Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[SWAP] 1.3 na 1.6
Autor Wiadomość
mellow
[Usunięty]

Wysłany: 13 Kwi 2006, 23:39   

Kasperaz21 napisał/a:

taki silnik 1.4 z eskorta będe miał za 50 euro z osprzętem...


Tez sciagalem graty... tez od znajomych... i oboje wiemy jak bedzie wygladal silnik za 50 E :-/ tymbardziej ze 1.4 do zywotnych nigdy nienalezal... ale milej zabawy ;-)

Pozdro
 
 
KacpeRS
[Usunięty]

Wysłany: 14 Kwi 2006, 23:55   

mellow napisał/a:
Kasperaz21 napisał/a:

taki silnik 1.4 z eskorta będe miał za 50 euro z osprzętem...


Tez sciagalem graty... tez od znajomych... i oboje wiemy jak bedzie wygladal silnik za 50 E :-/ tymbardziej ze 1.4 do zywotnych nigdy nienalezal... ale milej zabawy ;-)

Pozdro


no wiesz mam warunki do takiej zabawy studjuje technike samochodową mam dostęp do specjalistycznych maszyn i jak to nie będzie dobry silnik to go nie wezme po pierwsze sprawdze ciśnienie na cylindrach a po drugie to lubie to robić
 
 
maly440
[Usunięty]

Wysłany: 19 Kwi 2006, 20:39   

apropo swapu z 13 na 1,6 moge załatwić taniego mechanika i elektryka który się tym zajmuje no i moge też załatwić silnik 1,6 z escorta przystosowany do montażu w fieście razem z poduszką, skrzynią, kompem i wszystkim innym. Silnik ma 70000 km :O AUTENTYCZNIE jest w idealnym stanie POLECAM w razie czego piszcie na priva
 
 
marcinn
[Usunięty]

Wysłany: 27 Kwi 2006, 09:49   

Nawiązując do tematu chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa wszczepienia silnika 1.6 16 zeteca do fiesty IV. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym obecnie kompletny silnik można kupić już 1500 zeta, pytanie moje jest też takie jak wygląda sprawa skrzyni biegów i przegubów
 
 
maly440
[Usunięty]

Wysłany: 27 Kwi 2006, 10:40   

juz o tym kiedys byla mowa no ale... skrzynia napewno podjedzie ale bedą złę pzrzełożenia tj na silniku 1,6 bedziesz mogl jechac 150 - 160 przy 5500 obrotach wiec sprawa ma sie średnio ciekawie doradzam skrzynie oryginalnie montowaną w 1,6, półosie powinny podjeść te co masz, tarcze masz wentylowane czy zwykłe?? no i trzeba jeszcze wymienić komputer razem z silnikiem. jakbyś był zainteresowany to u mnie leży całość którą oddam za 2000 :)
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 27 Kwi 2006, 14:51   

marcinn napisał/a:
Nawiązując do tematu chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa wszczepienia silnika 1.6 16 zeteca do fiesty IV. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym obecnie kompletny silnik można kupić już 1500 zeta, pytanie moje jest też takie jak wygląda sprawa skrzyni biegów i przegubów


3 rzeczy ktory musisz znalezc :)

nie jakis byle jaki silnik 1,6 z mk5
tylko musi to byc zdrowy silnik z osprzetem i skrzynia,bo czesci do zetecow 1,25,1,4 i 1,6 sa 2,3 wyzsze niz do endury,wiec robienie zarznietego silnika mija sie z sensem
potem musisz zmienic hamulce
potem jeszcze wymiana zawiechy i usztywniene budy.
uwierz mi ze taniej wyjdzie sprzedac twoja 1,3 i kupic 1,6 sport :-) :-) :-)

pozdrawiam
 
 
 
maly440
[Usunięty]

Wysłany: 1 Maj 2006, 19:17   



Dodano: Pon Maj 01, 2006 18:17
tez mam 1,3 i jednak zmieniam na 1,6 zeteca z escorta mam tylko pytanie co do wydechu czy napewno musze go zmienić na wydech z xr2 ??? bo wiem ze 1,3 jednak jest większy niz w 1,1 a może pociągnąć jeszcze jedną rórkę do wydechu ?? i co będzie jeżeli zostawie sobie wydech z 1,3??
 
 
cinot
[Usunięty]

Wysłany: 2 Maj 2006, 00:41   

Zbyt mała średnica spowoduje zbyt słaby ,,odpływ spalin" z silnika, najlepiej kupić oryginał do 1.6 lub zrobićgo na zamówienie, naturalnie nie możńa władowc komima o przekroju 4 cali lub więcej 2,5 powinno starczyć.

Zbyt wąski wydech może ( rzadko ale jednak) spowodować cofnięcie się spalin do silnika i


BUM

Wydech to kwestia bardzo poważna, uwierz że wycinanie katalizatora usuwanie tłumików itd nie daje prawie nic, zatem kup sobie albo odorób.

Pozdrawiam


Ahah z mych oględzin wygląda, że wydechy w 1100 i 1300 są takie same, nawet kolektory pasujmą ( wiem bo miałem z 1100 w 1300) to ten sam silnik.
 
 
maly440
[Usunięty]

Wysłany: 2 Maj 2006, 10:10   

to teraz mam pytanie do samego tłumika http://www.moto.allegro.p...?item=101775421 aktualnie mam wsadzony taki czy jezeli zmienie cały wydech na wydech od 1,6 tłumik może zostać czy nie ?? aha no i czy lepiej bedzie pociągnąć kolejną rurę z kolektora czy zostawićjedną tyle że o większej średnicy?? bo jednak podwójny wydech fajnie wygląda :lol:
 
 
qrdesz87 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 71
Skąd: sanok
Wysłany: 4 Gru 2006, 00:11   

dołącze sie do tematu, bo wsadzilem silnik 1,3 z fiesty do escorta w którym siedzial wczesniej 1,6 efi. MOje pytanie jest tego typu, czy podepne chlodnice od 1,6 pod ten silnik bez problemu? czy lepiej wsadzis chlodnice od 1,3?
a drugie pytanie, to takie czym sie rozni chlodnica z ecorta 1,6 od chlodnicy z fiesty xr2i
pozdrawiam
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 36
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 17 Gru 2006, 14:12   

Podepne sie pod temat nie bede nowego zakladac mam 1.4i na monowtrysku ale juz po swietach bedzie na pelnym wtrysku i moje pytanie jak moge podniesc moc w tym silniczku znaczy sie rozchodzi mi sie o to czy jakis wałek rozrządu zastosowac lebszy co kolwiek jakies wtryski? czy cos nie mam pojecia bo chce zaczac cos robic ale nie wiem co Dodam ze silnik mam w bardzo dobre kondycji,tak samo jak i nadwozie bez rdzy itp... a i jeszcze jedno jesli przerobie silnik silnik na pelna szpryce to bede mogl skorzystac z TOPICU Maerika czy czyms sie beda jeszcze roznic te silniki?
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Leon_SSJ 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 171
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 3 Cze 2007, 16:49   

witam
wrocila koncepcja swapa...
i juz poczynilem powazne kroki: mam silnik ze wszystkimi czujnikami, sprzeglem, poduszka, kolektorami, kompa, chlodnice... nie mam alternatora i rozrusznika i nie wiem czy bedzie potrzebny?? druga rzecz to dolot powinienem miec przeplywomierz? brak mi wizaki od ecu :/ ma ktos? jaki to jest koszt?
 
 
 
Wojtass 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 270
Skąd: Lublin
Wysłany: 3 Cze 2007, 17:15   

Rozrusznik pasuje z 1.3, alternator już niebardzo ale jak sie potrudzisz to też wpasujesz.
W dolocie nie ma przepływomierza tylko jest MAP sensor, jest inny niż w 1.3

Jak chcesz to wiązkę do tego silnika i MAPa mam.
Pozdro
 
 
 
Leon_SSJ 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 171
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 3 Cze 2007, 17:28   

jak wyglada ten map sensor i gdzie jest? bo mozliwe ze go mam... wiazke bym chcial od ciebie jesli nie mam mapsensora to tez jaka cena?
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 3 Cze 2007, 18:50   

mapa w 1.3 masz na scianie... wchodzi tam taka rurka z wtrysku. czarny badziew.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Leon_SSJ 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 171
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 6 Cze 2007, 18:55   

a nie bedzi emi potrzebna sonda lambda od 1.6 ???
_________________
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 6 Cze 2007, 19:03   

nie - jeśli stara jest ok
_________________
 
 
 
Leon_SSJ 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 171
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 8 Cze 2007, 16:41   

musialem kupic tarcze sprzeglowa od 1.6 (nikt nie pisal ze nie pasuje) i alternator tez musialem od 1.6 zalatwic o tamten nie bardzo podchodzil za duzo kombinacji... zobaczymy co bedzie dalej jutro moze juz bedzie skonczona :) a dlaczego chlodnica od 1.3 nie moze zostac? mam od 1.6 ale sa troche inne mocowania a sa tej samej wielkosci
_________________
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 8 Cze 2007, 16:56   

normalne ze sprzeglo nie pasuje....
skrzynia z 1.3 podchodzi ale sprzeglo i tak dla spokoju zmienic trzeba
altek i ruchacz tez zmien zeby bylo ok
chlodnice tez z 1.6 lepiej wlozyc...
jak swap to najlepiej nie przebierac w polsrodkach bo sie zemsci kiedys
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 8 Cze 2007, 17:09   

ale poco rozruch?? skoro jest taki sam?
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów [MK2] Swap czy nie swap ? a może zabytek ?
Moja MK2 co z nią począć ?
szczepan522 Mechanika silnika 45 4 Sty 2011, 21:28
szczepan522
Brak nowych postów Swap 1.1 -> ??
z 1,1 na 1,0
Bazyli Tuning mechaniczny 10 9 Sie 2005, 08:25
Gość
Brak nowych postów Swap 1.1 -> ??
Gość Tuning mechaniczny 1 16 Sie 2005, 13:16
RKRman
Brak nowych postów swap 1.1 -> 1.4
Gość Tuning mechaniczny 2 19 Sie 2005, 22:43
RKRman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.