Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Klimatronik
Autor Wiadomość
Arnold 


Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Imię: Grześ
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: zg
Wysłany: 21 Lip 2022, 18:40   Klimatronik

Witam panie i panów , problem nawiewu ma szybę .
Ponieważ wydaje się nie rozwiązywalny w 2017 były tematy ale umarło ,więc wznawiam .
Więc tak niedawno pękła mi czarna łapka przy silniczku od regulacji klapami, więc zakupiłem nowy silniczek i nową łapkę z pewnego źródła co kosztowało mnie parę stówek po założeniu nowego silniczka i nowej łapki okazało się że nowy silniczek wychodzi za daleko tak samo jak stary przy włączeniu nadmuchu na szybę . Wszystko zaczyna się wyginać się ogólnie nie działa to prawidłowo więc wpadłem na pomysł że tą płaską powierzchnię co się nakłada na te frezy przetopie tak żeby łapkę można było ustawić w pozycji dopasowanej do aktualnie stojących klap dzieje się że przez 1 ruch czyli szyba kabina i nogi działa ale przy drugim ruszeniu już działa po swojemu czyli przy włączeniu szyby próbuję wszystko wyłamać.
Moje pytania są następujące czy ktoś już się uporał z tym problemem nie mówię tutaj o jakiś przeróbkach bo na forum Forda chłopak zrobił przeróbkę rozbiera silniczek przestawia tryby z cisną opaską i jeszcze przewiercil przez to śrubki czekam na jego odpowiedź ale podejrzewam że to nie jest tak zrobiony jak powinno być. Następne pytanie jest takie czy silniczek ma w sobie krańcówki czy po prostu tym wszystkim steruje panel klimatronika który po prostu tylko podaje napięcie tyle ile powinno być. Ogólnie temat jest ten w wielu Fiesta u mnie niestety też więc jeśli ktoś zna na to odpowiedź to bardzo bym prosił o jakiekolwiek informacje.
_________________
team zachód rules.....Laguna też :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Lip 2022, 22:53   

Problemem raczej jest klapa i czujniki jej położenia,,, to jest decha cała do rozbierania, do samego spodu. Jeśli kalpa nie ma krańcówek to znaczy ze sterownik liczy kroki od pozycji wyjściowej do której ustawia klapy po wyłączeniu zapłonu,,, i wtedy jeśli klapa nie ma żadnych oporów i problemów by sie ustawić na pozycjach krańcowych to zostaje uwalony sterownik silniczka,,,
Ja tego w ręku nie miałem, ale jeśli jest to zrobione zgodnie ze sztuką (i tak tez trochę u mnie po dźwięku słychać) to klapa jest wyprowadzana w pozycje startowa w ciemno,,, to znaczy po uzyskaniu pozycji mechanizm nie powinien się uszkodzić i "z górką" pracuje tak długa aby z zapasem wyprowadzić klapę z każdej pozycji na tę startową,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK7] Klimatronik sterowanie
Złe podłączenie panelu sterowania.
looki8329 Elektryka 15 25 Lip 2012, 18:56
looki8329
Brak nowych postów Zasilanie panelu klimatronik
mkrupek Elektryka ogólna 0 21 Lut 2024, 10:56
mkrupek
Brak nowych postów Czujnik temperatury wewnętrznej - klimatronik
mkrupek Elektryka ogólna 1 3 Lis 2018, 16:46
pkraska31
Brak nowych postów Klimatronik - Brak nadmuchu na szybę.
Liszczu Elektryka ogólna 0 6 Gru 2018, 11:54
Liszczu
Brak nowych postów [Poradnik] Zmiana klimy manualnej na klimatronik
Maniak Elektryka ogólna 10 25 Lip 2020, 08:39
Talent82


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.