Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Odcięcie przy 2500 obrotów
Autor Wiadomość
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 1 Paź 2010, 21:44   

sprawdz czy czasem gdzies jakiegos kabelka nie naderwałes
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 1 Paź 2010, 22:17   

A sprawdzałeś błędy ze sterownika?

PS zmień w profilu na 1.3i 60KM
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 35
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 2 Paź 2010, 10:13   

a jak wymieniales silnik wtrysk dalej dales swoj?
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 43
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 206
Skąd: Lubin
Wysłany: 24 Paź 2010, 20:14   

Po rozmowie z Krzyśkiem (dioda) oraz jeździe próbnej podmieniłem MAP sensor... ale bez zmian... czy po takiej podmiance powinienem resetować kompa?
_________________

 
 
 
depesz14
[Usunięty]

Wysłany: 24 Paź 2010, 21:11   

reset to podstawa przy wymianie prawie kazdego czujnika. Procedure resetu zapewne znasz.

i jak pisal rwiezel test migowy kompa. Dla pewnosci odepnij kable map sensora wywal ten niby filterek z wezyka podcisnienia wsadz nowy i zatkaj go palceem. W ten sposob zdjagnozowalem problem z mapem u siebie tylko u mnie pekł ten filterek i nim zasasalo powietrze.
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 43
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 206
Skąd: Lubin
Wysłany: 3 Lis 2010, 09:03   

Wymiana MAP-a nic nie dała... wiec to na pewno nie MAP sensor bo sprawdzałem oba w drugim aucie. Rozebrałem jeszcze raz wtrysk wszystko jest tak jak należy. Rozebrałem nawet regulator czy nie ma uwalonej membrany i wszystko jest cacy. Dziwne jest to że przekładałem silnik w całości i przed wyjęciem działał idealnie a teraz takie cuda.
Przypomniało mi się co jeszcze wymieniałem. W tym 1,1 mam kolektor oraz kompa z 1,3. Jechałem na zlot do Brennej spalanie benzyny koszmar... na 1/2 zbiornika 120km :) a gaz 280km na 35 litrach bez dziwnego pałowania.
Najdziwniejsza sprawą po przekładce jest tez objaw "stałych obrotów" odpalam auto z zimnym czy ciepłym silnikiem zawsze jest 900... nie mniej nie więcej. przecież na zimnym powinny obroty wzrosnąć i po chwili opaść do 900.. CPP , krokowiec sprawne..
Wczoraj przełożyłem komputer z 1,1 ten co był zamontowany w dawcy z którego pochodzi silnik, po resecie nawet auto nie odpaliło.. kręcić kręci ale nie odpala.. mam juz K... dośc tej fiesty ;/
_________________

 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 3 Lis 2010, 10:56   

Kondziu napisał/a:
zawsze jest 900
Kondziu napisał/a:
krokowiec sprawne


... a weź wsadź głowę pod patelnie, otwórz trochę przepustnicę potem szybko puść i zobacz czy krokowy będzie pracować, bo takie stałe 900 to wygląda na to, że nie rusza się.
Kiedyś gdy kombinowałem z obrotami mojego samochodu odpiąłem krokowy gdy były dobre obroty, żeby sztywno je utrzymywał. Niestety podobnie jak u ciebie przy 2,5k odcinało
 
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 43
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 206
Skąd: Lubin
Wysłany: 3 Lis 2010, 11:29   

wróciłem własnie z garażu.... podmieniałem,wymieniałem juz chyba wszytsko.. i dalej mnie ch... strzela. Jak wcisnę pedał gazu do końca trzymając go przy podłodze obroty rosną do 2500 i spadają do 900 tak falują gdzie słychać że silnik sam w sobie ma stałą prędkość a jakby coś go dławi.... falują do 2500 i spadają do 900 i tak w kółko w cały czas wciśnietym pedałem gazu przy podłodze ;/ Moja cierpliwość się powoli już kończy ;/
Zastanawia mnie jeszcze jedno dlaczego gdy mam dwa kompy z 1,1 i 1,3 oba mają te same oznaczenia i oba są sprawne to na tym z 1,1 nie odpala? kręcić kręci ale nie odpala... poraz pierwszy coś takiego widzę..

Wiem że to głupie co napisze ale mam tutaj 1,1 dołożyłem do niego wspomaganie może to przez to? Ale skąd by się wzięła taka bogata mieszanka? 120 km na około 20 litrach benzyny :(
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Lis 2010, 11:51   

A jak tam pompa paliwa? Jej skuteczność tłoczenia i ciśnienie?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 3 Lis 2010, 12:24   

Sprawdz czy filtr paliwa jest drożny - zobacz czy po włączeniu pompy paliwo leci pełnym przekrojem przewodu .
Jak to zrobisz nie wiem , ja na przykład założyłem wężyk na filtr i końcówkę włożyłem do słoika który postawiłem obok drzwi kierowcy .
Potem zrób reset kompa .
Jak to nic nie da sprawdz ciśnienie na wtrysku .

Pozdrawiam.
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 43
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 206
Skąd: Lubin
Wysłany: 3 Lis 2010, 12:35   

mam 3 pompy paliwa wszystkie sprawne. Ciśnienie idealne. nKomp resetowany kilkanaście razy tak samo kilkukrotnie podmieniany,zamieniany ...

Decyzja zapadła...jak nie uda mi się zrobić tej fiesty do końca tygodnia, sprzedam ją tak jak jest jeśli nie będzie kupca idzie na żyletki... trudno..
_________________

 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 3 Lis 2010, 17:53   

Kondziu napisał/a:
Decyzja zapadła...jak nie uda mi się zrobić tej fiesty do końca tygodnia, sprzedam ją tak jak jest jeśli nie będzie kupca idzie na żyletki... trudno..


Gratuluje podejścia! Przez ten tydzień będziesz dalej wróżyć czy może w końcu zapytasz kompa co może mu daje zły sygnał?
 
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 43
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 206
Skąd: Lubin
Wysłany: 7 Lis 2010, 12:07   

A więc tak jakie naszły zmiany:
Odpięcie CPP oraz krokowca i zresetowanie kompa nic nie dało jest bez zmian, po podpięciu CPP i resecie silnik stara sie wyrównywać obroty "niby lepiej" po podpięciu krokowca i ccp i po zresetowaniu kompa znów padaczka... żadna z czesci nie odpowada za odcięcie...
WYMIENIAŁEM JUŻ : Wtrysk,kable WN,świece, filtry,pompy paliwa 3x, komputery x10000000 razy,VSS, MAP SENSOR,regulator wtrysku
1.Teraz ja się Was zapytam o porade... TUTAJ MAM SILNIK 1,1 który jak wiadomo nigdy nie miał fabrycznie montowanego wspomagania...(tu jest założone z futra 1,3 Może to "odcinanie" jest właśnie spowodowane pompą wspomagania? Jeśli tak to nasuwa się myśl zeby zdjąć pasek napinający i się przejechać..
2.Czy kolektor dolotowy w 1,3 i 1,1 jest ten sam?
_________________

 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 7 Lis 2010, 12:17   

czujnik położenia wału
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 43
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 206
Skąd: Lubin
Wysłany: 7 Lis 2010, 12:23   

Gdyby był uwalony czujnik na gazie zachowywałby się tak samo... na gazie leci normalnie, nie wspomniajac o spalaniu 20l PB na 100km
_________________

 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 7 Lis 2010, 12:26   

a cewke zmieniałeś?
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 43
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 206
Skąd: Lubin
Wysłany: 11 Lis 2010, 16:56   

Panowie czy widzicie co do mnie piszecie? Piszecie to po to żeby napisać ? Skoro auto jedzie na LPG normalnie a na benzynie nie to cewka jest niesprawna? To skąd bierze się iskra do zapłonu mieszanki LPG z powietrzem.. :)


Ale do rzeczy... Jako zawsze na kaca mam najlepsze pomysły na życie , chęcią pocięcia mojego futra napiłem się i poszedłem do garażu wlazłem patrze na nią i ch... "dam Ci suko szanse" :D
Wytrzeźwiałem odpalam auto i zaczyna śmierdzieć benzyną .. wiecie dlaczego odcinało przy 2500?Żaden z nas na to nie wpadł... Bo kurwina brała lewe powietrze z przyłącza pompy paliwa .. a mianowicie zrobiłem test
Oba wężyki przy pompie paliwa IN/OUT są luźne nie "zatrzaskują" się metalowych wężyków pompy, co za tym idzie jak silnik jest na luzie śmiało wężyk się zsuwa..jak dam gazu wężyk "zasysa" na wężyk pompy i miło słychać zasysane powietrze przy czym powrót paliwa wylewa benzynę na bak i nieziemsko śmierdzi w aucie paliwem.

Jak naprawić te przyłącza do pompy paliwa żeby się nie ześlizgiwały i były szczelne?
ps PSTRYKKK
Ps. tester pokazał 1 błąd - regulator biegu jałowego- nieprawidłowa liczba kroków :)
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Lis 2010, 08:22   

No to Ci pisałem żebyś sprawdził pompę pod względem skuteczności tłoczenia paliwa i ciśnienia - jak byś sprawdził to byś zauważył - cybańciki zamontuj,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 43
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 206
Skąd: Lubin
Wysłany: 13 Lis 2010, 15:35   

możesz w normalny sposób napisać co mam zamontować?
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Lis 2010, 15:58   

spróbuj założyć cybanty na węże (opaski zaciskowe)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.