Przesunięty przez: bidżej 22 Wrz 2010, 13:07 |
Układ kierowniczy : wspomaganie montaż budowa |
Autor |
Wiadomość |
Doctor [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Mar 2007, 09:58
|
|
|
Zebralem sie w sobie i wszczepilem maglownice ze wsp. pompa nadal czeka na odpowiednia lape... wiec kreci sie strasznie ciezko ;(
nie wiem czy wszedzie tak ale u mnie mialem straszne problemy z krzyzakiem jak przykrecilem maglownice ze wsp. to kat pomiedzy walkiem od kiery i walkiem z maglownicy zrobil sie straszny... musialem kombinowac skracac troche walek od kiery, nastepnie powiekszac otwor w karoserii bo calosc przesunela sie ze dwa centy do gory i dopiero zaczelo to wszystko do siebie pasowac.
spory problrm byl tez z drazkiem reakcyjnym bo delikatnie ocieral o maglownice od spodu i trzeba bylo go troche podginac i zmieniac gumowe tuleje na ktorych jest osadzony zeby poszedl troche w dol...
Po 12 godzinach i kilku drastycznych posunieciach udalo sie i siedzi teraz tylko zamontowac przekleta pompe a nigdzie nie moge dorwac lapy do mojego silniczka ;(
Maly apel przy okazji moze ktos wie gdzie taka lapke kupic... |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 12 Mar 2007, 15:09
|
|
|
Doctor napisał/a: | mialem straszne problemy z krzyzakiem jak przykrecilem maglownice ze wsp. to kat pomiedzy walkiem od kiery i walkiem z maglownicy zrobil sie straszny. | Chyba nie próbowałeś dopasować starego krzyżaka?! Ten z wersji ze wspo. jest inny! Chyba kolumna kiery też jest inna. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
dr_dave [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Maj 2009, 22:26
|
|
|
Witam taki zestaw da się teraz kupić za około 350zł. Ale jak zawsze trzeba się nakombionwoać |
|
|
|
 |
pegas [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Maj 2009, 13:40
|
|
|
Hej
Niedawno kupilem Fieste Mk3 1990 1.8D. Tylko nie na to to wspomagania kierownicy:)
Ile mniej więcej kosztuje cała przyjemność założenia wspomagania? Tzn ile trzeba wydać na częsci? I za ile mniej więcej założy to mechanik? Bo sam chyba nie dam rady.
Pozdr |
|
|
|
 |
dr_dave [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Maj 2009, 17:15
|
|
|
550 cały komplet a mechanik się pewnie nie podejmie żaden bo nie maja czasu na głupoty! Bo to coś zawsze nie pasuje a na identyczny komplen nie ma co liczyć. |
|
|
|
 |
zibibabiboo
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotrek
Wiek: 49 Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Maj 2009, 01:22
|
|
|
A gdzie za 550 kupie cały komplet? Bo mi dziewczyna płacze ze nie ma siły kiera krecic i mysle nad wspomaganiem. |
|
|
|
 |
pegas [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Cze 2009, 13:53
|
|
|
Hmm a jak to wyglada jesli nie kupie od razu calego kompletu. tylko sama maglonice (ze wspomaganiem) i zamontuje ją.
Wspomagania miec nie bede bo nie bedzie pompy i calej reszty.
Ale czy na takim czymś da sie jezdzic? Czy bedzie sie po prostu zachowywać jak stara maglownica bez wspomagania? Czy z racju braku pozostalych czesci układu nie bedzie chciala skręcac?
Wtedy możnaby jezdzic dalej i szykac pompy. chlodnicy oleju itp. i przy nastepnej okazji wmontowac.
Takie montowanie wspomagania na raty.
Tak kombinuje bo moge miec maglownice ze wspomaganiem. ale narazie tylko maglownice. na reszte trzeba bedzie poczekac.
--
No i jeszcze jedno. bo piszecie o najróżniejszych problemach z montażem tego.
Mam Fieste Mk3 z 1990 roku 1.8D. czy jeśli znajde maglownice ze wspomaganiem z Fiesty Mk3 1.8D tylko z roku 1993 to bedzie pasowac? bo widze ze problemy sa jeśli inny silnik. inny model. A jak to bedzie wygladac jesli samochod taki sam tylko ze wspomaganiem i młodszy kilka lat?
Ale sie kurde rozpisałem
Pozdr
Piotrek |
|
|
|
 |
dr_dave [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Cze 2009, 18:06
|
|
|
będzie ciężko chodzić. Ponieważ normalnie masz po 2,5 obrotu w lewo i p. a przekładnia ze wspomaganiem po 1,5 + opory układu. Od forda ka pasuje.
Ale zamiast kombionować zmień auto- nie warto wspomagania zakładać dziś fofi to 2000zł wartośći wspomaganie 600zł |
|
|
|
 |
wasyl1710 [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Wrz 2009, 14:49
|
|
|
Witam wszystkich. Prosze niech mi ktos powie gdzie i za ile mozna kupic kompletne wspomaganie do fiestki mk3 91r. 1.8D ? |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
elmek13

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 20 Wrz 2009, 22:34
|
|
|
lub Allegro... |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
 |
wasyl1710 [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Wrz 2009, 14:26
|
|
|
Dzieki. Chodziło mi jednak o jakiś sklep który miałby w swojej ofercie wszystkie elementy wspomagania nowe lub ewentualnie regenerowane |
|
|
|
 |
KAMIL82
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 42 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 31 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 02:39
|
|
|
Witam.Tak jak w profilu mam 1.1i Fieste bez wspomaganka i mam tez na części drugą Fiestkę 1.3i ze wspomaganiem.Silniczki przeskoczą bez problemów ale pytanie czy przekładnia ze wspomaganiem bedzie pasowała na mocowaniach z bez.Wiadomo ze kolumnę tez musze przerzucic.Jeśli ktos sie orientuje w tym temacie prosze o odpowiedż.na dniach chce to zrobic i niewiem czy sie nastawiac na przeróbki np.w przegrodzie...pozdr |
_________________ Fiesta 1.1i 89r.Wnetrze MK3,5 (2xAir-bag,elektryczne szyby,welur,centalny zamek) |
|
|
|
 |
Francuz [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Cze 2010, 12:55 wspomaganie
|
|
|
mam pytanie za flache chodzi o fieste 1.3 94r ,mam wspomaganie i czujnik cisnienia wspomagania,co to jest? jakie sa objawy gdy nie działa? do czego on jest? znajduje sie na przewodzie wysokiego cisnienia wychodzacym z pompy,jak jade to wspomaganie potrafi zniknac a potem znowu działa 1 m-c,płyn mam,pasek nowy nie slizga sie pompa nie cieknie plynu nie ubywa co to moze być? interesuje mnie ten czujnik bo wyglada na sfatygowany
[ Dodano: Pon Cze 07, 2010 10:39 ]
witam,czy jest ktos kto wie do czego jest czujnik cisnienia wspomagania? jest on na przewodzie wychodzacym z pompy na przewodzie wysokiego cisnienia,jesli jest za małe cisnienie to jest jakas lampka od tego,czy jak ten czujnik niedomaga to moze znikac wspomaganie jak jade? prosze o opinie.dzieki |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 14 Lip 2010, 21:56
|
|
|
Francuz napisał/a: | witam,czy jest ktos kto wie do czego jest czujnik cisnienia wspomagania? jest on na przewodzie wychodzacym z pompy na przewodzie wysokiego cisnienia,jesli jest za małe cisnienie to jest jakas lampka od tego,czy jak ten czujnik niedomaga to moze znikac wspomaganie jak jade? prosze o opinie.dzieki | Czujnbik o którym piszesz zapobiega jedynie przymuleniu silnika np przy maksymalnym skręcie (wtedy pompa stawia większy opór) i nic po za tym. Jesli Ci ginie wspomaganie, to są dwie drogi (bo trzecią wykluczyłeś) albo pada pompa (w co wątpię) albo simmeringi i zaworki w maglownicy nie trzymają. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 18 Lip 2010, 02:50
|
|
|
adamoo34 napisał/a: | mam fieste 1,3 '93 z 16"/215/45 i kręci się calkiem przyzwoicie. | Że co się kręci całkiem przyzwoicie Wiesz w ogóle o czym jest temat |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
zdaszek

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
Wysłany: 18 Lis 2011, 21:37
|
|
|
Niedługo będę montował wspomaganie do zeteca.
Dziś spróbowałem to połączyć na sucho, żeby w razie braków na aucie nie kombinować i wyszło w sumie na plus bo auto nadal jeździ
Zastanawiam się, czy czegoś nie brakuje, bo teoretycznie (wg. sprzedawcy) jest to komplet...
Aluminiowa rurka, która leży najbardziej po prawej stronie, pasuje tylko jednym końcem do reszty.Generalnie po połączeniu mam wrażnienie że czegoś jest o jeden element za mało (no chyba nie za dużo ? )
Pytanie do wiedzących : czego brakuje na tym obrazku ? |
|
|
|
 |
BerciQ

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 18 Lis 2011, 22:33
|
|
|
brakuje kółka pasowego na pompę |
|
|
|
 |
zdaszek

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
Wysłany: 18 Lis 2011, 23:44
|
|
|
Mam, zapomniałem położyć obok pompy (w paczce nie było ani jednej śruby, w tym do kółka pasowego pompy).
Zwracam tutaj uwagę na rurki, bo to z nimi jest problem... |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 19 Lis 2011, 00:55
|
|
|
A krzyżak masz? Odnośnie tego czy jest komplet, to pytaj Maciek_B, on montował do siebie całkiem niedawno. |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
|