Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[SWAP] 1.3 na 1.6
Autor Wiadomość
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 24 Cze 2007, 00:35   

SpiderMAN napisał/a:
jakis silnik z malym przebiegiem.
To jest niemożliwe :D
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Cze 2007, 00:43   

jackrzec napisał/a:
SpiderMAN napisał/a:
jakis silnik z malym przebiegiem.
To jest niemożliwe :D
Albo taki, ale w dobrym stanie, co oleju nie bierze...
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 24 Cze 2007, 00:56   

SpiderMAN napisał/a:
Co musialbym kupic oprocz silnika 1.3i zeby go wstawic do mojej fiesty.

Inny jest komp i wtrysk (minimalnie wieksza srednica gardzieli). Ale mozna spokojnie zostawic te graty z 1.1.
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 24 Cze 2007, 01:06   

madek napisał/a:
Inny jest komp i wtrysk (minimalnie wieksza srednica gardzieli). Ale mozna spokojnie zostawic te graty z 1.1.
Teoretycznie tak, ale na tych z 1,1 nie widać żadnej różnicy w działaniu, a co do wtrysku, to jest taki sam, co prawda mikrometrem nie mierzyłem, ale akurat mam obie fiesty 1,1 i 1,3 i różnicy nie widzę żadnej.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 24 Cze 2007, 01:12   

jackrzec, ja tez nie widzialem tej roznicy na oczy, ale juz czytalem kilka razy ze 1.1 ma 30mm a 1.3 34mm. jak by nie bylo i tak nie ma co sobie tym zawracac glowy bo jak mowisz, dziala tak samo :)

ale koniec OT bo nie o tym temat.
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 24 Cze 2007, 10:28   

no ew. komputer. chodzi na 1.1 ale spalanie moze wzrosnac.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Cze 2007, 11:07   

Dobra chlopaki, to jaki silnik podejdzie w takim razie z walkiem w glowicy, z jak najmniejsza liczba rzeczy do kupienia?
1.3 Endura E?
1.4 CVH 8v?
Zanacze jednakze, ze nie potrzebuje 100KM w tym aucie, wiec to co zaproponowalem byloby OK.
Ciakwawi mnie jakie by byly koszty takiej przekladki.
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 24 Cze 2007, 12:39   

Cytat:
1.3 Endura E?

to to samo co OHV, tylko wielopunkt

SpiderMAN napisał/a:
1.4 CVH 8v?

tu juz bedzie wieksza rzezba, a raczej koszty...
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 24 Cze 2007, 12:41   

jak juz przekladke na 1.4 planujesz, (bo 1.3Endure ciezko bedzie....) to wez pierdyknij sobie 1.6cvh. koło 100 kucy bedzie spalanie nie wiele wieksze, koszty niemal te same a przyjemnosci wiecej.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Cze 2007, 12:43   

madek napisał/a:
Cytat:
1.3 Endura E?

to to samo co OHV, tylko wielopunkt

SpiderMAN napisał/a:
1.4 CVH 8v?

tu juz bedzie wieksza rzezba.
Czyli 1.3 Endura E by pasowala?
Pytam, czy spasuje skrzynia, ta ktora mam, chlodnica, rozrusznik, alternator, komp, elektryka?
Co by podeszlo z mojego silnika, a co oprocz uzbrojonego silnika Endura E by trzeba bylo zakupic?
Czy ktos moglby mi zrobic taka rozpiske z czesciami i orientacyjnymi cenami?

[ Dodano: Nie Cze 24, 2007 12:47 ]
odyniec napisał/a:
jak juz przekladke na 1.4 planujesz, (bo 1.3Endure ciezko bedzie....) to wez pierdyknij sobie 1.6cvh. koło 100 kucy bedzie spalanie nie wiele wieksze, koszty niemal te same a przyjemnosci wiecej.
Nie planuje tylko staram sie jak najwiecej dowiedziec... Pozatym mowisz 1.6, nie powiem, ze nie byloby przyjemniej, ale to trzeba jeszcze hamulce, zawias i bog wie co jeszcze.
No chyba, ze mi sie trafi w przyszlosci jakas rozbita XR2i z kompletna, ze sprawna mechanika, na przyklad po dachowaniu... to nie pogardze, moze wtedy by sie po prostu calosc przelozylo do mojej budy...
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 24 Cze 2007, 13:11   

SpiderMAN napisał/a:
Czyli 1.3 Endura E by pasowala?
Pytam, czy spasuje skrzynia, ta ktora mam, chlodnica, rozrusznik, alternator, komp, elektryka?
Co by podeszlo z mojego silnika, a co oprocz uzbrojonego silnika Endura E by trzeba bylo zakupic?
Czy ktos moglby mi zrobic taka rozpiske z czesciami i orientacyjnymi cenami?

do wymiany komp, cała wiązka elektryczna, kolektory, układ wtryskowy, alternator, rozrusznik (chyba), chłodnica moze i by pasowala. skrzynia - nie mam pojęcia.

_________________
była sobie RS`ka...
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 24 Cze 2007, 14:59   

SpiderMAN napisał/a:

odyniec napisał/a:
jak juz przekladke na 1.4 planujesz, (bo 1.3Endure ciezko bedzie....) to wez pierdyknij sobie 1.6cvh. koło 100 kucy bedzie spalanie nie wiele wieksze, koszty niemal te same a przyjemnosci wiecej.
Nie planuje tylko staram sie jak najwiecej dowiedziec... Pozatym mowisz 1.6, nie powiem, ze nie byloby przyjemniej, ale to trzeba jeszcze hamulce, zawias i bog wie co jeszcze.
No chyba, ze mi sie trafi w przyszlosci jakas rozbita XR2i z kompletna, ze sprawna mechanika, na przyklad po dachowaniu... to nie pogardze, moze wtedy by sie po prostu calosc przelozylo do mojej budy...


a myslisz ze przy przekladce na 1.4 nie czeka Cie zmiana zawiechy i hamulcow?
przod napewno, tyl niekoniecznie.

z przodu byly juz fabrycznie inne hamulce w 1.4, w tylu zmienione zostaly dopiero przy 1.6.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Leon_SSJ 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 171
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 28 Cze 2007, 23:24   

fiesta stoi u elektryka...
dizisaj bylem sie dowiedziec ale szefa nei bylo a pracownik mi powiedzial ze szef powiedizal ze na gazie to odpali, ale na benzynie nie bo brak jakiegos modulu.. ale dokladnie nie wiem o co chodzi a z szefem nie moglem sie skontaktowac ;/
czego moze brakowac? nie chodzi przypadkiem o edis?
_________________
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Cze 2007, 23:27   

Ja soie raczej swapowanie odpuszcze... :P
Pojezdzi sie, jak silnik padnie, sie wezmie drugi taki sam... Ot tyle z mojej strony...
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Cze 2007, 23:33   

SpiderMAN, mam kompletną endurę na zbyciu, więc się zastanów (razem ze skrzynią, wiązką, komputerem kolektorami, chłodnicą itd ) :)
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Cze 2007, 23:37   

zoharek napisał/a:
SpiderMAN, mam kompletną endurę na zbyciu, więc się zastanów (razem ze skrzynią, wiązką, komputerem kolektorami, chłodnicą itd ) :)
Dzieki... ale mam inne wydatki... a pozatym takiej tragedii z tym silnikiem co mam nie ma... Ja jak cos pytam, to w dwoch celach, albo chce cos zrobic, albo sie tylko z ciekawosci chce doksztalcic w temacie... teorii... :)
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 29 Cze 2007, 08:33   

czy pompe paliwa trzeba zmienic przy zmianie silnika? czy ta co jest w 1,3 podejdzie pod 1,6?
czy polosie od escorta 1,6cvh sa takiej samej dlugosci jak fiesty?
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Leon_SSJ 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 171
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 1 Lip 2007, 12:11   

co odpowiada za to ze na zadnym cylindrze nei ma iskry?

[ Dodano: Nie Lip 01, 2007 13:04 ]
czy modul zaplonowy od 1.3 rozni sie od tego od xr2i?
_________________
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 1 Lip 2007, 19:00   

Leon_SSJ napisał/a:
co odpowiada za to ze na zadnym cylindrze nei ma iskry?
Moduł, czujnik położenia walu, cewka, przekaźnik zapłonu, stacyjka, immo (jeśli jest) i wszystkie kable pomiędzy nimi.
Leon_SSJ napisał/a:
czy modul zaplonowy od 1.3 rozni sie od tego od xr2i?
Różni się , a jak bardzo to zależy jaką xrkę masz na myśli, bo jeśli np. z Zeteciem, to iskrą nie steruje moduł tylko komp.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Leon_SSJ 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 171
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 2 Lip 2007, 09:18   

mam prosbe moglby ktos z silnikiem 1.6 EFI napisac jaki ma nr EDISa?
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów [MK2] Swap czy nie swap ? a może zabytek ?
Moja MK2 co z nią począć ?
szczepan522 Mechanika silnika 45 4 Sty 2011, 21:28
szczepan522
Brak nowych postów Swap 1.1 -> ??
z 1,1 na 1,0
Bazyli Tuning mechaniczny 10 9 Sie 2005, 08:25
Gość
Brak nowych postów Swap 1.1 -> ??
Gość Tuning mechaniczny 1 16 Sie 2005, 13:16
RKRman
Brak nowych postów swap 1.1 -> 1.4
Gość Tuning mechaniczny 2 19 Sie 2005, 22:43
RKRman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.