Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
30 Sty 2009, 21:22
1.4 CVH na podzespołach od 1.6
Autor Wiadomość
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 14 Sie 2005, 17:37   1.4 CVH na podzespołach od 1.6

HEJ :P

...kombinuje z większym dawkowaniem mieszanki....a mianowicie :
... wersia wyjściowa to 1.4 na pełnym wtrysku 75 KM z przepływomierzem zaraz za filtrem powietrza..........planuje zastąpić cały dolot który w tej wersji jest zdecydowanie węższy na oryginalny z XR .......dla porównania podam : wlot przepustnicy 1.4 to ok. 40 mm ....natomiast XR 1.6 to ok 70 mm..........inne mocowanie większej przepustnicy z XR wymusza montarz kompletnego kolektora dolotowego z tej wersii .....mam cały takowy zestaw ..

a teraz 2 pytania dla kogoś kto przerabiał podobne rozwiązanie :

1. czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej i pompa paliwa z wersii 1.4 " dadzą rade" utrzymać odpowiednie ciśnienie w układzie ?
2. czy zamiana kompa na ten z XR umożliwi spokojne wymontowanie przepływomierza ?

...co prawda planuje zrobić próby i zapewne zobacze efekty , ale ewentualne wskazówki i wiedza innych użytkowników mocniejszych fiest pomoże wyeliminować jakiegoś "kiksa" :lol:

POZDRAWIAM ;-)
_________________
fajnie było ją mieć
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 30 Sty 2009, 21:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 14 Sie 2005, 21:07   

2 pytanie jest dla mnie oczywiste. w 1,6 nie ma przepływomierza i komp tego nie będzie odczytywał. oczywiście komp z 1.6. pierwsze pytanie jest też oczywiste - wsadź listwe od 1.6.

to oczywiście piszę pod wpływem 2 promili, ale jestem pewny swoich racji

pompa paliwa nie wydoli. muszę swoją obejrzeć, jak działa to ci podrzucę...

jak pitolę to pewnie postawię flaszkę - mam w barku stocka...
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 14 Sie 2005, 22:52   przeróbki

HEJ :P

..Wojtuś ...takie podpowiedzi mnie troszke rozbawiają ....hehe ale fajnie że wogóle ktoś sie zainteresował tematem ...
.... znam budowe silnika i osprzętu z XR więc wiem że wystarczy tylko podmienić sam regulator ciśnienia na listwie , co do pompy - też nie wielki problem - podmianka - jazda próbna - i wszystko jasne:lol: ..........

..pytania swoje kierowałem raczej do osób które już " testowały " takie rozwiązania .. lub bardzo podobne i ZNAJĄ EFEKTY lub SKUTKI UBOCZNE...................czyli po prostu chciałem zaoszczędzić czasu korzystając z doświadczeń innych .......

POZDRAWIAM ;-)
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 15 Sie 2005, 01:11   

Co wy tam bredzicie - moim zaniem regulator i pompa dadzą rade. Przecież po tych modyfikacjach na 100% nie bedzie tyle mocy co w XR2i - jak bedzie ok 90KM to Piotrek możesz mi stawiać flaszke.
_________________
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 15 Sie 2005, 08:22   Re: przeróbki

piotr-RKRmann napisał/a:
...takie podpowiedzi mnie troszke rozbawiają ....

to bardzo dobrze......... :D


piotr-RKRmann napisał/a:
wiem że wystarczy tylko podmienić sam regulator ciśnienia na listwie ,


na listwie od której wersji?? z przepływomierzem??


a tak wogóle to rano mam już tylko 0.5 promila .. czuję się lepiej...
:)
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 15 Sie 2005, 11:40   podmianka

Łokmen napisał/a:
Co wy tam bredzicie - moim zaniem regulator i pompa dadzą rade. Przecież po tych modyfikacjach na 100% nie bedzie tyle mocy co w XR2i - jak bedzie ok 90KM to Piotrek możesz mi stawiać flaszke.


Pawełku ..nie bredzimy tylko grzecznie ..PYTAMY.. :lol: ..bo podobno kto pyta ten nie błądzi.....wiem że całkowitej Xr nie zrobie bo zawsze zostanie różnica w pojemnośći ale jak podniose o 10 KM to na pewno będzie sie milej rozpędzać :D hehe w końcu MK-3 to lekka buda...

POZDRAWIAM ;-) ..i pewno zostanie zrobić próby na "żywca" hehe ...ale lubimy takie historie

PS ...skutecznie LOY mnie zaszczepił...tyle tylko że w 100-u % wyleczył z chęci posiadania wersi 130 KM........takim diabłem po prostu nie można na codzień spokojnie pomykać....... :hahaha: hehe
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 15 Sie 2005, 13:53   Re: podmianka

piotr-RKRmann napisał/a:
.....wiem że całkowitej Xr nie zrobie bo zawsze zostanie różnica w pojemnośći ale jak podniose o 10 KM to na pewno będzie sie milej rozpędzać :D .....

PS ...skutecznie LOY mnie zaszczepił...tyle tylko że w 100-u % wyleczył z chęci posiadania wersi 130 KM........takim diabłem po prostu nie można na codzień spokojnie pomykać....... :hahaha: hehe

Stary dla tych 10KM to ja nie widze sensu wymiany pompy paliwa i regulatora cisnienia od XR2i :)
A LOY nie ma przypadkiem 105KM :?:
_________________
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 16 Sie 2005, 00:31   Re: podmianka

Łokmen napisał/a:
piotr-RKRmann napisał/a:
.....wiem że całkowitej Xr nie zrobie bo zawsze zostanie różnica w pojemnośći ale jak podniose o 10 KM to na pewno będzie sie milej rozpędzać :D .....

PS ...skutecznie LOY mnie zaszczepił...tyle tylko że w 100-u % wyleczył z chęci posiadania wersi 130 KM........takim diabłem po prostu nie można na codzień spokojnie pomykać....... :hahaha: hehe

Stary dla tych 10KM to ja nie widze sensu wymiany pompy paliwa i regulatora cisnienia od XR2i :)
A LOY nie ma przypadkiem 105KM :?:


..hehe już NIE :!: .............Paweł - nie będe sie mądrzył i głupoty opowiadał że MOC przybędzie wprost nieprawdopodobnie błeeehhehehehe...po prostu.....ile będzie tyle będzie zobaczymy co "robi" cały " dolot mieszanki z XR :he: przy mniejszej pojemności...w Jaśle jest hamownia- więc opisze " ile nabroiłem "

POZDRAWIAM ;-)
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 16 Sie 2005, 06:52   

O i to jest rozsądne wyjście - czekam z niecierpliwością na wyniki :)
_________________
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 16 Sie 2005, 10:55   

Witam, pozwolicie że zabiore głos:
Sprawa Pierwasza dotycząca podania paliwa: nie jestem w 100% ale z tego co wiem wtryski, rególator jak i cała listwa jest ta sama. Powiem wiecej ostatnio oglądałem Escorta Cossi z 1995 roku i rególator miał ten sam co fiesta :!: Ford dawał seryjnie bardzo wydajnie regulatory. Co do pompy jesli masz od wielopunktu to nie zmieniaj bo we wszystkich wersjach z wielopunktowym wtryskiem jest taka sam pompa choc mogą być różnice w numerze katalogowym ale na to nie patrz. ta sam pompa wydoli w 1,4 8v jak i FRST i rs1800.
Sprawa druga: Przepływka. jesli posiadasz komputer i całą wiązke od xr2i to ja zmień i problem rozwiązany, ja raczej bym nie podpinał kompa od xr2i do elektryki od auta z przepływką bo mogą być różnice w wiązce i w pinach w kompie (żeby niczego nie spalić). A jak wymienisz to bedzie napewno chodzić!!!!! Niema z tym wiele roboty tym bardziej że masz wyciągniety silnik.
Sprawa Trzecia i według mnie najważniejsza. Jesli chcesz osiągnąć jakis sensowny wyniuk wymień głowice na od xr2i bo tam sa wieksze zawory niż w zwykłym 1,4 lub 1,6. tu najwięcej zyskasz.
to chyba na tyle co mam do powiedzenia.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 16 Sie 2005, 11:03   przepływka

PUMA napisał/a:
Witam, pozwolicie że zabiore głos:
Sprawa Pierwasza dotycząca podania paliwa: nie jestem w 100% ale z tego co wiem wtryski, rególator jak i cała listwa jest ta sama. Powiem wiecej ostatnio oglądałem Escorta Cossi z 1995 roku i rególator miał ten sam co fiesta :!: Ford dawał seryjnie bardzo wydajnie regulatory. Co do pompy jesli masz od wielopunktu to nie zmieniaj bo we wszystkich wersjach z wielopunktowym wtryskiem jest taka sam pompa choc mogą być różnice w numerze katalogowym ale na to nie patrz. ta sam pompa wydoli w 1,4 8v jak i FRST i rs1800.
Sprawa druga: Przepływka. jesli posiadasz komputer i całą wiązke od xr2i to ja zmień i problem rozwiązany, ja raczej bym nie podpinał kompa od xr2i do elektryki od auta z przepływką bo mogą być różnice w wiązce i w pinach w kompie (żeby niczego nie spalić). A jak wymienisz to bedzie napewno chodzić!!!!! Niema z tym wiele roboty tym bardziej że masz wyciągniety silnik.
Sprawa Trzecia i według mnie najważniejsza. Jesli chcesz osiągnąć jakis sensowny wyniuk wymień głowice na od xr2i bo tam sa wieksze zawory niż w zwykłym 1,4 lub 1,6. tu najwięcej zyskasz.
to chyba na tyle co mam do powiedzenia.


hmmmmmmm ..no z tą głowicą to raczej na razie nie dam rady - ale wałek z popychaczami mam też od XR - czy wymiana samego wałka to dobre rozwiązanie ?

...a tak na szybko - przyszło mi do łba - po cholere wywalać przepływke - spasuje ją do tunela z XR - wiązka i komp zostaną te same.................zrobie próby i sie przekonam czy ewentualnie jest różnica w " mocy kompów"

POZDRAWIAM

POZDRAWIAM ;-)
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 16 Sie 2005, 11:11   

Zeby sie nie okałało ze wałek od xr2i bedzie jak wałek typu GT i elektronika nie zacznie dychac a wiec uzyskasz jedynie strate a nie zysk, znam i takie przypadki!!!!!
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Jareczek
[Usunięty]

Wysłany: 16 Sie 2005, 20:54   

Jak poprawisz dolot, to i wydech musisz poprawić :D

Zrób, pomierz i pochwal się wynikami, ja tez myslę nad mocą, ale ja ide w inna strone, szczegóły jak chcesz to na gg :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Różnice w silniku 1,4 FUF(J,G) CVH 2V i 1,4 F6E CVH CFI
pawloplus Mechanika 4 23 Lut 2008, 17:42
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów Różnice 1.6 CVH 104 KM vs 1.6 CVH 110 KM
squadak Tuning mechaniczny 2 6 Maj 2005, 11:39
Gość
Brak nowych postów [MK3] Przeróbka 1.4 cvh na 1.6 cvh efi
czyli co pasuje a co nie
majdanos Tuning mechaniczny 5 15 Lut 2011, 20:38
MARIUSZ.B
Brak nowych postów [MK3] głowica z 1.6 CVH do 1.4 CVH.
Peedro Tuning mechaniczny 2 8 Cze 2009, 20:14
Peedro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.