[MK3] Dławi się przy dodawaniu gazu |
Autor |
Wiadomość |
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 9 Paź 2006, 22:39
|
|
|
FKP Piter napisał/a: | jackrzec napisał/a: | FKP Piter napisał/a: | Ten typ tak ma czy mam znowu wyciągać i czyścić krokowca? | Tym razem wygląda na CPP, chociaż może jest zły kontakt przy styku przepustnicy (tym w środku) i dlatego nie reaguje od razy na nacisk na bolec. |
jackrzec napisał/a: | może jest zły kontakt przy styku przepustnicy (tym w środku)
|
Co to znzczy? Gdzie?
CPP czyściłem tak jak opisałeś. Na mierniku działa OK. | Sorry jakoś głupio napisałem, chodzi mi o styk w środku krokowca, którego nieopisałem, bo nie miałem z nim problemów, ale jak będzie okazja to go opiszę. Ten styk jest dostępny po rozebraniu reszty krokowca. http://jackrzec.republika...k_krokowy06.jpg jak odkręcisz te dwie śrubki, to będziesz mógł się dostać dalej, ale najpierw spróbuj bez rozbierania dobrze napsikać jakiegoś środka przez taką dziurkę na środku nad tą zębatką. Tam właśnie wchodzi bolec który naciska na styk. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Paź 2006, 23:00
|
|
|
Jasne. Dzięki Jacek.
PS. Ja te dwie śrubki tylko dokręcałem :lol:
ciaastus napisał/a: | Ale skoro na postoju, to czemu jak sprzęgło wciśniesz??? |
Jak parkuję. Dojerzdzam powoli, dodam gazu na biegu i sprzęgło i ...... jak pisałem.
Albo na postoju jak docisnę gaz to wolno zchodzi.
Silnik równo pracuje nie szarpie. Można szklankę z wodą postawić na wolnych.
Podczas jazdy przy wrzuceniu na luz jest dobrze. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
ciaastus [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Paź 2006, 19:46
|
|
|
FKP Piter napisał/a: | Jak parkuję. Dojerzdzam powoli, dodam gazu na biegu i sprzęgło i ...... jak pisałem |
No i mi też tak na bence robił. Ale poczekałem troszkę i chyba się zaadoptował. Może to efekt po resecie? |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20 Paź 2006, 21:52
|
|
|
Krokowiec ponownie przeszedł operacje, ale ...... był dobry. Winę ponosi nie podejrzewany przeze mnie CPP, niedawno wymieniany ( ok 10 miesięcy temu ) Izolacja była poprzerywana.
Puki co jest ok. Zchodzi z obrotów momentalnie ........... ciekawe jak długo :?
A tak po za tym, to właściwie czemu ten CPP ulega uszkodzeniu?
Dlaczego kruszy się ta izolacja? I jak go bezpiecznie i dobrze zaizolować żeby nie uszkodzić ? |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 20 Paź 2006, 21:53
|
|
|
FKP Piter napisał/a: | Dlaczego kruszy się ta izolacja? I jak go bezpiecznie i dobrze zaizolować żeby nie uszkodzić ? | wężyk termokurczliwy powinien dac radę. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20 Paź 2006, 21:57
|
|
|
To muszę go rozciąć żeby założyć, a wtedy już się tak ładnie nie zgrzewa. Zwłaszcza przy samej wtyczce. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 21 Paź 2006, 08:37
|
|
|
izolacja i tak sie kruszy blisko kostki... przetnij przewód... nałóż termowęzyk... zgrzej.. na ucięty drugi przewód nałóż też tą rurkę i dobrze zlutuj.. kalafonia.. wcześniej dobrze skręć przewody.. pobiel cyną.. no nie ma pana zeby to puściło.. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
ciaastus [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Paź 2006, 00:16
|
|
|
Zalej se to silikonem i będziesz miał bez rozcinania. Termokurczka Ci nie dojdzie wszędzie, zwłaszcza przy samej wtyczce. ;-) |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.