Przesunięty przez: PumaRST 9 Cze 2008, 00:28 |
Nie Fiesta ale na ZETEC-u :) Projekt Tiger... |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 17 Cze 2009, 11:42
|
|
|
No ciasno jest strasznie. Pasy beda 4 punktowe szerokie 3 calowe. Gorne mocowania beda zaraz za otworami w fotelach, czyli beda takie bardzo krociutkie, plus oczywiscie dojda palaki ochronne. Natomiast dolne pasy biodrowe beda mocowane na dole w kaciku zaraz za fotelami. Troche ginekologicznej roboty i pasy beda zamocowane |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 17 Cze 2009, 17:03
|
|
|
a jak wygląda sprawa rejestracji takiego potworka? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
MONIA
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączyła: 27 Lis 2004 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Cze 2009, 22:00
|
|
|
Qzyn napisał/a: | Gaziole to kawa zzr1100. | miiodeek |
_________________ Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
|
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
J@rek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 743 Skąd: WawaTeam/Wawer
|
Wysłany: 17 Cze 2009, 22:30
|
|
|
No nie powiem zajebioszczy |
_________________
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 18 Cze 2009, 11:31
|
|
|
Wycieraczek nie bedzie hehehe, do takiej szyby wystarczy husteczka A co do rejestracji to zabieramy dokumentacje na rame ktora dostalismy (materialy, spawacz itd itd, pewnie testy jakies wytrzymalosciowe, nie studiowalem tej dokumentacji ale na stacji powiedzieli ze jest bardzo dobra i nie powinno byc problemow zadnych), zabieramy ze soba autko i robimy przeglad Jak to bedzie konkretnie wygladalo to opowiem jak juz bedziemy po |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
Longer_007
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Daniel
Wiek: 37 Dołączył: 16 Gru 2006 Posty: 145 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 18 Cze 2009, 14:37
|
|
|
Genialna sprawa. Wielki + za wlozona prace no i rzecz jasna koncowy efekt. Pozazdroscic tylko |
_________________
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 14 Sie 2009, 07:38
|
|
|
No to z garazu dobiegaja wiadomosci dobre i zle.
Zaczne nietypowo od dobrych.
Tapicerka skonczona - gosc odwalil taka skore ze po prostu oko blednie. Powaga. I nie chce sie tutaj przechwalac bo ja tego nie robilem ale wyszla na prawde slicznie. Cene przemilcze...
Samochod wczoraj spedzil chyba z 4 godziny u mojego speca z geometrii i juz jezdzi cudnie jesli chodzi o zawias. Ma ustawione minusy lekkie na kolach a zbieznosc chyba w okolicach zera i powinno byc git. Dowiem sie jak za tydzien sie tym przejade
Tak samo mamy juy dwutygodniowe tablice tymczasowe wiec mozemy sobie smigac legalnie po drogach.
Niestety sa male problemy. Przy pierwszych jazdach przyblokowywal sie jeden zacisk przedni - mam nadzieje ze to byly choroby wieku dzieciecego (zaciski byly nowe).
No i silnik nie chodzi tak jak ma. Po ogledzinach stwierdzilem ze cos jest nei tak z zasilaniem w paliwo. Po zdjeciu filtra zobaczylem ze otwieraja sie tylko 2 przepustnice suwakowe unoszace iglice :( sprawdzilem membrany podcisnieniowe, potem przyjechal serwisant motocyklowy, przemierzyl gazniki i okazalo sie ze sa ok. Wiec teraz jak wroce czekaja nas chwile grozy. Musze sprawdzic sprezanie, rozrzad i ten kompter sterujacy zaplonem, bo cos wyglada na to, ze nie wszystkie cylindry zasysaja tak jak powinny...
Ja obstawiam na wstepie ten zaplon, bo czasami bylo tak ze cisniesz i auto chodzi tak jakby nie na wszystkie gary, okolo 4500 masz odczucie jakby sie odcinka wlaczyla a nagle dostaje kopa jakby sie jakis ukryty garet naladowal
No coz, teraz jestem w poznaniu ale za tydzien sie za to biore.
Nie moglo byc za latwo hehe.
[ Dodano: Czw Wrz 10, 2009 20:08 ]
Wlasnie poskladalismy silnik, zlepek silver (blok) i blacktopa (glowica). I teraz przestroga dla potomnych hehehe. Uszczelka silvertopa ma 1,7mm a blacktopa jest stalowa i ma 0,6mm. My wzielismy ta stalowa a dodatkowo doprezylismy ciutke glowice (0,4mm).
Do tego glowica blacktopa ma zueplnie inne otwory od strony kolek rozrzadu i silnik black ma w innym miejscu pompe wody. W efekcie nie pasuje zaden napinacz, ani z jednego ani z drugiego. Nie mialem cierpliwosci dluzej dumac wiec wzialem sobie napinacz do blacktopa (fajniej sie go napina), wywiercilem i nagwintowalem otwor i juz mialem napinacz i zalozony rozrzad ))
Niestety potem przyszedl maly zimny prysznic - przed proba odpalenia sprawdzilismy sprezanie i niestety wybor uszczelki nie byl dobry - ok 16 - 17,5 bara :D:D
Jutro kupujemy gruba uszczelke i dumamy dalej.
Glowice z focusa wrzucilismy z dwoch powodow - po pierwsze pokazal sie nam niestety olej w plynie chlodzacym, po drugie do tej glowicy mielismy sportowe walki i kolka rozrzadu. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 20:14
|
|
|
mały odrzutowiec wyszedł z taką kompresją... dobrze ze nie odpaliliście tego
ps. Pozdrawiam ulubionego Brata Ciotecznego |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 20:54
|
|
|
nom niejeden diesel by sie nie postydził
ale amerykanskie potworyz lat 60 taka kompresje miały ciekawe
pewnie dlatego bez turbiny uzyskiwały moce rzedu 400 KM |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 20:58
|
|
|
Niestety takie sprezanie jest zabojcze dla zwyklego silnika :( Bez specjalnego paliwa, kutych tlokow i korb wogole ciezko o tym myslec. Generalnie teoria mowi ze cisnienia powyzej 15 bar mijaja sie z celem, drastycznie rosnie temperatura a nie przybywa mocy, pojawiaja sie problemy ze spalaniem stukowym itd itd... |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 21:07
|
|
|
Dobry diesel ma od 28 w gore kuba...
Quzyn trzeba bylo pytac o uszczelke, mam takie 2 w domu na kanapke z czego jedna stalowa a druga seryjna od silvera....
Wg mnie mozna bylo by mu zmniejszyc kompreche przez kanapke wlasnie tylko pytanie co z tego by wyszlo i czy jest sens dlubac to dalej... ale to juz sami musicie sobie na to odpowiedziec... |
_________________
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 21:55
|
|
|
Po pierwsze jakto czy jest sens??? Przeciez to jest juz praktycznie poskladane a co do kanapki to nie bedzie potrzebna zamienie uszczelke z tej 0,6mm na ta 1,7 i wg mnie cisnienie powinno spasc poinzej 14 barow a to juz bedzie calkiem ok. Rorzad jak powiedzialem zdumany, wiec nic tylko docierac i stroic |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 22:05
|
|
|
No jestem ciekaw czy uda sie wam zejsc z 16atm na 14 przy przejsciu z uszczelki 0,6 na 1.7 gdzie ta druga ma piekna tendencje do sciskania sie do poziomu 1,1-1.3mm... No ale to juz kwestia tego ile bedziecie mieli zapalu do testow...
Strojenie na czym bedziecie robic i na jakiej mapie to teraz ma sie docierac ?? |
_________________
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 22:14
|
|
|
zaplon sciagnalem jakis z zeteca no a paliwo to ustawimy gazniki zeby bogato dawaly i bedziemy docierac. Kolega ma to urzadzenie pokazujace mieszanke, wiec stawimy iglice tak zeby troche przelewalo. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 22:29
|
|
|
Sonda szerokopasmowa AFR no nie powiem ze moze byc ciekawie, chociaz wolal bym (to tylko moje zdanie) osadzic to na 4 mordach z wtryskami, zamiast gaznikow...
Z drugiej strony jestem ciekaw jak to bedzie sie sprawowac |
_________________
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 22:34
|
|
|
Ja tez wolalbym wtryski bo to duzo latwiej zestroic ale Jarek juz zakupil gazniki zanim zaczelismy dyskutowac o wtryskach. Wiec teraz musimy to zdumac na gaziorach. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 22:49
|
|
|
Qzyn napisał/a: | zaplon sciagnalem jakis z zeteca no a paliwo to ustawimy gazniki zeby bogato dawaly i bedziemy docierac. Kolega ma to urzadzenie pokazujace mieszanke, wiec stawimy iglice tak zeby troche przelewalo |
Nie ustawiaj gaźników za bogato! to nic nie daje. AFR musi być dobry praktycznie w każdym zakresie obrotów.
Jakie to są gaźniki? Być może będę mógł pomóc
Przy kombinacjach na gaźnikach charakterystyka zapłonu ma pierwszorzędne znaczenie. |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 22:57
|
|
|
Gazniki to kawasaki ZZR 1100 a co do ustawiania to wystrojenie ich to ciezka sprawa i tylko o to mi chodzi ze wole bogaciej niz za sucho. Co do zaplonu to nie podoba mi sie to do konca ale przykladem angoli Jarek zdecydowal ze mapa bedzie 2D czyli bez TPS-a, opierajaca sie tylko o obroty :( Bo te gazniki akurat TPS-a nie imaly seryjnie. Jak sie wkurze to jakis zdumam. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
|