Przesunięty przez: LOY 11 Lut 2009, 20:34 |
[MK4] Escort RS Turbo EFI |
Autor |
Wiadomość |
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 22:09
|
|
|
i to ma sens
powodzenia! |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 22:13
|
|
|
Trzymam kciuki coby to w końcu hulało jak należy |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 23:27
|
|
|
a kose skąd masz ? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 11:31
|
|
|
luk-90 napisał/a: | a kose skąd masz ? |
jaką kose? |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 12:56
|
|
|
nóż znaczy sie |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 22 Sty 2012, 09:31
|
|
|
DziDzia napisał/a: | E, niebieskie... Nie było czerwonego Albo chociaż różowego
pozdro |
no właśnie nie było. chciałem czarne ale tez nie mieli.
luk-90 napisał/a: | nóż znaczy sie |
kose mam juz z 8 lat, kupiona na alegro ale daje rade. nie jedną rybę wypatroszył
obecnie jestem na etapie modyfikowania wiązki. niektore czujniki i kostki są w innych miejscach w rst niz w zwyklym efi. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 29 Lut 2012, 20:36
|
|
|
DziDzia napisał/a: | Ale nudą wieje... Majster, spawamy
pozdro |
ta, wieje. ostatnio z powodu zimna. nie ma ogrzewania w duzym parkingu podziemnym a jak jest mróz na zewnątrz to w aucie jest ok zera.
teraz juz jest lepiej i cos dzialam, generalnie brakuje paru godzin na dobe zeby robic wiecej.
brakuje tylko dorobic pare wtyczek, wymienic kolo zamacowe i powinno byc ok.
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
tevenet
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 39 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Mar 2012, 19:50
|
|
|
Pogoda się poprawiła to pewnie już auto skończone Pochwalisz się efektem? Przy okazji jakbyś mógł mi na kilka pytań odpowiedzieć:
- głowica musi być z EFI czy majstrowałeś coś przy kolektorze?
- czym to będzie wysterowane? czy tak po prostu na seryjnym kompie bangla?
- zmienia się jakoś moc/moment po takiej modyfikacji?
Pozdrawiam i powodzenia |
_________________ Była: Fiesta MK1 1,1 Fofi
Jest: Escort MKIV 1,6 Zetec Czarnuch
Coś o Escortach MK4 |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 19 Mar 2012, 07:37
|
|
|
tevenet napisał/a: | Pogoda się poprawiła to pewnie już auto skończone Pochwalisz się efektem? Przy okazji jakbyś mógł mi na kilka pytań odpowiedzieć:
- głowica musi być z EFI czy majstrowałeś coś przy kolektorze?
- czym to będzie wysterowane? czy tak po prostu na seryjnym kompie bangla?
- zmienia się jakoś moc/moment po takiej modyfikacji?
Pozdrawiam i powodzenia |
co ty, przygotowanie auta ciągnie się jak glut z nosa. po prostu nie mam czasu na to :( tak naprawde to pozostalo mi tylko wymienic kolo zamachowe.
głowica nie musi być EFI, w takim przypadku pod kolektor ssacy trzeba wsadzic dystans z miejscem na wtryski. tak naprawde to lepiej dac glowice EFI.
sterowanie i moc bedzie pewnie takie samo jak w FRST. Zadnych zmian nie pworwadzam oprucz wiekszego intercoolera. jak bedzie gotowy to oczywiscie pojade na hamownie. w tym tygodniu wezme wolne w pracy i moze uda mi sie dokonczyc auto. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 4 Cze 2012, 13:14
|
|
|
chciałem zakomunikować, że po wielu miesiącach męczarni udało mi się odpalić EFI w escorcie.
nie było to łatwe, ale wreszcie udało się. teraz pozostało mi zamontować pierdoły.
muszę powiedzieć, że jestem zadowolony. jeszcze trochę pracy przede mną ale chybą nic trudniejszego jak do tej pory to mnie nie spotka |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Cze 2012, 13:21
|
|
|
No to gratuluje , sterowanie podciśnieniem turbiny zrobiłeś na seryjnym zaworze czy na mbc ? |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 4 Cze 2012, 13:23
|
|
|
na razie jest niepodpięty, piszą że można go w ogóle olać. jak nie uda mi się podłączyć seryjnego to podłącze mbc. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Cze 2012, 14:33
|
|
|
łeee nie ma flame'ów |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 24 Cze 2012, 01:14
|
|
|
masz elekronike, nauczyles sie ze po piaskowanu czyscimy kolektory ssace i elementy silnika.... jestes o krok przed REX-em...
Czekam za elektryka od Niego zeby spiac zeteca Turbo w MK4...
Docieraj maszyne bezwaryjnie i ciesz sie "S2" |
_________________
|
|
|
|
|
rex
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 21 Skąd: wawa
|
Wysłany: 23 Lip 2012, 15:20
|
|
|
U mnie turbo nie bedzie poki co :d Mam kolektor z foki st170 to moze dobije nim do tych 145-150 kucykow co mi poki co starczy w cabrio...a koledze stafcio wielkie podziekowania za zorganizwanie brakujacych blaszek....ps. Ten 3 od hamulcy co chciales mi dac prawie rozwalilem i tylko klalem pod nosem, że nie wziąłem od ciebie :d |
_________________ Escort RST |
|
|
|
|
|