Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
13 Lut 2011, 01:55
[MK3] K.I.T.T. by Magda M.
Autor Wiadomość
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Sie 2011, 23:59   

Fordon napisał/a:
Do 1000km to chyba jeszcze brakuje


No to mnie nie doceniasz, 810 kilometrów już mam najechane na ten moment... Sama nie wiem, jak gdzie i kiedy, ale jest.

Fordon napisał/a:
raczej ja bym byl za tym zeby auto wstapilo na hamownie


To swoją drogą, obowiązkowo

Fordon napisał/a:
a niezeli robilo filmy bo ja wiem sam ze sprzeglo pod moja noga nie zniesie mojego stylu bicia biegow...


Moje zdanie znasz, jestem za tym, żeby zaryzykować, ale to ty wiesz lepiej ode mnie, co i ile sprzęgło zniesie, więc siedzę cicho...

Fordon napisał/a:
pod noga magdy


skrzynia wcale tak lekko nie ma wbrew pozorom i ty już dobrze wiesz, dlaczego... :ups:
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Sie 2011, 15:58   

Magda M. napisał/a:
Tymczasem za nami przejechane już pierwsze 110 kilometrów, z tego 35 miasto i 75 trasa, z której właśnie wróciliśmy.
K.I.T.T. spalił około 7 (słownie SIEDMIU :yes: ) litrów paliwa, co daje średnie spalanie na poziomie 6,36 litra na 100 kilometrów w jeździe mieszanej, 8,57 litra na 100 kilometrów w mieście i 5,33 litra na 100 kilometrów w trasie przy prędkości stałej około 100-120 km/h.


Objechaliście mnie wtedy wszyscy za nierealne wartości spalania... I mieliście rację, to był pomiar "na oko". No to teraz tak...

Auto zatankowano do pełna
Autem przejechano 250 kilometrów po mieście, raczej nie spokojnie ;-)) No powiedzmy, że na pograniczu złamania obietnicy danej Fordonowi, a kilku kierowców nieźle się zdziwiło xD
Auto dotankowano do pełna - na tej samej stacji i tym samym dystrybutorze, żeby wszystko już było identycznie.
Do zbiornika weszło równo 23,32 litra co daje spalanie 9,328 litra na 100 kilometrów.

Teraz wyniki chyba są już wiarygodne, co? Spalanie w trasie podam we wrześniu xD
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Sie 2011, 15:25   

:yes: no to jak bedzie chwila czasu to podlaczymy AFR i zobaczymy czy aby nie jest za bogato i pozniej porownamy to samo z ECU od 2.0 bo napewno spadnie nam spalanie...
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 16 Sie 2011, 21:08   

W dzisiejszym mam talen (pod moja noga) padly nastepujece numery 3 i 4 ;-(
Uszczelka pod glowica powiedziala dosc i plyn poszedl na 3 i 4 gar defakto w nieznaczej ilosci ale poszedl i przynaje sie bez bicia cos zjebalem albo spalanie stukowe musialo wejsc jak testowalem auto, a byla nas 4 (przedkosci nie napisze).
Ehhh nie myli sie ten co nic nie robi :yes: :jupi: Na 99,9 % moja wina wiec teraz trzeba zaplacic samemu za swoje grzechy, tylko nie wiem czy glowica bedzie sie jeszcze nadawac do planowania. chyba ze wybiore troche miesa z tlokow. <???>
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Sie 2011, 21:18   

oj tam, oj tam będzie dobrze. KITT obiera we wrześniu kierunek na poznań?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 16 Sie 2011, 21:21   

luk-90, obowiazkowo, musi pojechac, w razie co mam zapasowa glowice z 1.8 i chyba z 2 szt z 1.6 :) wszystko sie okarze co mnie czeka jak sciagne czapke bo bez tego ani rusz...
_________________

 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 16 Sie 2011, 21:23   

a może po prostu tak duże sprężanie, że trzeba miedzianą zakładać??
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Sie 2011, 21:30   

chcę zobaczyc go w akcji :D
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 16 Sie 2011, 21:31   

Wyzej napisalem ze moze byc wina spalania stukowego ze wyfajcowalo uszczelke a pod obciazeniem przy pelnym ogniu moglem nie uslyszec stukowego... a byl podobny efekt gdzie dawalo sie pelne obciazenie i slychac bylo jak by gwozdzie sypal ktos... ale jesli to stukowe to juz wiem ze nie mozna objechac glowicy razem prawie 3mm w dol bez uzycia 98 lub 99+ co bylo by przy aucie na co dzien nie eekonomiczne i zapewne nawet zastosowanie smt6 czy ecu mastera moglo by nie pomodz...
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Sie 2011, 21:41   

no jak z magdą gadłem na ytp to jak usłyszałem ile zlizana głowica to myslałem, że głowica może nie być juz do użytku po zdjeciu( brak mięsa), szkoda pracy, ale tak jak napisałeś nie popełnia błędów ten kto nic nie robi :)
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 16 Sie 2011, 21:46   

Fordon napisał/a:
Wyzej napisalem ze moze byc wina spalania stukowego ze wyfajcowalo uszczelke a pod obciazeniem przy pelnym ogniu moglem nie uslyszec stukowego

A przy składaniu pomiaru CR nie robiłeś? Jest Knock-sensor czy go nie ma? Planowałeś blok silnika?
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16 Sie 2011, 21:50   

Fordon napisał/a:
W dzisiejszym mam talen (pod moja noga) padly nastepujece numery 3 i 4 ;-(


Nie że masz talent, mówiłam ci już ile razy, że tej wredocie się NIE ODMAWIA... Masz efekty :-P Nie bez przyczyny focha walnął momentalnie, jak tylko wsiadłeś, jeszcze mu nic nie zrobiłeś... :D

Fordon napisał/a:
jak testowalem auto, a byla nas 4 (przedkosci nie napisze).


Nie przesadzaj, nie było tak źle... Na maksa go nie kręciłeś przecież chyba.

Fordon napisał/a:
Ehhh nie myli sie ten co nic nie robi :yes: :jupi:


No i dokładnie, w sumie to z pewnych względów tak nawet lepiej... Wiesz co mam na myśli ;-))

Luk, do września mamy jeszcze tyle czasu, że sądzę, że do tego czasu wszystkie tematy się poogarnia bez problemu i go zobaczysz... Zwłaszcza, że wtedy już silnik przyjedzie DOTARTY xD

Fordon napisał/a:
98 lub 99+ co bylo by przy aucie na co dzien nie eekonomiczne i zapewne nawet zastosowanie smt6 czy ecu mastera moglo by nie pomodz...


Najpierw sprawdźmy, co padło, naprawmy to, a potem można się bawić w testowanie, na jakim paliwie ile pali i co tak naprawdę wychodzi taniej, bo prawda jest taka, że tańsze nie zawsze znaczy bardziej ekonomiczne...
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 16 Sie 2011, 21:52   

luk-90, no tez sie tego obawiam ze nie bedzie z czego....
xr2fun, Liczylem CR i wychodzil 11,5/6:1 , ale zetec nie ma knock sensora niestety i moj blad dalem ECU z 1.6 gdzie jest bardziej wyprzedzony zaplon niz w odpowiedniku 2.0 a mialem go wymienic zanim wyjechalismy odemnie spod domu.
Blok silnika nie byl planowany tylko sprawdzany czy nie jest skrecony...
Wzor na CR z ktorego korzystalem
Cytat:
wlej np. olej strzykawką do komory spalania w głowicy bedziesz wtedy wiedział ile masz cm^3 w komorze spalania oznaczmy komore spalania jako Ks
jako że twój silnik ma 1598cm^3 dzielimy to na 4 cylindry i otrzymujemy pojemność skokową jednego cylindra 399,5cm^3
dodajemy komorę spalania do pojemności skokowej cylindra :
399,5cm^3 + Ks = pojemność całkowita cylindra oznaczmy Pc
pojemność całkowitą dzielimy teraz przez pojemność komory spalania i otrzymujemy stopień sprężania CR
Pc / Ks = CR


Magda jak bys nie zauwazyla jak jechalismy to dokrecalem 1.80....
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Sie 2011, 21:59   

Ja tam w sumie gówno wiem, ale wydaje mi się, czy nie lepiej by było zostawic trochę zapasu na głowicy własnie na wszelki wypadek przyszłych napraw( nie zyczę tego), bo ta jest zrobiona na tip top, ale jeżeli nie będzie do uzytku to trzeba bedzie kolejną tak męczyć, szkoda wkładu pracy
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16 Sie 2011, 22:07   

Fordon napisał/a:
Magda jak bys nie zauwazyla jak jechalismy to dokrecalem 1.80....


No ok, zauważyłam 1.60, ale cały czas na zegary nie patrzyłam... Ale mimo wszystko... Tym go chyba nie zabiłeś, co najwyżej dobiłeś i lepiej, że tak wyszło, niż miał by dalej spokojnie jeździć sobie po mieście i kolejny numer na YTP odwalić.
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 18 Sie 2011, 22:27   

Jakieś wieści z pola bitwy z KITTEM??

Czasami chcąc więcej można zepsuć.....ale jestem z wami a powiedzenie "nie myli się ten co nic nie robi" jest najlepszym odzwierciedleniem jeśli chodzi o przecieranie szlaków i robienie nowatorskich modów(choćby na "swoim" podwórku) :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 18 Sie 2011, 23:12   

Akcja KITT dopiero po akcji Opel Vectra gdzie mam zestaw napraw po 60tys km. na kolejne 60k km... dopiero przyszly tydzien zaowocuje pracami nad fiesta Magdy...
_________________

 
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19 Sie 2011, 22:34   

No tak... siedzę sobie, przeglądam zdjęcia w internecie i co - niespodzianka :D K.I.T.T. sławny jest, o :-P

http://www.flickr.com/pho.../in/photostream
http://www.flickr.com/pho.../in/photostream
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sie 2011, 22:59   

wyciągnij odszkodowanie za prawa autorskie :rotfl:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 19 Sie 2011, 23:09   

chyba akcja K.W.I.T :hahaha: bo znowu wydatki.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.