Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
1 Maj 2006, 21:06
Swap mk4 + 1.8 Zetec
Autor Wiadomość
Dynamike
[Usunięty]

Wysłany: 12 Wrz 2005, 09:57   Swap mk4 + 1.8 Zetec

Tak się zastanawaim nad kilkoma sprawami i m.in. zaświtał mi taki pomysł: może by tak zamienić mk3 na mk4 i dopiero wtedy próbować swapa... Mam już właściwie wszystkie graty do zeteca 1.8 i teraz tak myśle:
1. czy komora silnika w mk4 jest taka sama?
2. czy jest różnica czy bedzie to oryginalnie 1.3, czy zetec 1.25?
3. czy wogóle warto zmieniać mk3 na mk4?

Nie wiem w sumie czy bardziej nadaje się to do tego działu czy do mechanicznego, ale jakoś tak bardziej mi pasowało :D
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 23 Cze 2006, 19:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 12 Wrz 2005, 10:01   Re: Swap...

Dynamike napisał/a:
Tak się zastanawaim nad kilkoma sprawami i m.in. zaświtał mi taki pomysł: może by tak zamienić mk3 na mk4 i dopiero wtedy próbować swapa... Mam już właściwie wszystkie graty do zeteca 1.8 i teraz tak myśle:
1. czy komora silnika w mk4 jest taka sama?
2. czy jest różnica czy bedzie to oryginalnie 1.3, czy zetec 1.25?
3. czy wogóle warto zmieniać mk3 na mk4?

Nie wiem w sumie czy bardziej nadaje się to do tego działu czy do mechanicznego, ale jakoś tak bardziej mi pasowało :D


Ad1 nawet nie wiem czy nie ciutkę większa - bo mniejsza to na 100% ona nie jest od MK3
Ad2 nie
Ad3 moim zdaniem tak bo raz ze nowszy to dwa bedzie niezły wilk w owczej skórze ;) ...
_________________
 
 
 
Dynamike
[Usunięty]

Wysłany: 12 Wrz 2005, 10:13   

W sumie pytanie o silniki zadałem ze względu na podłużnice...bo nie wiem czy zetec by Yamaha w mk4 jest na jednej, czy na dwóch poduchach, bo powiem szczerze nie jestem przekonany co do dłubania przy tym elemencie, który bądź co bądź jest dość ważny i niechciałbym się kiedyś niemiło zaskoczyć w jakiejś sytuacji...
 
 
mellow
[Usunięty]

Wysłany: 12 Wrz 2005, 19:13   

Czesc Michal, widze ze w koncu bierzesz sie za przekladke :) , odezwij sie na gg bo musimy tam jeszcze pogadac o kilku sprawach ...

W mk4 jest wiecej dlubania z mocowaniami silnika, bo inaczej rozwiazano mocowanie silnika od strony rozrzadu.
Jak dobrze poszukasz to znajdziesz info + foto na Fiestaturbo.com fiesty mk4 z Zetecem.

Pozdrawiam
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Wrz 2005, 18:55   

To ja si epodepne pod temat... zeby nie zakladac nowego... pytanie jest nastepujace... czy silnik 1.8TD Endura (chyba jakos tak sie to pisze) ma takie samo mocowanie lap jak w MK3 bo chce zmienic silnik... a ten juz powoli zaczyna umierac... :| PROSZE POMOZCIE... :)

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
mellow
[Usunięty]

Wysłany: 13 Wrz 2005, 20:17   

Nie bedzie bo w mk3 byla lapa na gorze przy kielichu, a w mk4 jest troche inne rozwiazanie ciut bardziej rozbudowane... co nie znaczy ze nie da sie tego dorobic ;-)

Pozdro
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Wrz 2005, 23:28   

mellow napisał/a:
Nie bedzie bo w mk3 byla lapa na gorze przy kielichu, a w mk4 jest troche inne rozwiazanie ciut bardziej rozbudowane... co nie znaczy ze nie da sie tego dorobic ;-)

Pozdro

No dobra czyli tak jest to do zrobienia... a jak ze skrzynia...?? tez jest inna czy taka sama jak w KM3?? :)

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 13 Wrz 2005, 23:28   

prawie tak - bo w MK3 sprzęgło jest sterowane mechanicznie a MK4 hydraulicznie ale przełożenia poszczególnych skrzyń są te same...
_________________
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Wrz 2005, 23:32   

Czyli wystarczy tylko dorobic tylko mocowanie silnika... a skrzynie wstawic swoja... :) super... :D

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.