Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[Inny] Escort - Zetec 1.8 16V 115kM
Autor Wiadomość
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 1 Lut 2010, 20:50   

Ad@mus napisał/a:
EGR-system recyrkulacji spalin, tj taka miedziana rurka ktora ma zakotwiczenie w kolektorze wydechowym na kazdym kanale, idzie do prostopadlosciany po prawej stronie silnika i jest to poprostu psu na bude, czyli zbedne


Dziękuję teraz już kumam :yes:

Natomiast czy ten kolektor jest dobry czy lepiej go też zmienic?
A jeśli chodzi o EGR to jak się domyślam mogę tą rurkę wywalić tak jak w fieście Fordona?
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 1 Lut 2010, 21:03   

Fiesta nie jest moja tylko kumpla :-P nie wywalaj tej rurki, masz tylko odlaczyc gumowy wezyk z tylu zaworu co zostal w fiescie. bo pocisnienie otwiera skubanca... kolektor sam z siebie po mimo odlewu z zeliwa jest Ok bo to typowe 4-1 :yes: tylko dlawi cie tam katalizator, ale potrzebna jest puszka rozprezajaca.... dla tego pisalem o wypruciu kata...
_________________

 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 1 Lut 2010, 21:15   

Na moje nieszczęście są tam dwa wężyki :ups:
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 1 Lut 2010, 21:50   

Nie stary tam nie ma 2 wezykow tylko jest jeden kruciec do samego zaworu EGR...
Zaznaczone masz gdzie jest EGR i kruciec i ten wezyk sciagasz. jak bedzie silnik swirowal zaslepiasz to bo EEC5 moze ci wywalic blad...
_________________

 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 2 Lut 2010, 07:33   

A co powiecie o tym?

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=896381395

Czy miało by sens założenie tej turbiny na dolocie?

[ Dodano: Wto Lut 02, 2010 07:40 ]
Acha i jeszcze jedno pytanko bo jak wyrzucę puszkę filtra to muszę coś zrobić z tym wężykiem odpowietrzającym z dekla zaworów prawda? domyślam się że należy tam zalożyć filterek na tkz odmę tak?
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 2 Lut 2010, 11:11   

moim skromnym zdaniem tę "turbinę" to między artykuły tuningowe w tesco można wrzucić...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Lut 2010, 11:56   

No więc zrobiłem dolot :)


i co?
Co prawda nie mam jeszcze zrobionej zimnej strefy dla filtra ale jutro kupię rure i zrobię :yes:
Natomiast zmiany dźwięku nie ma i na niskich obrotach jakby cięszko się wkręca :ups:
Poradźcie coś proszę :yes:
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 3 Lut 2010, 18:38   

budzetowy stozek widze...
silnik tak reaguje bo musi sie "ustawic" pod luzniejszy dolot, zetec ma samoadaptujacy sie komputer sterujacy, wiec powinno byc lepiej za jakies 500km...
jak nie podziala to reset kompa se zrobiosz i bedzie SI
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 4 Lut 2010, 07:22   

Tak budzetowy ale nie na długo bo mi koleś ma załatwić lepszy :yes:

A czy restart kompa zrzucając minusową klemę wystarczy? czy lepiej jechać na kompa?

pozdrawiam

[ Dodano: Czw Lut 04, 2010 10:52 ]
mam jeszcze prośbę o jakieś fotki jak wykonać osłonę termiczną? jakich materiałów użyć itp

Z góry dziękuję :)
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 4 Lut 2010, 14:48   

http://www.machperformanc...s/pics/9191.jpg
http://www.turnermotorspo...osch_car_lg.jpg
Wykonanie, stal czarna malowana proszkowo, stal kawasoodporna, aluminium.
Na filtrze stozkowym zawsze bedzie inaczej pracowal silnik, na dole bedzie wiekszy lag niz na seryjnej puszcze.
Zakrec nim na ulicy (2 lub 3 bieg)pod odciecie zobaczysz czy nie ma roznicy, i na bezynie i na LPG.
_________________

 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 5 Lut 2010, 09:20   

Fordon dziękuję za foto widać fachowa robota :) mi taka ładna pewnie się nie uda ;-| ale będę się bardzo staral :)
No i tak różnica jest ale jak już pisałem wcześniej tak do 2500obr jakoś tak ciężko mu ;-| puźniej już ładnie ciągnie i jest różnica i w dźwieku też jest :-P
a czy może długość dolotu ma jakieś znaczenie?
pytam bo jak widać na foto to muszę trochę przedłużyć dolot żeby dojść bardziej do rogu z filtrem i osłoną termiczną nie :-)

[ Dodano: Pią Lut 05, 2010 10:22 ]
Czy takie wałki sie nadają?

http://www.allegro.pl/ite...0_16v_dohc.html
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Lut 2010, 15:13   

Przedluzasz dolot dla tego ze zabrales jakas czesc puszki, my robilismy to metoda prob i bledow, najpierw byl sporo dluzszy dolot pozniej zostal skrocony.
Jesli sa to walki od 2.0 to tak tylko jeszcze jedna kwestia ktos to bedzie musial zamontowac :)
_________________

 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 5 Lut 2010, 17:41   

Fordon napisał/a:
Przedluzasz dolot dla tego ze zabrales jakas czesc puszki, my robilismy to metoda prob i bledow, najpierw byl sporo dluzszy dolot pozniej zostal skrocony.
Jesli sa to walki od 2.0 to tak tylko jeszcze jedna kwestia ktos to bedzie musial zamontowac :)


Wnioskuję że nie będzie jakiś zmian po przedłużeniu :)
Albo inaczej czy ma i jakie znaczenie ma dlugość dolotu?


Natomiast z założeniem wałków nie będzie problemu bo mam takiego chetnego pub2

tylko faktycznie czy są to walki takie jak gość napisał jak to można zweryfikować? mają te wałki jakieś numery seryjne albo jak inaczej je rozpoznać?da się jakoś?
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Lut 2010, 17:56   

Tu nie chodzi o dlugosc a o jego pojemnosc, bo w ssaku jest to liczony uklad gdzie skracanie i wydluzanie cos daje, cos ujmuje ale jest to temat rzeka...
http://www.grabowski.com.pl/samouczek.htm
na poczatek starczy :)
_________________

 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 6 Lut 2010, 11:29   

Bardzo ciekawa lektórka :-)
Lecz bez wiedzy o kontach wałka i tkd to sobie mogę liczyć :hihihi:

tylko faktycznie czy są to walki takie jak gość napisał jak to można zweryfikować? mają te wałki jakieś numery seryjne albo jak inaczej je rozpoznać?da się jakoś?
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 6 Lut 2010, 11:34   

u nas w forumowej gieldzie sa walki do 2l za 150zl :V:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 6 Lut 2010, 11:52   

Ad@mus napisał/a:
u nas w forumowej gieldzie sa walki do 2l za 150zl :V:


Sprzedane
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 6 Lut 2010, 11:57   

walki zostaw sobie na deser
popusc mende z mordy i z tylka
potem reszta
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 6 Lut 2010, 12:05   

Ide właśnie zrobić zimna strefe dla stożka :-P
potem wywalam kata a co do tych walków to fakt zostawie na koniec (prosze może ktoś wie jak je rozróżnić żebym nie kupił złych co?) tylko jeszcze myślę jaki kurka dać środkowy tłumik i czy zmienić średnice rury? koncowy mam jakiś tlumik nie oryginał i nie wiem co to jest bo już go kupiłem z takim ale walne foto i wrzucę :)
pozdro
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Lut 2010, 12:26   

Pisalem wczesniej srodek XR3i dla modelu mk7 oraz koncowy RS200 tez dedykowany do MK7, nic nie musisz przerabiac bo pasuje plug & play.
Oznaczenia walkow musial bym poszukac zeby odpowiedziec ci.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.