Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
2 Lip 2017, 19:20
Fiesta Mk3 by Mały:)
Autor Wiadomość
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 9 Mar 2019, 12:18   

Co za gruza kupujesz Piotruś? :ok:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 9 Mar 2019, 22:30   

Kupiony zakatowany, zgnity Suzuki Swift 1.3 Gti, rok 94 :twisted:
Nie wiem czy się uda uratować to tamagochi
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 9 Mar 2019, 22:57   

zwardek napisał/a:
Kupiony zakatowany, zgnity Suzuki Swift 1.3 Gti, rok 94 :twisted:
Nie wiem czy się uda uratować to tamagochi


Świstak GTi! Moje pierwsze autko, ehh zadżebisty Japoniec :greenpeace:
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 10 Mar 2019, 13:15   

Hehe. Nie ma to jak japończyk, moim pierwszym był Polonez Caro Plus, ale drugim byl juz japończyk Honda Prelude 4gen 2.2L pożeracz petrolu :cojest: :ok: moze i żarło ale zadżebiście się odpychało 200kuca.
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 25 Mar 2019, 18:24   

Kilka dni temu przyjechały kute korby MAXPEEDINGRODS


W archiwum allegro udało mi sie wyszperać ori turbo t3 z escorta rst po regeneracji za psie pieniądze a starą oddałem gościowi:-):-)

_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25 Mar 2019, 23:53   

Ile za t3 po regeneracji? Ja mialem namiary za 800zł
Wziąłeś z płaszczem wodnym?
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 26 Mar 2019, 06:46   

Bez płaszcza, i tak tego nie miałem podłączonego:-) chciał bodajże 900zł ale wydarłem ją za 700zł <8> :2xf:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 17 Kwi 2019, 19:16   

Kucizna w pełnej okazałości, ładny komplecik.




Dziś kurier dostarczył kute tłoki wossnera. Blok pojedzie na rozwiert/szlif. Luz dla kutych tłoków wossner podaje że ma być 0,07mm
Ze znajomym mamy plan na mechaniczne popychacze do RST:) zobaczymy czy plan wypali.
Głowica w ciągłej obróbce, troche zchodzi :V: :-) :-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 30 Kwi 2019, 16:38   

Blok po szlifie, powiem szczerze że gość się postarał:-) :-)


_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 30 Kwi 2019, 16:40   

Chviałbym zrobić bezpośredni natrysk oleju na denko tłoka, ktoś może robił w rsturbo natrysk i może się wypowiedziec co i jak, czy sie da w ogóle i czy jest miejsce na dysze:-)? :ok:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 30 Kwi 2019, 17:14   

Z tym blokiem - przehonowane cylindry, ale nie splanowany blok? Czy mi się zdaje? ;)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 30 Kwi 2019, 21:33   

Bedzie splanowany, spokojnie:-) jeszcze go bede kładł na tej płaszczyźnie i nie chce cos uszkodzić, przerysować. Zastanawiam sie nad tym natryskiem, czy sie da:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 1 Maj 2019, 00:45   

Moim skromnym zdaniem natrysk nie jest Ci do niczego potrzebny w tym motorze.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 1 Maj 2019, 07:34   

Czemu tak twierdzisz? Jednak bedzie dosc konkretnie wysilony, może by było dobrze gdyby tłoki miały bezpośrednie chłodzenie olejem i smarowanie. Nie wiem głośno myśle:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 1 Maj 2019, 23:48   

Jak źle zrobisz natrysk, to spadnie Ci ciśnienie w magistrali olejowej. Warto by najpierw sprawdzić czy pompa olejowa ma odpowiedni zapas ciśnienia.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 2 Maj 2019, 09:45   

Ja bym proponował żebyś nie kombinował tylko to w końcu złożył tak, żeby po tygodniu nie yebło ;) Za dużo już tego miałeś, niech to chwile pojeździ i wtedy myśl o modyfikacjach :)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 2 Maj 2019, 10:00   

Jaszczur napisał/a:
Jak źle zrobisz natrysk, to spadnie Ci ciśnienie w magistrali olejowej. Warto by najpierw sprawdzić czy pompa olejowa ma odpowiedni zapas ciśnienia.

Właśnie myślałem jak i czy da się zwiększyć ciśnienie oleju na pompie cvh w razie gdy założe dysze nstrysku i ciśnienie spadnie.

Peedro nie chce mi sie tego juz rozbierać na nowo i cos dokładać kombinować, jak mam zrobić to teraz:-)

Najważniejsze pytanie czy da sie zrobić ten natrysk czy nie:-)?
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 3 Maj 2019, 13:55   

Wał pojechał do szlifu na wymiar, będzie wyważony wraz z kołem zamachowym, kompletnym sprzęgłem i kołem pasowym. Spróbujemy wyżej zakręcić:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 1 Cze 2019, 08:51   

Żeby nie bylo że nic sie nie dzieje to kończę obrabiać głowicę i kolektory. W miedzyczasie myślałem o odprężeniu silnika, ukombinowałem się, umyślałem, wysłałem stara uszczelke pod glowice do goscia ktory dorabia metalowe warstwowe uszczelki i zawołał mi za uszczelke 3-warstwowa metalową 2,4mm odprężającą 650zł, zrezygnowałem bo gdybym musiał sciagać głowice kiedy to uszczelka do wyjebki i 650zl w plecy. Fabryczne CR jest 8.0:1 a tłoki ktore kupiłem mają CR 7.5:1 poprostu nie doczytałem. Sprawa sie rozwiązała i uszczelka pojdzie ori, lub wytnie mi gość z nierdzewki lub miedzi 2mm uszczelke(jak przekładka) i osadze na loctite 3020 w razie W żeby przy wysokim doładowaniu nie dmuchnęło :hammer:

Zastanawiam się jaką chłodnice oleju kupić i jak dużą żeby było ok z ciśnieniem oleju, może ktoś podpowie? Może do dwoch tygodni odpalimy silnik o ile nic sie nie wysra:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 5 Cze 2019, 20:34   

porting głowicy ukończony, wydechy przed:





wydechy po portingu:







komora spalania:





Kolektor ssący i łączenie dwóch jego części, też na tym łączeniu nie pasowało:









zawory:





Jeszcze w tym tygodniu głowica jedzie na planowanie, frezowanie gniazd i zaprasowanie nowych prowadnic zaworowych oraz na sprawdzenie szczelności, blok będzie splanowany też i omalowany, jada też do mnie szpilki głowicy ARP... zamówiłem tez uszczelke pod głowice, pokrywe zaworów i uszczelke misy :serduszka:
:jupi:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Mały regulamin działu.
Freeman Przed zakupem 0 7 Gru 2010, 01:04
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.