Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
Nie Fiesta ale na ZETEC-u :) Projekt Tiger...
Autor Wiadomość
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 17 Cze 2009, 11:42   

No ciasno jest strasznie. Pasy beda 4 punktowe szerokie 3 calowe. Gorne mocowania beda zaraz za otworami w fotelach, czyli beda takie bardzo krociutkie, plus oczywiscie dojda palaki ochronne. Natomiast dolne pasy biodrowe beda mocowane na dole w kaciku zaraz za fotelami. Troche ginekologicznej roboty i pasy beda zamocowane ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 17 Cze 2009, 17:03   

a jak wygląda sprawa rejestracji takiego potworka?
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Cze 2009, 22:00   

Qzyn napisał/a:
Gaziole to kawa zzr1100.
miiodeek :)
_________________
Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 17 Cze 2009, 22:21   

Zajebiaszcza ta przednia pseudo szyba :D ..
Pomalutku do końca.. 3mam kciuki...

P.S. Będą wycieraczki :fox: :?:




pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Ostatnio zmieniony przez DziDzia 17 Cze 2009, 22:39, w całości zmieniany 1 raz  
Profil Facebook
 
 
 
J@rek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 743
Skąd: WawaTeam/Wawer
Wysłany: 17 Cze 2009, 22:30   

No nie powiem zajebioszczy :ok:
_________________


 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 18 Cze 2009, 11:31   

Wycieraczek nie bedzie hehehe, do takiej szyby wystarczy husteczka :D A co do rejestracji to zabieramy dokumentacje na rame ktora dostalismy (materialy, spawacz itd itd, pewnie testy jakies wytrzymalosciowe, nie studiowalem tej dokumentacji ale na stacji powiedzieli ze jest bardzo dobra i nie powinno byc problemow zadnych), zabieramy ze soba autko i robimy przeglad ;) Jak to bedzie konkretnie wygladalo to opowiem jak juz bedziemy po ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 18 Cze 2009, 12:30   

Qzyn napisał/a:
Wycieraczek nie bedzie hehehe, do takiej szyby wystarczy husteczka :D

Do takiej szyby to i nawet chusteczka nie potrzebna (chyba, że naprawdę chcecie tym jeździć jak pada :P ), ale chodzi o samą idee :D



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Longer_007 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Daniel
Wiek: 37
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 18 Cze 2009, 14:37   

Genialna sprawa. Wielki + za wlozona prace no i rzecz jasna koncowy efekt. Pozazdroscic tylko :)
_________________


 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 14 Sie 2009, 07:38   

No to z garazu dobiegaja wiadomosci dobre i zle.
Zaczne nietypowo od dobrych.
Tapicerka skonczona - gosc odwalil taka skore ze po prostu oko blednie. Powaga. I nie chce sie tutaj przechwalac bo ja tego nie robilem ale wyszla na prawde slicznie. Cene przemilcze... ;)
Samochod wczoraj spedzil chyba z 4 godziny u mojego speca z geometrii i juz jezdzi cudnie jesli chodzi o zawias. Ma ustawione minusy lekkie na kolach a zbieznosc chyba w okolicach zera i powinno byc git. Dowiem sie jak za tydzien sie tym przejade :)
Tak samo mamy juy dwutygodniowe tablice tymczasowe wiec mozemy sobie smigac legalnie po drogach.

Niestety sa male problemy. Przy pierwszych jazdach przyblokowywal sie jeden zacisk przedni - mam nadzieje ze to byly choroby wieku dzieciecego (zaciski byly nowe).
No i silnik nie chodzi tak jak ma. Po ogledzinach stwierdzilem ze cos jest nei tak z zasilaniem w paliwo. Po zdjeciu filtra zobaczylem ze otwieraja sie tylko 2 przepustnice suwakowe unoszace iglice :( sprawdzilem membrany podcisnieniowe, potem przyjechal serwisant motocyklowy, przemierzyl gazniki i okazalo sie ze sa ok. Wiec teraz jak wroce czekaja nas chwile grozy. Musze sprawdzic sprezanie, rozrzad i ten kompter sterujacy zaplonem, bo cos wyglada na to, ze nie wszystkie cylindry zasysaja tak jak powinny...
Ja obstawiam na wstepie ten zaplon, bo czasami bylo tak ze cisniesz i auto chodzi tak jakby nie na wszystkie gary, okolo 4500 masz odczucie jakby sie odcinka wlaczyla a nagle dostaje kopa jakby sie jakis ukryty garet naladowal :)
No coz, teraz jestem w poznaniu ale za tydzien sie za to biore.
Nie moglo byc za latwo hehe.

[ Dodano: Czw Wrz 10, 2009 20:08 ]
Wlasnie poskladalismy silnik, zlepek silver (blok) i blacktopa (glowica). I teraz przestroga dla potomnych hehehe. Uszczelka silvertopa ma 1,7mm a blacktopa jest stalowa i ma 0,6mm. My wzielismy ta stalowa a dodatkowo doprezylismy ciutke glowice (0,4mm).
Do tego glowica blacktopa ma zueplnie inne otwory od strony kolek rozrzadu i silnik black ma w innym miejscu pompe wody. W efekcie nie pasuje zaden napinacz, ani z jednego ani z drugiego. Nie mialem cierpliwosci dluzej dumac wiec wzialem sobie napinacz do blacktopa (fajniej sie go napina), wywiercilem i nagwintowalem otwor i juz mialem napinacz i zalozony rozrzad :) ))
Niestety potem przyszedl maly zimny prysznic - przed proba odpalenia sprawdzilismy sprezanie i niestety wybor uszczelki nie byl dobry - ok 16 - 17,5 bara :D :D:D
Jutro kupujemy gruba uszczelke i dumamy dalej.
Glowice z focusa wrzucilismy z dwoch powodow - po pierwsze pokazal sie nam niestety olej w plynie chlodzacym, po drugie do tej glowicy mielismy sportowe walki i kolka rozrzadu.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 10 Wrz 2009, 20:14   

mały odrzutowiec wyszedł z taką kompresją... dobrze ze nie odpaliliście tego :-)


ps. Pozdrawiam ulubionego Brata Ciotecznego :serduszka:
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 10 Wrz 2009, 20:54   

nom niejeden diesel by sie nie postydził
ale amerykanskie potworyz lat 60 taka kompresje miały ciekawe
pewnie dlatego bez turbiny uzyskiwały moce rzedu 400 KM
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 10 Wrz 2009, 20:58   

Niestety takie sprezanie jest zabojcze dla zwyklego silnika :( Bez specjalnego paliwa, kutych tlokow i korb wogole ciezko o tym myslec. Generalnie teoria mowi ze cisnienia powyzej 15 bar mijaja sie z celem, drastycznie rosnie temperatura a nie przybywa mocy, pojawiaja sie problemy ze spalaniem stukowym itd itd...
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Wrz 2009, 21:07   

Dobry diesel ma od 28 w gore kuba...
Quzyn trzeba bylo pytac o uszczelke, mam takie 2 w domu na kanapke z czego jedna stalowa a druga seryjna od silvera....
Wg mnie mozna bylo by mu zmniejszyc kompreche przez kanapke wlasnie tylko pytanie co z tego by wyszlo i czy jest sens dlubac to dalej... ale to juz sami musicie sobie na to odpowiedziec...
_________________

 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 10 Wrz 2009, 21:55   

Po pierwsze jakto czy jest sens??? Przeciez to jest juz praktycznie poskladane a co do kanapki to nie bedzie potrzebna zamienie uszczelke z tej 0,6mm na ta 1,7 i wg mnie cisnienie powinno spasc poinzej 14 barow a to juz bedzie calkiem ok. Rorzad jak powiedzialem zdumany, wiec nic tylko docierac i stroic :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Wrz 2009, 22:05   

No jestem ciekaw czy uda sie wam zejsc z 16atm na 14 przy przejsciu z uszczelki 0,6 na 1.7 gdzie ta druga ma piekna tendencje do sciskania sie do poziomu 1,1-1.3mm... No ale to juz kwestia tego ile bedziecie mieli zapalu do testow...
Strojenie na czym bedziecie robic i na jakiej mapie to teraz ma sie docierac ??
_________________

 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 10 Wrz 2009, 22:14   

zaplon sciagnalem jakis z zeteca no a paliwo to ustawimy gazniki zeby bogato dawaly i bedziemy docierac. Kolega ma to urzadzenie pokazujace mieszanke, wiec stawimy iglice tak zeby troche przelewalo.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Wrz 2009, 22:29   

Sonda szerokopasmowa AFR :) no nie powiem ze moze byc ciekawie, chociaz wolal bym (to tylko moje zdanie) osadzic to na 4 mordach z wtryskami, zamiast gaznikow...
Z drugiej strony jestem ciekaw jak to bedzie sie sprawowac :)
_________________

 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 10 Wrz 2009, 22:34   

Ja tez wolalbym wtryski bo to duzo latwiej zestroic ale Jarek juz zakupil gazniki zanim zaczelismy dyskutowac o wtryskach. Wiec teraz musimy to zdumac na gaziorach.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 10 Wrz 2009, 22:49   

Qzyn napisał/a:
zaplon sciagnalem jakis z zeteca no a paliwo to ustawimy gazniki zeby bogato dawaly i bedziemy docierac. Kolega ma to urzadzenie pokazujace mieszanke, wiec stawimy iglice tak zeby troche przelewalo

Nie ustawiaj gaźników za bogato! to nic nie daje. AFR musi być dobry praktycznie w każdym zakresie obrotów.
Jakie to są gaźniki? Być może będę mógł pomóc :)
Przy kombinacjach na gaźnikach charakterystyka zapłonu ma pierwszorzędne znaczenie.
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 10 Wrz 2009, 22:57   

Gazniki to kawasaki ZZR 1100 a co do ustawiania to wystrojenie ich to ciezka sprawa i tylko o to mi chodzi ze wole bogaciej niz za sucho. Co do zaplonu to nie podoba mi sie to do konca ale przykladem angoli Jarek zdecydowal ze mapa bedzie 2D czyli bez TPS-a, opierajaca sie tylko o obroty :( Bo te gazniki akurat TPS-a nie imaly seryjnie. Jak sie wkurze to jakis zdumam.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.