Przesunięty przez: szynszyl 25 Sty 2012, 21:54 |
KODY MIGOWE |
Autor |
Wiadomość |
kecaj999
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 57 Skąd: Zbąszyń/Poznań
|
Wysłany: 14 Sty 2011, 15:56
|
|
|
mam problem, mianowicie po podlaczeniu buzzera i odpaleniu silnika nic sie nie dzieje (jak u kolegi laureth) probowalem podlaczyc w tej kostce na 3 sposoby i na zadnej kombinacji nie podawalo bledow - caly czas piszczy. Pomoze ktos? |
_________________ Był GRANAT |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Sty 2011, 17:36
|
|
|
A bez odpalania się nie da? Przecież wystarczy tylko przekręcić kluczyk. Czytałeś stronę 1 tematu jak robić test? Podłączyłeś do odpowiedniej kostki? |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
kecaj999
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 57 Skąd: Zbąszyń/Poznań
|
Wysłany: 14 Sty 2011, 20:48
|
|
|
tak, podlaczylem do kostki nad lampa kolo ako (kostka z czerwona zaslepka) na wylaczonym silniku to samo, dodam ze silnik rozgrzany - wszystko jak w opisie. Gdybym znalazl odp w 1 stronie tematu to nie pisalbym postu |
_________________ Był GRANAT |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Sty 2011, 20:58
|
|
|
a ile kabli wychodz w kostki? Jak 2 to nie ta kostka.. U mnie po podłączeniu święci dioda (u ciebie piszczy). Przekrecam kluczyk, i po 5 sek zaczynają lecieć kody |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
kecaj999
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 57 Skąd: Zbąszyń/Poznań
|
Wysłany: 14 Sty 2011, 21:17
|
|
|
do kostki wchodza 3 kable, podlaczylem jak w instrukcji potem kombinowalem zmieniajac mostkowanie kabli i podlaczenie do buzzera - w sumie 3 kombinacje. Na innych kombinacjach niz w instrukcjii buzzer piszczal jakby ciszej. Po przekreceniu kluczyka i odpaleniu przez jakies 2-3 min nic, caly czas piszczy. |
_________________ Był GRANAT |
|
|
|
|
Smok
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Jacek
Wiek: 44 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 38 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 23 Lut 2011, 15:48
|
|
|
A ja mam 1.3i HCS'a z 96r. - jeszcze się nie zabierałem za test ale będę musiał bo obroty mi bardzo powoli spadają do jałowych po dodaniu gazu. Tylko, że mam pytanie a jeszcze nie sprawdzałem czy mam dwa złącza czy jedno ale na pewno jedno złącze mam pod nogami kierowcy w boczku. Jeśli to pod maska się nie znajdzie ma ktoś opis tego złącza w kabinie? |
_________________ ... Smocze serce |
|
|
|
|
Madam
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 118 Skąd: Ostrołeka
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 06:36
|
|
|
Na ciepłym niepracującym silniku nie miałem błędów. Czyli podczas ostatnich 40 uruchomień silnika nie zanotowano nieprawności.
Przy teście na uruchomionym silniku mam: 48 42 43 47
Jeden z kodów błędów mówi o CPP. Dlaczego podczas pierwszego testu ten kod nie został wyświetlony. Jeśli CPP jest uszkodzone to powinien ten błąd być zapisany w pamięci tych 40 uruchomień.
42 Miernik przepływu powietrza 2, bez zmian w czasie testu samoistnego, powtórzyć test samoistny.
43 Położenie przepustnicy, bez zmian w czasie testu samoistnego, powtórzyć test samoistny.
47 Bieg jałowy, nie uzyskano prędkości maksymalnej (obr/min) lub jest ona za niska do testowania czujnika tlenu czy zaworu E.G.R.
48 Regulator biegu jałowego / czujnik położenia przepustnicy.
Co oznacza błąd 42 i 47?? Mam powtórzyć TEST?? |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 08:32
|
|
|
oznaczają tyle, że nie postępowałeś wg instrukcji i nie wcisnąłeś gazu w podłogę kiedy trzeba było - przynajmniej tak twierdzi sterownik. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Madam
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 118 Skąd: Ostrołeka
|
Wysłany: 21 Mar 2011, 10:08
|
|
|
Powtórzyłem test w sobotę trzy razy i za każdym razem mam tylko jeden błąd - 48 (stycznik regulacji biegu jałowego).
Nie wiem tylko dlaczego bo silniczek krokowy pracuje normalnie. króciec wysuwa sie i chowa. Nie ma żadnych zaciec. Podłączyłem do wtyczki korkowca napięcie z akumulatora (bolec wysuwał się a później po zmianie biegunów chował). Wiec skąd ten błąd??
Auto jest strasznie mułowate jak sie rozgrzeje. Nie da sie jeździć. |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 21 Mar 2011, 10:19
|
|
|
Madam napisał/a: | (stycznik regulacji biegu jałowego) |
Madam napisał/a: | Nie wiem tylko dlaczego bo silniczek krokowy pracuje normalnie. króciec wysuwa sie i chowa. Nie ma żadnych zaciec. Podłączyłem do wtyczki korkowca napięcie z akumulatora (bolec wysuwał się a później po zmianie biegunów chował). Wiec skąd ten błąd?? | Błąd jak sam napisałeś dotyczy stycznika (krańcówki) a nie silniczka krokowego,,, skoro sprawdzałeś silniczek (2 przewody) to krańcówka to te pozostałe 2 przewody,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Madam
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 118 Skąd: Ostrołeka
|
Wysłany: 21 Mar 2011, 10:21
|
|
|
CPP tez sprawdzalem. Plynnie zmienia sie opor bez zadnych dziur.
CPP jest prawie nowy.
Juz nie mam sily na tego mojego mula. W innym poscie napisalem o MAPIE i Sondzie. |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 19 Kwi 2011, 21:32
|
|
|
A ja mam taki problem ze na odpalonym silniku, wyskoczył mi najpierw kod 998 (czujnik temperatyur??) a nastepnie 113 (nie wiem dokladnie co to jest) i silnik zgasł i nie mozna przpeprowadzic dalej testu...
Na samym zaplonie tez jest pare błedów, ale wiekszosc zrozumiałem i wiadomo o co chodzie Tylko nie iwem dlaczego przy zapalonym silniku nie moge sprawdzic błedow...
Aaaa i silnik to 1.8 16v 130 KM |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
marimar
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Mariusz
Wiek: 50 Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 111 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10 Cze 2011, 14:48
|
|
|
witam
podepnę się pod temat
przeszukałem całe forum i neta ,dużo się dowiedziałem ale jeszcze trapi mnie parę spraw
moja fiestka dziwnie się zachowuje ostatnio i zrobiłem teścik w końcu i wyszło na pracującym silniku kod 47,wiem że to krokowy ,czyściłem go wielokrotnie i pomagało ale ostatnio już nie,naczytałem się o krokowym wiele ale jednego nie wiem?
jak musi działać krokowiec,chodzi o jego pracę ,zauważyłem że jak puszczę pedał gazu to trzpień w krokowcu chowa się ale "takimi dziwnymi skokami" czy to normalne ?czy powinien schować się płynnie?
a test przy nie pracującym silniku to błąd 33 wyskoczył ale to może być czujnik uwalony
fiestka w tej chwili strasznie muli,chodzi jak by na 3 gary i "pierdzi w tłumik"
wszelkie rady mile widziane |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 23 Lip 2011, 15:47
|
|
|
37 Czujnik MAP, zbyt niskie napięcie
wypiszczał mi to na drugim komputerze co to moze być? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 23 Lip 2011, 16:28
|
|
|
kuba87, a aku multimetrem sprawdziłeś? |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 23 Lip 2011, 18:06
|
|
|
35 - Czujnik położenia przepustnicy (CPP) lub jego obwód, napięcie za niskie.
36 - Przepływomierz powietrza drugi lub jego obwód, napięcie za niskie.
z tym ze załozyłem nowe przewody w wiązce głównej silnika od map sensora potencjometru Co silniczka krokowego oraz CPP
tak sprawdziłem
aku naładowany ładowanie też w porządku
poodpięciu węzyka od map sensora obroty są ok (900)
ale jest bardzo przelany |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 23 Lip 2011, 19:24
|
|
|
nowe przewody masowe jeszcze zrobiłem i ch&&
dalej to samo;/
już nawet przestał reagować na regulacje potencjometrem Co odpięcie go też nic nie daje
silnik chodzi bez potencjometru
brak słów |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24 Lip 2011, 15:25
|
|
|
A wiązkę silnika podmieniałeś?
U trzeciego walczyliśmy z pomiarami prawie 2 miechy. Wymiana wiązki 1 godzina i auto chodzi jak malina. Nie znajdziesz zimnego lutu lub naderwanego kabla. Mi też wydawało się to proste |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 24 Lip 2011, 20:17
|
|
|
nic wiązka zamówiona
przeslę kasę i czekam az przyjdzie
a z tą jeszcze nie skonczyłem |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
|