Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
8 Maj 2011, 12:36
[MK1] "Smerfetka" by Van
Autor Wiadomość
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 28 Kwi 2011, 21:28   

współczuję Ci tej ślepej miłości :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 28 Kwi 2011, 21:55   

Ale krzyże piękne :ok:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 29 Kwi 2011, 00:44   

van81 napisał/a:
posiadaczem takiego rarytaska i może wy mnie z tej błogości wyrwiecie

Jaki tam rarytasik :rotfl: Wszędzie ich pełno :rotfl:
Ładnie się prezentują, ale...
...to nadal te średnio podobające mi się krzyże :-P



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 29 Kwi 2011, 01:26   

A to nie są przypadkiem krzyże od Capri? Te z mniejszym ET? Bo jakiś duży rant mają.
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Kwi 2011, 08:20   

blood_brother2 napisał/a:
A to nie są przypadkiem krzyże od Capri? Te z mniejszym ET? Bo jakiś duży rant mają.
a no od fiesty to one nie są, co nie zmienia faktu, że mi się i tak podobają i muszą się upchać w nadkola smerfety :yes:
Szerokość mają 6 cali i ET nie mogę się doczytać ale jeśli to ta ostatnia wartość to napisane 10
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 29 Kwi 2011, 11:09   

Owszem, są śliczne:) Tylko z tego co kojarzę to jest problem z ich upchaniem na przodzie bez dystansów, bo ocierają o zaciski.
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 29 Kwi 2011, 12:44   

W mk 1 na małych zaciskach wchodzą raczej bez problemu, jeździłem na takich samych mk 1 xr2 z wentylowanymi tarczami, dużym zaciskiem i tam bywają problemy ; )
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Kwi 2011, 22:02   

oj różne te krzyże w fiestach montowali od 4,5cali do 7 cali. Et też różne było. Będę się martwił jak będę zakładał. Powoli za to trzeba by szukać jakieś okazji na fajne opony. Mam jednak problem z doborem rozmiaru. Ma być taki jak wychodził w jakiejś wersji 1300 S. Wyczytałem, że na 6 calowych krzyżach w fieście montowano 180/60(ciężko spotkać) lub 185/60. Czy to nie będzie za szerokie ??
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 30 Kwi 2011, 04:34   

van81, gdyby to ci coś pomogło ja u siebie w mk2 mam durszlaki i łopony 185/60 przy felgach 6 cala i dają radę (nic nie obciera)...
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 30 Kwi 2011, 07:49   

Śmigam ciągle na 185/60, nic nie obciera i na durszlakach i na rsach.
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 3 Maj 2011, 12:45   

Mnie tylko ciekawi w jakim sklepie Ty kupujesz te części po takich cenach :yes:

Kiedy za składanie blachy się bierzesz??
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Maj 2011, 19:18   

Sklep to internet.
Co do cen to sporo zapłaciłem za przedni pas
altek kosztował 50zł
lampy po 20
kierunek 10
niestety wszystko jest po jednej sztuce :rotfl: brak więc drugiej strony ale z czasem się dokupi ;)
przed weekendem przyszedł też już błotnik i 100zł do kupeczki:


zamówiłem też drugi i reperturki nadkoli i tu już 200zł do kupeczki
Tak więc co się da to się da tanio ale czasem trzeba dać ceny normalne. Chociaż z drugiej strony cieszę się że nie składam tak jak kolega Audi Quattro bo on daną część kupuje w cenie x3 lub nawet więcej.

Co do blachy to mam ambitny plan aby była skończona i gotowa pod lakier w tym miesiącu :fox:

[ Dodano: Wto Maj 03, 2011 19:35 ]
Aha trochę na tym posiedziałem i z pewnością jest to mało dokładne, ale coś w rodzaju starego mikcrokada mówi po numerkach


C-NIEMCY ?
FB.....Model/Body..Fiesta 3-door Hatchback
AG - APRILL 1980
SERIAL NUMBER 25400
R = "S" version (including XR2 or Supersports)
A = LHD and model years 1976, 1978, 1980 or 1982


K = Radio SRT32P
3 = with sun roof (tilting/removable screen)
H = Windscreen laminated, tailgate wash/wipe


5 = 4 1/2 C x 12 steel
8 = Grey non-woven passenger compartment carpet
5 = found on most Fiestas probaly something to do with dashboard
A = Centre console with analogue clock (no cigarette lighter ?)


H = Soft feel four spoke steering wheel + heated rear window
1 = Reversing light
G = S & Supersport (Complete control light set + handbrake warning light); also for Firefly, so this code may include "S" Suspension



1 = Miami Blue met. 74 (only FOB cars); Cosmos Bue met. 79; Tibetan Gold 81
B = Tan 79
1 = Cloth (incl. Velour) (see workshop manual tables)
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 3 Maj 2011, 20:32   

van81 napisał/a:
C-NIEMCY ?
FB.....Model/Body..Fiesta 3-door Hatchback
AG - APRILL 1980
SERIAL NUMBER 25400
R = "S" version (including XR2 or Supersports)
A = LHD and model years 1976, 1978, 1980 or 1982


K = Radio SRT32P
3 = with sun roof (tilting/removable screen)
H = Windscreen laminated, tailgate wash/wipe


5 = 4 1/2 C x 12 steel
8 = Grey non-woven passenger compartment carpet
5 = found on most Fiestas probaly something to do with dashboard
A = Centre console with analogue clock (no cigarette lighter ?)


H = Soft feel four spoke steering wheel + heated rear window
1 = Reversing light
G = S & Supersport (Complete control light set + handbrake warning light); also for Firefly, so this code may include "S" Suspension



1 = Miami Blue met. 74 (only FOB cars); Cosmos Bue met. 79; Tibetan Gold 81
B = Tan 79
1 = Cloth (incl. Velour) (see workshop manual tables)


Skąd masz te dane ? MK2 też tam jest ?
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Maj 2011, 21:30   

szczepan522, to jest do odkodowania tabliczki w mk1, stworzyli to na zasadzie prób i błędów angole.
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Maj 2011, 22:20   

Co to za ciąg cyferek? VIN?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Maj 2011, 22:28   

widzę że was interesuje to może zrobię temat w odpowiednim dziale i sobie kombinujcie
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 4 Maj 2011, 10:37   

van81, i o to chodziło Dziękuje :yes:
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 4 Maj 2011, 13:30   

van81, Mam takie same krzyże i tak ... moje tez są od Capri z et 18 i kiedy je założylem tył byl ok ale z przodu przy seryjnym zawiasie obcierało (opony 175/60 ) dało sie jednak jeżdzic , pewnego razu na skreconych kołach wpadłem w dziurę i wydarło mi kawałek opony i przy okazji skrzywiło błotnik , wiec wymieniłem sam przód na et chyba 32 jeśli dobrze pamietam i juz jest lajcik . Jeśli chodzi o ocieranie o zaciski ( wentylowane tarcze i zaciski z xr2) to .... chwile obcierało ale dogiołem delikatnie spreżyne trzymającą klocki i była cisza . Malowanie felg jakościowo świetne :) wzór :)
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 4 Maj 2011, 15:20   

van81 napisał/a:
Co do blachy to mam ambitny plan aby była skończona i gotowa pod lakier w tym miesiącu :fox:

3mam kciuki :ok:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Maj 2011, 21:18   

Trochę się nawdychałem metalu w opcji pylnej
Tak czy inaczej stwierdziłem jak mi się nie śpieszy to rób po kawałku ale dokładnie. Ciekawe ile tarcz, szczotek polegnie na tym aucie.
Biję się też z myślami co z blachą. Z jednej strony znajomy który się zna przyjdzie i mi pomoże ale darmo tego nie zrobi, ba weźmie za to trochę kasy bo za darmo kilka dni nie będzie siedział. Z drugiej strony za te kasę mógł bym kupić już jakiegoś miga i próbować sam. Problem tylko w tym że od szkoły średniej nie miałem w ręku żadnej spawarki i moje umiejętności od 1 do 100 oceniam na 2. Na razie mam czas do jutrzejszego wieczoru i skłaniam się w stronę......niech znajomy zrobi tak jak trzeba pokaże jak to się robi a ja zwyczajnie przypiłuję bardziej robotę żeby na to zarobić.

Z dzienniczka dodam jeszcze że przyszła paczka z drugim błotnikiem i ...... kompletem progów a zamawiałem reperaturki nadkoli. Sprawa wyjaśniona i mam nadzieję że do wtorku dotrą i nie potrzebnie się robota jakoś nie przedłuży z blachą.
Stwierdziliśmy też ze znajomym o nie używaniu nowego pasa. Do roboty są tylko dolne krawędzie które uda się uratować i częściowo wstawić kawałek nowego. Zastanawiam się też czy mocno się z tym bawić i robić tak jak fabryka dała ze szczeliną która osobiście całkowicie mi się nie podoba i będą problemy z zachowaniem równej linii itp czy zwyczajnie to zrobić na gładko.

taki filmik z przymiarki i przygotowanego placu boju gdzie przez najbliższe kilkanaście tygodni będzie trwała wytężona praca nad smerfetką

http://vimeo.com/23414013


sorry za taki długi wywód ale wygadać się chciałem z dylematami
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
Ostatnio zmieniony przez van 7 Maj 2011, 21:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 12:00
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.