[MK3] spalanie LPG |
Autor |
Wiadomość |
Matifcb
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 165 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Paź 2010, 01:42
|
|
|
drzeniow napisał/a: | do gazownika ;] na regulacje 30zl i modl sie aby bylo lepiej |
witam mmnie zastanawia jeden fakt, jak aj krece na parowniku o pol obrotu w jedna czy druga to przewaznie na poczatku jest dobrze a pozniej i tak cos sie psuje i ciagle auto raz dziala dobrze raz obroty spadaja.. dlatego zasstanawiam sie co mi da ze pojade do gazownika on ustawi skasuje ode mnie siano a to mi sie znowu zepsuje czy tam nieregularnie bedzie chodzic.. od paru dni walcze z opadaniem obrotow przy jezdzie na gazie krece pol obrotu jest dobrze a pozniej i tak sie psuje to i znowu opada. Nigdy nie jest to na stale zmiana. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 12 Paź 2010, 07:50
|
|
|
Masz gaźnik czy mono? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Matifcb
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 165 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Paź 2010, 12:50
|
|
|
prawdopodobnie monowtrysk choc nei wiem do konca |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 12 Paź 2010, 13:49
|
|
|
To się dowiedz na pewno bo to ma znaczenie (na forum jest napisane jak poznać) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Matifcb
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 165 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Paź 2010, 20:31
|
|
|
monowstrysk mam |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Paź 2010, 21:17
|
|
|
Matifcb napisał/a: | jak aj krece na parowniku o pol obrotu w jedna czy druga to przewaznie na poczatku jest dobrze a pozniej i tak cos sie psuje i ciagle auto raz dziala dobrze raz obroty spadaja | Dlatego ze masz mono i komputer zaczyna wojować silniczkiem krokowym,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Matifcb
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 165 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Paź 2010, 21:49
|
|
|
to co odrazu wymieniac reduktor czy co innego bo gazownik twierdzi ze to membrana jakas w czy przy reduktorze, a sie zastanawiam czy moze filtr gazu skoro jest tani narazie moze to cos tam i sie opbejdzie wydawac 150zl |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 14:49
|
|
|
majdanos napisał/a: | chcialbym dodac ze nie ma mojego silnika do wybrania w profilu wiec prosze sie z gory nie czepiac | A dlaczego nie ma?
[ Dodano: Czw Paź 14, 2010 14:50 ]
Matifcb, a jak się silnik zachowuje na benzynie,,, w instalacji na głównym wężu masz ręczną śrubę czy silniczek krokowy? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Matifcb
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 165 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 15:03
|
|
|
na benzynie jest ok. Nie znam odp na 2 pytanie, czy chodzi ci o ten waz co sie mowi parownik i o tej srubie co sie przekreca ?? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 15:07
|
|
|
Matifcb napisał/a: | czy chodzi ci o ten waz co sie mowi parownik | Wąż to wąż taki gumowy, a parownik to parownik (reduktor) z niego wychodzi właśnie wąż o którym mowa,,, Matifcb napisał/a: | o tej srubie co sie przekreca | Śrub do kręcenia w instalacji LPG jest wiele, jednymi można kręcić prawe bezkarnie, innych lepiej nie ruszać,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Matifcb
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 165 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 15:15
|
|
|
skoro parownik to reduktor o na nim sa 2 sruby i tym mi wczoraj pokrecil srubokretem gazownik no ale jak mowie nie trzyma to na dlugo po okolo 30min przez miasto przejechania i tak sie rozlegulowalo.. co do tego weza od reduktora na nim jest tez taka ala sruba duza i tym krece o pol obrotu przewaznie |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 15:26
|
|
|
Skoro masz ustawiony reduktor to pobaw się śrubą na wężu,,, masz na niej kropkę czy nacięcie żeby mieć punkt odniesienia,,, spróbuj np. skręcić na maksa, czyli aż silnik się zadusi i zgaśnie a potem np. jedz po pół obrotu i zobacz co będzie się działo,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Matifcb
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 165 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 16:48
|
|
|
nie jestem pewien czy wczoraj jak probowalem cos tam z tym krecic chyba chcialem o pol obrotu odkrecic i ku mojemu zdziwieniu nie dalo sie bo doszlo do maxa a jak pol zakrecilem to wiadomo dzialal jakis czas do swoich grymasow ktore po ilus tam minutach robi( nie wiem czy ten czas kiedy on znowu zaczyna niepoprawnie dzialac zalezy od czasu jazdy czy poprostu od ilosci zatrzyman sie i wrzucaniu luzu) sprobuje zakrecic i co pol obrotu patrzec.. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 16:58
|
|
|
Matifcb napisał/a: | chcialem o pol obrotu odkrecic i ku mojemu zdziwieniu nie dalo sie bo doszlo do maxa | Z tego co pamiętam to ja to u siebie miałem zakręcone ma maxa prawie,,, może ze 2-3 obroty i silnik gasł bo było zakręcone na amen,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Matifcb
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 165 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 17:01
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Matifcb napisał/a: | chcialem o pol obrotu odkrecic i ku mojemu zdziwieniu nie dalo sie bo doszlo do maxa | Z tego co pamiętam to ja to u siebie miałem zakręcone ma maxa prawie,,, może ze 2-3 obroty i silnik gasł bo było zakręcone na amen,,, |
no ja mam ODKrecone wlasnie na maxa (nie mozna juz odkrecic w lewa strone) i padal mi to zrobilem pol obrotu w strone zakrecania (w prawo) i dzialalo ale pewnie znowu na jakis czas:( |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 17:09
|
|
|
No to spróbuj zakręcić to na maxa i odkręcić np 2 obroty,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Matifcb
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 165 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 17:13
|
|
|
ok niedlugo ide poprobowac i zakrece na maxa i zaczne od zammknietego krecic ta sruba
[ Dodano: Czw Paź 14, 2010 17:14 ]
choc nie wiem czy to cos da bo gazownik mi mowil ze nie trzyma bo cos z membrana na reduktorze ale oni to chca tylko zarobic.. ile sie wymienia filtr gazu i czy sam jako laik dalbym sobie rade ? bo skoro jest tani to moze on jest trefny ta wymiana by mnie nie kosztowala duzo przynajmniej |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Paź 2010, 18:02
|
|
|
Matifcb napisał/a: | ile sie wymienia filtr gazu | 10min jak jest dojście,,, jak masz dojście do zaworu na butli to zakręcasz albo zdejmujesz przewód z zaworu,,, czekasz aż silnik zgaśnie, odkręcasz, wyjmujesz stary, czyścisz z drobnicy co tam bedzie (grafit), zakładasz nowy, zakręcasz, odkręcasz gaz, sprawdzasz czy nie cieknie,,, i już,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
majdanos
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 32 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15 Paź 2010, 00:08
|
|
|
Joemix nie ma bo ktos nie dodal silnik 1.4 z wielopunktowym wtryskiem ma 75 koni a w formulazu jest tylko 73 km czyli mono :] jakis zadki ten silnik jest |
|
|
|
|
Agata [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Lis 2010, 20:01
|
|
|
Witam,
Słuchajcie mam pytanie. Mam Forda fieste 1.1 na gaz. Zapłon benzyny całkowicie odcięty. Dziś pojechałam na stację zatankowałam 40l gazu i po odpaleniu samochodu, coś mi strzeliło. Od momentu tego dość głośnego zjawiska, nie działa mi strzałka na butli gazowej wskazująca poziom gazu. Od kąd mam ten samochód strzałka cały czas wskazywała poziom gazu, a od dziś ciągle leży, tak jak by była całkowicie pusta. Co to może/ mogło byc i co należy z tym zrobić?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|