Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:16
Deska rozdzielcza mk3
Autor Wiadomość
Ronneby 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 102
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27 Sie 2004, 21:19   Deska rozdzielcza mk3

czy ktos ma doswiadczenie w wyjmowaniu deski rozdielczej w mk3?oed czego zaczac?
 
 
Fred
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sie 2004, 23:11   

Chyba powinieneś zacząc od rzeczy które będzie ci wyjąc najłatwiej, czyli zestaw wskaźników, nawiewy i takie tam pierdoły żeby potem było łatwiej. Nie wiem czy mam rację bo nigdy tego nie robiłem.
 
 
Kurtus
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sie 2004, 23:38   

przy okazji zapytam bo sie jeszcze nie bawilem :) Duzo roboty jest aby dostac sie do zegarow w fiescie mk3 w celu np zmiany podswietlenia czy tarcz na inne ? Czy wystarcza tylko te 2 sroby pod zegarami ( od spodu)
 
 
Kacper
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sie 2004, 23:57   

Kurtus napisał/a:
przy okazji zapytam bo sie jeszcze nie bawilem :) Duzo roboty jest aby dostac sie do zegarow w fiescie mk3 w celu np zmiany podswietlenia czy tarcz na inne ? Czy wystarcza tylko te 2 sroby pod zegarami ( od spodu)


w mk4 poza zdjęciem tych cholernych nawiewów (bo u nas sie dziko dostać do zegarów) to zegary są na 4 śrubki - 2 na dole, 2 u góry... podobno system 2 na górze, i 2 na dole jest także w mk3 :wink: czyli razem 4 śrubki.
 
 
Fred
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sie 2004, 00:19   

Kurtus napisał/a:
przy okazji zapytam bo sie jeszcze nie bawilem :) Duzo roboty jest aby dostac sie do zegarow w fiescie mk3 w celu np zmiany podswietlenia czy tarcz na inne ? Czy wystarcza tylko te 2 sroby pod zegarami ( od spodu)


Najpierw odkręcasz dwie śrubki od dołu żey zdjąć pokrywkę, a potem 4 śrubki dzięki którym wyjmiesz ale tylko tak na trochę zestaw wskaźników. Następnie są dwie metody po odpięciu wiązki: albo odpinasz na chamca linkę prędkościomierza albo bierzesz klucz 23 i odkręcasz linkę od skrzyni biegów żeby ci cały zespół wskaźników "wyszedł do samochodu" i wtedy kombinujesz z śrubokrętem jak odpiąc ta linkę :)

To jest przepis na wyjęcie zespołu wskaźników w celu zmiany tarcz bo co do oświetlenia to wystarczy jak zdejmiesz ta pierwszą pokrywkę i już bedziesz mógł sobie wykręcić zarówki.
Chociaż żeby zmienić podświetlenie bedziesz musiał wyjąc i rozkręcić zespól wskaźników żeby wyjąc zieloną płytkę która nadaje ten odcień podświetlenia.
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 28 Sie 2004, 02:31   Re: Deska rozdzielcza mk3

Ronneby napisał/a:
czy ktos ma doswiadczenie w wyjmowaniu deski rozdielczej w mk3?oed czego zaczac?

Jak bedziesz na spocie 18.09. to ci pokaże osobiście jak wyciągnąć licznik.... (bez odkręcania linki prędkościomierza przy skrzyni).
_________________
 
 
 
Kacper
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sie 2004, 07:47   Re: Deska rozdzielcza mk3

Łokmen napisał/a:
Jak bedziesz na spocie 18.09. to ci pokaże osobiście jak wyciągnąć licznik.... (bez odkręcania linki prędkościomierza przy skrzyni).


jak szpanuje... ręce pianisty... :mrgreen:
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 28 Sie 2004, 10:48   

No, ba....
_________________
 
 
 
Fred
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sie 2004, 10:49   

Ja wiem że da rade wyjąc zespół wskaźników bez odkręcania linki prędkościomierza, ale po prostu trzeba wiedzieć jak :)
 
 
voytala
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sie 2004, 10:55   Re: Deska rozdzielcza mk3

ale po co odkrecac linke przy skrzyni?? Jesli linka jest orginalna ( od mk3), to powinna miec taka dlugosc, ze wychodzi normalinie, po odkreceniu od deski. pozdr.
 
 
Fred
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sie 2004, 10:59   

Wychodzi ale tylko na trochę, i jeśli się nie wie jak, to ciężko jest odpiąć zestaw wskaźników.
 
 
voytala
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sie 2004, 11:59   

ja wyciagnalem wskazniki bez problemu i bez problemu tez odkrecilem od nich linke, no ale skoro twierdzicie ze sa czasami z tym trudnosci ,to pewnie tak jest :lol:
 
 
lukjar6
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sie 2004, 12:55   licznik

Witam!
Ja odkrecalem juz zestaw wskaznikow, bez odkrecania linki, wystarczy ze zobaczysz ten plastik, odpowiednio go podegniesz i wskazniki wychodza, bez problemu,
pozdrawiam..
a jak chcesz to bardziej szczegóBowo to wejdz na stronka tomasa, on tam opisywal doklanide krok po kroku.
 
 
Ronneby 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 102
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28 Sie 2004, 15:26   

czyli widze ze z cala deska nikt sie nia bawil bo zastanawialem sie jak i gdzie jest ona mocowana :?
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 28 Sie 2004, 15:56   

Widze ze jednak nie chodzi ci o wyjęcie licznika tylką całej półki - śruby od niej są po bokach przy słupkach i na środku pod tą zaślepką.
_________________
 
 
 
Ronneby 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 102
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28 Sie 2004, 20:15   

Pod zaslepka bylem prawie pewien ze jest sruba..ale bo bokach nie wiedzielem...3 to troche malo..ale pewnie odkreceni ich to dopiero pocatek roboty..w kazdym razie dzieki :)
 
 
Bodo
[Usunięty]

Wysłany: 31 Sie 2004, 22:39   

Ja dzisiaj wyciągnołem zegary bez ingerencji w skrzynie.
Przeciołem dwie opaski zaciskowe trzymające linke w komorze silnika i już był luzik.
Dzieki Voytala za tarcze. Jest miło

 
 
Hayabusa
[Usunięty]

Wysłany: 3 Wrz 2004, 17:28   

a propo tego paska zielonego w zegarach Mk3... jak go można zmienić np. na niebieski i jakiego typu foli powinno się użyc... :)
Pozdro 4 all
 
 
Bodo
[Usunięty]

Wysłany: 3 Wrz 2004, 19:07   

Hayabusa napisał/a:
a propo tego paska zielonego w zegarach Mk3... jak go można zmienić np. na niebieski i jakiego typu foli powinno się użyc... :)
Pozdro 4 all

Ja w zegarach nie wstawiałem żadnej folii tylko na miejsce żarówek dałem 5mm 12voltowe niebieskie diody.
Jest dobrze, tylko ciężko jest je nastawić żeby w dobre miejsce świeciły i dobrym światłem.
 
 
Krzyś *Pajhivo* Dąbrowski
[Usunięty]

Wysłany: 3 Wrz 2004, 19:25   

Hayabusa napisał/a:
a propo tego paska zielonego w zegarach Mk3... jak go można zmienić np. na niebieski i jakiego typu foli powinno się użyc... :)
Pozdro 4 all


Ja użyłem zwykłej folii do drukowania i poprostu nadrukowałem odpowiedni kolor(u mnie akurat czerwony)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.