Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Nie pali na trzeci cylinder
Autor Wiadomość
Karamba2014 

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Maciek
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Lut 2019, 12:52   Nie pali na trzeci cylinder

Witam potrzebuje pomocy bo już ie mam siły kupiłem ponad miesiąc temu fieste i wszystko byłoi gitara na początku wymieniłem rozrząd (ponad 500 zł) ostatnio miałem problem z wolnymi obrotami a zaczeło się że jak wieżdżałem na podwórko to mi zgasł po odpaleniu zaczął dziwnie pracować nierówno zgasiłem i odpaliłem i zaczął chodzić normalnie ale myślałem że to coś z silniczkiem krokowym więc go przemyłem i przepustnice też i na pare dni był spokój ale ostatnio na mieście znowu zaczął nie równo pracować i strasznie dymić spalanie paliwa wzrosło i czuć jakby nie przepalał paliwa silniczek krokowy wymieniłem na nowy ale odkryłem że w trzecim cilindrze świeca jest mokrazamieniłem ją z pierwszą ale to samo wychodzi na to że nie pali na trzecim cyl co może być przyczyną iskra jest


Sprawdzałem kompresję i na pierwszym i drugi cylindrze kompresja około 12 bez gazu i 14 z gazem trzeci ten co nie pali to 14 bez gazu a 16 z gazem i czwarty tak jak pierwszy z drugim 12 i 14.
dziwne że ten co nie pali ma najlepszą kompresję
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 24 Lut 2019, 11:07   

Na początek sprawdź układ zapłonowy.
Cewka przewody.
_________________

 
 
 
Karamba2014 

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Maciek
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Lut 2019, 11:42   

przewody sprawdzałem tak że brałem najdłuższy od pierwszego cyl i odpalałem go tak na trzech cylindrach (teorytycznie) i to samo z tego co się orjętuję to zapłon działa w parach czyli 1 z 4 i 2 z 3 czyli jak zdejmę fajke z 3 i dam na 2 i będzie działać to moge wykluczyć cewke bo tak zrobiłem podłączyłem z cewki zapłon od 3 na 2
 
 
Karamba2014 

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Maciek
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Lut 2019, 11:45   

kolega mówi że to może być wina wtrysku że za dużo paliwa daje
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 24 Lut 2019, 12:59   

Nie znam sie ale chyba nie mogą być zamieniane przewody, ja bym sprawdzil przewody jak bedzie ciemno, wtedy najlepiej widać czy jest choinka z przewodów, najlepiej troche dodac gazu, ja tak robilem i było widac jakie maja przebicie. Iskra może byc ale nie taka zeby spalac dobrze.
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Karamba2014 

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Maciek
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Lut 2019, 16:04   

dzisiaj założyłem nowe przewody i to samo czy jest możliwość aby niedochodziło powietrze do jednego cylindra?
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 25 Lut 2019, 17:49   

Karamba2014 napisał/a:
czy jest możliwość aby niedochodziło powietrze do jednego cylindra?

raczej wątpie

Wygląda na cewkę o ile świeca jest ok. Miałem takie przypadki, że cewka zdychała na jednym garze.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Karamba2014 

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Maciek
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Lut 2019, 18:28   

temat rozwiązany dzisiaj pojechałem na stacje zatankować bo jutro miał jechać do mechanika i dymienie zaczeło ustępować (aha zapomniałem napisać że jeden kolega podpowiedział że mógł się zawiesić zawór i aby dać pare kropel oleju przez świece) i spalanioe wróciło do normy a po powrocie stwierdziłem że świeca sucha ale jałowe jeszcze coś nie tak więc stoi teraz na podwórku z odpiętym aku za godzine podłącze i zobacze co i jak ale mam jeszcze na uwarze aby wymienić cewke na nową ale to już na dniach jak kase dostane dzięki za podpowiedzi i napisze jak póżniej będzie chodził
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Lut 2019, 18:29   

tam jest mechaniczna regulacja zaworów. Albo działa, albo nie.
Jakby były hydrauliczne popychacze (szklanki), to mogł się faktycznie podwiesić. Ale wtedy, nie miałbyś kompresji - a ponoć ona jest.
 
 
Karamba2014 

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Maciek
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Lut 2019, 18:51   

kompresja jest i tak jak pisałem wyżej już mu się poprawiło wydaje mi się że jednak była to wina przewodów dzisiaj dostał nowe ale jak sprawdzałem na podwórku po założeniu to świeca dalej była mokra a jak teraz pojechałem nim na stacje i z powrotem to dymienie ustało a spalanie wruciło do normy wydech sucy a wcześnie z\ niego się lało zaraz ide podłączyć aku i zobacze teraz z tymio jałowymi i dam znać
 
 
Karamba2014 

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Maciek
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Lut 2019, 21:53   

a więc wszystko wróciło do normy wolne obroty też temat do zamknięcia dzięki wszystkim
 
 
Karamba2014 

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Maciek
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Lut 2019, 11:05   

no i niestety dzisiaj rano nie miła niespodzianka znowu to samo kopci i nierówno pracuje obstawiam że jednak to wszystko przez cewke jak wymienie to dam znać czy coś się zmieniło
 
 
Karamba2014 

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Maciek
Dołączył: 11 Sty 2019
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Mar 2019, 15:22   

Witam wszystkich przepraszam że dopiero teraz to piszę ale w końcu udało mi się naprawić usterkę co się okazało po prostu nie stykała kostka od sondy lambda po tym jak poprawiłem to fieścinka zaczeła jeździć normalnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Trzeci
Mafios Hyde-Park 10 14 Sty 2023, 13:40
vegetagt
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 09:46
ttomek71
Brak nowych postów [MK3] Nie pali na 4 cylinder
waco1990 Mechanika 9 7 Lut 2010, 13:57
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.