[mk4] Mentos By Boss* |
Autor |
Wiadomość |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 24 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 79 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 30 Lip 2023, 23:06
|
|
|
Krótki bo krótki ale dzwiek fiesty, muszę nagrać coś dłuższego i tu wstawić, pozdro https://youtube.com/shorts/0 |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 24 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 79 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 22 Sie 2023, 21:16
|
|
|
Po okazyjnej cenie nabyłem recaro z pumy, ogólnie po montażu jestem średnio zadowolony, plusy tych foteli są takie ze są bardzo tanio nabyte, pasuja na wszystkie mocowania we fiescie, i to chyba na tyle… ale za to minusy są takie że mk6 ST byly wygodniejsze, ale za to pasowały nijak do podłogi dzięki czemu przerabiałem mocowania i jezdzilem z bogiem bo trzymały się na słowo honoru… ale za to byly naprawdę wiele wygodniejsze No i byly pol skory dzięki czemu dupsko się tak nie poci, nabyłem zapasowe wiązki odrazu do 1.7 pumy wnętrze i silnik co by się do swapa w razie rozjechanej wiązki w dawcy do fiesty byly, poduszke na kierownice z logiem forda i z ciekawszych rzeczy to na tyle, ostatecznie i tak będą siedziały w fofi fotele recaro, ale z Escorta, z tym ze ciężko takie znaleźć.. no chyba ze znajdę z mk3 ładne z xr-ki czy coś, to tez nie pogardzę
 |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 24 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 79 Skąd: Przeworsk
|
|
|
|
 |
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1840 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 28 Sie 2023, 16:11
|
|
|
Fotele z pumy czy Escorta są takie same.
Dla mnie na pewną wygodniejsze niż te z ST ka.
Na pewno niżej się siedzi.
Co do wygody to kubły zawsze są węszę
Bez obrazy kolego.
A Recaro z mk3 są jeszcze węszę
Jedynie fajne dla Ciebie uszatki by były |
_________________
 |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 24 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 79 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 28 Sie 2023, 16:38
|
|
|
modell1 napisał/a: | Fotele z pumy czy Escorta są takie same.
Dla mnie na pewną wygodniejsze niż te z ST ka.
Na pewno niżej się siedzi.
Co do wygody to kubły zawsze są węszę
Bez obrazy kolego.
A Recaro z mk3 są jeszcze węszę
Jedynie fajne dla Ciebie uszatki by były |
Nie No nie obrażając forumowiczów FKP ale dla ludzi takich jak ja to fiesta może być wykorzystywana jedynie jako zabawka a nie jako auto wygodne na trasy, temu tak jak ci wspominałem, trzeba porobic fiestę i może kupić jakieś wygodne daily na robienie tras w stronę Krakowa i spowrtoem |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1071 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 29 Sie 2023, 00:01
|
|
|
Zabawka może też być wygodna i fajna na trasy. Jakby mi się fajnie Fiestą nie jeździło, to bym w życiu w nią tyle pracy i serca nie zainwestował, i z pewnością bym jej nie miał. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 24 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 79 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 13 Wrz 2023, 19:12
|
|
|
Po wielu słowach na K przelutowaniu całej kostki, z instalacji która dostałem i jest dosyć pokiereszowaną, ale ze wszystkimi kostkami z pumy 1.7 zamontowałem licznik z obrotkami, jedyna niedogodność to obroty pokazujące do 3krpm, przypuszczam ze grzechotnik to 8V a puma 16v, bo działa do 3k, ale reszta działa po przelutowaniu z użyciem pasty lutowniczej zamiast kalafoni, swoją droga używam od dluzszego czasu pasty i wiele lepsza jest w stosowaniu chociażby na płytki drukowane
 |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3082 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 13 Wrz 2023, 21:13
|
|
|
Boss* napisał/a: | swoją droga używam od dluzszego czasu pasty i wiele lepsza jest w stosowaniu chociażby na płytki drukowane |
To zainteresuj się topnikiem do smd no clean np. RF 800, używam od X czasu, dozowanie z buteleczki 50ml z igła
Ładne zegary, szkoda że niepoliftowe |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 24 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 79 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 13 Wrz 2023, 21:27
|
|
|
Nie No topnik to wiadomo, ale mówię do ogólnego zastosowania, pasta odlutowywalem switche w klawiaturze i wogole, także dawało rade |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3082 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 14 Wrz 2023, 19:42
|
|
|
Ja praktycznie tylko jego używam, jakaś pasta lutownicza z czasów szkoły średniej gdzieś się pewnie jeszcze kurzy. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 24 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 79 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 14 Wrz 2023, 20:48
|
|
|
Co człowiek to różne metody, ważne aby nie było zimnych lutów |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 24 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 79 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 25 Wrz 2023, 13:06
|
|
|
A wiec, z takich ciekawszych aktualizacji w stronę fiesty, mam sprężyny vogtlanda pod moje amortyzatory z koniego z regulacja twardości, co ciekawe vogtlanda to koni ale pod inna marka jak mi wiadomo, z drugiej ciekawostki, szykują się tarczowe hamulce do tylu, mam już kpl zestaw do swapu hamulców, fotki podsyłam niżej
 |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3082 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 26 Wrz 2023, 21:41
|
|
|
Zdaj relację jak z twardością sprężyn, bo mam dylemat jaką drogą iść u siebie ze względu na biedę na rynku.
Zestaw z FB? |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1071 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 27 Wrz 2023, 00:26
|
|
|
jak to jest -30, to mam te same sprężynki u siebie, dają póki co radę. Może jest minimalnie twardziej niż na serii. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 24 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 79 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 27 Wrz 2023, 13:38
|
|
|
Marcin napisał/a: | Zdaj relację jak z twardością sprężyn, bo mam dylemat jaką drogą iść u siebie ze względu na biedę na rynku.
Zestaw z FB? |
Tak, z fb, miałem brać h&r za 1000zl ale wziąłem pod uwagę to ze mam amorki z regulacja twardości i jak coś to te będą lepsze bo h&r zrobi betonowe zawieszenie, na twoim miejscu poszedłbym w MTS-y |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1840 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 27 Wrz 2023, 20:48
|
|
|
Nie do końca tak jak piszesz 😁 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3082 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 27 Wrz 2023, 22:09
|
|
|
Boss* napisał/a: | na twoim miejscu poszedłbym w MTS-y |
oj nie ten target u mnie, aczkolwiek i tak już przekroczyłem budżet na ten rok
modelik ma hr+bila? fajnie to się prowadziło kilka lat temu jak miałem karniaka po torze |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 24 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 79 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 28 Wrz 2023, 08:23
|
|
|
Słyszałem o h&r ze robi mega twarde zawieszenie, temu tak a nie innaczej, a No i budżet tez mnie lekko skłonił |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1840 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 28 Wrz 2023, 20:33
|
|
|
Marcin jak dobrze kojarzę to wtedy miałem gwint Vogtland a.
Bardzo fajny sprzęt jak na gwint. Zero betonu wybiera itp.
Teraz mam zestaw H&R plus Bilstein B6 i jest jeszcze fajniej jeszcze bardziej wybiera i nie jest sztywny.
Na pewno lepszy niż Eibacht |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3082 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: Wczoraj 19:06
|
|
|
Cytat: | Marcin jak dobrze kojarzę to wtedy miałem gwint Vogtland |
a nie h&r+b6
mam taki dylemat czy H&R+B6/8 czy gwint AP, w śliwce miałem zmęczonego życiem APeka i było niebo lepiej jak twarde -30 z seryjnym amorem z nalotem 150k+ |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
|