Przesunięty przez: bidżej 22 Wrz 2010, 12:45 |
[MK3] Założenie oryginalnego centralnego zamka i elektr. szy |
Autor |
Wiadomość |
dday

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44 Dołączył: 29 Gru 2004 Posty: 390 Skąd: wawa-anin
|
Wysłany: 2 Lut 2006, 22:17
|
|
|
marcus_87 napisał/a: |
jeszcze mam jedno pytanie czy da sie jakos poprawic zamykanie szyby, bo cos powoli chodzi |
u mnie to jest kwestia padających przycisków - jak podmieniłem przyciski to okazało sie ze okno śmiga jak powinno |
_________________
 |
|
|
|
 |
macziom

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 41 Dołączył: 25 Lip 2005 Posty: 97 Skąd: północ
|
Wysłany: 2 Lut 2006, 22:19
|
|
|
W fiestach (nie tylko mojej) nie ma jako takiej centralki (oryginalny central). Siłowniki dogadują się przez 2 z 4 kabli, pozostałe 2 to zasilanie. Obydwa siłowniki działają jako "master". Ja podłączając swoje pod autoalaram zająłem się właśnie tymi 2 "kablami do romzow".
Jeżeli chodzi o szyby to można spróbować kapnąć smarem do środka pancerza linki (strzelam). |
|
|
|
 |
sowa


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 41 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
 |
marcus_87

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2 Lut 2006, 23:03
|
|
|
co to znaczy padajace przyciski u mnie od pasazera padla a od kierowcy bardzo wolno chodzi |
|
|
|
 |
macziom

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 41 Dołączył: 25 Lip 2005 Posty: 97 Skąd: północ
|
Wysłany: 2 Lut 2006, 23:08
|
|
|
Można sprawdzić, czy styki wewnątrz przycisku nie zaśiedziały i przelecieć je drobnym papierkiem ściernym dla lepszego przewodzenia.
Tak mi się wydaje |
|
|
|
 |
marcus_87

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2 Lut 2006, 23:26
|
|
|
seryjne i centralny tez ,nie wiem jak z otwieraniem klapy bo sa spory czy seryjne czy ladnie 'dorobione'. u Ciebie przycisk od dachu jest podswietlany? |
|
|
|
 |
dday

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44 Dołączył: 29 Gru 2004 Posty: 390 Skąd: wawa-anin
|
Wysłany: 2 Lut 2006, 23:34
|
|
|
marcus_87 napisał/a: | co to znaczy padajace przyciski |
co dokladnie to oznacza to nie wiem bo mi się ich rozbierać nie chciało jedynie podmieniłem na chwile na inny/sprawny i działało wszystko tip top |
_________________
 |
|
|
|
 |
marcus_87

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2 Lut 2006, 23:34
|
|
|
nie przecieka ale na drobne pekniecie z tylu nakleilem latke ze starej aktowki klej odporny na wode mroz i cieplo trzyma bardzo dobrze juz z 3 miesiace mozesz sprobowac jak znajde podam Ci nazwe kleju. co do szumienia to nie jest tak zle przynajmniej u mnie, sprawdz czy dach jest do konca dociagniety, innych pomyslow nie mam.. narazie ;-) |
|
|
|
 |
hans666 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Lut 2006, 08:52
|
|
|
macziom napisał/a: | Można sprawdzić, czy styki wewnątrz przycisku nie zaśiedziały i przelecieć je drobnym papierkiem ściernym dla lepszego przewodzenia.
Tak mi się wydaje |
z tymi stykami to nie do konca...one po jakims czasie nie "odbijaja" tak jak powinny...plynie przez nie stosunkowo duzy prąd bo nie ma osobnego przekaznika poza pstryczkiem, ktory je wygina.. kupisz nowe przełączniki...przez jakis czas bedzie ok...a potem z powrotem to samo...szybki wolno chodza z powodu duzego obciazenia-tarcia na prowadnicach linek...dobrze zdjac tapicerke i potraktowac je np. wd40 |
|
|
|
 |
Kam'ol
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 45 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 129 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 17 Mar 2006, 18:36
|
|
|
marcus_87 napisał/a: | http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84840469
cos takiego? gdzie w fiescie jest zamontowana ta centralka?
jeszcze mam jedno pytanie czy da sie jakos poprawic zamykanie szyby, bo cos powoli chodzi |
owszem da się, najlepiej wymienić siłowniki na "porządne" 6-7 kg i będzie chodziło jak złoto, a co do uniwersalnych to możeby trzeba jakis mały reduktor wykombinować??
|
|
|
|
 |
emceha [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Lip 2008, 15:37
|
|
|
Witam was serdecznie
Podepnę się pod temat. Gdzie były oryginalnie montowane przełączniki do szyb w mk3 ??? I jak one wyglądały??? Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 1 Lip 2008, 16:20
|
|
|
oryginalnie były 2 wersje albo w wiekszosci pod popielniczka w konsoli srodkowej na biegi albo w kieszonkach drzwi. |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
emceha [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Lip 2008, 10:35
|
|
|
Rozumiem że mówimy o miejscu gdzie jest obecnie górna półeczka???
Ma ktoś fotkę jak to oryginalnie wygląda ??? (albo link do tematu gdzie znajdę taką fotkę). |
|
|
|
 |
MISIEK
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 23 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 13:15
|
|
|
Witam
Mam pytano,może troch e błache,ale jednak:).Przymierzam sie do zamontowania centralnego,generalnie pozostały mi do zamontowania same siłowiniki i pojawił sie mały problem.Otóz sa to orginalne fordowskie siłowniki,tylko zamki mam nieco inne bez mozliwosci zamontowania ich (tzn,sa one płasnie,bez tej blaszki z boku do której sie mocuje siłownik).Czy miał ktos podobny problem??I czy mozna to jakos obejsc??
Pozdro |
|
|
|
 |
adamon [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 16 Lut 2009, 20:01
|
|
|
Czy jest możliwość zamontowanie siłownika w ten sposób na zamkach oryginalnie bez centralnego. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Lut 2009, 20:06
|
|
|
Dokładnie ta fotka przedstawia taki przypadek |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 16 Lut 2009, 20:35
|
|
|
Ogólnie stwierdzam że pomysł ze bezpośrednim zamontowaniem siłownika do zamka jest ok.
Założenie centralnego do mk3 jest trochę problematyczne. Czas jaki trzeba poświęcić to min. te 15godz. jak nie więcej. Same poprowadzenie kabli to z 6godz. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Lut 2009, 21:33
|
|
|
No troche przesadziłeś z tym czasem,mnie to zajeło ok 9 godzin i to z artykułem pierwszej potrzeby |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
Radexik
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Radek
Wiek: 39 Dołączył: 12 Lut 2009 Posty: 20 Skąd: Siedlce
|
|
|
|
 |
|