Przesunięty przez: van 2 Lip 2017, 20:20 |
Fiesta Mk3 by Mały:) |
Autor |
Wiadomość |
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 9 Mar 2019, 12:18
|
|
|
Co za gruza kupujesz Piotruś? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 9 Mar 2019, 22:30
|
|
|
Kupiony zakatowany, zgnity Suzuki Swift 1.3 Gti, rok 94
Nie wiem czy się uda uratować to tamagochi |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 10 Mar 2019, 13:15
|
|
|
Hehe. Nie ma to jak japończyk, moim pierwszym był Polonez Caro Plus, ale drugim byl juz japończyk Honda Prelude 4gen 2.2L pożeracz petrolu moze i żarło ale zadżebiście się odpychało 200kuca. |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 25 Mar 2019, 18:24
|
|
|
Kilka dni temu przyjechały kute korby MAXPEEDINGRODS
W archiwum allegro udało mi sie wyszperać ori turbo t3 z escorta rst po regeneracji za psie pieniądze a starą oddałem gościowi:-):-)
|
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25 Mar 2019, 23:53
|
|
|
Ile za t3 po regeneracji? Ja mialem namiary za 800zł
Wziąłeś z płaszczem wodnym? |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 26 Mar 2019, 06:46
|
|
|
Bez płaszcza, i tak tego nie miałem podłączonego:-) chciał bodajże 900zł ale wydarłem ją za 700zł |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 17 Kwi 2019, 20:16
|
|
|
Kucizna w pełnej okazałości, ładny komplecik.
Dziś kurier dostarczył kute tłoki wossnera. Blok pojedzie na rozwiert/szlif. Luz dla kutych tłoków wossner podaje że ma być 0,07mm
Ze znajomym mamy plan na mechaniczne popychacze do RST:) zobaczymy czy plan wypali.
Głowica w ciągłej obróbce, troche zchodzi |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 30 Kwi 2019, 17:38
|
|
|
Blok po szlifie, powiem szczerze że gość się postarał:-)
|
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 30 Kwi 2019, 17:40
|
|
|
Chviałbym zrobić bezpośredni natrysk oleju na denko tłoka, ktoś może robił w rsturbo natrysk i może się wypowiedziec co i jak, czy sie da w ogóle i czy jest miejsce na dysze:-)? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1089 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 30 Kwi 2019, 18:14
|
|
|
Z tym blokiem - przehonowane cylindry, ale nie splanowany blok? Czy mi się zdaje? |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 30 Kwi 2019, 22:33
|
|
|
Bedzie splanowany, spokojnie:-) jeszcze go bede kładł na tej płaszczyźnie i nie chce cos uszkodzić, przerysować. Zastanawiam sie nad tym natryskiem, czy sie da:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1089 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 1 Maj 2019, 01:45
|
|
|
Moim skromnym zdaniem natrysk nie jest Ci do niczego potrzebny w tym motorze. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 1 Maj 2019, 08:34
|
|
|
Czemu tak twierdzisz? Jednak bedzie dosc konkretnie wysilony, może by było dobrze gdyby tłoki miały bezpośrednie chłodzenie olejem i smarowanie. Nie wiem głośno myśle:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1089 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 2 Maj 2019, 00:48
|
|
|
Jak źle zrobisz natrysk, to spadnie Ci ciśnienie w magistrali olejowej. Warto by najpierw sprawdzić czy pompa olejowa ma odpowiedni zapas ciśnienia. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 2 Maj 2019, 10:45
|
|
|
Ja bym proponował żebyś nie kombinował tylko to w końcu złożył tak, żeby po tygodniu nie yebło Za dużo już tego miałeś, niech to chwile pojeździ i wtedy myśl o modyfikacjach |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 2 Maj 2019, 11:00
|
|
|
Jaszczur napisał/a: | Jak źle zrobisz natrysk, to spadnie Ci ciśnienie w magistrali olejowej. Warto by najpierw sprawdzić czy pompa olejowa ma odpowiedni zapas ciśnienia. |
Właśnie myślałem jak i czy da się zwiększyć ciśnienie oleju na pompie cvh w razie gdy założe dysze nstrysku i ciśnienie spadnie.
Peedro nie chce mi sie tego juz rozbierać na nowo i cos dokładać kombinować, jak mam zrobić to teraz:-)
Najważniejsze pytanie czy da sie zrobić ten natrysk czy nie:-)? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 3 Maj 2019, 14:55
|
|
|
Wał pojechał do szlifu na wymiar, będzie wyważony wraz z kołem zamachowym, kompletnym sprzęgłem i kołem pasowym. Spróbujemy wyżej zakręcić:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 1 Cze 2019, 09:51
|
|
|
Żeby nie bylo że nic sie nie dzieje to kończę obrabiać głowicę i kolektory. W miedzyczasie myślałem o odprężeniu silnika, ukombinowałem się, umyślałem, wysłałem stara uszczelke pod glowice do goscia ktory dorabia metalowe warstwowe uszczelki i zawołał mi za uszczelke 3-warstwowa metalową 2,4mm odprężającą 650zł, zrezygnowałem bo gdybym musiał sciagać głowice kiedy to uszczelka do wyjebki i 650zl w plecy. Fabryczne CR jest 8.0:1 a tłoki ktore kupiłem mają CR 7.5:1 poprostu nie doczytałem. Sprawa sie rozwiązała i uszczelka pojdzie ori, lub wytnie mi gość z nierdzewki lub miedzi 2mm uszczelke(jak przekładka) i osadze na loctite 3020 w razie W żeby przy wysokim doładowaniu nie dmuchnęło
Zastanawiam się jaką chłodnice oleju kupić i jak dużą żeby było ok z ciśnieniem oleju, może ktoś podpowie? Może do dwoch tygodni odpalimy silnik o ile nic sie nie wysra:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 5 Cze 2019, 21:34
|
|
|
porting głowicy ukończony, wydechy przed:
wydechy po portingu:
komora spalania:
Kolektor ssący i łączenie dwóch jego części, też na tym łączeniu nie pasowało:
zawory:
Jeszcze w tym tygodniu głowica jedzie na planowanie, frezowanie gniazd i zaprasowanie nowych prowadnic zaworowych oraz na sprawdzenie szczelności, blok będzie splanowany też i omalowany, jada też do mnie szpilki głowicy ARP... zamówiłem tez uszczelke pod głowice, pokrywe zaworów i uszczelke misy
|
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
|