Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
3 Maj 2006, 12:22
Swap 1.1 -> ??
Autor Wiadomość
Maniek
[Usunięty]

Wysłany: 7 Sie 2005, 20:24   Swap 1.1 -> ??

Witam,

Panowie mam pytanie czy silnik 1,0 z '91 r. będzie pasował na miejsce 1,1 z 91 r. ???

Sytuacja jest taka że znajomy ma właśnie taki silnik czyli 1,0 w bdobrym stanie a jego 1,1 jest, jak to sie mówi, padaka, więc chciałby zamienić go na ten 1,0.

Swap trochę dziwny bo w odwrotną stronę ale czy będzie mu wszystko pasić bo powiem szczerze że sam mu nie potrafię doradzić bo z takim swapem sie nie spotkałem.
Rozumię z 1,1 na 1,3 no bez problema ale w te mańkę........nie wiem :|

Prosze zatem o podpowiedź czy to jest w ogóle możliwe ;-)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 23 Cze 2006, 18:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maniek
[Usunięty]

Wysłany: 7 Sie 2005, 20:55   

a mam jeszcze pytanie:

z tyłu silnika jest coś w rodzaju pompki paliwowej (jak w maluchu) czy jak ją sie zaślepi zaślepką od 1,1 to nie będzie to w niczym przeszkadzać??

Bo nie dodałem ze ten silnik 1,1 jest na jednopunkcie.
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 7 Sie 2005, 20:56   

raczej jak był w 1,0 gażnik to niech bedzie
_________________
 
 
 
Maniek
[Usunięty]

Wysłany: 7 Sie 2005, 20:59   

no to jest problem bo kumpel do tego silnika ma tylko kolektor wylotowy, nie ma gaźnika ani dolotu, więc właśnie chyba mu to nie wyjdzie, chyba że to wszystko będzie pasowało z 1,1 ......
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 7 Sie 2005, 21:01   

Maniek napisał/a:
no to jest problem bo kumpel do tego silnika ma tylko kolektor wylotowy, nie ma gaźnika ani dolotu, więc właśnie chyba mu to nie wyjdzie, chyba że to wszystko będzie pasowało z 1,1 ......

raczej nie - bo w korpusie silnika musi być kilka czujników - np. czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego- no chyba ze już tam są takie rzeczy - wtdy tylko przekładka kolektora i jazda....
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 7 Sie 2005, 21:07   

Przełozenie 1,0 na gażniku zamiast 1,1 na monowteysku nie bedzie problemy tylko że - 1,0 musi być z kompletnym osprzetem (głównie instalacją zapłonowa) i trzeba bedzie dla niego zbudować nowa instalacje elektryczną... jeżeli chcecie kombinować aby z 2 silnków zrobić jeden... to raczej bedzie to bardzo trudne zadanie...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Maniek
[Usunięty]

Wysłany: 7 Sie 2005, 21:08   

aha czyli kolektor pasuje.........hmmm widziałem na tym silniku sporo czujników, sprawdzę czy wszystkie są jak w 1,1. Czyli jak sie będą zgadzać to sie nie ma czym przejmować tylko przekładać spokojnie??

Spox dzięki Łokmen jak zwykle pomagasz! :)

[ Dodano: Nie Sie 07, 2005 9:11 pm ]
Joe, jak rozumiesz instalację zapłonową??

tzn że z 1,1 nie będzie pasiło?? dlaczego??

Napisz coś więcej na ten temat i jeszcze jedno odnośnie z dwóch zrobić jeden, tzn że coś pasuje z tych silników że tak powiem nawzajem??

Pozdrawiam
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 7 Sie 2005, 21:27   

A czy głowice sa take same bo chodzi mi pogłowie ze ten 1,0 to OHV a ten 1,1 to HCS...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 7 Sie 2005, 21:30   

aby tylko na otwory olejowo-wodne i śruby pasiły to nie bedzie problemu
_________________
 
 
 
Maniek
[Usunięty]

Wysłany: 7 Sie 2005, 21:42   

Panowie na pierwszy rzut oka to głowice i w ogóle silniki wydają sie byc takie same, nie wiem być może są między nimi jakieś róznice ale jak mówiłem nie widac tego gołym okiem, druga sprawa to to że sie aż tak dokładnie nie przyglądałem, powiem szczerze ze chciałem najpierw zasięgnąć porady czy jest sens przekładać te silniki.

Joe czy mozna stwierdzić tak na rzut okiem jakie to są silniki czy OHV czy HCS??
Jak mówiłem wyglądaja identycznie.

Pomóżcie jakoś Panowie bo jak ma nie wyjść to szkoda roboty i czasu tylko trza sprzedawać silnik i brać 1,1..........

Serd. Pozdr.

[ Dodano: Nie Sie 07, 2005 9:44 pm ]
Aha głowica w tym 1,0 jest zdjęta, wiem jak wygląda, na co ma patrzeć żeby rozwiać wątpliwości??
 
 
Bazyli
[Usunięty]

Wysłany: 9 Sie 2005, 07:25   

Siema Maniek :)
Wiec tak. Glowica OHV rozni sie chocby tym od HCS'a ze w OHV swiece ca do siebie rownolegle po wkreceniu w gniazda, a w HCS sa rozbiezne parami. tzn ze dwie z lewej sa \ , a kolejne dwie w strone kola zamachowego sa /
Tyle jesli chodzi o glowice.


Jesli chodzi o zaplon no to z tym 1,0 bedzie normalna kopulka z palcem, a w 1,1 pewnie jest ten "regulowany" modul zaplonowy. Pozatym HCS z tego co pamietam ma instalacje na dwie cewki...albo jakos tak.

Jesli to 1,0 to OHV to raczej nie ma bata zeby kolektor z 1,1 podszedl :/ Raz, ze czujniki, a dwa to nie bedzie pasowac poprostu. Jest inne wyprowadzenie kanalow w glowicy.

Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów [MK2] Swap czy nie swap ? a może zabytek ?
Moja MK2 co z nią począć ?
szczepan522 Mechanika silnika 45 4 Sty 2011, 21:28
szczepan522
Brak nowych postów swap 1.1 -> 1.4
Gość Tuning mechaniczny 2 19 Sie 2005, 21:43
RKRman
Brak nowych postów Swap 1.0 -> 1.1
Mk1
Laskosz Tuning mechaniczny 7 21 Lis 2005, 03:29
diodalodz
Brak nowych postów Swap 1.1 -> ??
Gość Tuning mechaniczny 1 16 Sie 2005, 12:16
RKRman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.