Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Chip tuning ze 100km na 125km i inne modyfikacje
Autor Wiadomość
Wobi 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Mar 2019
Posty: 4
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14 Kwi 2019, 21:38   Chip tuning ze 100km na 125km i inne modyfikacje

Witam.
Chciałbym zapytać, czy któryś z użytkowników robił może chip tuning w silniku 1.0, ze 100km na 125km?
Jak wygląda to cenowo? Niestety w moim najbliższym ASO nie robią tego typu rzeczy.

Dodatkowo zapytam, czy jest możliwość komputerowego odblokowania niektórych systemów bezpieczeństwa, np wykrywanie znaków, hamowanie przed przeszkodą itp? Posiadam wersję titanium i tam dostepny jest system pasa ruchu i ruszania pod wzniesienie.
Pozdrawiam.
 
 
Wojtek Wawa 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 180
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Kwi 2019, 06:32   

Nie da się i też o tym marzę. Błagam, jak znajdziesz kogoś w Polsce, kto to zrobi, choćby ASO za kilka tysięcy złotych, daj tu znać (albo na privie, jak to nie może być publiczne).

Co do innych ficzerów, patrz tutaj:
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=277144
_________________
Fiesta mk8 100KM Race Red
 
 
AdrianmoPl 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Gold
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Dołączył: 14 Lis 2018
Posty: 25
Skąd: Kraków
Wysłany: 18 Kwi 2019, 17:06   

Owszem da się w kraju w którym mieszkam to koszt 399 euro z 100 PS przerabiają na 140 tutaj link https://www.gp-tuning.at/...ecoboost-100-ps a jak dobrze zagadasz to i co nieco odblokują i zaktualizują nawigację z najnowszym Softem
 
 
Wojtek Wawa 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 180
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Kwi 2019, 10:27   

Kompletnie nas nie zrozumiałeś. Nie zależy nam na cziptuningu, a na oryginalnym sofcie Forda.
_________________
Fiesta mk8 100KM Race Red
 
 
kubs 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 03 Cze 2020
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 16 Wrz 2020, 13:06   

Odświeżam temat - czy ktoś już może wie czy jest możliwość zmodyfikowania mk8 100km na 125km, podobnie jak to miało miejsce w przypadku mk7?
_________________
Kubs
 
 
Wasabi 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Konrad
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 18
Skąd: Chorzów
Wysłany: 16 Wrz 2020, 21:01   

A jak to jest z gwarancją? Bo podobno wgranie oryginalnego softu ze 125-ki wykryją a chip tuningu nie..Też bym chętnie dłubnął bo 100 koni nie nadąża za zawieszeniem Fiesty.
 
 
kubs 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 03 Cze 2020
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 17 Wrz 2020, 09:09   

W mk7 nie było problemu ze zmianą softu i jego wykrywaniem przez serwisy - nie wiem jak w mk8. Tak czy inaczej prawdopodobieństwo wykrycia i utraty gwarancji jest dość znikome, badałem temat dokładnie. Zastanawiam się nad chip tuningiem, gdyż przeskok ze 100 na 125 nie jest zbytnio zauważalny, ale ze 100 na 140 przy wzroście momentu obrotowego już zdecydowanie tak. Jedyny tak naprawdę istotny problem to to, że po aktualizacji komputera w serwisie przy przeglądzie nic nie zostanie z chip tuningu.
_________________
Kubs
 
 
Mars 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 279
Skąd: Spod Bydgoszczy
Wysłany: 17 Wrz 2020, 20:10   

kubs napisał/a:
... Jedyny tak naprawdę istotny problem to to, że po aktualizacji komputera w serwisie przy przeglądzie nic nie zostanie z chip tuningu.


W firmie robiącej tuning masz kopię oryginalnego oprogramowania i kopię zmienionego. Jedziesz i wgrywają. Nie widzę problemu.
_________________
HDK ZdZN A Rh"-".
 
 
kubs 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 03 Cze 2020
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 18 Wrz 2020, 12:56   

Nie jestem specem, jednak wszędzie gdzie się kontaktowałem (ze znanymi graczami na rynku tuningu) była informacja, że jak ford zaktualizuje komputer, to niestety tuning trzeba robić (co do zasady) od początku. Także jakiś problem jednak jest.
_________________
Kubs
 
 
Mars 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 279
Skąd: Spod Bydgoszczy
Wysłany: 18 Wrz 2020, 16:23   

Ja piszę o informacji, jaką dostałem podczas tuningu sterownika mojej fiesty.
_________________
HDK ZdZN A Rh"-".
 
 
Wasabi 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Konrad
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 18
Skąd: Chorzów
Wysłany: 5 Sty 2021, 10:15   Re: Chip tuning ze 100km na 125km i inne modyfikacje

Jakbyś chciał mieć czytanie znaków/ automatyczne światła drogowe to konieczna jest wymiana kamery IPMA. Musi mieć końcowe oznaczenie np. BE, CE zamiast AE czy AG. Do znaków najlepiej wymienić też licznik, bo na czarno-białym wygląda to słabo. A co do systemu pre-collision to konieczne byłoby dołożenie radaru i kamera IMPA z oznaczeniem końcowym CE.
 
 
mayak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 60
Skąd: W-wa
Wysłany: 4 Kwi 2021, 19:57   Re: Chip tuning ze 100km na 125km i inne modyfikacje

Wasabi napisał/a:
A co do systemu pre-collision to konieczne byłoby dołożenie radaru i kamera IMPA z oznaczeniem końcowym CE.

dorzucę:
w Focusach mk4 z samym precolision można wymieniając tylko klawise tempomatu dołożyć tempomat adaptacyjny - w mk8 jest pewno tak samo :)
 
 
Wasabi 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Konrad
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 18
Skąd: Chorzów
Wysłany: 5 Kwi 2021, 08:50   

Niestety to nie jest takie proste. Focusy są wyposażone w pre-collision, który działa do 180 km/h. To znaczy, że wszystkie są również wyposażone w radar, który znajduje się za zderzakiem. I wtedy wystarczy wrzucić inne przyciski na kierownicę, aktywować i ewentualnie można wymienić licznik na kolorowy. W Fieście czy Pumie są dwa systemy pre collision: jeden działający na podstawie kamery IPMA (ten do 120 km/h) i ten korzystający z kamery i radaru. Czyli żeby mieć aktywny tempomat trzeba dołożyć radar wraz z wiązką (w ST odpada, ze względu na intercooler). Sama zmiana kamery na tą z końcówką C, umożliwi dołożenie rozpoznawania znaków (nawet na wyświetlaczu monochrom), Driver Alert, zmiana świateł drogowe/mijania i właśnie pre-collision do tych 120 km/h.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Kawały i inne dowcipy...
Bez obrazków i filmików...
Zhang Hyde-Park 1040 5 Wrz 2018, 13:03
diska
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Inny] Inne auta
Pojazdy inne niż Fiesta
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:25
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - Tuning
Pierwsze informacje - zapraszam!!!!
PumaRST Tuning mechaniczny 0 20 Lis 2005, 12:40
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: Gry i inne bajery dla nudzacych sie w pracy
Mafios Linkownia 138 2 Sie 2015, 23:14
driver90
Brak nowych postów Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
langolier Mechanika silnika 70 17 Maj 2016, 17:48
Puff


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.