Przesunięty przez: LOY 14 Paź 2008, 18:01 |
[MK3] projekt "PUNKY RS" by LOY |
Autor |
Wiadomość |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 7 Lip 2009, 16:24
|
|
|
kaczoro napisał/a: | strasznie baloniasta się wydaje |
jest aż tak źle? nie przesadzajmy.
nie planowałem zakładać 14.
małe rolki jak już wcześniej pisałem wpisują się ładnie w moją wizję tego auta.
lecz jeżeli nawet pieniądz pozwoliłby mi uzbroić się alternatywny komplet kół jak to ładnie powiedziałeś to musiałbym znaleźć odpowiednio kanciaste [nie lubię oblaków] z przyzwoitym ET felgi, które w bieli pasowałyby do auta. to trudne. zwłaszcza, że mają mi się jeszcze podobać ;] |
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 8 Lip 2009, 01:01
|
|
|
ogólnie paskudna ..a na fotkach to nawet ja ładnie wygladam
rolki mają swój urok ..charakterne sa ..w koncu powertech 7x13 to stara szkoła germanskiego tuningu ..ale przydały by sie inne opony 185/50 czy 195/50..i posadzic ja nizej ..by sie przydało ..i tylne lampy syf !!!!!!!!!!!! |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 8 Lip 2009, 12:55
|
|
|
Piesek napisał/a: | no i wkoncu jakis swap... ciekawe jakby wygladalo białe wnętrze.... |
taaak piesku ..powinien wstawic cos silnego jakis V8 z mustanga ..albo diesla z czołgu..a białe wnetrze - wieś ..samochód barbi miał białe wnetrze |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 8 Lip 2009, 18:06
|
|
|
LOY napisał/a: | na fotkach to nawet ja ładnie wygladam |
Loy, nie chcę Cię martwić ale...
LOY napisał/a: | przydały by sie inne opony 185/50 czy 195/50..i posadzic ja nizej ..by sie przydało |
ja już robię regularnie poprawki szczelności wydechu. im mam niższe auto, tym wyższe wydają się progi spowalniające. [o większość zawadzam].
taki german jest dobry do german.
a niższy profil przy tym zawieszeniu będzie wskazywał na quada :]
więc myślę, że mamy poprawny kompromis.
[to nie weekendówka!]
LOY napisał/a: | ..samochód barbi miał białe wnetrze |
otóż to. |
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 8 Lip 2009, 22:40
|
|
|
to przejdz jednak na 14 bo tak naprawde kichowato to wyglada :( |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 22 Lip 2009, 20:58
|
|
|
mały apgrejd.
jako, że fachman ze mnie żaden [jak niektórzy tu wiedzą] postanowiłem się pochwalić osobistym sukcesem :] bom dumny z niego
właśnie wymieniłem czujnik temperatury, który [jako zepsuty] nie podawał poziomu temperatury na deskę [swoją drogą jak może się zepsuć, coś co składa się z niczego?]
postanowiłem podzielić się doświadczeniem i wiedzą :] [o ile rzecz jasna jest taki drugi głąb co kupuje sobie ereskę nie mając pojęcia o mechanice ]
najpierw lokalizacja:
odpiąłem grubą rurkę [A]
potem cienką rurkę [B]
a na początku kabelek [c]
i odkręciłem takie coś od bloku silnika :]
dzięki temu miałem jakieś dojście to ustrojstwa w czerwonym kółku:
kluczyk 22 i po sprawie.
przy okazji trochę przejechałem srajtaśmą, bo zafajdane tam wszystko było, że pała mięknie.
zanim się zabrałem za robotę oczywiście spuściłem z rurek płyn.
no i po wszystkim [przy odpowietrzaniu układu] okazało się, że mój wentylator nie załącza się wtedy kiedy powinien.
wskazówka weszła na czerwone pole i nic, mimo, że czasem mi się włączał w korku.
oznacza to, że udało mi się kilka razy katować silnik za wysoką terempaturą?
pytanie numer 2:
czy za wentylator odpowiada czujnik [C] z pierwszego zdjęcia? |
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 22 Lip 2009, 21:53
|
|
|
Radkalkin napisał/a: | czy za wentylator odpowiada czujnik [C] z pierwszego zdjęcia? |
czujnik na chłodnicy albo na wężu z termostatu do chłodnicy |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 22 Lip 2009, 23:22
|
|
|
no no panie kolego, jestem z Ciebie dumny. zapewne jakbyś mieszkał w wwa, to byś do mnie na działke uderzał
pzdr!!! |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 23 Lip 2009, 00:44
|
|
|
haha
a tym sposobem pod blokiem uzyskałem sprawność "młodego" majsterkowicza ;]
[ale powiem Ci w sekrecie, że jak odkręciłem to kwadratowe coś i pojawiła się dziura w silniku to się trochę przestraszyłem, czy aby nie przesadziłem z optymizmem ;] |
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Lip 2009, 08:51
|
|
|
moze czujnik wentylatora w chlodnicy Ci sciemnia albo termostat sie zacina, Podjedz Punki do mnie bo mam pomysl na twoj poprzedni problem |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 20:45
|
|
|
opowiem Wam historyjkę.
jak silnik się rozgrzewał, zamulało go i dostawał czkawki przy ruszaniu.
po dłuższych zabawach okazało się, że gdy odpięta jest sonda lambda problem nie występuje.
pojechałem do mechanika, który urządzeniem z napisem tester sondy lambda pokazał mi, że lambda nie działa.
kupiłem nową, działającą i po podpięciu problem ten sam.
powyżej 3 tys obrotów problem właściwie zanika.
wiem, że krokowiec stroi focha, bo raz na światłach falowały obroty. ale czy krokowiec może mieć tu coś do rzeczy?
CPP sprawdzałem jakiś czas temu i wartości były ok.
głupieje. zwłaszcza w odniesieniu do lambdy. zła czy dobra - gdy jest odpięta auto nie skacze. |
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
Marek

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 20:56
|
|
|
Podepnij sondę a odepnij przepływkę i sprawdź wtedy, u mnie przez przepływkę szarpała też właśnie poniżej 3k rpm + falowała na wolnych jak głupia |
_________________
 |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 20:58
|
|
|
odpinałem przepływkę również i nie pomagało.
ale wtedy miałem jeszcze padniętą lambdę.
spróbuję.
***
[3 i pół godziny później]
odpiąłem przepływkę i silnik robił brum brum brum brum jak by chciał zgasnąć, więc zaniechałem eksperymentu.
jak jadę ze stałą prędkością, na obrotach circa 2 - 2,5 tys silnik jakby trochę przerywał, nierówno pracował..
[ Dodano: Pią Wrz 04, 2009 11:36 ]
mimo tego, że auto nie jeździ jak powinno, postanowiłem nie dawać mu kary.
może zmięknie :]
do tego doszły jeszcze świece FoMoCo.
doliczając do tego nową lambdę i silnik krokowy [z którym miałem już wcześniej niewielkie kłopoty] oraz opony i przednie amory które właśnie do mnie jadą stwierdzam, że skończył mi się budżet, a fiesta powinna wozić mnie na rękach.
jak będzie, zobaczymy.
[ Dodano: Sob Wrz 05, 2009 21:08 ]
oto co znalazłem na jednym ze starych kabli w gnieździe cewki:
korozja!
taka oto ciekawostka.
ciekawe, jak wpływało to coś na pracę układu zapłonowego
[ Dodano: Wto Wrz 08, 2009 23:26 ]
mały up.
po roku fieścina nareszcie doczekała się jednego z podstawowych upiększaczy.
[aż wstyd, że dopiero teraz].
tym sposobem prawie zakończyliśmy etap wizualny :]
© copyright by Loy ;]
[ Dodano: Czw Wrz 10, 2009 17:10 ]
po długim czasie męczarni nareszcie udało mi się wyeliminować gaśnięcie zimnego silnika
rozwiązanie w tym wątku
[ Dodano: Nie Wrz 13, 2009 14:13 ]
w sobotę zawitałem do serwisu Mafiosa, gdzie wymieniliśmy przednie amortyzatory.
urobiliśmy się po pachy, bo stare nie chciały zejść, a nowe nie chciały wejść :]
tak czy siak, mam świeże amory, co wiąże się przede wszystkim z tym, że kąt pochylania lewego koła nie jest już większy niż 1% [pochylenie było widoczne]. okazało się, że stary lewy amor był krzywy.
fragment z placu zbaw
przy okazji..
odwiedził nas eCo^, więc nie mogło się obyć bez zdjęcia rodzinnego w pięknych okolicznościach przyrody ;]
*mam nadzieję, że chłopaki mają lesze zdjęcia ;] |
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Wrz 2009, 12:25
|
|
|
i co moge powiedziec ze byla to najwredniejsza fofi jaka robila , uparta byla i nie dawala za wygrana i nazywa sie od dzis ZOŁZA RS |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 14 Wrz 2009, 17:45
|
|
|
Tak zupełnie z innej beczki
Radkalkin napisał/a: |  |
czy nazwa "PUNKY RS" oraz twoja fryzura mają związek z pewna subkulturą?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 14 Wrz 2009, 17:58
|
|
|
sądząc po wieku twoim mogłeś mieć do czynienia ze starą szkołą i mam takie pytanie, nie masz moze gdzieś w dobrej jakości nagranych 'Nocnych szczurów"??
Pozostali modowie niech sie nie denerwują posprzątam później w tym watku |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 14 Wrz 2009, 19:59
|
|
|
Marcinie kozystajac z OT pare kawalkow nocnych szczorow mozna zassac z wrzuta.pl
niestety jakosc taka se
pozdro |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
|