Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Wymiana silnika
Autor Wiadomość
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 35
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 10 Maj 2011, 16:52   

szuwar napisał/a:
najbardziej sie boje ten gaz ruszac. zeby mnie nic nie poparzylo czy szlag wie co...

nic przy sciaganiu miksera nie moze sie stać :
szuwar napisał/a:
nie moge sobie poradzic tylko z linka od gazu i takim czarnym sztywnym przewodem ktory idzie od okraglej czarnej puszki pod zbiornikiem na plyn hamulcowy. nie mam pojecia co to jest. jak ten przewod odczepic?
P
linka od gazu bardzo łatwo schodzi-pomyśl.
A od serwa przewod, posmaruj lekko olejem w łaczeniu z tą okrągłą puchą(serwem) I podważ śruboikrętem, ale sam przewód nie gumę w ktorym jest mocowany.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
szuwar 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 94
Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 10 Maj 2011, 17:12   

dzieki za pomoc,

czarny przewod odkrecilem przy puszce i wyjalem razem z kolektorem a linka od gazu faktycznie frajersko zeszla :)

zostaly mi te dwie sruby, co proponujecie? zamrozic, podgrzac, rozwiercic czy uzyc konkretnej dzwigni na klucz? trzymaja sie mocno a jedna jest juz troche zjechana :/
 
 
cinek2439 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 43
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 30
Skąd: Lubięcin
Wysłany: 13 Maj 2011, 17:47   

Witam mam takie pytanie a propos zmiany silnika 1.1 monowtrysk na 1.3 monowtrysk mianowicie byłem dziś na szrocie oglądać 1.3 i tam jest takie ustrojstwo na kolektorem wylotowym idą rurki do głowicy i do plastkowego czegoś na drugim końcu ktos może mi powiedzieć co to takiego i czy po zmianie na ten silnik bedę miał gdzie to coś podłączyć bo widziałem że wychodzi z (plastikowego czegoś ) jakaś rurka gumowa pozdro i czekam na pomoc aha jeszcze jedno to pewnie niema większego znaczenia ale spytam gwoli ścisłości, Mianowicie to auto z ktorego ma byc wyjęty silnik ma wspomaganie i pompa napęd bierze z koła pasowego wału korbowego poza tym że kolo pasowe jest trochę inne to niema większych różnic w tym silniku??? i można go przełożyć bez problemów bo czytałem że 1.3 normalnie działa na kompie od 1.1 i nietrzeba nic przerabiać tylko wyjąć silnik 1.1 włożyć 1.3 i gitara :)
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 35
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 13 Maj 2011, 22:21   

to o co pytasz to jest dotlenianie spali, aby się lepiej dopalały (EKOLOGIA), znaczy się niepotrzebnę.
I te dziury w kolektorze mozesz zaspawać, zaślepić, lub wkręcić tam jakieś śruby.
Wszystko będzie działać jak powinno.
Załóż swoje koło pasowe od 1.1 i śmigaj bez problemów.
Nie ma zadnych problemów gdy zamienisz silniki, na tym kompie jak sam pisaleś działa dobrze.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
cinek2439 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 43
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 30
Skąd: Lubięcin
Wysłany: 14 Maj 2011, 19:59   

Oooo to super w takim razie cieszy mnie to a jest możliwość podpięcia tego dotleniania gdzies w moim aucie czy jest to dość skomplikowane i trzeba mieć do tego kolejne ustrojstwo??? Tak czy inaczej dzięki wielkie za pomoc mam nadzieje że silnik okaże się sprawny bez poboru oleju i będzie hasał bo słyszałem że różnica między 1.1 a 1.3 jest dość spora w osiągach pozdrawiam i dzięki raz jeszcze :)
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 35
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 15 Maj 2011, 22:24   

cinek2439 napisał/a:
że silnik okaże się sprawny bez poboru oleju i będzie hasał bo słyszałem że różnica między 1.1 a 1.3 jest dość spora w osiągach pozdrawiam i dzięki raz jeszcze

różnica napewno jest w mocy, w spalaniu raczej nie będzie :D
a olej zawsze musi brać, przeciez to ford..
1.6 16v nie bierze grama :D
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
szuwar 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 94
Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 16 Maj 2011, 15:39   

miałem teraz tygodniowy przestoj z fiesta ale jutro ruszam dalej ;)

szybkie pytanie: do czego przymocowany jest rozrusznik?
_________________
Wypożycz Go!
Jeżeli szukasz solidnych części do Twojego zawieszenia do polecam sprężyny Eibach. Porządne i tanie!
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Maj 2011, 16:36   

szuwar napisał/a:
do czego przymocowany jest rozrusznik?
Do silnika/skrzyni w miejscu łączenia, dokładniej to chyba do dzwony skrzyni.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
szuwar 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 94
Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 17 Maj 2011, 19:29   

poddaje sie ;)
brak umiejetnosci + kiepskiej jakosci klucze = zjechane sruby laczenia silnika ze skrzynia ;) a zostaly tylko dwie...

jutro holuje fieste do jakiegos mechanika na zdjecie i wkrecenie nowego silnika bez osprzetu
_________________
Wypożycz Go!
Jeżeli szukasz solidnych części do Twojego zawieszenia do polecam sprężyny Eibach. Porządne i tanie!
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 17 Maj 2011, 19:55   

Następnym razem jak będziesz odkręcał skrzynię od silnika to zacznij wykręcać śruby od dołu ;)
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 17 Maj 2011, 23:09   

Tyczy się to wymiany silnika też, czy koło zamachowe z CVH podpasi do zeteca?
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 18 Maj 2011, 22:22   

taaaak... :zalamka:
 
 
burdzyk2 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 22 Maj 2011, 00:17   

Bo uwierzy!! I na darmo będzie kompletował
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 22 Maj 2011, 09:37   

Pietrekk, podpasi nawet od HCSa
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 22 Maj 2011, 09:42   

kuba87 napisał/a:
Pietrekk, podpasi nawet od HCSa

<czerwonakartka>
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 22 Maj 2011, 09:44   

to nie podpasi?
a mi ktos zawsze wciskał ze pasuje.... :-P
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
burdzyk2 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 22 Maj 2011, 15:38   

Skrzynię to można sobie podobno dowolną wziąć, ale nie koło zamachowe :hahaha:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.