Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: odpalanie, xr2i

[MK3] XR2i nie chce odpalić
Autor Wiadomość
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 8 Sty 2012, 16:30   

no szczerze jestem zaskoczony tym przypadkiem
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 8 Sty 2012, 16:42   

:9: :9: :9: Jakim cudem coś takiego mogło się stać?
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 8 Sty 2012, 16:59   

konxx91,
przed zamontowaniem nowych dźwigienek sprawdź czy zawory sie poruszają
takie akcje jak ta często są wynikiem zatartych prowadnic
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 8 Sty 2012, 19:37   

mówiłem ze kompresji brak....
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Sty 2012, 20:34   

I tyle ją chłechtałeś na takich dźwigienkach? <wow> .
Ale awaria mało ciekawa
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Sty 2012, 22:57   

z dwojga złego lepiej w te stronę niż miały by się spotkać z tłokiem
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 8 Sty 2012, 23:21   

Cytat:
z dwojga złego lepiej w te stronę niż miały by się spotkać z tłokiem

A tego nie wiemy w jakiej pozycji zablokowaly sie zawory ;-(
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Sty 2012, 12:27   

no obstawiam, że dźwigienka pękła i zawór cofnął się dzięki sprężynce, a zawór może zpiec się w prowadnicy?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
konxx91 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 57
Skąd: warszawa
Wysłany: 9 Sty 2012, 17:21   

No mi to się właśnie wydaje że zawór spotkał się z tłokiem i właśnie przez to pękła dźwigienka, bo popychacz wpychał za pomocą dźwigienki zawór do środka, a tłok działał na niego siłą na zewnątrz. Najsłabsza okazała się dźwigienka. Tak mi się wydaje, bo pękły wszystkie cztery. Ale okaże się jak zdejmę głowice. Jest to jakaś mocno skomplikowana operacja wymagająca większych przygotowań ?
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 10 Sty 2012, 15:44   

myśle że nie warto ściągać głowicy bo to koszta
zmień dźwigienki, sprawdź rozrząd i spróbuj odpalić
potem zmierz kompreche bo jak sie zawory spotkały z tłokami to sie powyginały
ale jak kompecha w normie to zawory ok
 
 
konxx91 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 57
Skąd: warszawa
Wysłany: 10 Sty 2012, 18:52   

Wydaje mi sie, że jak sie zawór spotyka z tłokiem to raczej małe ma szanse na przetrwanie, ale rzeczywiście. Zanim sie zdejmie głowice warto sprawdzić. Mam jeszcze jeden problem. Wszystkie popychacze wyglądają tak jak ten po prawej, ale jeden wygląda tak jak ten po lewej. Wygląda na to że zgubił ten kołnierz. Tylko że pół biedy ze zgubił, ale gdzie on jest !? Przecież sie nie rozpłynął. Boję się, że wpadł przez jakis otwór i gdzieś się tam kiedys może poprzytulać z jakimś innym elementem, na przykład wałkiem rozrządu. Szukać go za wszelką cenę czy co ?



 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 10 Sty 2012, 19:41   

szukaj go mógł wpaść pod wałek rozrządu
a rozrząd sprawdzałeś czy jest zestawiony?
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 22 25 Mar 2017, 23:55
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.