Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Alternator?
Autor Wiadomość
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22 Maj 2009, 19:28   

Tak czy owak auto będzie musiało iść na warsztat. Bez tunelu zabawa w wyciąganie altka przy moim zawieszeniu to katorga. Oddam po weekendzie niech zrobi i po kłopocie będzie. Przy okazji sprawdzi/wymieni kable.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Maj 2009, 19:29   

A elektryk Ci naładuje akumulator prostownikiem i zainkasuje kasę,,, naładuj akumulator - postaw go na noc, i zobacz czy napięcie będzie się trzymać czy będzie z każdym dniem schodzić niżej - jak będzie spadać to wtedy do elektryka.

W/g napięcia masz w 50% rozładowany akumulator - ale silnik Ci startuje bez kłopotów, bilans energetyczny masz na zero lub delikatnie na plus, jeździsz może tyle że nie ma jak Ci go doładować.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 22 Maj 2009, 19:44   

Tak to napisałeś że laik może stwierdzić że jak akumulator na wyłączonym silniku ma 12,2V to znaczy że nie ma ładowania.

Ładowanie powinno się sprawdzać na włączonym silniku i powinno mieć od 13,5V do nawet 14,5V.

A to że akumulator ma 12,2V i odpala na dotyk to ...... Spróbuj odpalić kilka razy. Zapewniał cię że za którymś razem ci zdechnie.

Rada naładuj akumulator prostownikiem.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
darek
[Usunięty]

Wysłany: 22 Maj 2009, 23:22   

witam zapalila mi sie kontrolka ladowania akumulatora i caly czas swieci pasek jest na miejscu i kreci co to moze byc siadl alternator?
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22 Maj 2009, 23:41   

Cytat:
A to że akumulator ma 12,2V i odpala na dotyk to ...... Spróbuj odpalić kilka razy. Zapewniał cię że za którymś razem ci zdechnie.


Odpalałem mając 12.2-12.1 już jakieś hm... ponad 10x i to odpalałem, pochodził kilkanaście sekund i gasiłem.

JoeMix, w sumie dobra rada. Podłącze go jutro pod prostownik i zobaczymy czy będzie opadało czy nie. Dzięki za radę.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
darek
[Usunięty]

Wysłany: 23 Maj 2009, 08:25   

witam bylem rano jeszcze raz sprawdzic odpalilem swieci mocno jak przegazowalem to przygasla ledwo ja widac jak auto wraca na wolne obroty kontrolka ladowania juz nie swieci mocno tak zostaje co to moze byc?
 
 
awilk 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 245
Skąd: Gać
Wysłany: 23 Maj 2009, 10:46   

darek, poprzeglądaj sobie a napewno cos znajdziesz dla siebie: http://www.fiestaklubpols...hp?mode=results Miernik w dłoń i do roboty.
 
 
 
darek
[Usunięty]

Wysłany: 23 Maj 2009, 12:28   

awik dzieki
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29 Maj 2009, 17:27   

Pojechałem do elektryka i stwierdził że to regulator. Wymienił, zostawiłem łącznie 50zł i ok. Dziś nie było problemu z odpalaniem itd. zobaczymy czy nie wrócą, ale powinno być oki.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Maj 2009, 18:56   

50 zeta, nowy regulator + robocizna wydaje się dobrą ceną :yes:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29 Maj 2009, 23:31   

Dobry elektryk ;) wcześniej się bałem jechać do elektryka bo nie sądziłem że do niego trafie (problemy z dojazdem w to miejsce) i myślałem o innym, ale cholera mnie wzieła i pojechałem do niego "najwyżej się gdzieś zawieszę po drodze" ;) No i co miłe - wstawiłem auto, a za 2h miałem telefon "Gotowe, wpadnij po autko i pogadać trochę" ;)

[ Dodano: Pią Sie 21, 2009 19:26 ]
Wracam do tematu. Cały czas ładowanie było pi razy dupa okej. Akumulator trzymał cały czas 12.6-12.7 na postoju i wszystko było ok. Ostatnio po dosyć długiej przerwie wziąłem przy okazji miernik i rzuciłem okiem. Na postoju 12.2, ładowanie 12.0-12.1 więc czuje tutaj szybką śmierć.

Po ostatnich cyrkach wymieniony regulator napięcia. Co tym razem do wymiany? Dodam że czasami po odpaleniu nie gaśnie kontrolka ładowania do momentu aż nie nacisnę lekko chociaż na gaz - czyli coś się zapewne wiesza. Co takiego?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.