Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] Fiesta RST-D Stealth |
Autor |
Wiadomość |
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 31 Sie 2008, 00:17
|
|
|
Nom wczesniej dostawala Fiesta ponad 4 dlugosci, ale trzeba pamietac o tym ze Civ jest zdlawiony na wydechu... jak zlejesz VTI na 1.8Bara to bedzie naprawde szybko jak na diesla, bo takowa VTI ma chyba 7,2 do paki, a nie wiem czy GaRaz cos tam nie nadlubal najpierw MAVowi a pozniej u Jarka.
Ogolnie powiem zaczyna to naprawde fajnie latac i Chondy przestaja nam byc juz straszne |
_________________
|
|
|
|
|
mareno
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44 Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 456 Skąd: Wierzejewice
|
Wysłany: 1 Wrz 2008, 10:16
|
|
|
Z kazda kolejna modyfikacja pojecie "klekot street killer" nabiera nowego zanczenia. Powodzenia chlopaki. |
_________________ Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło. |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15 Wrz 2008, 19:47
|
|
|
Dzisiaj spędziliśmy popołudnie w garażu i wnioski na chwilę obecną są takie. Na maksa zapieczony był Westgate który upuszczał ciśnienie doładowania w atmosfere, przez co w ostatnim czasie szalała - raz było 1.5 bara, raz było 1.0 bara a i również spool-a straciła.
Dzisiaj rozruszaliśmy i przesmarowaliśmy WG i chodzi malinowo. Dodatkowo nieco podciągnęliśmy cięgno aktuatora. Spool wrócił bardzo przyjemny, przy 80km/h na czwartym biegu mamy już stałe doładowanie 0.4 bara przy lekko naciśniętym gazie
Po testach dochodzimy do wniosku że o ile dolny zakres obrotów w chwili obecnej ciągnie bardzo ładnie, to górny śpi. Najprawdopodobniej jutro będziemy zwiększali dawki maksymalne na pompie paliwa co powinno poskutkować ładniejszą pracą Fiesty w górnym zakresie obrotów.
Osobiście ciekaw jestem bardzo jakie doładowanie wypluje nam Fiesta po podlaniu jej paliwkiem, bo po tym co się dzieje "na dole" myślę że będzie przyjemnie Ale nie gdybajmy, zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 17 Wrz 2008, 21:51
|
|
|
Na piatkowy wieczorny street zabiore cyfrowke i nagram co robi fiesta regulacje zakonczone i jest lepiej na dolnym zakresie obrotow natomist gorny zakres obrotow pozostal na jakims tam poziomie, mozna napewno bezpieczenie krecic do 4 tys rpm na 2 biegach pozniej wg moich odczuc juz tylko do 3700-3800rpm nie wyzej bo czuc spadek Nm i mocy...
Czekamy na weekend. |
_________________
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 20 Wrz 2008, 00:27
|
|
|
Z dzisiejszych testów:
http://pl.youtube.com/watch?v=ZI66J7hOnYg
Fiesta w chwili obecnej potrafi na czwartym biegu podłapać 1.6 bara. Przy odpowiedniej zmianie biegów na prawdę przyjemnie wciska w fotel. Przy pełnym gazie potrafi pokazać już ponad bar na 2.000 obr/min, jednak maksymalne doładowanie osiąga bardzo późno, nad czym trzeba by popracować.
Poza tym, ma momenty w których lubi się troszeczkę zalać. Piszę troszeczkę, bo gdy zdławi się, pali na dotyk, nie tak jak działo się to wcześniej, że trzeba było ją pomęczyć trochę.
Ogólnie jest Progress, za co dziękuję Konradowi - chłopak na prawdę ogarnia temat i pomaga nawet w ciągu tygodnia, zaraz po pracy. Dzięki! |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 20 Wrz 2008, 15:54
|
|
|
hehe to auto zawsze lubiłem od kiedy jest na forum |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
mareno
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44 Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 456 Skąd: Wierzejewice
|
Wysłany: 21 Wrz 2008, 12:19
|
|
|
ja tez mam sentyment do tego auta, bo po pierwsze bylo jedyna szybka Fiesta, jaka mialem okazje sie przejechac, a po drugie Konrad to naprawde spoko gosc, otwarty na pomoc itd. Poza tym Klekot trafil w dobre rece, wiec nic tylko zyczyc powodzenia. |
_________________ Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło. |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21 Wrz 2008, 17:49
|
|
|
Po lekkim tuningu zaworu MBC mamy full boost (1.6 bara) o 1000obr/min szybciej
Edit z dnia 24 września
Mamy już 1.7 bara A liczymy na 1.8. Jutro będzie podlana
Ogólnie powoli zaczynam się przymierzać do zmiany autka. Jeśli jacyś chętni by byli, zapraszam na PW |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Jarek104 [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Wrz 2008, 15:12
|
|
|
Masz 1.7 Bara i co anjgrsze zaczynasz mi już siedzieć na ogonie.. Ciekaw jestem jak po ostatnim strojeniu będzie wyglądało nasze starcie. I tak jak powiedziałem, jak mi VTi sklepiesz tym kopciuchem, to sprzedam laski samochód a Honda będzie szybsza
a wydech już jedzie wiec odetkamy serducho i dojdziemy do wartości fabrycznych |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 4 Paź 2008, 11:27
|
|
|
Wieść gminna niesie, że Fiesta przekroczyła magiczną barierę 100KM
|
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 4 Paź 2008, 18:34
|
|
|
Zapomniales dodac ze pierwszy Dyno run pokazal 106KM i 220Nm a drugi tak jak widac 104KM i 220,7Nm
A tu jeszcze wydech mozna zrobic.
Jestem teraz zadowolony a to dla tego ze fiesta nadmuchala sie na 1.65 bara przy zaciagnietym hamulcu obciazeniowym hamowni |
_________________
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 4 Paź 2008, 18:41
|
|
|
Te 2 konie nie są ważne. Ważne są zakrzywienia linii, a raczej ich brak, tak jak żartowałem, prawie kwadratowy ten wykres |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 4 Paź 2008, 19:05
|
|
|
ładnie Panowie
ja bym sie pokusił o rozwiert na 2,0 oraz o T25. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 7 Paź 2008, 18:34
|
|
|
Rozwiertu raczej nie bedzie, ale T25 juz jest rozwazane, a do tego ciensza uszczelka pod glowice bo tu mamy uszczelke z 3 zabkami a mozna dac na probe z 2 albo na hard core z 1
Ale to juz jest kwestia przemyslenia sprawy.Przy okazji udalo sie udowodnic ze fabryczna T2 podola zadaniu przekroczenia 100KM ale Nm mnie zdziwil jak na taka mala sprezarke to masakra, Puma jak dobrze bym pokabinowal to moze zblizyl bym sie Nm do twojego wyniku
[ Dodano: Nie Paź 12, 2008 17:19 ]
przejazd odemnie spod domu do skrzyzowania tj, 400m
http://pl.youtube.com/watch?v=AsuzSRBIkg8
Dyno Run
http://pl.youtube.com/watch?v=wRD-uiO69OQ |
_________________
|
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 16:43
|
|
|
no zacne filmiki
zadżebisty kopciuch |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
sudoMK4
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Adrian
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lip 2008 Posty: 282 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 21:57
|
|
|
Dzięki Konrad za filmiki. Weekend po 10-12h na uczelni więc nawet nie miałem jak się wybrać po CD
[ Dodano: Czw Paź 16, 2008 14:13 ]
Można powiedzieć że przymierzam się do zmiany wozidła.
http://www.fiestaklubpols...p=338594#338594 |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 29 Paź 2008, 19:06
|
|
|
No i fiesta pozostaje u obecnego wlasciciela zainteresowanie powiem wam ze o dziwo jakies tam bylo :yyy: ...
Fiesta bedzie wygluszona nie dlugo a do tego malowana jesli ma jezdzic na co dzien...
C.D.N. |
_________________
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 29 Paź 2008, 19:16
|
|
|
Fakt. Ogłoszenie się pojawiło, początkowo głównie dla testu, przerodziło się w jednorazową próbę sprzedaży. Na chwilę obecną nie znalazłem 'odpowiedniego' klienta więc Fiesta zostaje.
Plan tak jak Konrad pisze. Odebrałem od niego felgi (w końcu będzie na czterech takich samych ) pakiet od XRki, konsole środkową. Podczas malowania zostanie również poddana kuracji wygłuszającej, bo jednak jest to auto z którego korzystam codziennie, a zimą i tak nie będzie można szaleć (już teraz trzeci bieg powyżej 2.000RPM mieli jak szalony) więc waga nie jest ważna .
Oczywiście autko tak jak było planowane, psiknięte ma zostać czarnym matem. Prawdopodobnie zrobię to własnoręcznie (zobaczymy czy się uda ). Ogólnie zamysł jest jeden - jak najbardziej upodobnić to auto do B2 Stealth Czarny mat, czarne tylne lampy, czarne, matowe felgi, czarne szyby... problem tylko z przednimi lampami, bo nie mogą być czarne Auto znikające w cieniu
Informacja dla wszystkich Dieslowców 1.8TD działa z wykręconym boosterem (a raczej sprężynką regulacyjną) - mamy wtedy również bardzo duży wpływ na spalanie Od 5l do 15l Także jeśli ktoś się zdecyduje, ostrożnie z nóżką Konrad, musimy nakręcić filmik co się dzieje za autem przy trzecim biegu z 1.5RPM z gazem w podłodze |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 29 Paź 2008, 19:46
|
|
|
kamil wolski napisał/a: |
Oczywiście autko tak jak było planowane, psiknięte ma zostać czarnym matem. Prawdopodobnie zrobię to własnoręcznie (zobaczymy czy się uda ). Ogólnie zamysł jest jeden - jak najbardziej upodobnić to auto do B2 Stealth Czarny mat, czarne tylne lampy, czarne, matowe felgi, czarne szyby... problem tylko z przednimi lampami, bo nie mogą być czarne Auto znikające w cieniu
|
miód na moje uszy moi przyjaciele . co do przednich lamp - naciągnij na nie pończochę ( czarną ) będą wyglądać jak walniete farbą a przy okazji świcić normalnie .
To mówiłem Ja Żółw .
Daj znak jakbyś miałproblemy z malowaneim w macik |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
|