Przesunięty przez: PumaRST 9 Cze 2008, 00:28 |
Nie Fiesta ale na ZETEC-u :) Projekt Tiger... |
Autor |
Wiadomość |
Brook
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Wioletta
Wiek: 44 Dołączyła: 18 Lis 2006 Posty: 799 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 16 Wrz 2009, 08:02
|
|
|
No a my sie przejechalismy. Po zalozeniu grubej uszczelki pod glowice sprezanie spadlo do 15 i to juz jest akceptowalne. Odpalilismy na pol godziny, wszystko super, pozakladalem nowe simmeringi walu i walkow, pokrywy zaworow i miski. Potem zlalismy olej, ustawilem odciecie na 3500obr i zaczelismy docierac glowice z walkami. Zrobilismy ok 40km, wszystko git, silniczek pracuje pieknie, wydumany przezemnie napinacz i rozrzad tez. Na cieplym silniku cisnienie oleju przy ok 2500obr wynosi ponad 5 barow wiec tez igla. I taka idylla trwala do powrotu do garazu...
Ale jak po zgaszeniu samochodu zobaczylem olej na masce przy wlocie do filtra powietrza to mnie krew zalala prawie :/ Zdjelismy maske a pod spodem wszystko pieknie upi...dolone olejem. W kolkach rozrzadu i walu olej doslownie stal!!! Powoli nie mam juz sil na tak glupich usterki. Dzisiaj czyscimy i rozbieramy, to sie okaze gdzie leci :( |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Wrz 2009, 08:47
|
|
|
Spokojnie Kuba, takie projekty zazwyczaj rodzą się w bólach więc musisz mieć cierpliwość.
Szybkiego uporania się z problemami a potem rozkoszowania się jazdą tym potworkiem
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 16 Wrz 2009, 14:40
|
|
|
Qzyn napisał/a: | 2500obr wynosi ponad 5 barow wiec tez igla. |
ma być od 3.2-5bar ale przy 4000obr/min
tak podaje autodata
więc może za duże ciśnienie i dlatego gdzies coś wysrało
Pozdro |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 22 Paź 2009, 12:32
|
|
|
no to takie teoretyczne pytanie odnosnie doprezania silnika n/a 2.0 silvertop
teoretycznie zakladajac uszczelke z fokusa bez planowania glowicy powinno podniesc nam sprezanie o ok 2bar na baniaku tak?? jesli seryjny 2.0 ma po 12bar na bani to wasza opcja czyli 1,7mm-0,6mm=1,1mm taka roznica w uszczelkach st/bt
sciagneliscie 0,4mm miesa z glowicy wiec jesli dobrze mysle glowica teraz jest nizej o 1,5mm biorac pod uwage miekkosc uszczelki 1,7mm czyli z st to ta wartosc moze dojsc do 1,8mm od seri,
wiec z tego bla bla bla mojego mozna zasugerowac doprezanie silnika na uszczelce stalowe z foki mam racje czy znowu nie wziolem moich lekow?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 22 Paź 2009, 13:19
|
|
|
Nie do konca masz racje bo my wzielismy glowice od Blacktopa WIec twoje wyliczenia nie musza byc dokladne. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 22 Paź 2009, 13:56
|
|
|
a Bt ma inna komore sprezania niz St??
wiem ze montaz łepa z 1.8 docisnie baniaki,
to sa takie spekulacje, przepraszam Kuba za OT |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 23 Paź 2009, 09:46
|
|
|
Musza miec inna komore spalania, bo maja w sumie ta sama moc, sprezanie powinny miec tez to samo a maja kompletnie inne uszczelki (1,7 i 0,6mm) No chyba ze w BT tloki podchodza ciutke nize, ale tego Ci juz nie powiem... |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Zygmunt [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Lis 2009, 18:04 Witam
|
|
|
Witam szukając w polskim internecie kolejnych stron o tematyce replici - kit cars przypadkiem natrafiłem na to forum ford fiesta ( choć prywatnie posiadam fabrycznego forda escorta GT 1.616V zetec 94r. )
Panowie fantastycznie i precyzyjnie przedstawiliście opis i przbieg prac na podstawie załączonych zdjęc.
Mam pytanie o szczegól techniczny czy rozwiercaliście w zwrotnicy sierry dolny otwór stożkowy pod sworznia lączący dolny wahacz z zwrotnicą ? ewentualnie z jakiego pojazdu dawcy zastosowaliście owy dolny sworzeń ?
Na podstawie załączonych zdjęc górny sworzeń łączący górny wahacz z tuleja zwrotnicy wydaje mi się że jest zaadaptowany ze starego modelu transita M18x1.5
Zapraszam gorąco na profesjonalne forum które jest już pare lat o tematyce kit car - replica :
http://www.forum.tuning.info.pl/viewforum.php?f=35
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 12 Lis 2009, 18:44
|
|
|
Hej. Dzieki za zaproszenie. A co do sworzni to ciezko mi teraz powiedziec, bo zarowno zwrotnice jak i sworznie dostalismy w zestawie... |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Lip 2010, 19:39
|
|
|
CDN |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 16 Lip 2010, 20:40
|
|
|
bidżej napisał/a: | jak dla mnie felgi trochę nie w tym klimacie... |
yhym. Coś starszego, bardziej kanciatego, mniej świecącego i bardziej charakternego by się tam zdało |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 Lip 2010, 09:13
|
|
|
|
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 Lip 2010, 09:20
|
|
|
To stadion na Euro2012 Jego budowa trwa mniej/więcej tyle samo co mk1 |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
masska13
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 35 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 258 Skąd: Lądek Zdrój
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 21 Sie 2010, 12:04
|
|
|
dopiero dzisiaj zobaczyłem temat! WOW |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
|