Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cvh, mk3, rozrzad

[MK3] rozrząd 1,4 pasek strzelił ;(
Autor Wiadomość
mathew11192 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Courier
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 6
Skąd: Orzysz
Wysłany: 29 Lis 2010, 19:29   

dokładnie przez pompe... przy odpaleniu złapała usłyszałem krótkie harczenie i zgasł. wyszedłem zagladam pod maskę a pasek wystaje spod osłony. Powinienem dac rade swobodnie obrócić kółkiem od pompy czy nie bardzo?
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 29 Lis 2010, 19:36   

JoeMix - to jest powszechne rozwiązanie, że pompa chodzi na pasku rozrządu?
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Mikuś 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 53
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 29 Lis 2010, 21:28   

Pufcio, jeśli chodzi o forda to raczej tak, bo inne typy takie jak VW 1z mają osobno,

a zaś 1,0-1,6 naciąg pompą wody
_________________
Żeby sztywna była furka,musi w furce być rozpórka.
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 29 Lis 2010, 22:08   

no ogólnie najpopularniejsze jest właśnie napędzanie pompy po rozrządzie
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Lis 2010, 10:00   

Pufcio napisał/a:
JoeMix - to jest powszechne rozwiązanie, że pompa chodzi na pasku rozrządu?
Nie wiem, nigdy się nie interesowałem tym, ale dla mnie to głupota jest, ale ktoś tak wymyślił i już,,, gdyby chociaż byłą napędzana od tej gładkiej strony, to nie, przez zęby,,, i tak co wymianę rozrządu pompę wypadało by wymienić, bo nigdy nie wiadomo kiedy się zatrzyma :(
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mathew11192 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Courier
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 6
Skąd: Orzysz
Wysłany: 30 Lis 2010, 16:50   

właśnie nie wiadomo kiedy się zatrzyma... tak jak to było w moim przypadku. Jeszcze nie wiem co się tam u mnie dzieje bo klucze mi do rąk przymarzają taki ciepły mam garaż. Pasek pompa leżą w domu, chęci też są ale nie idzie wytrzymac.

[ Dodano: Wto Lis 30, 2010 18:35 ]
Panowie powiecie mi gdzie jest znacznik na kole od wału? nie mogę go znależć :9:

[ Dodano: Pon Gru 13, 2010 22:08 ]
Dzięki panowie za podpowiedzi... wymieniłem pasek, pompę, rolkę ustawiłem rozrząd i fiestka śmiga lepiej niż przedtem. Wcześniej potrafiła tracić obroty i gasnąć a teraz lux :jupi: I faktycznie silnik 1.4 na monowtrysku jest bezkolizyjny. Dzięki wam :jupi:
 
 
mdab90 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Maciek
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 12
Skąd: Darłowo
Wysłany: 20 Mar 2011, 10:28   

WItam
Podepnę się pod temat...
Jaki pasek rozrządu i rolke napinającą potrzebuję do mojej fiesty.
Rok 1991, 1,4 71KM
Pasek 19,8mm czy 21,6mm
Pozdrawiam
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 20 Mar 2011, 10:32   

taki sam jak do 1.6 CVH
idziesz IC albo FOTY i mowisz jaki masz silnik i dostajesz
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 20 Mar 2011, 11:15   

mdab90 katalog Foty mówi, że do 03.1992 19,8mm od 04.1992 21,6mm
 
 
 
mdab90 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Maciek
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 12
Skąd: Darłowo
Wysłany: 20 Mar 2011, 11:49   

THX i wszysko już jasne
Pozdro
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.