Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 8 Maj 2011, 12:36 |
[MK1] "Smerfetka" by Van |
Autor |
Wiadomość |
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 28 Kwi 2011, 21:28
|
|
|
współczuję Ci tej ślepej miłości |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 28 Kwi 2011, 21:55
|
|
|
Ale krzyże piękne |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 29 Kwi 2011, 01:26
|
|
|
A to nie są przypadkiem krzyże od Capri? Te z mniejszym ET? Bo jakiś duży rant mają. |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Kwi 2011, 08:20
|
|
|
blood_brother2 napisał/a: | A to nie są przypadkiem krzyże od Capri? Te z mniejszym ET? Bo jakiś duży rant mają. | a no od fiesty to one nie są, co nie zmienia faktu, że mi się i tak podobają i muszą się upchać w nadkola smerfety
Szerokość mają 6 cali i ET nie mogę się doczytać ale jeśli to ta ostatnia wartość to napisane 10 |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 29 Kwi 2011, 11:09
|
|
|
Owszem, są śliczne:) Tylko z tego co kojarzę to jest problem z ich upchaniem na przodzie bez dystansów, bo ocierają o zaciski. |
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 29 Kwi 2011, 12:44
|
|
|
W mk 1 na małych zaciskach wchodzą raczej bez problemu, jeździłem na takich samych mk 1 xr2 z wentylowanymi tarczami, dużym zaciskiem i tam bywają problemy ; ) |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Kwi 2011, 22:02
|
|
|
oj różne te krzyże w fiestach montowali od 4,5cali do 7 cali. Et też różne było. Będę się martwił jak będę zakładał. Powoli za to trzeba by szukać jakieś okazji na fajne opony. Mam jednak problem z doborem rozmiaru. Ma być taki jak wychodził w jakiejś wersji 1300 S. Wyczytałem, że na 6 calowych krzyżach w fieście montowano 180/60(ciężko spotkać) lub 185/60. Czy to nie będzie za szerokie ?? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 30 Kwi 2011, 04:34
|
|
|
van81, gdyby to ci coś pomogło ja u siebie w mk2 mam durszlaki i łopony 185/60 przy felgach 6 cala i dają radę (nic nie obciera)... |
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 30 Kwi 2011, 07:49
|
|
|
Śmigam ciągle na 185/60, nic nie obciera i na durszlakach i na rsach. |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 12:45
|
|
|
Mnie tylko ciekawi w jakim sklepie Ty kupujesz te części po takich cenach
Kiedy za składanie blachy się bierzesz?? |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 19:18
|
|
|
Sklep to internet.
Co do cen to sporo zapłaciłem za przedni pas
altek kosztował 50zł
lampy po 20
kierunek 10
niestety wszystko jest po jednej sztuce brak więc drugiej strony ale z czasem się dokupi
przed weekendem przyszedł też już błotnik i 100zł do kupeczki:
zamówiłem też drugi i reperturki nadkoli i tu już 200zł do kupeczki
Tak więc co się da to się da tanio ale czasem trzeba dać ceny normalne. Chociaż z drugiej strony cieszę się że nie składam tak jak kolega Audi Quattro bo on daną część kupuje w cenie x3 lub nawet więcej.
Co do blachy to mam ambitny plan aby była skończona i gotowa pod lakier w tym miesiącu
[ Dodano: Wto Maj 03, 2011 19:35 ]
Aha trochę na tym posiedziałem i z pewnością jest to mało dokładne, ale coś w rodzaju starego mikcrokada mówi po numerkach
C-NIEMCY ?
FB.....Model/Body..Fiesta 3-door Hatchback
AG - APRILL 1980
SERIAL NUMBER 25400
R = "S" version (including XR2 or Supersports)
A = LHD and model years 1976, 1978, 1980 or 1982
K = Radio SRT32P
3 = with sun roof (tilting/removable screen)
H = Windscreen laminated, tailgate wash/wipe
5 = 4 1/2 C x 12 steel
8 = Grey non-woven passenger compartment carpet
5 = found on most Fiestas probaly something to do with dashboard
A = Centre console with analogue clock (no cigarette lighter ?)
H = Soft feel four spoke steering wheel + heated rear window
1 = Reversing light
G = S & Supersport (Complete control light set + handbrake warning light); also for Firefly, so this code may include "S" Suspension
1 = Miami Blue met. 74 (only FOB cars); Cosmos Bue met. 79; Tibetan Gold 81
B = Tan 79
1 = Cloth (incl. Velour) (see workshop manual tables) |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 20:32
|
|
|
van81 napisał/a: | C-NIEMCY ?
FB.....Model/Body..Fiesta 3-door Hatchback
AG - APRILL 1980
SERIAL NUMBER 25400
R = "S" version (including XR2 or Supersports)
A = LHD and model years 1976, 1978, 1980 or 1982
K = Radio SRT32P
3 = with sun roof (tilting/removable screen)
H = Windscreen laminated, tailgate wash/wipe
5 = 4 1/2 C x 12 steel
8 = Grey non-woven passenger compartment carpet
5 = found on most Fiestas probaly something to do with dashboard
A = Centre console with analogue clock (no cigarette lighter ?)
H = Soft feel four spoke steering wheel + heated rear window
1 = Reversing light
G = S & Supersport (Complete control light set + handbrake warning light); also for Firefly, so this code may include "S" Suspension
1 = Miami Blue met. 74 (only FOB cars); Cosmos Bue met. 79; Tibetan Gold 81
B = Tan 79
1 = Cloth (incl. Velour) (see workshop manual tables) |
Skąd masz te dane ? MK2 też tam jest ? |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 21:30
|
|
|
szczepan522, to jest do odkodowania tabliczki w mk1, stworzyli to na zasadzie prób i błędów angole. |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 22:20
|
|
|
Co to za ciąg cyferek? VIN? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 22:28
|
|
|
widzę że was interesuje to może zrobię temat w odpowiednim dziale i sobie kombinujcie |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 10:37
|
|
|
van81, i o to chodziło Dziękuje |
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 13:30
|
|
|
van81, Mam takie same krzyże i tak ... moje tez są od Capri z et 18 i kiedy je założylem tył byl ok ale z przodu przy seryjnym zawiasie obcierało (opony 175/60 ) dało sie jednak jeżdzic , pewnego razu na skreconych kołach wpadłem w dziurę i wydarło mi kawałek opony i przy okazji skrzywiło błotnik , wiec wymieniłem sam przód na et chyba 32 jeśli dobrze pamietam i juz jest lajcik . Jeśli chodzi o ocieranie o zaciski ( wentylowane tarcze i zaciski z xr2) to .... chwile obcierało ale dogiołem delikatnie spreżyne trzymającą klocki i była cisza . Malowanie felg jakościowo świetne wzór |
_________________ Fiesta Ruless
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925 |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Maj 2011, 21:18
|
|
|
Trochę się nawdychałem metalu w opcji pylnej
Tak czy inaczej stwierdziłem jak mi się nie śpieszy to rób po kawałku ale dokładnie. Ciekawe ile tarcz, szczotek polegnie na tym aucie.
Biję się też z myślami co z blachą. Z jednej strony znajomy który się zna przyjdzie i mi pomoże ale darmo tego nie zrobi, ba weźmie za to trochę kasy bo za darmo kilka dni nie będzie siedział. Z drugiej strony za te kasę mógł bym kupić już jakiegoś miga i próbować sam. Problem tylko w tym że od szkoły średniej nie miałem w ręku żadnej spawarki i moje umiejętności od 1 do 100 oceniam na 2. Na razie mam czas do jutrzejszego wieczoru i skłaniam się w stronę......niech znajomy zrobi tak jak trzeba pokaże jak to się robi a ja zwyczajnie przypiłuję bardziej robotę żeby na to zarobić.
Z dzienniczka dodam jeszcze że przyszła paczka z drugim błotnikiem i ...... kompletem progów a zamawiałem reperaturki nadkoli. Sprawa wyjaśniona i mam nadzieję że do wtorku dotrą i nie potrzebnie się robota jakoś nie przedłuży z blachą.
Stwierdziliśmy też ze znajomym o nie używaniu nowego pasa. Do roboty są tylko dolne krawędzie które uda się uratować i częściowo wstawić kawałek nowego. Zastanawiam się też czy mocno się z tym bawić i robić tak jak fabryka dała ze szczeliną która osobiście całkowicie mi się nie podoba i będą problemy z zachowaniem równej linii itp czy zwyczajnie to zrobić na gładko.
taki filmik z przymiarki i przygotowanego placu boju gdzie przez najbliższe kilkanaście tygodni będzie trwała wytężona praca nad smerfetką
http://vimeo.com/23414013
sorry za taki długi wywód ale wygadać się chciałem z dylematami |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
Ostatnio zmieniony przez van 7 Maj 2011, 21:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|