[MK3] Brak mocy + duże spalanie |
Autor |
Wiadomość |
bartas18b
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 22 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 19 Lip 2011, 15:24
|
|
|
Te przyłącza przy rozruszniku są ok bo jak go wymontowałem jakiś czas temu to sprawdzałem. Trochę dziwne będzie jeżdżenie z żarówką. Poczekam aż znowu to się stanie i miernikiem sprawdzę przy rozruszniku. Jeżeli się nie mylę to miedzy przewodem ze stacyjki a masą powinno się pojawić 12V w chwili przekręcenia kluczyka.
Jak na moje to coś z elektryką tylko czasu brak żeby te kody sprawdzić i pogrzebać trochę.
JoeMIX czy któraś z wymienionych przez ciebie przyczyn może powodować tez ten spadek mocy? Może jakiś spadek napięcia?!
EDIT:
Dzisiaj znowu miałem taki przypadek ale niestety nie miałem kogo poprosić o przekręcenie kluczyka więc nie sprawdziłem czy dochodzi napięcie. Kontrolki lekko przygasały więc prąd gdzieś musiał iść. Za 3 przekręceniem kluczyka rozrusznik zaczął kręcić i odpalił. Jak ostatnio rozkręcałem rozrusznik to szczotki były jeszcze dość długie a bendix był wymieniony ok 2 lat temu więc raczej to nie wina rozrusznika.
Błędów na zgaszonym brak a na odpalonym 42 i 43 czyli MAP i CPP.
Właśnie sprawdzam wężyk od map sensora - może to on jest przyczyną spadku mocy bo CPP był wymieniony zimą na używany w bdb stanie (nawet izolacje nie były skruszałe).
Jakieś jeszcze pomysły? |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12087 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 25 Lip 2011, 11:02
|
|
|
bartas18b napisał/a: | Właśnie sprawdzam wężyk od map sensora - może to on jest przyczyną spadku mocy | Jeśli ma nieszczelność to może,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
bartas18b
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 22 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25 Lip 2011, 14:05
|
|
|
Nie wygląda na dziurawy jak sprawdzam dmuchając ustami. Trochę łatwo dał się zdjąć od strony MAP-u ale pewnie jak jest zasysane powietrze to lepiej trzyma.
Jak się wymienia ten wąż to w całości czy tylko te proste odcinki? Bo nie wiem jak to z tymi kolankami ma być. Ten "ostojnik" (mała puszeczka na wężu) powinien przepuszczać powietrze w obie strony? |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 27 Lip 2011, 10:44
|
|
|
bartas18b napisał/a: | Ten "ostojnik" (mała puszeczka na wężu) powinien przepuszczać powietrze w obie strony? |
Ja nie potrafię ci odpowiedzieć na to pytanie, ale dobrze pamiętam, że była już kiedyś o tym mowa na forum właśnie w temacie dotyczącym MAP'a. Poszukaj |
|
|
|
 |
bartas18b
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 22 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 27 Lip 2011, 20:40
|
|
|
No właśnie czytałem w jednym temacie o tym ale nie było odpowiedzi na to pytanie.
Niby ma stabilizować ciśnienie... |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.