztowałby remont, czyli szlify wału, korbowodów, oraz cylindrów, poszczególnie?

Pozdrawiam
_________________
Fiesta Calypso Sport 1.4i 1994r od 17.03.2005 LPG
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Paź 2005, 16:23   

tulejowanie bloku 450zl, szliw wału 120zl, z korby sa dobre lub nie. pierscienie 140zl.
nie wiem tylko ile panewki, ceny Kieleckie.
pozdro
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
virus2 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 75
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Paź 2005, 13:36   

Ja tez to walsnie bede robil teraz w tym tygodniu odbieram kopletny silnik i zabieram sie do pracy chialbymz niego wyciagnaoc przynajmniej 100km po przerobkach glowicy i paru inych rzeeczach tylko ze ja go skladam na gazniku zobaczymy coz tego wyjdzie :D a poznej biore sie za hamulce i zawias
_________________
Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi :) ))
http://streetracers.krakow.pl/
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 8 Paź 2005, 19:20   Re: 1,4 -> 1,6

a właśnie takie moze głupie pytanko czy 1.4 wychodzily na jednopunkatch??i drugie jeśli tak to czy komp od1.4pasuje do 1.3 i czy cosik cos to da??????? odpowiedz mile widziana hehe dzieki za jakąs odpowiedz -byle z sensem hehe ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów [MK2] Swap czy nie swap ? a może zabytek ?
Moja MK2 co z nią począć ?
szczepan522 Mechanika silnika 45 4 Sty 2011, 21:28
szczepan522
Brak nowych postów swap 1.1 -> 1.4
Gość Tuning mechaniczny 2 19 Sie 2005, 22:43
RKRman
Brak nowych postów Swap 1.1 -> ??
z 1,1 na 1,0
Bazyli Tuning mechaniczny 10 9 Sie 2005, 08:25
Gość
Brak nowych postów Swap 1.1 -> ??
Gość Tuning mechaniczny 1 16 Sie 2005, 13:16
RKRman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.