[Inny] Escort - Zetec 1.8 16V 115kM |
Autor |
Wiadomość |
aleks12
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 76 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 1 Lut 2010, 20:50
|
|
|
Ad@mus napisał/a: | EGR-system recyrkulacji spalin, tj taka miedziana rurka ktora ma zakotwiczenie w kolektorze wydechowym na kazdym kanale, idzie do prostopadlosciany po prawej stronie silnika i jest to poprostu psu na bude, czyli zbedne |
Dziękuję teraz już kumam
Natomiast czy ten kolektor jest dobry czy lepiej go też zmienic?
A jeśli chodzi o EGR to jak się domyślam mogę tą rurkę wywalić tak jak w fieście Fordona? |
_________________ http://malex.dbv.pl/news.php
http://tutoriale.dbv.pl/news.php
aleks12
Escort 1.8 16V Zetec 115KM |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 1 Lut 2010, 21:03
|
|
|
Fiesta nie jest moja tylko kumpla nie wywalaj tej rurki, masz tylko odlaczyc gumowy wezyk z tylu zaworu co zostal w fiescie. bo pocisnienie otwiera skubanca... kolektor sam z siebie po mimo odlewu z zeliwa jest Ok bo to typowe 4-1 tylko dlawi cie tam katalizator, ale potrzebna jest puszka rozprezajaca.... dla tego pisalem o wypruciu kata... |
_________________
|
|
|
|
|
aleks12
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 76 Skąd: wrocław
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 1 Lut 2010, 21:50
|
|
|
Nie stary tam nie ma 2 wezykow tylko jest jeden kruciec do samego zaworu EGR...
Zaznaczone masz gdzie jest EGR i kruciec i ten wezyk sciagasz. jak bedzie silnik swirowal zaslepiasz to bo EEC5 moze ci wywalic blad...
|
_________________
|
|
|
|
|
aleks12
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 76 Skąd: wrocław
|
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 2 Lut 2010, 11:11
|
|
|
moim skromnym zdaniem tę "turbinę" to między artykuły tuningowe w tesco można wrzucić... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
aleks12
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 76 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 3 Lut 2010, 11:56
|
|
|
No więc zrobiłem dolot
i co?
Co prawda nie mam jeszcze zrobionej zimnej strefy dla filtra ale jutro kupię rure i zrobię
Natomiast zmiany dźwięku nie ma i na niskich obrotach jakby cięszko się wkręca
Poradźcie coś proszę |
_________________ http://malex.dbv.pl/news.php
http://tutoriale.dbv.pl/news.php
aleks12
Escort 1.8 16V Zetec 115KM |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 3 Lut 2010, 18:38
|
|
|
budzetowy stozek widze...
silnik tak reaguje bo musi sie "ustawic" pod luzniejszy dolot, zetec ma samoadaptujacy sie komputer sterujacy, wiec powinno byc lepiej za jakies 500km...
jak nie podziala to reset kompa se zrobiosz i bedzie SI |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
aleks12
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 76 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 4 Lut 2010, 07:22
|
|
|
Tak budzetowy ale nie na długo bo mi koleś ma załatwić lepszy
A czy restart kompa zrzucając minusową klemę wystarczy? czy lepiej jechać na kompa?
pozdrawiam
[ Dodano: Czw Lut 04, 2010 10:52 ]
mam jeszcze prośbę o jakieś fotki jak wykonać osłonę termiczną? jakich materiałów użyć itp
Z góry dziękuję |
_________________ http://malex.dbv.pl/news.php
http://tutoriale.dbv.pl/news.php
aleks12
Escort 1.8 16V Zetec 115KM |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
|
|
|
|
aleks12
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 76 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 5 Lut 2010, 09:20
|
|
|
Fordon dziękuję za foto widać fachowa robota mi taka ładna pewnie się nie uda ale będę się bardzo staral
No i tak różnica jest ale jak już pisałem wcześniej tak do 2500obr jakoś tak ciężko mu puźniej już ładnie ciągnie i jest różnica i w dźwieku też jest
a czy może długość dolotu ma jakieś znaczenie?
pytam bo jak widać na foto to muszę trochę przedłużyć dolot żeby dojść bardziej do rogu z filtrem i osłoną termiczną nie
[ Dodano: Pią Lut 05, 2010 10:22 ]
Czy takie wałki sie nadają?
http://www.allegro.pl/ite...0_16v_dohc.html |
_________________ http://malex.dbv.pl/news.php
http://tutoriale.dbv.pl/news.php
aleks12
Escort 1.8 16V Zetec 115KM |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Lut 2010, 15:13
|
|
|
Przedluzasz dolot dla tego ze zabrales jakas czesc puszki, my robilismy to metoda prob i bledow, najpierw byl sporo dluzszy dolot pozniej zostal skrocony.
Jesli sa to walki od 2.0 to tak tylko jeszcze jedna kwestia ktos to bedzie musial zamontowac |
_________________
|
|
|
|
|
aleks12
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 76 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 5 Lut 2010, 17:41
|
|
|
Fordon napisał/a: | Przedluzasz dolot dla tego ze zabrales jakas czesc puszki, my robilismy to metoda prob i bledow, najpierw byl sporo dluzszy dolot pozniej zostal skrocony.
Jesli sa to walki od 2.0 to tak tylko jeszcze jedna kwestia ktos to bedzie musial zamontowac |
Wnioskuję że nie będzie jakiś zmian po przedłużeniu
Albo inaczej czy ma i jakie znaczenie ma dlugość dolotu?
Natomiast z założeniem wałków nie będzie problemu bo mam takiego chetnego
tylko faktycznie czy są to walki takie jak gość napisał jak to można zweryfikować? mają te wałki jakieś numery seryjne albo jak inaczej je rozpoznać?da się jakoś? |
_________________ http://malex.dbv.pl/news.php
http://tutoriale.dbv.pl/news.php
aleks12
Escort 1.8 16V Zetec 115KM |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Lut 2010, 17:56
|
|
|
Tu nie chodzi o dlugosc a o jego pojemnosc, bo w ssaku jest to liczony uklad gdzie skracanie i wydluzanie cos daje, cos ujmuje ale jest to temat rzeka...
http://www.grabowski.com.pl/samouczek.htm
na poczatek starczy |
_________________
|
|
|
|
|
aleks12
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 76 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 6 Lut 2010, 11:29
|
|
|
Bardzo ciekawa lektórka
Lecz bez wiedzy o kontach wałka i tkd to sobie mogę liczyć
tylko faktycznie czy są to walki takie jak gość napisał jak to można zweryfikować? mają te wałki jakieś numery seryjne albo jak inaczej je rozpoznać?da się jakoś? |
_________________ http://malex.dbv.pl/news.php
http://tutoriale.dbv.pl/news.php
aleks12
Escort 1.8 16V Zetec 115KM |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 6 Lut 2010, 11:34
|
|
|
u nas w forumowej gieldzie sa walki do 2l za 150zl |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
aleks12
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 76 Skąd: wrocław
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 6 Lut 2010, 11:57
|
|
|
walki zostaw sobie na deser
popusc mende z mordy i z tylka
potem reszta |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
aleks12
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 49 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 76 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 6 Lut 2010, 12:05
|
|
|
Ide właśnie zrobić zimna strefe dla stożka
potem wywalam kata a co do tych walków to fakt zostawie na koniec (prosze może ktoś wie jak je rozróżnić żebym nie kupił złych co?) tylko jeszcze myślę jaki kurka dać środkowy tłumik i czy zmienić średnice rury? koncowy mam jakiś tlumik nie oryginał i nie wiem co to jest bo już go kupiłem z takim ale walne foto i wrzucę
pozdro |
_________________ http://malex.dbv.pl/news.php
http://tutoriale.dbv.pl/news.php
aleks12
Escort 1.8 16V Zetec 115KM |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Lut 2010, 12:26
|
|
|
Pisalem wczesniej srodek XR3i dla modelu mk7 oraz koncowy RS200 tez dedykowany do MK7, nic nie musisz przerabiac bo pasuje plug & play.
Oznaczenia walkow musial bym poszukac zeby odpowiedziec ci. |
_________________
|
|
|
|
|
|