Przesunięty przez: szynszyl 31 Maj 2014, 08:09 |
[MK3] pytanie o odpowietrzenie baku paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Józek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Józek
Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 21 Skąd: Meszna
|
Wysłany: 7 Paź 2007, 11:12 [MK3] pytanie o odpowietrzenie baku paliwa
|
|
|
witam wszystkich mam pytanie czy niewiecie gdzie jest w fiescie mk3 1.1 umieszczony wezyk do odpowietrzania baku paliwa bo zawsze jak tankuje i otworze korek od paliwa to tak jakby zasysalo powietrze |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 17 Maj 2012, 08:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Paź 2007, 18:46
|
|
|
Chyba pod prawa przednia lampa |
|
|
|
|
piokna [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Paź 2007, 21:28
|
|
|
to opary kolego.mam to siamo. |
|
|
|
|
Józek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Józek
Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 21 Skąd: Meszna
|
Wysłany: 7 Paź 2007, 23:05
|
|
|
aha to najwyzej to sprawdze bo mam tam puszke wlasnie a jak tak moze byc ze zasysa powietrze to nic nie bede robil |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 8 Paź 2007, 08:04
|
|
|
jeśli tworz ysie nadmierne podcisnienie w baku to znaczy ze padł zawór przewietrzania zbiornika - znajduje sie on przy ścine grodziowej w okolicach zbiorniczka wyrównawczego - wymienić albo wywalić |
_________________
|
|
|
|
|
Józek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Józek
Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 21 Skąd: Meszna
|
Wysłany: 8 Paź 2007, 22:11
|
|
|
aha czyli musze to sprawdzic bo ciagle co przejade troche i otwieram korek od paliwa to zawsze zasysa powietrze aha a niewiecie czy to moze byc wlasnie objawa gasniecia auta tuz po odpaleniu auta ale nie zawsze sie tak dzieje |
|
|
|
|
LeVeL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 31 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 15:57
|
|
|
Jak w zbiorniku może się tworzyć nadciśnienie? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Rebel
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 16:04
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Jak w zbiorniku może się tworzyć nadciśnienie? |
No właśnie też mnie to dziwi, ale rozmawiałem z LeVeL przez PW i napisał, że nawet przykleił taśmą woreczek foliowy do wlewu, który zaczął się pompować jak balonik. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 16:18
|
|
|
LeVeL, rozłącz powrót paliwa do zbiornika i wstaw przeźroczysta rurkę,,, zobacz czy powietrze nie wraca do baku,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
LeVeL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 31 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 18:10
|
|
|
Jak ma wracać powietrze do baku ? Po za tym ciśnienie w baku jest dobre bo pomaga pompie . Delikatne może się zrobić zawsze bo podgrzewa się paliwo jak pracuje silnik .
Jak jest podciśnienie to jest gorzej . |
|
|
|
|
LeVeL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 31 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 19:14
|
|
|
a po co sie pozbywać ? masz tam 1 bar czy co? lekkie nadciśnienie nie zaszkodzi |
|
|
|
|
LeVeL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 31 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Gru 2011, 01:50
|
|
|
Ale w czym przeszkadza ci to ciśnienie/podciśnienie . W 99% nowszych aut jest to zjawisko, prawie w każdej japoni, i nie ma co płakać . Problem jest gdy zasysa ci zbiornik . |
|
|
|
|
LeVeL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 31 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Gru 2011, 03:58
|
|
|
nie porównuj gaźnikowego tico do wtryskowej fiesty. To są dwa światy. |
|
|
|
|
LeVeL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 31 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 1 Sty 2012, 22:05
|
|
|
wpadnij do mnie sam to zrobię.. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
|