Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
Nie Fiesta ale na ZETEC-u :) Projekt Tiger...
Autor Wiadomość
Brook 
Klubowicz





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Wioletta
Wiek: 44
Dołączyła: 18 Lis 2006
Posty: 799
Skąd: Chełm
Wysłany: 16 Wrz 2009, 07:53   

o w pysk..... piękna maszyna się szykuje :-)

życzę powodzonka w dalszych pracach.... chętnie przejechałabym się tym potworem :yes:
_________________
www.geodetachelm.pl
www.geodezja-chelm.pl
Kiedy umierasz, nie wiesz o tym. Tylko innym jest ciężko. Tak samo jest jak jesteś debilem.
FKP RACE&RALLY TEAM
www.automobilklub.chelm.pl
www.ptg-org.pl
www.ewmapa.pl
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 16 Wrz 2009, 08:02   

No a my sie przejechalismy. Po zalozeniu grubej uszczelki pod glowice sprezanie spadlo do 15 i to juz jest akceptowalne. Odpalilismy na pol godziny, wszystko super, pozakladalem nowe simmeringi walu i walkow, pokrywy zaworow i miski. Potem zlalismy olej, ustawilem odciecie na 3500obr i zaczelismy docierac glowice z walkami. Zrobilismy ok 40km, wszystko git, silniczek pracuje pieknie, wydumany przezemnie napinacz i rozrzad tez. Na cieplym silniku cisnienie oleju przy ok 2500obr wynosi ponad 5 barow wiec tez igla. I taka idylla trwala do powrotu do garazu...
Ale jak po zgaszeniu samochodu zobaczylem olej na masce przy wlocie do filtra powietrza to mnie krew zalala prawie :/ Zdjelismy maske a pod spodem wszystko pieknie upi...dolone olejem. W kolkach rozrzadu i walu olej doslownie stal!!! Powoli nie mam juz sil na tak glupich usterki. Dzisiaj czyscimy i rozbieramy, to sie okaze gdzie leci :(
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Wrz 2009, 08:47   

Spokojnie Kuba, takie projekty zazwyczaj rodzą się w bólach więc musisz mieć cierpliwość.
Szybkiego uporania się z problemami a potem rozkoszowania się jazdą tym potworkiem :)
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 16 Wrz 2009, 14:40   

Qzyn napisał/a:
2500obr wynosi ponad 5 barow wiec tez igla.


ma być od 3.2-5bar ale przy 4000obr/min
tak podaje autodata

więc może za duże ciśnienie i dlatego gdzies coś wysrało

Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 22 Paź 2009, 12:32   

no to takie teoretyczne pytanie odnosnie doprezania silnika n/a 2.0 silvertop
teoretycznie zakladajac uszczelke z fokusa bez planowania glowicy powinno podniesc nam sprezanie o ok 2bar na baniaku tak?? jesli seryjny 2.0 ma po 12bar na bani to wasza opcja czyli 1,7mm-0,6mm=1,1mm taka roznica w uszczelkach st/bt
sciagneliscie 0,4mm miesa z glowicy wiec jesli dobrze mysle glowica teraz jest nizej o 1,5mm biorac pod uwage miekkosc uszczelki 1,7mm czyli z st to ta wartosc moze dojsc do 1,8mm od seri,
wiec z tego bla bla bla mojego mozna zasugerowac doprezanie silnika na uszczelce stalowe z foki mam racje czy znowu nie wziolem moich lekow??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 22 Paź 2009, 13:19   

Nie do konca masz racje bo my wzielismy glowice od Blacktopa ;) WIec twoje wyliczenia nie musza byc dokladne.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 22 Paź 2009, 13:56   

a Bt ma inna komore sprezania niz St??
wiem ze montaz łepa z 1.8 docisnie baniaki,
to sa takie spekulacje, przepraszam Kuba za OT :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 23 Paź 2009, 09:46   

Musza miec inna komore spalania, bo maja w sumie ta sama moc, sprezanie powinny miec tez to samo a maja kompletnie inne uszczelki (1,7 i 0,6mm) No chyba ze w BT tloki podchodza ciutke nize, ale tego Ci juz nie powiem...
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 25 Paź 2009, 09:51   

http://moto.onet.pl/15814...ul.html?node=80 :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Zygmunt
[Usunięty]

Wysłany: 11 Lis 2009, 18:04   Witam

Witam szukając w polskim internecie kolejnych stron o tematyce replici - kit cars przypadkiem natrafiłem na to forum ford fiesta ( choć prywatnie posiadam fabrycznego forda escorta GT 1.616V zetec 94r. )

Panowie fantastycznie i precyzyjnie przedstawiliście opis i przbieg prac na podstawie załączonych zdjęc.

Mam pytanie o szczegól techniczny czy rozwiercaliście w zwrotnicy sierry dolny otwór stożkowy pod sworznia lączący dolny wahacz z zwrotnicą ? ewentualnie z jakiego pojazdu dawcy zastosowaliście owy dolny sworzeń ?
Na podstawie załączonych zdjęc górny sworzeń łączący górny wahacz z tuleja zwrotnicy wydaje mi się że jest zaadaptowany ze starego modelu transita M18x1.5

Zapraszam gorąco na profesjonalne forum które jest już pare lat o tematyce kit car - replica :
http://www.forum.tuning.info.pl/viewforum.php?f=35
Pozdrawiam.
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 12 Lis 2009, 18:44   

Hej. Dzieki za zaproszenie. A co do sworzni to ciezko mi teraz powiedziec, bo zarowno zwrotnice jak i sworznie dostalismy w zestawie...
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16 Lip 2010, 19:39   





CDN :-P :ok:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 16 Lip 2010, 19:41   

jak dla mnie felgi trochę nie w tym klimacie...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 16 Lip 2010, 20:40   

bidżej napisał/a:
jak dla mnie felgi trochę nie w tym klimacie...


yhym. Coś starszego, bardziej kanciatego, mniej świecącego i bardziej charakternego by się tam zdało :)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Lip 2010, 09:13   





_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 18 Lip 2010, 09:14   

Fajne żurawie :ok:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Lip 2010, 09:20   

To stadion na Euro2012 :-P Jego budowa trwa mniej/więcej tyle samo co mk1 :rotfl:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
masska13 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 258
Skąd: Lądek Zdrój
Wysłany: 18 Lip 2010, 09:21   

Ktoś Pani ;/ zapomniał dać samochodu do kierowniczki ;) <8> fajna sesyja :greenpeace:
_________________
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=47730
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Lip 2010, 09:37   

eee to chyba była jakaś bardziej zorganizowana akcja :ok:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 21 Sie 2010, 12:04   

dopiero dzisiaj zobaczyłem temat! WOW :twisted:
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.