Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] SWAP Fiesta 1.8D na 1.8 TD
Autor Wiadomość
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 27 Mar 2011, 23:33   

zrob dwie takie podkładki i między nie daj grubszą z blachy stalowej grubosci np 1mm na pewno nie pusci
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 27 Mar 2011, 23:50   

Zaspawanie najlepsza opcja... ale podkladki w postaci puszki a w sumie blaski po puszcze nie jest zle... bo wytrzyma swoje i to na 100%...
Dla nie dowierzajacych:
piwo jest w puszcze naladowane co2... teraz rzuccie puszka o ziemie, cisnienie wzrasta ale nie wystrzeli pomimo staran...
Prawda jest taka ze to wytrzyma cisnienie ale nie daje gwarancji dobrego dolegania....
_________________

 
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 12 Lip 2011, 15:48   

Witam ponownie, dawno mnie tu nie było ale..fiesty szukałem;P

No i mam swoją fieścine już. Za tydzień, góra dwa biore sie za zmianę silnika :)

A tak z innej beczki, tylne zawieszenie mam w kiepskim stanie(silna rdza,blacha odpada płatami) dokładniej mocowanie tylnej belki, tam gdzie się nią przykręca na 4 śrubach, jest w takim stanie, planuję to jakoś wyspawać, dodać jakieś wzmocnienia, da radę??

Poza tym przednie tarcze już cienkie, chciałbym założyć od razu jakieś większe, pasują od Escorta?(mam dostęp do części z Escorta mk VI 1,6 90km)

I ostatnia sprawa, czy pasuje maglownica z escorta do fiesty? Mam wersję ze wspomaganiem.
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Lip 2011, 16:34   

magiel z escorta nei pasuje, hamulce powinny pasować plug&play
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Lip 2011, 21:47   

Heble pasuja, magiel nie, podluznice tyl musisz byc dobrym spawaczem i wczesniej to zwymiarowac zeby jaj nie bylo ze przestawisz kat belki...
_________________

 
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 12 Lip 2011, 22:33   

Te zawieszenie jeszcze sie trzyma, tylko trzeba je powzmacniać, ale spoko, to zlece wujkowi(blacharz).


Escort ma taką samą wielkość tarczy jak fiesta? Zaciski mogą zostać z fiesty?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 12 Lip 2011, 22:38   

razem z zaciskami załóż
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Lip 2011, 22:41   

jazmo+ zacisk + tarcz wentylowana + klocek tylko i wylacznie inaczej nie wejdzie ci zacisk spod tarczy liten na wentylowana.
_________________

 
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 14 Lip 2011, 21:07   

Przyglądałem się tym moim silniczkom i mam 2 pytanka:

1)

Czy pasek zaznaczony na zdjęciu można, w jakiś sposób napiąć?

Foto 1


2)

W mojej fieście mam wspomaganie i nadal chcę je mieć;P a więc koło pasowe 1 przykręcić na śruby 2, dobrze myślę?

Foto

Foto


Poza tym wszystkie koła pasowe są właściwych wymiarów i są na właściwych miejscach, co nie?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 14 Lip 2011, 21:40   

1 pasek jest napięty
no napinasz obracając tą rolkę wokół śruby mocującej
2 tak trzeba przykręcić kółko pasowe
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 30 Lip 2011, 13:50   

Już działam :)

Głupek zemnie, przecież w tym moim silniku TD mam pompę wspomagania, jest inna-większa ale powinna podejść.


Silnik mam wyciągnięty, teraz przekręcam z jednego do drugiego.

Poniżej fotka silnika TD

FOTO

1. Czy alternator mogę zostawić ten z escorta? 70 A

2. Jak podłączyć tę pompę wtryskową? Starą miałem Lucasa teraz też mam Lucasa z tym, że do starej przychodził jeden kabelek, a do tej nowej to cała wtyczka...

3. Na przewód gumowy z ukł chłodzenia, zaznaczony na zdjęciu na zielono, muszę założyć trójnik i puścić jeden przewód do zbiorniczka wyrównawczego, a drugi do nagrzewnicy(tzn podpiąć pod tę końcówkę co to wnętrza auta prowadzi, dobrze rozumuje??
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 7 Sie 2011, 15:51   

Nikt nie odpowiada... :sad:

Ale dobra pkt 1 i 3 już nie aktualny.

Alternator nie zmieści mi się(mam tam pompę ze wspomagania ukł kierowniczego). Jutro opuszczę jeszcze raz silnik i wykręcę tę pompe i zamontuje w te miejsce orginalny alternator z 1.8D, a z pompą coś pokombinuje, może założę tę z 1.8D-jest mniejsza niż ta z 1.8TD.


Mam jeszcze problem z turbiną, a w zasadzie z tą plastikową lekko stożkową rurką(zakłada się na nią filtr powietrza), oparła mi się o serwo hamulców, chyba nie bardzo tak to może być... jak wy rozwiązaliście ten problem u siebie?


Proszę niech ktoś napisze jak podłączyć tę pompę wtryskową...
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Sie 2011, 21:18   

Silnik to Endura DE ?? Jaka turbine masz (oznaczenie daj)
_________________

 
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 7 Sie 2011, 22:24   

Oznaczenie na turbinie:
GARRETT
452014-5
91FF6K682AC

Silnik to chyba nie Endura De, bynajmniej nie ma pokrywy zaworów z Endury.

Zdjęcia:

Foto-1

Foto-2

Foto-3

Foto-4

Foto-5
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 8 Sie 2011, 00:07   

To mi nic nie mowie zrob foto tabliczki z turbo bo tam musi byc T15 lub T2. a pompe masz z endury ale wyszukujac elektrozaworu i podajac po zaplonie +12V bedziesz mial dzialajacy motor na dzien dobry mozesz bez filtra odpalac... sam ten kruciec ja zamienialem na rury gumowe bo dojscie do T to co pokazales jest zasysem powietrza i wiedz ze turbina ssie mocno nie to co wolossak i potrafi zagniesc sobie weze gumowje lub plastikowe jak to bylo w przypadku Focusa RS mk2... bo moc spadal z 305km do srednio 296KM...
_________________

 
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 9 Sie 2011, 17:18   

Kiedyś już na forum pytałem co to za turbina i mi odpowiedzieli, że to Garrett TB025


A immobilizera nie trzeba wyrzucać? Myślałem, że on jest powiązany z elektrozaworem na pompie...
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Sie 2011, 20:11   

Immo odkrecasz i wkrecasz krotka srubke bo to jest drugi niezalezny elektrozawor od glownego.
_________________

 
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 9 Sie 2011, 21:39   

Ok :)

Jeszcze taka sprawa odnośnie tego króćca od powietrza z turba(ten co mi sie o serwo z hamulców oparł). Jakbym go zakręcił odwrotnie tzn obrócił o 180 st to nie powinno mi to haczyć o serwo, tylko pytanie czy to tak może być? W takim wypadku wężyk co idzie od pokrywy zaworów wchodziłby od dołu...
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Sie 2011, 00:47   

bedzie dobrze nie boj zaby... mozesz zrobic zakret 180* wazne zeby powietrze sie dostawalo na suszakre :)
_________________

 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 10 Sie 2011, 19:31   

180* :rotfl: :-P sory Fordon :hihihi: 180* to tak jakby linia prosta :)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.